De andere bewoners zitten op de bank te brainstormen over een verjaardagkado voor Georgie. (Iig Kim, Hieke, Bianca, Robin en nog iemand)
Ze gaan de kroon van de verjaardag van Kim veranderen voor "King George"
Nou, dat wordt dus een mars, een kroon, een appeltaart en ....?
Ze gaan 'm ook een king-.. geven (wedstrijdje)
Robin is de tegenstander en moet hem dan laten winnen. Paardjes maken en ....
Hieke: "En dan nog een potje kaarten, dan kan zijn dag niet meer stuk. Winnen doet ie dan toch wel"
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 26-09-2000 19:59]
Koos en Robin komen in de voorraadkamer tot de constatering dat het gist op is. Koos: "Wat een blunder zeg."
Bianca laat zich niet uit het veld slaan: "We hebben het bewust niet besteld want we dachten dat er genoeg zou zijn."
Robin offert zijn zakgeld op om gist te kopen. "Als we maar te eten hebben."
Desiree vleit zich in Leo's armen op de bank. Op de andere bank zitten Kim en Georgie een boek te lezen. Kim vraagt af en toe wat een bepaald woord betekent en daar geeft Ali dan antwoord op. Kim komt tot de conclusie dat het "een jongensboek" is.
Buiten dansen Hieke en Ferdi.
20.33 uur
Kim smijt haar boek op de grond ("Ik ben te moe om te lezen") en begint aan Georgies blote benen te frunniken.
Robin meldt (in de keuken) dat hij elke dag brood wil hebben. Desiree (op de bank) zegt dat ze nooit brood eet "maar hier wel".
20.35 uur
Robin wordt naar de DBK geroepen.
20.38 uur
Kim: "Ik me ooit eens ingeschreven als soapactrice voor Onderweg Naar Morgen maar nooit meer iets van gehoord."
Robin komt terug uit de DBK. Hij begint met Bianca meteen over het brood dus daar zal ie het binnen wel over gehad hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 26-09-2000 20:38]
Haha die Ali: "Als Kim d'r haar losgooit kan ze je helemaal gek maken." En daarna, weer tegen Kimmie: "Volgens mij kan jij wel 11 frikadellen eten." Kim lacht. ![]()
20.47 uur
Leo en Desiree praten over hun bijgeloof (eerst je rechterschoen aantrekken en dan pas je linkerschoen en als je per ongeluk met je linkerschoen begint dan meteen weer uittrekken) en Kim en Ali over mobiele telefoons. Ali heeft er een hekel aan: "Ik heb 'm nog maar een jaar, nee anderhalf... twee jaar." Ali's hoogste telefoonrekening is 1260 gulden voor 2 maanden. Ali wordt wel 30 keer per dag gebeld. Leo (mister GSM I presume) vindt een telefoon niet zo belangrijk en als ie dat heeft gezegd begint ie Desiree (die nog altijd in z'n armen ligt) te kietelen en aan te randen. Leo vindt "lange slanke vingers" heel sensueel en Ali concludeert dat Leo een halve zool is. ![]()
20.54 uur
Het gesprek gaat over moe zijn. Daar wordt iedereen weer moe van. Kimmie zegt dat 't alweer bijna donderdag is. Leo: "We zijn weer een week verder." Leooooooo! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 26-09-2000 20:53]
Georgie leest, Kim heeft een muggenbult op 'r bil. Leo en Desiree hangen sloom op de bank, Ali komt terug van de wc en begint daar een gesprek over. Kimmie en Georgie zitten een beetje aan elkaar te friemelen. Kimmie is in een opstandige bui en zit Georgie uit te dagen. Georgie wil z'n boek (hoofdpersoon: Guillermo) uitlezen omdat 't zo spannend is. Kim: "Pisnicht." Desiree gaat zich d'r ook eens mee bemoeien: "Dat vind ik echt een stom woord."
21.00 uur
Koos komt erbij maar heeft geen zin om te zitten. Exit richting keuken. Daar zijn (in ieder geval) Annet en Bianca bezig met brood bakken. Buiten nog altijd Ferdi en Hieke in het kader van de dansmarathon. En dan: "Eten!" Iedereen komt langzaam weer tot leven. We verplaatsen ons naar de keuken...
Eerst zingen, dan eten. You van Ten Sharp galmt door de keuken. Stilaan worden de plaatsen ingenomen. Er staat kip op het menu (Bianca en Annet hebben gekookt, brood bakken kon niet want het gist is nog altijd op) en er zijn groenten en aardappelen. De familie Doorsnee gaat aan tafel. ![]()
21.07 uur
Als ik het goed zie zijn er gebakken aardappelen. Kim heeft het over "een feestmaal". De groenten blijken spruitjes te zijn. Koos zegt na 2 happen tegen Annet dat ie nog nooit zo lekker heeft gegeten.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 26-09-2000 21:07]
21.10 uur
Mutsje Desiree lust geen "Hollandse pot", waarmee ze doelt op boerenkool en spruitjes. Robin vindt dat Koos teveel appelmoes heeft gepakt. Koos bromt wat, murmelt wat, stoot wat lettergrepen uit en besluit er dan niet verder op in te gaan.
21.12 uur
Kim (gezonde Hollandse meid) schept wat extra spruitjes op. Bianca vindt de appelmoes "goddelijk". Ferdi en Hieke roepen vanuit de tuin (keukendeur staat open) dat ze honger hebben. Opnieuw steken onder water tussen Georgie en Kimmie. King George heeft blijkbaar energie over.
Ali vraagt wie vroeger zanger of zangeres wilde worden. Paar mensen roepen "Ik!" Koos vindt het "machtig mooi om piano te kunnen spelen, of gitaar. Gitaar is beter want die kun je makkelijker meenemen."
God, het heeft wel niveau zeg. Gelukkig zit mijn uurtje streamen er weer bijna op. Anderen: succes! ![]()
21.23 uur
Nog eentje voor de volledigheid: Hieke komt binnen om te eten en Georgie neemt naast Ferdi plaats op de dansvloer. (Dat mag dus niet!) Ferdi wordt even daarna vervangen door Bianca. De muziek bereikt een triest niveau. Elf (elf!) mensen zingen "Ik voel me zo verdomd alleeeeeeeeeeeeeeeen". Treffend einde. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 26-09-2000 21:23]
Bianca en Georgie nemen het dansen van Ferdi en Hieke even over om ze de kans te geven om te eten.
Ze krijgen Ciske de Rat om op te dansen, en gaan volledig uit hun dak.
Binnen aan tafel verteld Darius (2x!!!) dat een vriend van zn broer eens ergens solliciteerde en op de vraag wat wil je later echt worden als antwoord gaf: homosexueel. Hm 2x totaal geen reactie van de rest van de bewoners ![]()
![]()
Nu zingt Koos Albers... B en G boffen maar![]()
21:26:
Hieke en ferdi dansen nu zelf weer. Nog steeds VRESELIJKE muziek. Schlager...![]()
21:31
Ok, opeens heeft Annet Ferdi vervangen op de dansvloer..
Ferdi en Robin kijken toe...
21:33
..en ferdi staat weer op de vloer..
Suger Lee Hooper zingt:
Jo met de banjo en mien met de mandolien...
Heeeerlijke muziek, ze swingen de pan uit.
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 26-09-2000 21:35]
21:55
o, de cake was ook ter ere van de verjaardag van de vader van Annet.
iedeen zingt nu lang zullen ze leven, ook de dansers buiten.
Zag er allemaal erg lief en mooi uit.
De bedoeling was dat de regie deze scene gebruikt voor de tv uitzending, daarom moest het indrukwekkend zijn. hopen dat t werkt...
22:00
Andre Hazes zingt buiten De vlieger. Robin, Georgie, Ferdi en Hieke zingen uit volle borst mee...
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 26-09-2000 21:58]
De cake schijnt errug lekker te zijn...
Ik weet niet hoor, maar volgens mij laat iedereen darius een beetje links liggen zonder hem echt heel bot te negeren.
Of is dit wishfull thinking?![]()
22:10
Buiten zingen Sandra en Andres Lalalalala wat zal ik doen...(als het om de liefde gaat)
(de bewoners denken dat het Mout en Mc Neal is)
22:12
Buiten: Daar aan dat kleine cafe......
Ondertussen het volgende: Darius vraagt wie er allemaal thee drinken? Drink maar lekker hoor, zegt Kim, om als hij klaar is met alleen voor zichzelf in te schenken, de rest te vragen wie er ook thee wil.(Kim dus)
Andere watchers, wat denken jullie?
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 26-09-2000 22:13]
Darius vraagt aan Bianca: waneer hadden wij in principe(stopwoord voor hem) weer gemoeten?
Over 2 1/2 uur zegt Bianca.
Gaat ze nu echt weer met hem dansen?
hij gedraagt zich alsof hij doodziek is.(behalve dat hij wel heel gewoon gegeten heeft)
"Ik kan geen nummers meezingen, ik haal geen hoge toon,
weet je hoe irritant dat voor mij is"
Koos verzoekt iedereen (5x) om zachter te lopen/spreken, als er iemand gaat slapen (zoals leo nu? ).
Over het dansen...
Koos: "ik vind tweeeneenhalf uur veel te veel"
(mijn geluid kapt er om de haverklap mee)
Annet verdiept zich in het bierbrouwen.
[Dit bericht is gewijzigd door Zap op 26-09-2000 22:49]
Sorry, Robin stond met Hieke te schuifelen, niet met Kim.
[Dit bericht is gewijzigd door Cartman1 op 26-09-2000 23:07]
Darius heeft btw net echt wel een minuut of 5 beslag geklopt.....
Robin komt binnen met zn De Boer imitatie...
Woonkamer:
Annet heeft het bloedje heet, is de enige.
Koos heeft het koud.
Aliblabla en dees samen in keuken:
aliblabla:"ik ben ook supergevoelig, hoor"
Desiree over Robin:"en nu doet hij weer innig met Kim" jaloezie...?? "er zijn wel beelden van ons op tv verschenen..., ik heb geen zin om dan 3 dagen daarna gedumpt te worden"
dees:"'T is echt niet normaal wat dit huis allemaal met je doet,ik dacht dat ik het allemaal verwerkt had"
ali:"je moet maar zo denken, als dit het ergste is wat je meemaakt"
Darius stelt Dees gerust over Robin; ze hoeft zich niet druk te maken over robins gevoel voor haar, hij kent hem door en door
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 26-09-2000 23:15]
dees:"ik ben gewoon een zwijmeltrut" (over de liedjes)
ali " maaruh:je moet niet zo over hem denken, ik ken hem door en door en zo is hij niet (over Robin), ik weet waar hij mee bezig is namelijk, die tactiek heb ik vroeger ook wel eens uitgevoerd, kijken of die ander jou wel leuk vindt (jaloers maken),
ik ken hem door en door!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |