abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123506223
Ter nagedachtenis aan alle overleden huisdieren en waar de baasjes hun verhaal kwijt kunnen, of het nu gisteren of twintig jaar geleden is gebeurd.

[ Bericht 91% gewijzigd door Greys op 02-03-2013 13:10:42 ]
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_123506238
Gisteren is na 13 jaar trouwe dienst mijn poes Heras overleden :'(
Ze was zaterdagavond wat grieperig samen met het jongere schildpadje dat we hebben.
Zondag dus naar de dierenarts geweest en die heeft haar wat middeltjes tegen de griep gegeven.
Die zondag heeft ze nog wel zelf gegeten en dat was ook de laatste keer dat ze zelf zou gaan eten.
Maandag weer teruggegaan want ik was er niet helemaal gerust op (En we moesten toch op controle voor een andere kat van ons die was geopereerd aan blaasstenen.) maar ook toen was de diagnose dat het wel zou komen door de griep.
Dinsdag en Woensdag wilde ze niet eten, zelfs geen slagroom of verse tonijn. Ik wist dus dat het al goed mis zat. Woensdag dus weer gelijk naar de dierenarts gegaan en die zag een verdikking in haar kaak. Dat kon dus een ontsteking zijn of in het slechtere geval een tumor. Helaas was het een combinatie van beide. Gelukkig kwam die uitslag al snel en hebben we haar gisteren vredig in laten slapen. Wat ben ik hier stuk van, en ook al hebben we nog 2 super lieve katten, ik mis haar echt enorm.
Net hebben we haar weggebracht naar het Dieren Uitvaart Centrum in Amsterdam waar ze gecremeerd en uitgestrooid gaat worden.
Rust zacht Herasje.

:'( O+ :'(
pi_123506614
Wat een mooie poes, O+ doet me denken aan een (al overleden) poes van mij. Sterkte met het verlies, hopelijk kunnen jullie het toch plotseling afscheid een plekje geven. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  woensdag 6 maart 2013 @ 22:31:25 #4
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123724407
Twee maanden geleden is Chippy overleden. De allerliefste hond die ik heb gehad. Hij had een kleine tumor in zijn benen, maar die was het probleem niet. Hij kreeg een hernia perialis (verzakte endeldarm).. en werd geopereerd. Leek goed te gaan, maar 2 dagen later schreeuwde hij het uit van de pijn. Gauw terug naar de dierenarts en die kon alleen maar concluderen dat het een hele lange lijdensweg zou worden. Te lang om hem aan te kunnen doen. Het doet echt nog elke dag pijn.
Hij is 9 jaar geworden. Mijn vorige windhond werd 16, dus het was echt een veel te vroege schok.

life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_123747708
Ach wat jammer, 9 jaar is inderdaad te jong. ;( Sterkte met het verlies. :*
Optimist tot in de kist
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:18:27 #6
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123747857
Ach jee, sterkte, windhonden zijn awesome O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 maart 2013 @ 10:16:30 #7
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_123780848
dankjulliewel :) Heb gelukkig nog twee schatten van katten om me te troosten..
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:02:49 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_123994029
Lieve lieve Fruns, de afspraak met de dierenarts was al gemaakt, eigenwijs als je bent wilde je blijven, ondanks je bijna 18 jaar. Maar vanavond ben je, tijdens het eten, omgevallen, ik heb je op een deken bij me gepakt en je bent, terwijl m'n dochter, m'n vriend en ik je aan het aaien waren redelijk rustig en snel ingeslapen. Dag lieve Fruns, bedankt dat je er was, we zullen je missen...

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_123994217
wauw, wat een schitterend beest. Natuurlijk wel fijn dat hij een natuurlijke dood (naar ik lees) en snel is gestorven, maar wat een gemis moet dat zijn. sterkte!
pi_123994618
Ik vind dit de meest verdrietige topicreeks van FOK! ;(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 13 maart 2013 @ 09:35:43 #11
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123994787
Ach Funs, veel sterkte :*
Maar wat mooi dat hij zijn eigen moment nog kon pakken, de baas!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123995214
Sterkte! :*
pi_124042710
Max. Morgen.
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
  † In Memoriam † donderdag 14 maart 2013 @ 12:23:25 #14
37843 lady-wrb
kortaf
pi_124044793
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef computergirl het volgende:
Max. Morgen.
heel veel sterkte morgen en maak er vandaag een mooie dag van :*
pi_124099577
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 11:20 schreef computergirl het volgende:
Max. Morgen.

Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Ik ga hem vreselijk missen
pi_124099625
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Heel veel sterkte :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_124099636
Wat een mooie jongen O+ , was het iets chronisch of overkwam hem de dood? Sterkte met het verlies, ik zit met angst en beven af en toe te kijken naar die van mij van bijna 15 en 18 jaar oud.
Optimist tot in de kist
  vrijdag 15 maart 2013 @ 17:42:32 #18
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_124099638
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef computergirl het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Sterkte! en *knuf*
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_124099812
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:42 schreef trovey het volgende:
Wat een mooie jongen O+ , was het iets chronisch of overkwam hem de dood? Sterkte met het verlies, ik zit met angst en beven af en toe te kijken naar die van mij van bijna 15 en 18 jaar oud.
Nee hij had al sinds 2010 last van een te snelle schildklier. De medicijnen hielpen alleen niet meer en bij nader onderzoek bleek lever aangetast en vocht in de borstholte en ook een gezwel naast zijn hart zat.
Andere medicatie en een paar dagen op sonde voeding hebben het tij niet kunnen keren.

Hij was echt op en begon het benauwd te krijgen.

Edit: de foto boven is al oud, de laatste maanden woog hij maar de helft ongeveer
pi_124099876
;( Heel veel sterkte.
pi_124099886
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nee hij had al sinds 2010 last van een te snelle schildklier. De medicijnen hielpen alleen niet meer en bij nader onderzoek bleek lever aangetast en vocht in de borstholte en ook een gezwel naast zijn hart zat.
Andere medicatie en een paar dagen op sonde voeding hebben het tij niet kunnen keren.

Hij was echt op en begon het benauwd te krijgen.
Dan was het inderdaad zijn tijd. Je hebt je best gedaan om hem nog een fijn en goed leven te geven maar als niets meer helpt dan gaat het inderdaad ophouden en moet je ingrijpen, hoe naar dat ook is. Je bent dat uiteindelijk verplicht aan het dier om hem aan het einde ook te helpen, de laatste daad van liefde voor je huisdier. :*
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2013 @ 18:16:36 #22
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_124100791
Wat weer een hoop verlies. Sterkte allemaal. :*
Ik hoop na drie overleden honden het afgelopen jaar even gespaard te blijven. :@
Heb het soms er nog erg moeilijk mee.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_124101026
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef trovey het volgende:

[..]

Dan was het inderdaad zijn tijd. Je hebt je best gedaan om hem nog een fijn en goed leven te geven maar als niets meer helpt dan gaat het inderdaad ophouden en moet je ingrijpen, hoe naar dat ook is. Je bent dat uiteindelijk verplicht aan het dier om hem aan het einde ook te helpen, de laatste daad van liefde voor je huisdier. :*
Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_124101105
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad, gewoon op. ;( Ken het helaas maar al te goed...als ik nu foto's terugzie van sommige katten hier met nierfalen, was niets van over maar toch voelden ze zich prima op dat moment en hadden ze plezier in het leven ondanks dat ze letterlijk een velletje over een skelet waren. :{
Optimist tot in de kist
pi_124101186
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef computergirl het volgende:

[..]

Idd.
SPOILER
Ach gos. ;( Heel veel sterkte. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')