PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Geef me 100k pleasequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef StijnDa het volgende:
Wat een werk zegIk ben alles te koop aan het zetten. Klaar met FUT. Blijf wel af en toe Seasons spelen
En blijf wel in het topic hangen.
Ik moet ook nog een miljoen verkopen, stuur hem door.quote:
Heb hem al eens naar Thorb verwezen. Dudeweiser stond ook nog in de wachtrijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een miljoen verkopen, stuur hem door.
Oh, jammerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb hem al eens naar Thorb verwezen. Dudeweiser stond ook nog in de wachtrij
Eerst mijn eigen coins even verkopen.
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef Confetti het volgende:
Xbox? Had iemand die 400k wou kopen maar heb zelf alleen PS3.
Nou ben ik die naam kwijt, gvd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:50 schreef Zhano het volgende:
TV binnenHelaas te laat om alles nog aan te sluiten etc
24 inch, nog kleiner dan de velgen van m'n oma's auto.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:53 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een 24 inch IIyama beeldscherm, die ga ik voor tv gebruiken denk ik maar. Meh, ik koop er wel een tv bij, of die moet bij de inboedel zitten.
csbquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
24 inch, nog kleiner dan de velgen van m'n oma's auto.
Neuhquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Neem een Techwood, geweldige TV voor weinig geld.
vertel me hoequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:43 schreef MolFan het volgende:
Trade 1 uurtje en je hebt 50k en met geluk wel meer dan dat
Ik had er 5 miljoen mede dankzij IF ronaldo in een pakje en if balotelli. Heb ongeveer 1,2 miljoen getrade maar meeste wel verkocht + spelers gehaald etcquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik had er 5 miljoen mede dankzij IF ronaldo in een pakje en if balotelli. Heb ongeveer 1,2 miljoen getrade maar meeste wel verkocht + spelers gehaald etc
Gaat er niet om dat ik hem geloof, maar als je grote trade verhalen hebt en dat komt voor het grootste gedeelte door je pack luckquote:
Iets meer als de helft dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik hem geloof, maar als je grote trade verhalen hebt en dat komt voor het grootste gedeelte door je pack luck
klopt, 24 uur volgens jouquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Iets meer als de helft dus1,2 miljoen gewoon zelf getrade dat kan iedereen hoor is niks moeilijks aan.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:42 schreef MolFan het volgende:
Ik had vorig jaar 1 In Form, dit jaar;
IF Ronaldo
IF Kroos
IF Balotelli
IF Taarabt
IF Ter Stegen
IF Maher
IF Eriksen
En nog een paar van die discardvalue gasten. Ik mag echt niet janken.
Klopt is niets moeilijks aan. Loop er dan niet mee te pochenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:43 schreef MolFan het volgende:
[..]
Iets meer als de helft dus1,2 miljoen gewoon zelf getrade dat kan iedereen hoor is niks moeilijks aan.
Hij vroeg toch hoe ik trade geef eerlijk antwoord toch en dat je die vids moet bekijken wil je wat coins maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
[..]
Klopt is niets moeilijks aan. Loop er dan niet mee te pochen
Nee hoezo? Gewoon met de wedstrijdjes die ik gewonnen had pakjes openen en toevallig zat daar Ronaldo in en wat getrade etc.quote:
True thatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
Fifa geeft altijd goeie IF's aan slechte spelers..
Keer potje doen vdweek?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:47 schreef Djeetje het volgende:
Fifa geeft altijd goeie IF's aan slechte spelers..
wie wil er nou een ps3quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:46 schreef MolFan het volgende:
Trouwens mocht iemand nog PS3 zoeken;
[ afbeelding ]
Zag hem net voorbij komen
die gewonnen kwam door een onterechte penalty.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
1 keer verloren en 1 keer gewonnen van Djeetje, kan beter, maar ach
Winst is winst en nooit onterecht volgens J. Cruijffquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die gewonnen kwam door een onterechte penalty.
Baje?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen zoals Stoereboii, TBakkert, GJE, quer en Djeetje.
onterecht jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
die gewonnen kwam door een onterechte penalty.
Lekker Thiemo de Bakker op t forum welkomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
onterecht ja
ik schoot en toen werd zijn been weggetikt vlak voor de bal
jij had alle geluk van de wereld, want ik heb in die 2e pot welgeteld 5 keer de paal/lat geraakt...
Lekkahquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:53 schreef Zhano het volgende:
Vanaf morgen geen Fifa meer op 22" maar 40" Techwood
ja, maar ik ga wel binnenkort stoppen met tennissen hoor, ik heb amper tijd voor FIFA...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lekker Thiemo de Bakker op t forum welkom![]()
Verstandige keuze want je kan er natuurlijk geen kut van Thiemoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, maar ik ga wel binnenkort stoppen met tennissen hoor, ik heb amper tijd voor FIFA...
HEEH!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Verstandige keuze want je kan er natuurlijk geen kut van Thiemo
DAT WEET IK JAquote:
dankjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:57 schreef MolFan het volgende:
Mja Nederlanders falen sowieso in tennis dus je bent geen uitzondering op de regel Thiemo
bent u het, vader?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Fifa lijkt mij in deze een zeer zeer verstandige keuze mijn zoon
fffuuuuuuuquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mensen zoals Stoereboii, TBakkert, GJE, quer, baje en Djeetje.
Ik heb er ook eenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Fuszyquote:
neequote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wil jij ook in deze indrukwekkende rij namen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit rage messages heb op de ps3. Hoor van vrienden dat het op de xbox veel erger isquote:
Sowieso is de leeftijd op PS3 hoger.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit rage messages heb op de ps3. Hoor van vrienden dat het op de xbox veel erger is
Sommige mensen krijgen ze elke dag, ik krijg ze bijna nooit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit rage messages heb op de ps3. Hoor van vrienden dat het op de xbox veel erger is
Door toefjesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Sowieso is de leeftijd op PS3 hoger.
+1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
Ik was Molfan, Aldo, Marcie en Roypsv nog vergeten
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:59 schreef el-blanchito het volgende:
Heeft iemand ervaring met IF Witsel?
Aldo speelt op de xboxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:11 schreef Thorb het volgende:
Ik was Molfan, Aldo, Marcie en Roypsv nog vergeten
Dat gratis internet boeit me echt niks.quote:
Stuk voor stuk legendesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
35quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:24 schreef Baje het volgende:
Hoewel mijn vrienden allemaal Xdoos hebben, vind ik het zonde om 50¤ te betalen voor internet
niet goed gelezenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben een beginner dus snap er nog niet veel van maar ik kocht van de week een bruin kaartje van Vermeer en die is nu verdwenen, kan iemand mij vertellen hoe dat kan?
staat ie niet op je verkooplijst, of gewoon in je club, of nog op je watch list?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik ben een beginner dus snap er nog niet veel van maar ik kocht van de week een bruin kaartje van Vermeer en die is nu verdwenen, kan iemand mij vertellen hoe dat kan?
Een bruin kaartje van Vermeer?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee XBOX speelt hij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Speelt die CrazyRichGamer niet op de PC en is hij 1 van die glitchers?
op PC kan allesquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee XBOX speelt hij.
Want je zag hem een wedstrijd doen via xbox en daar had hij ook gewoon 5m
Hoe moet hij glitchen dan ?
Mensen op PC kunnen mensen automatisch laten quitten ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee XBOX speelt hij.
Want je zag hem een wedstrijd doen via xbox en daar had hij ook gewoon 5m
Hoe moet hij glitchen dan ?
Dat is geen verschil met ps3/xboxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:34 schreef Lindgren. het volgende:
Een wedstrijd aanzetten, alt tab naar je bureaublad en 15 minuten wachten. Instacoins.Kansloos.
Ja, kan ie makkelijk. 4* wf.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
maar mijn vraag net was; werkt Bale goed in 4-3-2-1?
maar hij heeft wel de 'avoid using weaker foot' trait, maar dat zal vast niet veel uitmaken?quote:
Dan schiet hij met zijn buitenkantje.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar hij heeft wel de 'avoid using weaker foot' trait, maar dat zal vast niet veel uitmaken?
okee, geen probleem danquote:
dan kun je niet zien hoe United doorgaat...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef Thorb het volgende:
Mis ik dinsdag dus Man U - Real omdat ik een presentatie moet houden op school
hoop ik nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dan kun je niet zien hoe United doorgaat...(Hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |