quote:
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Ik ga hem vreselijk missen
Sterkte! en *knuf*quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:40 schreef computergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is vamiddag rustig ingeslapen na bijna 16 jaar trouwe dienst als directeur Poeszaken.
Ik ga hem vreselijk missen
Nee hij had al sinds 2010 last van een te snelle schildklier. De medicijnen hielpen alleen niet meer en bij nader onderzoek bleek lever aangetast en vocht in de borstholte en ook een gezwel naast zijn hart zat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:42 schreef trovey het volgende:
Wat een mooie jongen, was het iets chronisch of overkwam hem de dood? Sterkte met het verlies, ik zit met angst en beven af en toe te kijken naar die van mij van bijna 15 en 18 jaar oud.
Dan was het inderdaad zijn tijd. Je hebt je best gedaan om hem nog een fijn en goed leven te geven maar als niets meer helpt dan gaat het inderdaad ophouden en moet je ingrijpen, hoe naar dat ook is. Je bent dat uiteindelijk verplicht aan het dier om hem aan het einde ook te helpen, de laatste daad van liefde voor je huisdier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:47 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee hij had al sinds 2010 last van een te snelle schildklier. De medicijnen hielpen alleen niet meer en bij nader onderzoek bleek lever aangetast en vocht in de borstholte en ook een gezwel naast zijn hart zat.
Andere medicatie en een paar dagen op sonde voeding hebben het tij niet kunnen keren.
Hij was echt op en begon het benauwd te krijgen.
Idd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan was het inderdaad zijn tijd. Je hebt je best gedaan om hem nog een fijn en goed leven te geven maar als niets meer helpt dan gaat het inderdaad ophouden en moet je ingrijpen, hoe naar dat ook is. Je bent dat uiteindelijk verplicht aan het dier om hem aan het einde ook te helpen, de laatste daad van liefde voor je huisdier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjesInderdaad, gewoon op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken het helaas maar al te goed...als ik nu foto's terugzie van sommige katten hier met nierfalen, was niets van over maar toch voelden ze zich prima op dat moment en hadden ze plezier in het leven ondanks dat ze letterlijk een velletje over een skelet waren.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:23 schreef computergirl het volgende:
[..]
Idd.
Zie het verschil, hoop dat de spoilertag goed werkt , op de ipad heb je niet van die handige knopjesAch gos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |