Baasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef Winski05 het volgende:
Tweede seizoen met SC Heerenveen wederom kampioen geworden van de Eredivisie na 30 wedstrijden
In de EL sta ik in de halve finale tegen Leverkusen. In de kwartfinale won ik, weliswaar met de nodige moeite, van Fenerbahce. Zou mooi zijn zeg, in mijn 2e seizoen met Heerenveen de finale van de EL halen!
Ik droom wel eens lucide, maar wat je dan mee maakt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het wordt pas echt erg als je over FM gaat dromen. Ik verdenk Stinho daar wel van.
Ik heb het 1x gehad. Ik, m'n zus en d'r vrienden waren op een veldje in het bos, en toen zei ze dat het jammer was dat we geen drugs bij ons hadden. Ik antwoordde zoiets van "Maakt niet uit, ik droom nu lucide dus ik kan alles doen wat ik wil!", en ik haalde vervolgens een grote zak met wiet uit m'n jaszakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik tegenwoordig echt regelmatig, wanneer ik wil.
Geweldig is dat.
Wat doe je dan zoal in je dromen? Vliegen? Chickies pakken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geweldig is dat.
Allebei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wat doe je dan zoal in je dromen? Vliegen? Chickies pakken?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Geweldig is dat.
Waarom droom je over jezelf met de vrienden van je zusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb het 1x gehad. Ik, m'n zus en d'r vrienden waren op een veldje in het bos, en toen zei ze dat het jammer was dat we geen drugs bij ons hadden. Ik antwoordde zoiets van "Maakt niet uit, ik droom nu lucide dus ik kan alles doen wat ik wil!", en ik haalde vervolgens een grote zak met wiet uit m'n jaszak
Ik heb nog nooit drugs gebruikt, behalve alcohol en daarvan ben ik ook een beetje van genezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waarom droom je over jezelf met de vrienden van je zus
Vraag je me nu om dromen te verklarenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Ik droom ook wel eens lucide, dit gebeurt enkel wanneer ik in de ochtend half wakker ben geweest en dan weet wat ik gedroomt heb en daarna zeg maar de droom een vervolg geefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:04 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Allebei.
Maar soms heb je bijvoorbeeld ook een vette film gezien, dan kan je jezelf daarin ook projecteren. Dan kun je ook helemaal je eigen draai eraan geven.
Zo keek ik een keer locked-up abroad op National Geographic, en droomde ik daarna ook over. Drugs over de grenzen smokkelen enzo, maar ik werd niet gepakt haha. Of juist wel, maar dat je dan ambtenaar omkoopt, njaa lastig uit te leggen.
Heel soms lukt mij het sturen niet helemaal, dan loopt het uit de hand. Of slaapverlammingen zijn erg vervelend.
Voor de rest is het top.
Lekker!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
Inter uitgeschakeld in de CL![]()
Eerst thuis 3-1 gewonnen en uit 2-1 gewonnen, metname Destro heeft zijn landgenoten + voormalige club pijn gedaan door 3x te scoren![]()
Iemand?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie nog tips voor goede staffmembers? Ben nog op zoek naar een Director Of Football, een Head Of Youth Development, en 4 scouts.
Zeker lekker, nu zijn er ineens veel meer realistische transfertargets voor Ajax.quote:
Wil je namen of wat de belangrijkste stats zijn?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:11 schreef DeHovenier het volgende:
Hebben jullie nog tips voor goede staffmembers? Ben nog op zoek naar een Director Of Football, een Head Of Youth Development, en 4 scouts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |