SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
heb je gisteren teveel gegetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
Ja zoals elke week, maar vandaag was het echt zwaar ....![]()
Nee, maar vandaag toch alleen maar een soepje en wat broodquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:30 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je gisteren teveel gegeten [ afbeelding ]
Morgen een lekker stuk lamquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar vandaag toch alleen maar een soepje en wat brood
Ook niet lang gehad. Maar zo'n bout en dan met een scherp mes prikken en er stukjes knoflook in proppen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker, zat er vanavond ook aan te denken ... Maar toch maar niet gedaan
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:34 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Ook niet lang gehad. Maar zo'n bout en dan met een scherp mes prikken en er stukjes knoflook in proppen.En geduld
Ga je het op een zuipen zetten vanavond?quote:
Is het ook. Het duurt uren geduld en draaien. Maar dan heb je wel watquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:39 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Is het ook. Het duurt uren geduld en draaien. Maar dan heb je wel wat
Dat klinkt bijna racistischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je het op een zuipen zetten vanavond?![]()
Ik ga volgende week lammetje eten of iets anders Turks
Jezus Fann begin nou niet weer over kloonsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?![]()
Of ben je gewoon nieuw? Ben je ook zo'n onzijdig type zoals sensubilitydinges?
Begin jij nou van voor af aan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?![]()
Of ben je gewoon nieuw? Ben je ook zo'n onzijdig type zoals sensubilitydinges?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus Fann begin nou niet weer over kloons
Nou lam of iets anders Turks. Dat begreep ik niet zo. Wij Hollanders eten alles.quote:
Heb ik het daar zo vaak over dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jezus Fann begin nou niet weer over kloons
Dat dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hoezo? Of hebben jullie het daar al over gehad? Dan was ik er zeker niet.
ow... oké voor jullie is hij/zij dus al bekend, is mij dan weer volledig ontgaan, maar dat gebeurdquote:
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:48 schreef Stijfkopie het volgende:
[..]
Nou lam of iets anders Turks. Dat begreep ik niet zo. Wij Hollanders eten alles.
Ik heb zelfs turkse nichtjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga volgende week in een Turks restaurant eten alwaar ze behalve lam ook andere Turkse gerechten hebben, vandaar.
Als ik iets niet ben dan is het racistisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |