Haha godver, die blondequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ http://img141.imageshack.us/img141/9182/omguidohb9.jpg (copy/paste deze link) ]
Fok-it en JRRY gespot
wat oranje zijn die mensen, toen ik vanmiddag mijn zusje van school haalde was ook een van die moeders zo oranje gaddammequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ http://img141.imageshack.us/img141/9182/omguidohb9.jpg (copy/paste deze link) ]
Fok-it en JRRY gespot
Lekker zonnuhbankie togquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
wat oranje zijn die mensen, toen ik vanmiddag mijn zusje van school haalde was ook een van die moeders zo oranje gaddamme
Noh man, hele avond jongens kijken op girlscene ♥╣[-_-]╠♥quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Gaat er niemand flink feesten vanavond?
De beste feestjes vinden plaats op je zolderkamer#FOK!-feitjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:41 schreef jordyqwerty het volgende:
Gaat er niemand flink feesten vanavond?
skittlesquote:
Paars meesterrasquote:
Ja ik ben het girlscene knapste jongen die je kent aan het doorspitten, kijken of er iemand inzit die ik ken.quote:
ik kom wel langsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De beste feestjes vinden plaats op je zolderkamer#FOK!-feitjes
geen fotos van my poste aub :$quote:
quote:
ja jij ook?quote:
leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://forum.girlscene.nl(...)k-kent-141967.0.html
eh wat doe jij rascistisch jonguh lekker diskrimineruhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee want ik ben geen Blacka Wink
Post jezelf nou eens een keer dan zou ik zeggenquote:
quote:
kakutti bombatasticquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
eh wat doe jij rascistisch jonguh lekker diskrimineruh
quote:
ja leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bombotastic betekend geweldig en shaggy is een goede rapper maar vor de rest ken ik em niet
uh watquote:
Haal die cum eens van je neus af joh viespeuk.quote:
Sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal die cum eens van je neus af joh viespeuk.
Hihahhaahaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haal die cum eens van je neus af joh viespeuk.
bel de woutenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Na dit biertje heb ik nog 1 biertje en dan is het alweer op
stoerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
mijn reactie op het kindertelefoon forum
[ afbeelding ]
wat schattigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef jordyqwerty het volgende:
mijn reactie op het kindertelefoon forum
[ afbeelding ]
Nah spam wel even de whatsapp groep onder van de hangplekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ze kunnen je vast helpen met nieuw bier toch
Hypo wil dagelijks mee kunnen praten over de nieuwste trends rondom fashion, make-up, en de hawtzte boiisssquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
bij mij op school wel bijna elk meisje![]()
Wauwquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
bij mij op school wel bijna elk meisje![]()
nopequote:
ja manquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hypo wil dagelijks mee kunnen praten over de nieuwste trends rondom fashion, make-up, en de hawtzte boiisss![]()
![]()
alsnog schattigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben 1.90 dus dat schattig vergaat wel
Waarom?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
misschien moet je gel bij je haar doen
misschien is dat niet bij iedereen nodigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik krijg het ook wel eens te horen, vind het ook maar raar klinken met mijn 1.98 m.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben 1.90 dus dat schattig vergaat wel
zo nu en dan eens een keerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
in het echt hoor ik het niet hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Ik krijg het ook wel eens te horen, vind het ook maar raar klinken met mijn 1.98 m.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb geen haar en gel kost geld van geld kan ik shag kopen van shag kan ik roken van roken word ik blij van blij zijn krijg ik swag van swag krijg je meiden van meiden.
Geen gel -> is swag en vriendin
jij hebt geen van beide toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb geen haar en gel kost geld van geld kan ik shag kopen van shag kan ik roken van roken word ik blij van blij zijn krijg ik swag van swag krijg je meiden van meiden.
Geen gel -> is swag en vriendin
Ik wel eens af en toe, maar ik wil dat helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
in het echt hoor ik het niet hoor
dat doet het bij mij altijd, gel of nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als ik geen gel doet steekt alles op hoog
tuurlijk niet, we zijn toch godverdomme alfa mannen!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Ik wel eens af en toe, maar ik wil dat helemaal niet.
Dan dunnen ze het toch gewoon uit ;squote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat doet het bij mij altijd, gel of niet
elke keer bij de kapper: goh jij hebt dik haar
Waar? FRS gaan allemaal sluitenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
ik moet trouwens iets opbiechten, ik ben zo hipster dat ik cd's koop
ik koop lp's, ik ben hipsterderquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
boeit niet, hipstersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:07 schreef jordyqwerty het volgende:
ja, maar na 2 weken begint het weer en ik ben veels te lui om daar om de 2 weken te gaan zittenquote:
quote:
Pink floyd vooral eigenlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zo hipster ben ik niet nee, maar dat komt nog wel een keer
Welke platen heb je al?
Wowie, wat errug.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:10 schreef Fok-it het volgende:
Nee meeste gaan sluiten. Op alle stations sowieso.
En dan moet je ook nog naar de cdspeler lopenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik koop mijn cd's online zodat ze verzonden worden
Zodat je je dagelijkse beweging kan hebben? Naar de deurquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik koop mijn cd's online zodat ze verzonden worden
hjb ik ben vandaag naar school geweestquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zodat je je dagelijkse beweging kan hebben? Naar de deur
grapje toch dushi lobi jwzquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hjb ik ben vandaag naar school geweest
Is dat goedkoper dan Bol enzo?quote:
Lesboquote:
Meestal wel, maar ze verkopen zelf niet meer geloof ik, het is gewoon een grote marketplace gewordenquote:
ook een goed idee. maar ik wou ook even kenbaar maken dat ik het niet wistquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Misschien intypen in de adresbalk
Ah, straks maar even kijken dan.quote:
Nee weet ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, straks maar even kijken dan.
Ik ga nu weg. Doei iedereen![]()
en Promi je bent geen lesbo hoor
Dat zeg ik dus ook altijdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:20 schreef Dientje12 het volgende:
De beste getuige is een kraai, want die ziet je slachtoffer liggen wanneer jij ervan wegloopt en daarna pikt die zn ogen eruit..
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
HAHAHA
zo stom dat ze engels en nederlands door elkaar zingen
quote:wen joe kis, mij mijnt is bloon.
quote:
ik hield het 20 sec volquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:46 schreef supersof het volgende:
HAHAHA
zo stom dat ze engels en nederlands door elkaar zingen
Wat versta je onder leuk ?quote:
Ik zou voor skyfall gaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:52 schreef utopie het volgende:
[..]
Wat versta je onder leuk ?
The Rock, Skyfall, The Tournament, The Condemned, The expandables 2, The Dark Knight Rises
ja maar ze zingt mee met die gastenquote:
jij weetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:53 schreef utopie het volgende:
Skyfall is wel 1 van de meest mooie bond films jah
Justin bieberquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ewaa mattie alleen ik mag zo praten.
ewa wat ga jy bepalen tfoe a zemmelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja die ken ik alquote:
behalve nirvanaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik smeer me altijd in met pizza's voor penetratie
ja hequote:
Ik ben zijn kloon. iksdeequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef utopie het volgende:
[..]
Sinds vandaag geloof ik, ter ere aan tong80 zijn mijlpaal
Yep, that's me!quote:
sorry sgat kusjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ewa wat ga jy bepalen tfoe a zemmel
Heb ik je wat gevraagd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:57 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.pipashop.nl/index.php?product=8
effe clownpattas passen
quote:Bestelling
Juh pipa's worden gedropt bij een G in jouw hood. Wy nemen contact op met jou. Jy niet met ons. En bedankt voor de doekoe
godsamme waarom ken ik allesquote:
unplugged in ny boven alles, heb 'm op dvdquote:
Ja zoek dan gvd zelf muziekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
godsamme waarom ken ik alles![]()
ga je naar dour? daar spelen ze
Nicequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:59 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
unplugged in ny boven alles, heb 'm op dvd
wat voor muziek zoek jequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nice
Post jij eens wat youtube links dan
Pics van je pampersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:02 schreef Taexon het volgende:
Ok right.... nu zit ik hier met 2 pampersbedankt hypo!
Dankje allemaal voor idee's voor filmzo eens kijken hoe of wat
deze hadden ze beter aan je moeder kunnen laten zien 15 jaar geledenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:08 schreef AppelCake het volgende:
kusjekroelkleffeboel enalles
Pic voor jullie.
[ afbeelding ]
Ik ben 14.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
deze hadden ze beter aan je moeder kunnen laten zien 15 jaar geleden
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor Hypo, en jullie mogen gratis meegenieten!
Prom&ik in pampers
Wut?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Prom&ik in pampers
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaja nu ben je niet meer de enige in de SC die nog luiers draagt
Ik kan al op het potje hoor. ;$quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hehe, ik voel me nog heel jong dat scheelt.quote:
Ik moest huilen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:13 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Prom&ik in pampers
Mijn vriendin is gewoon hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:16 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Hehe, ik voel me nog heel jong dat scheelt.
Verveelde me en mijn vriendin zit voor 2,5 maand in Zuid-Afrika dus ik moet wat
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
2.5 km gerend met een helling van 2.0 in 15 min, wees trots op me mensen
------------------------------------
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar ga je nog mee posten of niet?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voel me heel trots nu.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat voor documentaire?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja
ik was documentaire aan het kijken dus ik was niet echt aan het opletten, maar zag mijn naam voorbij komen en zo
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Is die film eigenlijk leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik hou niet van haar.quote:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Nee vreselijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:21 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is die film eigenlijk leuk?
[..]
Maar ik hou niet van haar.
quote:
Met die jongen van de sportschool zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
Ook nog eens na 1 uur zumba + nadat ik mijn hoofd had gestoten aan een kluis![]()
Nu zit er een bult
Nee, ik stoot in mijn eentje mijn hoofd tegen een kluisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met die jongen van de sportschool zeker
[..]2de is leuker met die kabouterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachen door de MIquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik stoot in mijn eentje mijn hoofd tegen een kluis
Kus, lobi, allesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat je me morgen kon bedanken, maarja
ja ga nou maar kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooh dat ziet er vet uit, echt iets voor wanhopige FOK!kers als ik
Ah oke, veel plezier met je vriendin dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:23 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zo voel ik me tenminste niet alleen.
succesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef Rb_In het volgende:
[..]
Ah oke, veel plezier met je vriendin dan.
Ik ga naar de kroeg, hihi.
Sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja kus lobi na die jongen van kickboksen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |