abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5678887
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Commentaren op de streamverslagen: Deel 3. Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar.

Vervolg op de Streamverslagen van donderdag 5 september.

pi_5679247
Mustapha, Daan en Stefan liggen in de slaapkamer in de bunker. Stefan is druk bezig met het verhuizen van zijn matras. Hij ligt nu weer lekker naast zijn Daan. Margriet is inmiddels ook in de slaapkamer.
Daan tegen Margriet: We zitten in de bunker schat. Onze eerste nacht samen. Daarna knuffelt ze Margriet.
Margriet: Ik heb niet het gevoel dat ik in BB zit, ik zit in een bunker!!! Ik kan me niet voorstellen dat mensen hier naar kijken.

Even switchen naar Rijk.
Daar liggen ze ondertussen ook allemaal in 1 bed. De dames liggen klem tussen de heren. Je ziet Bo genieten. Bo is nu volop in knuffelmode. Hij omarmt de hele bubs. Judith wordt het allemaal iets te gezellig blijkbaar en staat op. En het licht gaat weer aan. Nu gaan de dames 'bedhoppen'. Hilariteit alom.

I'm not nuts. I just have guts!!
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:47:44 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679253
De arme kant en de saaie kant:

(Er wordt wat gestoeid in saai.)

Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_5679267
heeft er nog iemand een codetje over
mijn gratis shit is er mee gestopt
en duurt nog wel even voor we weer een omleiding gevonden hebben
Hamlet watches SST: to see or not to see that's the question
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:50:16 #5
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679269
Er was zojuist een kussengevecht aan de rijke kant, maar op een of andere manier kan ik Hi1 niet capturen.
  vrijdag 6 september 2002 @ 00:57:01 #6
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679318

Er wordt nog steeds af en toe met kussens gemept.
Judith speelt dat ze boos is en dat ze op moeten houden.
Nu doet ze zelf ook weer mee.

pi_5679344
In Rijk hebben ze nu een kussengevecht terwijl in arm iedereen probeert te slapen.
Bo of Laurens laat een scheet en Judith waarschuwt ze dat dit de volgende een linkerbal kost. Ze praten Frysk. Ze hebben i.i.g. meer lol dan het andere team.
Stefan is alweer verhuisd volgens mij, hij ligt nu tussen Margriet en Daan in.
Bo wordt door Laurens te grazen genomen in een kussengevecht. Laurens en Bo zijn nog steeds aan het gooien met kussen. Judith neemt nu de moederrol op zich en zegt dat ze moeten ophouden. Ook Jeannette bemoeit zich ermee.

Het is wel stuivertje wisselen vannacht. De dames liggen nu in 1 bed en de heren in het bed ernaast. Terwijl ik dit typ staan ze alweer met zijn vieren op 1 bed te springen. En nu weer de dames in 1 bed en de heren elk in een 2-persoonsbed.
Het zijn net vlooien!!!

Nu stormt de hele meute de slaapkamer uit.

pi_5679374
Bo maakt nepsnurkgeluiden.
Jeannette: we maken nu meteen een afspraak. Als hij vannacht weer snurkt pakken we hem met zijn drieën op en sleuren hem naar buiten.
Bo: daar heb je wel 10 man voor nodig
  vrijdag 6 september 2002 @ 01:03:24 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679381
Opeens sprongen ze allemaal op om een rondje door de tuin te rennen om af te koelen.
En nu zijn ze dus weer terug.
Uiterst enerverend.

Judith en Jeanette kijken of ze een camera kunnen zien.

Jeanette of Judith roept: En als 'ie vanavond weer gaat snurken dan slepen we hem met z'n allen naar buiten. Laurens merkt op dat er wel even wat meer mensen voor nodig zijn.

pi_5679436
Er wordt nu geklaagd dat ze het zo warm hebben. Ze hebben het kookpunt bereikt. (Ik heb moeite om Laurens te verstaan, wat mompelt dat joch)
Jeanette wil de wekker zetten en ze morgen wakker maken met pannengerammel. De anderen willen dit bewaren voor als zijzelf in de bunker zitten.
Bo roddelt over Margriet, iets over het haar van Jeanette dat in de fohn vast zat, WEL 3 keer. Jeanette probeert het goed te praten. Margriet had het haar van Sjaan gefohnd en daarbij heur haar in de fohn verstrikt. Bo gooit het op de wijn die Margriet op had. Bo vindt het knap dat Sjaan niet uitgevallen is want hij zag dat ze kwaad was.
pi_5679478
Laurens vraagt zich af of er publiek tijdens de live-uitzendingen aanwezig was. Hij hoorde namelijk niets. De anderen denken van wel.
Ze hebben het nu over Martijn. Geschikte vent enz.....
Bo vraagt waar iedereen lag de nacht dat Martijn er was. Jeannette vertelt dat zij naast hem lag.
Bo: En jij dan Judith?
Judith: Ik lag ook naast Martijn, in beginsel. Toen schuurde ik met mijn rug tegen de muur en ben ik naast Lau gaan liggen. Best een moeilijke beslissing, maar ik heb het toch gedaan
  vrijdag 6 september 2002 @ 01:20:33 #12
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679502
Bo:Ik kan niet slapen. IK MIS MARGRIET! De enige die we echt missen zijn Margriet en Mustapha, die andere twee zaten toch steeds bij elkaar.
pi_5679527
Judith vertelt dat ze de hele dag aan het bunkeren is.
Bo gilt dat hij Margriet mist. Hij zegt dat hij alleen Margriet en Mus mist, die andere twee lagen toch altijd buiten. En hij mist de gangbangs en orgies.
Hij kruipt nu bij Laurens in bed omdat hij het vreselijk vind om alleen in bed te liggen. Laurens vindt dit niets.
Bo: ah, alleen maar 10 minuten.

Bo springt het bed weer uit om drinken te halen en moet meteen voor Laurens een banaan meenemen. Bij terugkomst laat Bo een boer waar arm wakker van zou kunnen worden.
Judith zegt dat hij aandacht wil, al is het maar een klap op zijn kont.
Bo blijft ouwehoeren en de anderen balen er een beetje van. Ze willen allemaal slapen. Judith vraagt aan Bo wat er aan de hand is. Hij vraagt om nog 1 knuffel en krijgt het.

pi_5679560
Het topic in rijk is nu eten. Wat ze allemaal morgen kunnen maken. Bo gaat koken en de dames maken het toetje.

Lau stelt Bo voor een dilemma. Of hij maakt het bed van Lau weer op zoals het was voordat hij de kamer uitging, of hij slaat hem ongelooflijk in elkaar of hij draait het bed van Bo 3 keer om. Bo kiest voor 3. Lau rolt Bo als een worstje in zijn matras en geeft hem de nodige tikken.
Lau maakt zijn bed op en besluit na alle commotie maar een sigaretje te gaan roken. De dames gaan met hem mee. En Bo natuurlijk ook. (Wat een hyper zootje!. Godzijdank, anders had ik niets te streamen )

vrijdag 6 september 2002 @ 01:36:44 #15
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679585
Ze zijn dus allemaal weer uit bed. Er was even sprake van het spelen van Truth or Dare, maar uiteraard....
...helaas.

(Excusez pour le slechte images overigens, de Hi stream staat helemaal uitgezoomd.)

pi_5679599
De hele bubs zit nu aan de bar. De dames stellen voor om 'Truth of Dare' te spelen. Bo heeft daar nu geen zin.
De dames: jawel Bo, daar heb je wel zin in.
Het recalcitrante antwoord van Bo: een poging tot het boeren van het ABC.
Jeanette: we kunnen wel een anti-slaapmarathon houden
Bo: ik ben meer voor een slaapmarathon

Bo: als ik nu als eerste ga slapen.
Judith: No way, jij gaat pas naar bed als wij allemaal slapen!!
Dit helpt niet, want Bo is de eerste die vertrekt met in zijn kielzog Laurens. Jeanette gaat ook maar weer naar bed.
Judith loopt volgens mij met een zak met ijsklontjes op haar hoofd door het huis te banjeren.

vrijdag 6 september 2002 @ 01:49:03 #17
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679639
Bo feliciteert nog even zijn zusje, die is 25 geworden, hij was het helemaal vergeten.

Ook Judith gaat nu weer naar bed....

Laurens vraagt zich af wat er zou zijn gebeurd als Stefan niet naast Mustapha had gezeten toen hij zijn team moest kiezen. Hij denkt dat de teams er dan nu heel anders uit zouden zien. Stefan heeft met iedereen even een gesprekje gehad.
Bo: Dat heeft hij goed gedaan voor zichzelf hoor.
Laurens: Ik denk niet over sterkeren of slechteren, Stefan ook niet, maar hij heeft het wel in zijn hoofd verdeeld.
Judith: Schatten, weltruste.

pi_5679644
Judith is volgens mij buiten gaan liggen.
Na 10 minuten chillen in de buitenlucht komt ze weer terug in de slaapkamer. Het was haar too hot in de slaapkamer.

Laurens: mag ik nog 1 vraag stellen? Toen Moes moest kiezen en Stefan zei van 'Doe het', zou het anders zijn gelopen als Stefan dat niet gedaan had?
Volgens de anderen was het misschien anders gegaan als Stefan niet op de knie van Mus had geslagen en had gezegd van 'Maak de keuze'.
Ze hebben het er nog even over dat Stefan de enige is de het er over heeft gehad met wie in een team wilde en dat hij in de dbk is geweest. En dat het hem dus gelukt is.

pi_5679659
Het is eindelijk rustig in Rijk. Volgens mij wordt er nu een serieuze poging gedaan om te gaan slapen.

( ik denk dat ik dat ook maar ga doen. APK, fijn dat je er ook was. Toch eng zo'n eerste keer weer streamen )

vrijdag 6 september 2002 @ 01:55:47 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_5679670
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 01:52 schreef sillie het volgende:
Toch eng zo'n eerste keer weer streamen )
Goed gedaan hoor!
Blij dat jij er ook was op deze uiterst enerverende avond.
pi_5680173
bedankt jongens, dat ik deze avond nog ff terug kon lezen.

iedereen ligt heerlijk te slapen. Al had ik die bo allang naar buiten geschopt! opzoute met die "dikke" snurker.

niks meer te beleven in het huis weltruste

pi_5680566
In het rijke gedeelte zijn ze wakker .. het arme gedeelte slaapt nog knus ..

De regie is ook wakker want de camera's proberen in te zoomen op (is dat sjaan) een vrouwtje dat in d'r string rond wandeld

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5680703
9.23
Al ligt iedereeen nog in zijn bed voorzover ik weet, de bewoners zijn toch duidelijk wakker.
Er word aardig wat heen en weer gedraait.
Het wachten is op de eerste actie

(ik heb een eigen code ingezet maar weet niet of ik wel mag posten hoor, zoniet verwijder het maar)

pi_5680729
Posten mag iedereen en altijd,
als het maar on topic is (in tegenstelling tot deze post)
pi_5680740
Bedankt, dan zal ik een andere x nog wel is een verslagje maken. Mijn code nu was helaas verspilling omdat ze nog steeds liggen te maffen
(sorry voor deze off-topic )
pi_5680752
De bewoners doen als of ze slapen. Een oplettende kijker zou kunnen zien dat in het rijke gedeelte een dame wel heel erg veel aan het draaien is in d'r bed.

Van mij mogen ze wakker worden, dan zit er tenminste weer beweging in ..

[sorrie dat ik van dit soort korte zaken post, maar er gebeurt niets, en ik moet het doen zonder de audio]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_5680779
Daantje word net wakker.

p.s. ligt het aan mij of is het forum traag ?

pi_5680788
Magriet of daan is wakker , zie in het donker het verschil niet goed, ze zit zich een beetje te vrijwen ogen armen haar etc.... er wordt opgestaan door haar en ze wandelt buiten beeld.. (regie volgen graag) ze draagt een licht blauw topje met dito boxer (Camera is haar kwijt en is ingezoomed door het hek naar een deur ?) volgens mij was het dus daan die wakker was geworden..
pi_5680802
Daan loopt door de bunker heen en maakt wat te eten en begint met smeerseltjes wat op d;'r gezicht te smeren ..

ze lijkt trouwens wel vrolijk

(forum is zeer traag )

pi_5680817
Daantje heeft even geen idee wat ze moet doen
dan weer binnen, dan weer buiten.

Aan beide kanten is het even kaal en saai, wen er maar aan

pi_5680840
(hey Gamey :d gezellig dat je op deze vrijdag ochtend ook de streams verzorgt )

hmm verkapte reclame op de ingezoomde pakken op tafel, als of er nog niet genoeg verdient wordt aan BB. Het is dus vrij saai Daantje aan tafel , ze kan beter de rest wakker maken, ze is bezig met een vergelijkend waren onderzoek met die pakjes van de reclame :d

Het rijke gedeelte is ook nog stil en saai, hebben ze geen wekker daar of zo .

pi_5680876
Ach ja zit normaal s'avonds/snachts te kijken.
maar kon niet meer slapen.

Tis jammer genoeg niet echt een succes om te kijken naar die 4 kleine schermpies (stream07 gratis)
mijn gratis viewer is er mee gestopt, heb ook geen codes

maar ja word hard gewerkt aan een nieuwe versie, hoop later vandaag ook weer screens te kunnen plakken.

en me handtekening hier eens goed te krijgen.

Ik ben gewoon een

pi_5680930
Ik kan me vergissen (door kleine schermpjes)

maar volgens mij is Daan uit verveling weer terug het bed in gedoken

pi_5680946
Yepzz, Daantje ligt er weer in.

Ze is tegen de rug van Stefan aan gaan liggen, en heeft haar arm om hem heen geslagen.

Stefan wrijft even later wat in zijn ogen, toont zich een slim man, en blijft verder dood stil liggen

pi_5680954
Daan besluit aanpak te nemen, wild draait ze zich om,
juist meid, daar word ie wel wakker van.

Daan ligt nu met haar rug naar Stefan toe.
Deze besluit zich dan ook maar even een stuk om te draaien.
Tis tenslotte gezelliger met zijn tweeën.

Nu ligt Stefan tegen de rug van Daan, en ehh bijna overbodig om te zeggen maar voor de volledigheid.
Juist Stefan heeft zijn arm dit keer om Daan geslagen.

pi_5680966
Aan de rijke kant staat er ook iemand op.
Als ik het goed zie zou dit Judith zijn
pi_5680974
Ze doet haar sender om.
Loopt richting kastjes pakt een handdoek, en begeeft zich richting badkamer.
Hier gaat ze lekker haar tandjes staan te poetsen
pi_5680985
Judith gaat de tuin in.
En ondertussen ontwaakt ook Jeanette.

Die vervolgens wat rondjes door het huis begin te lopen.

pi_5680999
Jeanette loopt wat door het huis te slenteren.
Komt onderweg Judith tegen, zeggen iets (wat kan ik niet horen op die gratis stream).

Judith gaat aan de keukentafel zitten om haar handdoek netjes op te vouwen, en jeanette is spoorloos verdwenen!!

pi_5681008
Jeanette is ook weer bij de eettafel aangekomen.
Op dat zelfde moment staat Judith op en loopt het beeld uit.

Jeanette begint dan ook maar een stapel handdoeken op te vouwen.

pi_5681014
In het arme gedeelte zie ik heftige mond bewegingen van Daantje, deze moet haast wel tegen Stefan aan het praten zijn.
Waarom heb ik nou geen geluid ???/
pi_5681019
Margriet is inmiddels ook wakker, maar besluit heel wijs ook maar te blijven liggen.

Tja wat moet je anders doen in een bunker ?

pi_5681022
Het rijke gedeelte is idd wakker geworden . en de 2 dames wandelen en keuvelen wat rond. in het arme gedeelte slaap iedereen weer (of doet als of men slaapt)
pi_5681027
Aan de rijke kant hebben beide dames maar besloten iets te gaan eten.
Samen staan ze gezellig in de keuken een boterhammetje te smeren.

------------------------
En toen klopte de grote boze wolf op de deur
o nee das een ander verhaal

pi_5681055
Laurenz ziet er ook wakker uit (of is het bo ?? nehh ik hou het op laurenz) en wandeld ook rond

[Af en toe ben ik weg .. werken en zo ]

Bo ook wakker en in een groeps knuffel met de dames .. ( pff beetje de knuffelbeer van de familie zo te zien)

Daan en Stef liggen tegen elkaar aan .. lepeltje aan lepetje terwijl magriet wakker is maar niet uit bed gaat. Waar ligt musshie eigenlijk ? oh die ligt appart van de rest...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 06-09-2002 11:02]

pi_5681064
De slaapkamer deur in rijk gaat open.
Een volledig aangekleede Laurens komt de huiskamer in gewandeld.

Ook hij maakt 3 seconden gebruik van de badkamer, en verdwijnt uit mijn zicht

pi_5681074
aaah dat scheelt ik ben niet meer alleen
nu krijgen we hopenlijk ook input over wat ze zeggen
pi_5681085
Bo is inmiddels ook in de huiskamer aangekomen.
Nu slaapt alleen het complete arme gedeelte nog

(geef ze groot gelijk)

pi_5681090
Als iemand een code heeft graag, dan kan ik wat meer zien
en horen
pi_5681111
[geen geluid hier sorrie]

nog effe en de wikkelrok zakt af bij judith of sjaan en staat ze in d'r string sjaan dus ..

pi_5681150
in het arme gedeelte is het uitrekken begonnen.. misschien staan ze zomeeteen wel op .. Hetr rijke gedeelte is gezellig aan het eten ..

magriet draaid zich weer om in het arme gedeelte .te lui om op te staan

pi_5681187
In rijk zitten ze gezellig samen rond de tafel te kletsen
helaas kan ik geen informatie verstrekken waarover
pi_5681196
In arm is Margriet op gestaan, loopt richting hek en klept met Judith
pi_5681219
2 streams staan op twee mensen die tegen elkaar aanliggen ..dat moeten wel stefan en daan zijn , dus magriet moet net naar buiten zijn gegaan .

voor de rest saai.. allen in rijk is het een kleppartij helkaas geen idee waarover .

magriet en sjaan babbelen door het hek. wel vaag dat niemand zich sóchtend douched op dit moment terwijl er al een paar zijn aangekleed ?

pi_5681245
Margriet staat bij het hek en borsteld haar haar, ondertussen babelt ze wat met Jeanette.

(geen code dus geen geluid)

pi_5681260
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 11:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
wel vaag dat niemand zich sóchtend douched op dit moment terwijl er al een paar zijn aangekleed ?
Douchen is voor watjes, dat mag alleen met de kerst
pi_5681270
Stefan en Daantje besluiten ook maar op te staan.

Teminste Magriet helpt ze even een handje
Stafan heeft er niet veel zin in.
Daan zit al naast het bed

pi_5681297
stefan blijft nog wat liggen terwijl daan naast hem zit en babbeld tegen hem .. ha hij gaat ook rechtop zitten .. zotezien is nu iedereen wakker

ook de remi musshie is wakker gewoorden en gaat uit bed

pi_5681302
Maar dan is het toch eindelijk zover

Stefan en zelfs Mushi staan op

pi_5681340
weet musshie eigenlijk wel wat sociaal doen is ?? Hij is trouwens direct aangekleed..
pi_5681356
Stefan heeft even wat water gehaald.
Ik neem aan dat ie een lekker bakkie koffie gaat maken
pi_5681361
Bo knuffelt wat met een huilende Judith
pi_5681369
11:20
Ze zijn nu allemaal eruit in arm.
Daniela,Stefan en Margriet staan bij het hek tegen Bo aan het praten.
Margriet wil brood gaan bakken.
Mustapha komt r nu ook bij.
Bo vraagt wie er al gedoucht heeft aan de arme kant en of ze wel weten hoe ze het brood moeten maken.
Jullie moeten ook weten hoe je het fornuis aan moet maken.
Stefan zegt dat kan ik helemaal niet.
Magriet: het is hier stoffig, stalen borden, nou nou
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_5681386
Eindelijk iemand met geluid

Neem jij het even over, dan kan ik na 2 uur een bakkie koffie voor mij maken.
ga zo wel weer opletten

pi_5681409
daan en sjaan babbelen wat en nu komt steef erook bij zotezien maakt dat hek weinig uit ..misschien was een perspex wand leuker geweest
pi_5681441
Margriet: ik wil koffie
Stefan: dan ga ik even water warm maken
Magriet: wie gooit er hier nou peuken in de wc?
Stefan: ikke niet
Daniela is een appel aan het eten en staat aan het hek te praten met jeanette.
Jeanette is erg gestoken door muggen zegt ze, thuis heeft ze er veel minder last van dan hier zegt ze.
Margriet zit de gebruiksaamwijzing te lezen van de broodmix.
Jeanette wenst ze succes met het bakken van het brood
Magriet: We moeten eerst uitrekenen hoeveel brood we per dag kunnen eten.
Niet vel dus komen ze tot de ontdekking.
Iedere dag een kwart banaan.
Magriet: We moeten dit wel even met elkaar bespreken hoor, het rantsoen en hoeveel we kunnen eten want veel is er niet.
pi_5681464
* Lord Dreamer gaat er ff van tussen straks weer terug .. succes verder
pi_5681600
11:32
Stefan bemoeit zich nu er ook mee.
Stefan: Ik stel voor om het brood te gaan doen.
Water staat al op.
Magriet: Ik ruik eten, oh god, waar komt dat vandaan die lucht, oh ze zijn eieren aan het bakken in het rijke gedeelte.
Nou dat zal nog moeilijk worden zegt ze.
Daniela is aan het poetsen geslagen, gatver wat is het hier vies zegt ze.
Mustapha is z'n schoenen aan het aantrekken.
Magriet loopt te zingen "Oh wat een dag, oh wat een dag, wat er ook gebeurt ik lach".

In rijk zijn ze lekker aan het eten bereiden de jongens, gebakken eitjes.
Verder wordt er weinig gezegd.

Mustapha, Stefan en Magriet staan nu buiten te kletsen.
De anderen zeggen dat Mustapha snurkte vannacht.
Mustapha: Komt van het stof hier.
Ze zien het zwaar in nu.
Magriet zegt dat ze het nu nog niet eens goed beseffen hoe moeilijk het nog gaat worden en dat ze erg vooruit moeten denken.
Daniela komt er nu ook bij en zegt hoe makkelijk alles aan de rijke kant is, je trekt de koelkast open en alles heb je, knopje indrukken en je hebt koffie, en hier, zo zie je maar weer.
Magriet: Mustapha, heb je wel eens gekampeerd?
Mustapha: Nee
Lachen alom.

pi_5681822
Ik denk dat er vandaag weinog buiten shots zijn van in bikini liggende vrouwen als ik zo naar buiten kijkt vooral ook omdat de groepen gescheiden zijn en zo.

Het rijke gedeelte is aan het praten aan tafel , het arme gedeelte wandeld rond en is actiever

pi_5681869
11:48
Stefan: Koffie met een reep. Wat willen we nog meer.
Magriet: Oh nu begint het al, allemaal dieren hier,pissebedden en zo.
Ze gaan buiten zitten koffie drinken eneen reepje eten, Daniela deelt met Mus een halve banaan.
Stephan: Zijn niet eens vies die dingen ( die repen)
pi_5681888
Ben weg nu
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:20:24 #72
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5682195
(via gratis stream)

Daniela is zich aan het opmaken en klets met Judith die op de grond voor het hek zit.

Magriet en Stefan zitten op een bakje buiten en kletsen mat Laurens die op de rand van het zwembad zit.

Jeanette verveelt zich zo te zien en is met een knuffelbeest weer op bed gaan liggen.

eurobilltracker.com
pi_5682263
Gratis code of nieuwe hack van viewer ?
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:27:03 #74
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5682287
De gratis stream van BB zonder geluid
eurobilltracker.com
pi_5682313
OO zo zat ik net ook al 2 uur te doen
ff me ogen rust gunnen
  vrijdag 6 september 2002 @ 12:32:15 #76
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5682365
(Je krijgt er inderdaad tuur-oogjes van)

Daniela gaat de comfortabele douche in arm uitproberen.
Dat is wel een leuk gezicht, net haar koppie boven het deurtje. Ik kan niet horen of ze gilt want het lijkt mij een koude douche.

eurobilltracker.com
pi_5682661
In rijk zijn ze met de was bezig en in arm trachten ze voor het eerst een brood te bakken. De mannen zijn een douchekop aan het maken en zijn daarbij druk aan het improviseren. Ondertussen hebben de dames het maar zwaar met het maken van het deeg. ze hebben geen maatbeker dus moeten ze erachter zien te komen wat nu 1 dl is.

verder gebeurt er maar weinig en mijn tijd is nu al op, had maar een half uurtje genomen

Als je gaat door filosoferen over iets, kom je altijd uit tot niets....probeer het maar, klopt altijd!
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:09:15 #78
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5682893
Van TV.

De heren in arm knutselen een douchekop in elkaar.
Het werkt!

Alom gejuich en iedereen is erg trots op zichzelf (en terecht lijkt mij zo, het klonk niet verkeerd die douchestraal).

Margriet kust Stefan uitbundig (vriendschappelijk) en is erg blij met deze 'overwinning'.

Yorin neemt natuurlijk meteen Daniela in beeld

vrijdag 6 september 2002 @ 13:15:04 #79
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5682974
En de uitzending is nog steeds bezig.

Margriet zit zichzelf uitgebreid te beschilderen met make-up
* stuifzand dacht dat het arm moest zijn.

Voornamelijk beelden van arm dus. Margriet vraagt of het meel niet op een koude plek moet rijzen.

(het klinkt heel stom, maar streams zijn makkelijker te verslaan dan de tv vind ik)

vrijdag 6 september 2002 @ 13:17:36 #80
16305 Jappie
parttime reverend
pi_5683009
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 13:15 schreef stuifzand het volgende:
En de uitzending is nog steeds bezig.

Margriet zit zichzelf uitgebreid te beschilderen met make-up \me dat dat het arm moest zijn.

Voornamelijk beelden van arm dus. Margriet vraagt of het meel niet op een koude plek moet rijzen.

(het klinkt heel stom, maar streams zijn makkelijker te verslaan dan de tv vind ik)

[offtopic] klinkt misschien nog veel stommer...svp geen tv verslagen in dit topic [/offtopic]

Kennelijk overruled door QT

Vooral doorgaan vooral doorgaan...

pi_5683120
TV-uitzending 13.00-13.30 uur 6 september 2002

13.01 Stefan en Mus prutsen in de bunker ergens mee om. Ze proberen iets met tape aan elkaar te plakken. Bo, in rijk, zbekijkt het aandachtig.

13.04 Margriet zingt: "Woman, woman" en gaat haar tanden poetsen. Het beeld weer op Stefan en de tape in zijn handen. Bo geeft 'technische' adviezen. Ondertussen iemand aan het vegen.

(Op de SMS vindt iemand Bo een lekker ding

13.08 In rijk is Laurens het aanrecht aan het afvegen.

13.09 Ze beginnen te lachen, datgene waar Stefan mee aan het prutsen was, blijkt een werkende douchekop te zijn. Mus heeft eea allemaal uitgedacht. Stefan wordt uitbundig gezoend door de dames.

13.10 Judith zit op schoot bij Bo, aait hem over zijn bol en zoent hem div. keren op zijn wang.

13.11 Margriet en Daniela zitten aan de tafel zich op te maken. De gesprekken gaan nergens over, dus niet waard om te typen.

13.12 Daniela tegen Stefan: Dankzij jou hebben we de primeur van een werkende douchekop. Lachend antwoordt hij: Ja, en als we hieruit gaan, nemen we hem mee. Grapje

13.14 Margriet vraagt of het meel niet op een koude plek moet rijzen? En meteen een liedje van haar erachter aan.

13.15 Mus bij een "heel-veel-dingen-doos" Doet een 'pleister/stukje tape om zijn vinger.

13.16tilzwijgend is hij naar de slaapkamer gegaan, waar hij nu zijn bed afhaalt. De kussens ed. brengt hij naar buiten. waarna hij bij Stefan en Bo gaat staan. Mus wil het beddegoed uitslaan, volgens hem zit het vol stof en snurkte hij daarom vannacht.

13.19 Margriet vraagt Mus: Zullen wij straks alle beddegoed even doen? Is goed zegt Mus.

13.21 Laurens hoort dat ze buiten het terrein weer van alles aan het bouwen zijn. Hij denkt een toren van 90 meter voor Stefan waarvan deze moet afspringen. Is voor hem geen probleem, aldus Stefan.

13.22 Margriet en Mus kloppen (het is meer schudden) de lakens en dekens uit. Stefan kijkt toe.

13.24 Het is alweer afgelopen..........

vrijdag 6 september 2002 @ 13:26:53 #82
3542 Gia
User under construction
pi_5683147
Gesponsored door Gia

Effe een half uurtje, al is het alleen maar om te kijken of de streams wel werken bij mij.

Ontopic:

Margriet loopt te zeuren over het stof op haar kleren. Komt schijnbaar van de dekens af. Samen met Mus is ze nu de dekens uit aan 't kloppen.

Daniela komt er achter dat het leven in rijk toch wel erg gemakkelijk was. Laurens merkt op dat de butlertelefoon in arm het zeker niet doet.

Daan is trouwens brood aan 't bakken.
Eerste poging. Ben benieuwd.

vrijdag 6 september 2002 @ 13:29:32 #83
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5683177
offtopic: niemand betaald natuurlijk voor streams als het gratis op tv is (hebben we een zeeuws meisje icoontje?)

ontopic:
13.20 uur
Mustafa haalt in het slaaphok het beddengoed af, hij gaat er mee naar buiten om het uit te kloppen. Hij kijkt zorgvuldig onder de matrassen en bekijkt ook de kussens goed.
Buiten in de kooi staat Stefan te roken en Bo hangt aan de rijke kant tegen de tralies aan.

Mustafa zegt grappend dat het geen verschil maakt met de bungalow in de bunker.
"het is erg stoffig, alles zit hier vol."
Bo vraagt of het veren kussens zijn.
Mustafa zegt weer dat het heel stoffig is in de bunker.
Van al dat stof gaat hij snurken als hij slaapt en dat wil hij niet want dan houdt hij straks iedereen wakker.

Margriet vraagt of ze dan zo al het beddengoed zullen uitkloppen of in ieder geval afhalen.

13.25 uur
Er hangt een onderbroek aan de tralies (te drogen denk ik)in de bunker.
Margriet: Mag dat niet die onderbroek?
Stefan denkt dat je niks mag ophangen aan de tralies. Margriet vraagt zich vervolgens af waar je de was op moet hangen. Er zijn wel wasknijpers.

Margriet en Mustafa gaan weer verder met het uitkloppen van de lakens en ook Margriet zegt nu dat er erg veel stof uit komt.

vrijdag 6 september 2002 @ 13:43:59 #84
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683365
(via code gesponsord door Qt/Cynix)

Margriet en Stefan zijn druk bezig het beddengoed uit te kloppen.
Stefan doet dat tegen de wind in, hier lacht Margriet hem om uit.
Volgens Margriet kan je wel blijven kloppen, maar Stefan vindt dat het meeste er wel uit is.

Ze worden echt wel zuinig want ze willen de lege flessen al in gaan ruilen tegen het statiegeld.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:46:13 #85
3542 Gia
User under construction
pi_5683401
Laurens zegt dat hij graag dat brood zou willen proeven.
Daan zegt dat ze straks wel laat proeven.
Lau: Dat mag niet, je mag elkaar niet voeren.
Daan: Oja, da's waar, was ik alweer bijna vergeten.

Duidelijk is wel dat de mensen in arm lekker bezig zijn met van alles en in rijk hangen ze maar weer rond.

Rijk eet schijnbaar bloemkool vanavond. Iemand zegt dat alle koolsoorten goed zijn tegen kanker. (ken niet alle stemmen)

Zelfde stem (Bo?) vraagt wat voor vlees ze eten in arm.
Daan: Kip
Bo?: Moet je die ook nog zelf plukken?

(LOL)

Daniela ziet haar verblijf in het rijke deel als een weekje vakantie.
Laurens zegt: Had jij gedacht dat we eerst met z'n allen in rijk zouden zitten?

Er is in rijk nog saus over, die ze gisteren bij de kip hadden.
Laurens: Ik zou die wel aan je willen geven, want jullie hebben er wat aan, maar ja, dat mag niet hé?

Even naar de kooi.
Margriet, Mus en Stephan zijn buiten.

Margriet was aan 't zingen. (Niet doen!)
Mus zit een beetje stilletjes te kijken.
Margriet: Kom op, pop, vrolijk blijven, dat heb je nodig hier.
Margriet vertelt dat ze vroeger een werkster had, die niet goed kon schoonmaken. Kon ze het alsnog zelf doen. Margriet heeft een hekel aan 't huishouden.
Het ergste is haar witte vloer, hoogglans, waar je alles op ziet.

Stephan helpt met het opvouwen van het beddegoed.
Hij had eens een vriendinnetje die 's morgens voor hij opstond het hele huis al had gepoetst.
Margriet vroeg waarom het uitgegaan was.
Stephan: Ze was getrouwd.
Margriet: Woonde ze nog met die man.
Stephan: Nee, ze waren aan 't scheiden.
Margriet: Dan maakt dat toch niet uit.
Stephan: Dan denk ik dat ze vlucht in een nieuwe relatie.

Volgens hem moet ze maar eerst gescheiden zijn en dat verwerkt hebben. (gelijk hebt ie)
Volgens Margriet maakt dat niet zoveel uit. Als je er gek genoeg op bent, kun je gewoon met zo iemand doorgaan.

Stephan vertelt dat ze ook nog een kindje van 3 had. Dat komt er dan ook nog bij.
Stephan denkt dat zo'n relatie leuk is totdat het leuke/nieuwe eraf is. Voor die vrouw is alles leuk aan een nieuwe vriend, want die vriend is dan alles wat haar man niet was.

Ze kloppen nog steeds beddegoed uit.

Daan is nu ook buiten.
Ze zegt: We gaan hier gewoon een week zitten, nou en.
Margriet: Ben je gek, we zijn hier vanavond weg.
Margriet zegt dat ze zo op bed gaat liggen.
Daan: Nee hoor, we gaan zo sporten, of wil je je krachten sparen.

Ze hopen op een confrontatie, dus.

Stephan zegt over de dekens: Volgens mij zijn ze er een hele dag mee bezig geweest om ze vies te maken.
Margriet: Argh, wat stinken die dekens.

vrijdag 6 september 2002 @ 13:48:18 #86
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683434
Ze mogen niets aan de hekken hangen dus gaan ze een alternatieve waslijn verzinnen.
De dekens stinken wel volgens Margriet.

Bo ligt op z'n knieen een vlek uit het vloerkleed te poetsen.

Margriet wilt even pauze. Kom op, nog twee, zegt Stefan.
Maar anders hebben we straks niets meer te doen, vindt Margriet/
Stefan krijgt z'n zin en de laatste twee worden ook uitgeklopt.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 13:49:17 #87
3542 Gia
User under construction
pi_5683445
Mustapha is de bedden aan 't opmaken.

Okay, mijn 45 cent zijn op.

vrijdag 6 september 2002 @ 13:53:50 #88
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683502
Moesje doet oefeningen tussen twee muurtjes in.

Margriet heeft wel zin in een lunch.
"Lekker om half Twee Water drinken.

Stefan zit vol pluisjes en begint dan zeer scherp te fluiten. De dames beginnen kinderachtig te zingen (Kom mee naar buiten allemaal.....)

In arm is het volgens Stefan 21 graden, in Rijk wordt geantwoord dat het daar 38 graden is.( leuk grapje)

Jeanette zit het stil en sjacherijnig te bekijken.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 14:00:08 #89
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683586
Daniela heeft een vrolijke bunkerbroek aan, met gaten.

Jeanette had ook eens een broek aan met gaten en toen zei een man tegen haar:ïk kan je onderbroek zien".

Judith heeft de kleren van de bunkerbewoners in hun kastjes gedaan.

Bo z'n oom komt weer over met een vliegtuigje. Bij ieder vliegtuig dat overkomt melden ze dat aan Bo.

Daniela is buiten aan het vegen en natuurlijk komt Stefan naar haar toe. Daniela vindt het niet erg in arm, margriet vindt er niets aan.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 14:07:10 #90
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683671
Daniela ziet een heleboel voordelen aan arm:
Niet de ph-waarde checken van het zwembad
Niet voor 1 uur de butlertelefoon inspreken.

Moesje is zeer zorgvuldig de bedden aan het opmaken.Hij heeft daarbij een bloemenketting omgedaan.(net een kamermeisje uit Marokko

Daniela vindt het ook wel leuk om brood te bakken.
(ik moet zeggen dat ze heel optimitisch is, in tegenstelling tot Margriet)

Ze doen nu de groeten aan vriendjes..Leon

Margriet kan de jongens die ze leuk vindt nooit krijgen.
Ze had iemand ontmoet vlak voor ze het huis in ging. Ze had toen laten doorschemeren dat ze het huis inging. Na drie dagen had hij opgebeld dat hij het toch niet zag zitten met haar. Hij had gezegd dat ze niet op hetzelfde level zaten

eurobilltracker.com
pi_5683684
13.58 Camera four op tuin rijk, geen geluid, en het is een 'veraf-shot'. Daarom naar camera one waarop ik geen beeld krijg.

14.00 Camera 3 geeft een blik in arm, maar nog steeds is het geluid te slecht om ook maar iets te verstaan.

14.02 Camera 1, smalband , kijkt in de slaapkamer van arm, waar Mus de bedden nog even netjes en recht trekt.

14.07 De verbinding is hier superslecht. Mocht het beter worden dan meld ik me wel weer.

Andere streamers succes

vrijdag 6 september 2002 @ 14:12:20 #92
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683729
Margriet vraagt of Stefan z'n grootste liefde al heeft gehad.
Hij antwoordt: De vrouw waar hij mee getrouwd is geweest. Een hele mooie vrouw. Alleen op een gegeven moment was het er niet meer.Hij vond het altijd heel leuk om bij haar te zijn. Ook haar lengte was perfect, alles paste gewoon.
Ze leek op Linda de Mol. Iedereen vond hen een droompaar.

Daniela was 20 toen ze trouwde en ze was 17 toen ze hem ontmoette.

Laurens is een t-shirt aan het wassen onder de douche.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 14:19:19 #93
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683815
(verbinding hier is wel oke, alleen praten ze wel vlug. Ik doe mijn uiterste best)

Moesje moet naar de DBK komen.
Margriet hoopt dat hij niet met slecht nieuws terugkomt.

Stefan is getrouwd in Amersfoort.
Een vriend had een mooie wagen geregeld.
Hij wilde getrouwd worden door een kennis uit de gehandicapte sport.

Moes weer terug, niets belangrijks.

Financieel was er geen probleem met het trouwen, want ze werkten allebei al een tijdje. Alleen de lokatie was nog een probleem. Toen hebben ze het clubhuis helemaal aangekleed. Dat was top. De volgende dag zijn ze vertrokken naar Maleisie. Gewoon met een rugzak. Ze zijn een maand daar gebleven, het was heel romantisch.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 14:25:39 #94
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683906
De ex van Daniela was ook heel romantisch, hij schreef gedichten voor haar. Zij was nog heel jong. Het was een topgozer en heel creatief. Hij heeft lampen gemaakt, tandtechnieker geweet.Hij kan tekenen en schilderen, van alles.
Hij heeft nu een nieuwe vriendin.Een schat van een meid. Daniela kent haar niet goed. Het gaat heel goed tuusen hen. Daniela vindt dat super voor hem.

Stefan vond het wel moeilijk toen zijn ex zei dat ze een andere vriend had.

Margriet zit hier rustig bij te luisteren.

Daniela heeft er nooit spijt van gehad dat ze uit elkaar zijn. Ze zit nu op een klein kamertje, weer helemaal terug bij af.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:02:20 #95
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683946
Jeanette had een kledingstuk in de droger gedaan dat nu wel wat strakker zit.

Bo en Laurens zitten te beraadslagen wat ze gaan doen:
-- huis schoonhouden
-- Waterpistolen
Ze zitten zogenaamd met z'n tweeen te vergaderen.Wat slap gepraat allemaal.

De broodjes moeten nu de oven in. Stefan weet niet hoe de oude gasoven aan moet.
Laurens vertelt hoe hij dat moet doen.Het lukt niet zo en ze ruiken wel gas (BOEMMMMM grapje )
Daniela bemoeit zich er nu mee. De lucifer waait iedere keer uit. Een kant brandt nu.Margriet probeert de andere kant ook te laten branden. Daniela pakt de lucifers weer van Margriet af en ligt nu voor de oven op de grond.Het gaat niet echt soepeltjes.
(Invoeren gaat niet)
Margriet vraagt of de gaskraan wel open staat.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:03:47 #96
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683953
(Ik probeer nu datgene wat ik getypt had hier weer op te zetten, ik kon nl niet meer op fok komen)
eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:05:24 #97
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5683968
Moes was weer naar de DBK geroepen. Er was hem verteld dat er niets doorgegeven mag worden naar de arme kant.
De broodjes worden in de oven gezet. Daniela heeft het nu over BB1, toen hadden ze zelfs kippen. Ja, zegt Stefan maar toen hadden ze nog geen arm en rijk.

In rijk zitten ze met z’n vieren te kaarten. Ik weet niet wat voor spelletje ze doen, Jeanette ook niet. Er wordt haar verteld dat ze alle hoge kaarten moet lozen. Ze denkt dat ze het al een beetje gaat snappen. (ik hoop niet dat ze daar nu altijd gaan kaarten want dat is wel vervelend)

In arm blijven ze hun broodjes in de gaten houden terwijl ze kletsen over Yoga en ander vaag gezwam, zoals het visilualiseren van de kern van de aarde?????? Daniela zegt hoe ze moeten zitten, dan wordt je kruin verbonden met de hemel , en je zitbeen verbonden met de kern van de aarde en daar anker je hem vast bla bla bla

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:12:31 #98
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5684046
Dit Stukje hoort voor het vorige stukje te staan. Maar er was hier paniek omdat alles weg viel bij fok. Is wel wat provisorisch, sorry)

ze proberen de oven aan te krijgen, 1 kant gaat maar branden, Magriet gaat erbij schelden, maar het vuur wordt iedere keer uitgeblazen. Mostafa is erbij komen kijken, ze slopen nu de oven, de rekken worden eruit gehaald. Knabbelend op een appeltje, Yes hij doet. Hoeveel lucifers heeft het gekost vraagt Stefan. Veel te veel, zegt Daniela.
Moustafa knabbelt lekker op z’n appeltje en vraagt of het gelukt is en vraagt hoeveel appels ze per perzoon krijgen en Magriet zegt dat hij ze dan moet tellen. Hij vertelt dat hij in rijk helemaal geen honger had, maar dat hij nu wel honger heeft. Hij vraagt of magriet ook de hele dag honger heeft en zij beaamt dat. Hij zegt, dan gaan we elkaar wel opeten, de zwakste wordt als eerste opgegeten. Hij heeft maar een vetpercentage van 8,1 en hij verwacht dat Margriet wel langer kan leven. Danielle heeft de bakplaat met broodjes gehaald. Maar Magriet denkt dat het deeg te dicht op elkaar ligt en gaat ze iets verder uit elkaar leggen.
In rijk zijn ze met de reuzenkaarten een potje aan het kaarten.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:21:44 #99
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684164
verslag powered by Stuifzand

In rijk worden de kaarten uitgedeeld om een spelletje te doen. Het zijn die grote speelkaarten.

In arm zijn Margriet, Daniela en Mus bezig met de voorbereidingen voor het avondeten (denk ik).
Margriet: Oh, jezus moeten we een week met dat beleg doen?
Daniela lachend: we willen toch afvallen? En afvallen zullen we.

vrijdag 6 september 2002 @ 15:23:05 #100
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684185
quote:
Op vrijdag 06 september 2002 15:05 schreef bunnyma het volgende:
Ik weet niet wat voor spelletje ze doen, Jeanette ook niet. Er wordt haar verteld dat ze alle hoge kaarten moet lozen.
Hartenjagen?
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:23:50 #101
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684195
Nou geen voorbereidingen voor het avondeten dus, want het wordt nu al opgegeten.
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:24:35 #102
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5684207
De broodjes zijn klaar. Ze weten nog niet of ze gelukt zijn. De broodjes worden verdeeld. Ieder krijgt er 3. Zelfs de grootte van de broodjes worden bekeken, zodat ze allemaal evenveel hebben.
Ze vinden het wel erg weinig. Met het beleg moeten ze ook zeven dagen doen, dus daar moeten ze ook wel heel zuinig mee doen.

Ze zitten buiten te eten, op kussens op de grond. Moesje heeft nog steeds zijn bloemenslinger om.

Ze vinden het brood erg lekker (ja, honger maakt rauwe bonen zoet )

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:25:40 #103
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5684222
(hoi stuifzandje, kan jij wat foto's erbij zetten)
eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:29:09 #104
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684268
Stefan merkt op dat je nu meer van het eten geniet (dat verandert nog wel jongen!), het lijkt wel een picknic (spelling?)
Mustafa is erg tevreden. Het eigengemaakte brood smaakt beter dan al die kiprotzooi.

Margriet moet behoorlijk hoesten, sneu voor haar, maar ook voor mij, want ik hoor niks meer.

Margriet vraagt zich of ze niet iets om de hekken heen kunnen bouwen zodat het er niet zo doorheen waait.

De rijken komen informeren of de maaltijd smaakt. Uit arm komen instemmende geluiden. Jeanette wil weten of dat brood echt wel smaakt. "nou wij gaan weer kaarten""daag".
Misschien was dit wel een poging tot treiteren.

vrijdag 6 september 2002 @ 15:32:46 #105
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684317
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:33:06 #106
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5684324
Ze hebben wel genoeg melk, zegt Margriet. 6 pakken melk.

Rijk komt kijken hoe arm aan het eten is. Jeanette vraagt of het wel smaakt. Arm meldt dat het brood erg lekker is.
Margriet vindt het wel ergelijk dat ze met een zak chips in hun hand kwamen kijken. Zij zou meer rekening houden met mensen in arm.

Moes wil alleen maar kaas op zijn brood. Varkensvlees en leverworst mag hij niet.
Zo te horen hebben ze ook nog een bloemkool, daar kunnen ze eventueel een kaassaus bij maken.

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:34:11 #107
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684340
Ik hoor allemaal geluiden buiten het huis daar. Gejuich ofzo.
Stefan zegt: Oeh Laurens.
Het waait flink
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:37:52 #108
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684394
Rijk loopt nu expres met de boodschappen langs de kooi. Het menu voor vanavond komt voorbij
Laurens: "vooraf eerst meloen met parmaham..."
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:40:16 #109
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_5684434
Daniela noemt Moesje een kruimelkont, en vindt dat zonde van de kruimels.
De kaas wordt opgeborgen anders ligt het er te verleiderlijk.
Rijk komt melden dat ze uit affiniteit hun kaasschaaf hebben ingeleverd in de DBK. Vast een grapje.
Rijk eet vanavond pannekoeken en ze zijn van plan wat te gaan sporten.

(Op de kop af na 2uur houdt de stream ermee op. Heb wel lamme vingertjes. Succes volgende streamers)
Met dank aan QT en Cynix

eurobilltracker.com
  vrijdag 6 september 2002 @ 15:41:33 #110
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684451
Bo is de koelkast aan het volstouwen.
Laurens maakt een opmerking over de wijze waarop de koelkast volgeladen moet worden. De oudste pakken melk vooraan.
Bo lekker bijdehand: "wie wil er een stukje tonijn?"

En in arm:

vrijdag 6 september 2002 @ 15:45:59 #111
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684510
In arm wordt enorm genoten van de kaas.
Judith vraagt hoe het in arm is.
Daniela: we hebben eten, we hebben drinken en we hebben elkaar.

In de bunker wordt eigenlijk de hele tijd gesproken over eten.
* stuifzand doet aan de lijn dus wordt daar niet vrolijk van

vrijdag 6 september 2002 @ 15:47:46 #112
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684540
Lekker uitbuiken na de maaltijd:
pi_5684547
Breedbandstream 1

15.30 Team rijk zit te kaarten.

Breedbandstream 2

15.32 Beeld van de arme dames buiten bij de oven. Op de achtergrond wordt Bo naar de dagboekkamer geroepen. Het beeld staat stil.

Stream 5

15.33 Stefan en Mustapha blijken er ook bij te zitten. De arme bewoners zitten op dunne matrassen op de grond. Ze vertellen Laurens dat ze vanavond pannekoeken eten. Laurens : We gaan straks sporten. Margriet is bezig met een pan op het fornuis. Margriet : Nou wil ik eigenlijk wel een sigaret.

15.39 De bewoners gaan naar binnen. Margriet gaat koffie zetten voor twee personen.

15.44 De bewoners gaan weer naar buiten. Stefan : Wat een romantisch plekje eigenlijk hier in de bunker. Wij zijn vrij en de rest is opgesloten. Het ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Het gaat om drie dingen, fun, friendship en finance. Judith komt bij het hek staan. Margriet : We hebben eten, drinken en elkaar. Zelfs sigaretten. Stefan : De kaas is zo goed hier. Margriet bevestigt dat. Margriet : Voordat je gaat eten moet je iedere keer een glas water drinken. Judith : Het is gewoon vasten. Het is hier bunkeren en daar is het vasten. O, we moeten verder met het spel. Judith vertrekt.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 06-09-2002 15:54]

vrijdag 6 september 2002 @ 15:49:30 #114
14321 stuifzand
Dum dum dumtiedum...
pi_5684554
Thnx Buswatcher!
Mijn stream stopt er net mee na 29 min. 54 sec.
(heee, ik heb nog 6 seconden tegoed )
Succes!
pi_5684977
15.56 De bewoners in arm zijn al minutenlang hardop aan het fantaseren. Over eten, drinken, op reis, muziek etc. Margriet levert de grootste bijdrage, daarna Daniela, Stefan leverde een enkele bijdrage en Mustapha levert geen bijdrage. Er valt nu zon in de 'kooi'. Ik geloof dat er vorig jaar nauwelijks zon viel in de arme tuin.

Stream 3

16.00 Rijk kaart nog altijd. Judith : Wie gaat er mee het bad in ? Iedereen gaat mee. Rijk stopt met het kaarten. Judith : Ze moeten niet nat worden, dat vind ik niet leuk. Laurens : Straks is de hele oven nat. Hahahahahaha.

16.04 Judith in de slaapkamer : We komen hier dus uiteindelijk met zeven man ? Acht, en we hebben acht kastjes, er zijn er nu nog twee over (ik kan haar redenatie niet volgen). Bo en Jeannette wachten in hun ochtendjas op de anderen. Bo ruikt aan de groene pepersaus, volgens mij proeft hij er ook van. Jeannette gilt dat ze daar niet aan gaat beginnen.

16.08 Laurens en Judith zijn er ook, ook in hun ochtendjas. Judith : Gaan we eerst een rondje marcheren ? Ze marcheren rond het zwembad. Er worden 'militaire' commando's geroepen, 'links rechts', 'jassen uit' etc. Nadat ze afgeteld hebben springen ze tegelijk in het zwembad. Al snel verlaten ze het zwembad en gaan ze in het bubbelbad buiten zitten.

pi_5685425
16.16 De gesprekken in het bubbelbad zijn niet te verstaan door de bubbels.

Stream 5

16.18 Margriet fantaseert nog altijd over landschappen e.d. Mustapha en Daniela luisteren. Stefan is niet in beeld.

Stream 3

16.22 Jeannette zwemt een halve minuut in het zwembad en keert dan weer terug naar de jacuzzi.

Stream 5

16.26 Stefan heeft het over landen op vliegvelden, o.a. Kuala Lumpur en Kos. Margriet vertelt o.a. over de landingsbaan op Sint Maarten. Stefan : Dit is het leven jongens, o man (engels). Beetje slapen de hele dag. Daniela : Ik zit te denken of ik moet bewegen. Je kan niet eens rondjes rennen. Gaan we morgen weer om negen uur op jongens ? Touwtje springen. Antwoord : Nee. Daniela : Weer alleen. Stefan hoopt dat ze niet moeten switchen als de pannekoeken net klaar zijn vanavond. Daniela vertelt dat ze op het gymnasium heeft gezeten maar dat ze school helemaal niks vond. Margriet vraagt naar de opleiding van Stefan. Stefan : Informatica en bouwkunde. Margriet vraagt een paar keer of hij het afgemaakt heeft. Stefan uiteindelijk : Nee. Stefan heeft als ik het goed begrijp ook milieu economie gedaan. Margriet : Dat is zo'n vaag vak waar je niks mee kan. Net als geschiedenis en duits. Stefan : Mij ging het er om natuur in waarden uit te drukken. Daniela : Hè. Stefan : Wat is de waarde van een mooie oude eik ?

16.37 Daniela vertelt dat ze een aerobicsopleiding vorig jaar niet heeft afgemaakt. Margriet : Terwijl je toch een goede lerares zou zijn. Daniela : Ik weet nog steeds niet wat ik wel wil. Margriet : Volgens mij zitten er hier meer. De stream gaat ineens naar de rijke slaapkamer.

pi_5685568
16.45
Aan de rijke kant wordt gestept door Laurens, Jeanette en Judith. Bo ligt het te bekijken van een afstandje
pi_5685795
Stream 3

16.41 Laurens bij het hek. Stefan : Hier zit je achter de tralies. Daar kun je ook niet uit. Margriet : Hier is het kleiner. Je hebt niks visueel moois in je omgeving. Ik vind die tralies het ergste. Ik kan niet om me heen kijken zonder tralies. Ik houd niet van lamellen. Doet me denken aan tralies. Judith komt er bij. Judith : Wat we allemaal gevroten hebben. We moeten sporten. We worden dik.

16.45 Judith, Jeannette en Laurens doen o.l.v. Judith steps in de tuin. Laurens in zijn ochtendjas en met een witte band om zijn voorhoofd. Laurens kan het niet bijhouden, volgens mij doet hij geen moeite. Judith : Wat langzamer voor jou ? Judith spreekt met een Gronings accent. Laurens kan het nu wel bijhouden. Ik zie nu dat Bo er naar ligt te kijken. Judith als Laurens even niet mee doet : Doe je mee, Mr. Rambo ? Laurens : Bo doet ook niet mee.

16.51 Bo gaat ook mee doen. Hij neemt regelmatig pauzes en doet vaak maar half mee.

Stream 5

16.56 Stefan : Zullen we met zijn allen naar de slaapkamer gaan ? Gewoon even fucken. Daniela : Net stelde ik het voor en toen wilde je niet. Stefan : Het wordt nu koud. Daniela gaat aanwijzingen schreeuwen naar de sporters in rijk.

pi_5685857
17.00
Bo doet mee met de buikspieroefeningen. Laurens: "Houd de spanning op Bo!" Ik krijg geen geluid bij de arme kant. In de kooi ligt Mus en Stefan buiten op een matrasje. Daniela en Margriet kijken door de tralies naar het sportende stel in rijk.
pi_5686096

pi_5686177
17.01 Daniela : Ik kan er niks aan doen maar af en toe schiet er toch echt eten door mijn hoofd. Margriet : Bij mij ook. Stefan zegt dat hij niet veel om eten geeft.

17.03 Stream naar Mustapha die binnen is. Hij speelt wat met de ritsen op zijn jas. Vervolgens bekijkt hij de inhoud van de keukenkastjes en de koelkast. Ik geloof dat hij iets uit de koelkast haalt en op de keukentafel legt.

17.05 Mustapha gaat naar buiten. Stream naar buiten. Margriet : Ik moet zeggen dat ik nog geen honger heb. Ik heb nog een broodje over ook. Stream weer naar binnen. Mustapha rommelt nu in de keukenlaatjes.

17.07 Mustapha gaat naar buiten. Nu komt hij wel aan bij Stefan en Margriet. Margriet : Gaat het Bootje ? Ik zeg de hele tijd Bo tegen hem. Zie je het nog een beetje zitten ? Mustapha : Ik zie het altijd zitten. Ik slaap alleen een beetje meer als jullie. Margriet : Ik ben jaloers. Ik wou dat ik zo lang kon slapen. Stefan vraagt naar een dilemma voor Margriet. Margriet : Daar heb ik het gisteren met Lau ook al over gehad. Ik weet het niet. Ik ga geen dilemma voor mezelf verzinnen, mijn eigen glazen ingooien. Ik weet een goeie. De hele dag geen snoep eten. Stefan : Zullen we dat morgen proberen ? Margriet : Ja. Wat moeten ze hier nou van uitzenden de hele dag ? Ik ga ook maar weer liggen. Het wordt steeds leuker.

17.12 Margriet : Hebben we eigenlijk eieren ? Daniela : Ook niet. Margriet : Als je hier zit ga je je er in één keer aan storen. Daniela : Omdat je er geen deel meer van bent. Margriet : Je gaat je in één keer normaal voelen. Je merkt dat ze daar druk doen. Het is wel leuk om te observeren. Ze kijken je ook nauwelijks aan. Stefan : Af en toe komen ze wel naar je toe.

pi_5686269

pi_5686376
17:12 uur

Aan de arme kant hebben e het erover dat het zo'n stunt zou zijn als iemand de komende maanden zwanger zou worden in het Big Brother huis. Margriet zegt: "Gewoon doen." en dan tegen Stephan en Danielle: "is dat niet iets voor jullie twee, hahahah", Stephan vraagt: "Je zou wel willen kijken he zeker?". Stephan voelt ook nog even aan Danielle's buik. Volgens mij ziet hij het idee wel zitten. Danielle houd zich verder stil.

Margriet begon zojuist te zingen. Het gesprek gaat naar Danny Christiaan. Ik ga NU switchen naar de rijke kant want ik kan er niet tegen als ze gaan zingen

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
pi_5686430
Stream 3

17.20 Judith krijgt de Ramboband van Laurens. Ze doet hem om haar voorhoofd. Jeannette staat nog strekoefeningen te doen. Judith : We moeten nog even de groet doen richting de bunker. Bo heeft ook zijn best gedaan, op zijn manier. Ik ben hardstikke trots op je, het ging hardstikke goed. Ik ga wel even een jus-tje persen.

Stream 5

17.24 Judith blijft bij het hek binnen staan. Margriet : Het is echt maf. Judith : Wanneer maak je dat nou mee ? Dit doe je wel eens thuis, overdadig. Margriet : Je weet niet hoe lang het gaat duren. Anders kan je je daar een beetje op instellen. Judith : Ik denk niet dat het lang gaat duren. Margriet : Ik denk, nu wil ik wel eens wat doen. Judith : Hoe hebben ze dat nou gemaakt die douchekop ? Margriet : Met het deksel van de vitaminepillen. Jullie hebben net zo veel te doen als hier. Judith : Wij vervelen ons ook gewoon. Alleen die ruimte, in de slaapkamer en de badkamer. Gewoon raar. Margriet : Ik vind er nog eigenlijk niks van. Judith : Over drie vier dagen krijg je honger. Dan ga je je irriteren aan de luchtjes die hier vandaan komen. Margriet : Dat weet ik wel zeker. Je moet gewoon je verstand op nul ztten. Judith : Elke dag nemen zoals hij komt. Je moet hiet ook matigen. Je moet hier niet enorm gaan vreten. Margriet : Er hoeft maar iets te gebeuren en het gaat mis. ALs we vandaag die oven niet aan hadden gekregen, dan begin je al wat minder vrolijk te worden. Niet zo zielig kijken hoor. Jij hebt er veel moeite mee hè ? Judith : Ik had het ook niet verwacht. Ik moet maar geen kinderen nemen. Als die het huis uit gaan. We zullen niet meer met zijn allen in het huis zitten. Daar hou ik niet van, nooit meer (samen in één huis). Ik had liever als eerste de bunker in gewild. Margriet : Dan weet je hoe het is. Judith : En dan verandert er wat. Judith : Misschien komen we er nooit in. Margriet : Dat zal toch wel. Daniela buiten : Steef, wil jij nog een stukje extra brood van Margriet ? Stefan : Nee. Judith : Twee uur half drie gingen we slapen.

De stream stopt.

pi_5686440
17:35 uur.

Bo en Stephan praten aan het hek. Ik weet het niet zeker maar volgens mij suggereerde Bo heel even dat Stephan een spelletje speelt namelijk de relatie met Danielle. Ze moeten er allebei om lachen maar het kan ook zijn dat ik het hier even niet goed begreep. Stephan zat vlak daarvoor wel overdreven Danielle liefje, liefje, liefje te noemen. Ik werd bijna misselijk. Het moment is weer voorbij en het onderwerp slaat over naar broodjes, shag en dergelijke. Ze gaan nu uitelkaar. Bo gaat wat drinken aan de arme kant en Stephan gaat terug naar zn groepje aan de arme kant.

Het beeld gaat nu naar de keuken. Tot nu toe gebeurd er weinig.

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
pi_5686781
ik ben slechts half aanwezig, zit te eten ondertussen

Mustapha bouwt een toren van lucifers

edit: fotootje toegevoegd

[Dit bericht is gewijzigd door Sanshine op 06-09-2002 18:29]

pi_5687119
Stefan moet naar de DBK komen. Als hij terug komt heeft hij extra sigaretten bij zich. Verder heeft de redactie gevraagd of ze de deur in de bunker dicht willen houden omdat ze last hebben van het licht. Ze mogen wel 20 minuten per dag luchten, maar die deur mag niet constant open.
pi_5687252

mijn stream is gestopt, iemand die overneemt?

pi_5689328
van de gratis stream

Mustapha staat met Jeanette bij het hek. Bo en Laurens in de keuken.

vrijdag 6 september 2002 @ 20:57:07 #130
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690243
20:56 Margriet, Stefan en Daniela zijn in een diep gesprek gewikkeld, moet nog ff volgen waar het over gaat

[offtopic] zit er verder nog iemand te streamen?[/offtopic]

Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
  vrijdag 6 september 2002 @ 21:02:55 #131
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690325
21:00 Daniela is ff weg, ik denk dat ze moet plassen (luid en duidelijk stromend 'water' te horen)
In rijk zijn ze behoorlijk luidruchtig, terwijl in arm nog steeds een zwaar gesprek gevoerd wordt.

Margriet: 'Er zijn maar weinig mannen die inlevingsvermogen hebben', 'Er zijn heel veel mannen die hun eigen manco's niet weten'
Ze vindt creatieve mensen leuker, meer openminded.

vrijdag 6 september 2002 @ 21:10:41 #132
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690450

Verder is er niet zoveel te zien, ik kan om een of andere reden niet switchen naar andere cams.

vrijdag 6 september 2002 @ 21:14:13 #133
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690520
21:14 Stefan moet naar de DBK komen

Het gesprek valt meteen stil, Stefan was net zo lekker over Vikingen aan het vertellen

Nu is het meer het niveau van: 'Er zit een mug op je hoofd'

Er gaat een vliegtuig over....

vrijdag 6 september 2002 @ 21:17:00 #134
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690571
Stefan is terug.

Laurens moet nu naar de DBK komen.

Stefan loopt de meiden te Fok!ken dat ze gaan wisselen.
Blijkt een grapje

Mustafa is nu ook weer in beeld

vrijdag 6 september 2002 @ 21:19:49 #135
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690616

Stefan staat bij het hek met Bo en Laurens

vrijdag 6 september 2002 @ 21:30:39 #136
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5690800
21:26 Stefan, Margriet en Daniela liggen in de slaapkamer van de bunker. Ze praten over zweetvoeten en andere penetrante geuren.

Mustafa zit in de keuken, hij is stil

S, M en D vragen zich af hoeveel cameramannen er rondlopen achter de muren.

Het gaat nu van onderwerp naar onderwerp, bijna niet te volgen.

Ze klagen over het stof wat er ronddwarrelt.

vrijdag 6 september 2002 @ 21:46:41 #137
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5691041
Het trio is nu weer in de keuken, Mus is in geen velden of wegen te bekennen.

Het is niet echt spannend allemaal....

Ik ben blij dat deze streamverslagen worden gesponsord door Qt / Cynix :-)

vrijdag 6 september 2002 @ 21:55:41 #138
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_5691180
Uitloggen.. en dan niet meer in kunnen loggen
[kon trouwens niet switchen naar een andere camera]

Iemand die het van mij overneemt?

vrijdag 6 september 2002 @ 21:58:55 #139
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5691242
Daniela, Margriet en Stefan zijn de cha cha cha aan het oefenen. Nu dansen Daniela en Margriet met elkaar. Stefan kijkt glimlachend toe. In het rijke deel wordt druk door de kamer gelopen. Geen idee wat ze precies aan het doen zijn.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 6 september 2002 @ 22:14:27 #140
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5691513
De bewoners zitten tegenover elkaar met het hek ertussen. Ik zag net Judith wat push-ups doen terwijl de anderen aan het aftellen waren. Nog steeds is er niet echt iets 'schokkends' aan de hand in het huis. Zodra er wel iets gaande is meld ik me meteen weer!
pi_5691517
Stream 3

21.55 Jeannette geeft Stefan en Daniela danstips. Team rijk speelt een spel waarbij ze van afstand iets in een schaal gooien. Judith heeft het over de orcazit.

Stream 5

21.59 Stefan danst de cha-cha-cha met Margriet. Daniela zit te kijken aan de keukentafel. Na twee minuten stoppen ze.

Stream 3

22.03 Laurens of Bo : Margriet komt helemaal los daar. Margriet doet een dansje. Daniela doet voor hoe ze het moet doen.

Stream 5

22.05 Margriet : Zullen we nog een sigaretje roken ? Stefan : Dat mag alleen buiten. Stefan tegen Bo : Je bent een groep en aan de andere kant ben je ook geen groep. De groep is nu beperkter. Het is niet meer zo dat de ene naar de andere kan. Moessie heeft het een beetje zwaar. Hij kon daar zijn rust zoeken en dat kan hij hier niet. Bo : Hij heeft negentig procent van de dag geslapen. Stefan : Dat is niet anders dan dat hij eerst deed.

22.08 Margriet en Daniela gaan ook bij het hek zitten. Team rijk zit aan de andere kant. Stefan : Ik vind het kut dat jullie gaan roken. Judith : Ik rook niet als jij dat niet wil. We hebben slecht geslapen. We hebben allerlei aanvaringen gehad. Over de vaatwasser. Bo ging kijken hoe ik de koelkast aan het doen was. Hij ging mij aanwijzingen geven wat ik moest doen. Ik ben zo blij dat jullie een beetje een luisterend oor hebben. Hoe was het aan jullie kant ? Antwoord : Goed.

vrijdag 6 september 2002 @ 22:36:30 #142
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5691914
Voor de mensen die denken 'waarom wordt er niets geschreven?'.... Gewoon omdat het bijzonder saai is. De bewoners zitten wel bij elkaar, maar het gaat nergens over. Af en toe wordt er iets gezongen om de stille momenten wat te vullen. Het is echt diep triest op dit moment.

(trouwens, Stefan lijkt van de achterkant gezien net Ferdi... met dat kapsel )

pi_5691941
22.17 De bewoners zeggen dat ze gepraat en gelach horen van de cameramensen. Margriet : Ik heb het niet echt gemist, drank. Je stelt je er op in. Ik drink altijd bij het eten. Als het niet kan kan het niet. Er volgt een gesprek in een hoog tempo waar ik weinig zinnigs van kan maken.

22.24 Jeannette of Judith : Waar is Moes ? Daniela : Hij was moe. Hij had afgewassen vandaag. Judith : Ik ga vannacht voor Bo slapen. Ik heb vannacht weer niet geslapen. Uit het gesprek blijkt dat de bewoners momenteel niet naar buiten mogen.

22.28 Speaker : Wil Margriet naar de dagboekkamer komen ? Margriet is terug na twee minuten. Margriet : Er zijn twee opties. Dat je daarvoor naar de dagboekkamer moet komen. Ik begrijp niet wat er in de dagboekkamer gezegd is. Stefan : We kunnen niet naar het toilet, we kunnen niet koken, we kunnen helemaal niks. Judith : Ik spoel altijd gelijk als ik plons. Dan heb je ook geen stank.

Stream 3

22.32 Team rijk staat op. Ze zeggen welterusten. Stefan : Geniet van jullie laatste dag. Jeannette en Laurens gaan naar buiten. Jeannette : Ik hoop dat hij het een beetje volhoudt. Mustapha. Hij zat niet lekker in zijn vel. Laurens : Dat geloof ik niet. We praten hem er wel doorheen. Op stream 5 is even beeld van Mustapha die in het donker in de slaapkamer ligt. Jeannette danst en zingt in haar ééntje in de tuin.

vrijdag 6 september 2002 @ 22:56:04 #144
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5692313
Jeanette is nu ook de eerste van het vrouwelijke geslacht die 'schijt' heeft aan de camera's!

(Natuurlijk hebben we alleen een shot van afstand... en zodra de regie het in de gaten heeft wordt er ook weggezapt)

vrijdag 6 september 2002 @ 22:59:47 #145
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5692385
Daniela zit nu met Mustapha te dammen. Geen idee wat ze als damstukken gebruiken, maar het lijken wel kleine boontjes ofzo... Jeanette staat waasrchijnlijk nog steeds geheel naakt te douchen. De anderen hangen ergens rond in het huis. Laurens kletst wat met Margriet.
  vrijdag 6 september 2002 @ 23:06:44 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5692511
Judith ligt intussen al in bed.

Laurens zegt in de kamer dat hij wel zin heeft aan gezelligheid.

Intussen is Bo ook al in bed gekropen...

pi_5692605
22.44 Jeannette en Bo maken binnen een dansje. Judith (of Jeannette ?) in de badkamer : Ik heb het er echt helemaal mee gehad. Ik ga gewoon douchen. Jeannette staat inmiddels naakt onder de douche.

22.48 Stream naar Bo en laurens die buiten op ligstoelen liggen. Laurens vraagt naar Mustapha. Ik versta het antwoord van Stefan niet. Laurens : Hij zat niet lekker in zijn vel ? Stefan bevestigt dat. Margriet : Ik ga morgen met hem praten. Ik ga hem morgen meer aandacht geven. Hij komt er niet zelf mee. Hij wil gewoon opdrachten krijgen denk ik. In het begin had hij het aan de andere kant natuurlijk ook moeilijk. Stefan : Daar kon hij zitten waar niemand hem zag. Margriet : Hij is behoorlijk van slag. Stefan : Eerst ging hij op in de massa van acht mensen. Laurens : Dan is het nu juist toch makkelijker. Stefan : Voor hem niet. Morgen gaan we hem onder druk zetten, nou niet onder druk. Bo is inmiddels vertrokken.

22.53 Margriet : Je hebt nu het gevoel dat je met zijn drieën zit. Stefan : Je hebt nu het gevoel dat je met zijn drieën zit. Laurens zegt dat hij denkt dat het te maken heeft met privacy. Margriet : Hij interesseert zich niet voor anderen. Totaal niet. Hij praat alleen over huishoudelijke taken. Laurens : Het interesseert hem wel maar hij durft het niet te vragen. Hij zegt ik ben niet geïnteresseerd. Daar moet je doorheen prikken. Margriet : Hij wil graag dat je achter zijn kont aan zit.

22.58 Margriet : Hier stoort het extra. Hij hoeft niet geforceerd een andere rol in te nemen, maar wel een beetje ... Laurens : Spirit. Margriet : Je moet blijven checken hoe iemand is maar op een gegeven moment moet je accepteren hoe iemand zijn rol is. Misschien voelt hij zich op deze manier wel het beste. Laurens : Hij moet wel zijn taken uitvoeren. Margriet : Daarom zeg ik ook, hij moet niet de hele dag in zijn bed liggen. Margriet zegt dat het voor Mustapha is als voor een Nederlander tussen de Marokkanen. Stefan : Aan jullie kant heb je soms het gevoel dat je alleen bent. Hier kan dat niet. Je gaat niet de hele dag in een donker hol liggen, dat doe je gewoon niet. Laurens : Je kan je hier niet afzonderen. Op een gegeven moment moet je wat zeggen. Hij moet toch een keer zeggen het is klote of zo. Laurens vertrekt : Als ik jullie niet meer zie. Margriet : Prettige vakantie. En bel me hè.

23.05 Jeannette (?) wil een sigaretje roken. Laurens : Niet buiten. Het is onder nul. Ik heb wel zin in gezelligheid. Bo en Judith zijn in de slaapkamer. Het licht is uit. Judith kijkt naar de cameramensen. Ze nodigt Bo uit ook te kijken. Bo : Het interesseert me niet. Ze moeten geïnteresseerd zijn in ons.

vrijdag 6 september 2002 @ 23:26:02 #148
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5692898
Nog altijd gebeurt er helemaal niets in het huis. Judith ligt in bed (met BH aan ... volgens mij is dat zeer ongebruikelijk voor een vrouw) ... en Jeanette is Bo wat aan het masseren.
In het arme deelis ook weinig gaande...
pi_5692983
Stream 5

23.12 Team arm, inclusief Mustapha, in het woongedeelte. Stefan gaat onder de douche. Hij zegt aaaa van de kou maar hij blijft wel staan onder de straal. Margriet vraagt Mustapha haar morgen dammen te leren. Margriet : Ik wil weten hoeveel stappen je vooruit denkt. Mustapha : Ik denk helemaal niet vooruit.

23.20 Margriet : Ik ben blij dat je hier zit Moes. Ik maakte me zorgen om je. Mustapha : Je hoeft je geen zorgen te maken. Ik kom wel terug. Daniela wint het damspel. Mustapha : Proficiat. Daniela : Dank je wel.

23.24 Daniela kletst even met Laurens bij het hek. Laurens gaat naar bed. Daniela : Kusje voor Bo. Je moet goed voor je broertje zorgen. Mustapha poetst zijn tanden.

Stream 3

23.26 In het donker in de slaapkamer. Laurens : Ik probeer tien uur op te staan. Judith : Ik ook. Laurens : Ik zet mijn biologische klok. Jeannette zit op Bo. Ze masseert hem. Iemand laat de elctronische koe loeien. Jeannette lacht. Bo boert.

vrijdag 6 september 2002 @ 23:33:57 #150
16701 scanman01
Today's a good day
pi_5693037

Dit heeft wel mogelijkheden, maar zal niet verder uit de hand lopen helaas...

pi_5693400
Stream 5

23.31 In het donker in de arme slaapkamer. Daniela komt binnen. Daniela : Ik doe al tien dagen helemaal niks. Alleen maar eten en vakantie vieren. En maar wachten en maar wachten. In een huis met onbekende mensen slapen. Heel apart.

23.35 Margriet komt binnen. Alle arme bewoners liggen nu in bed. Margriet : Ik heb stoppelbenen. Romantisch. Daniela lacht. Margriet vertelt dat Kelly zo klaagde in arm. Margriet begint aan een verhaal dat speelt in Transsylvanië. Na een minuut stopt ze. Daniela is ondertussen in de keuken geweest.

23.41 Stefan spoort Margriet aan verder te gaan met haar verhaal. Dat doet ze.

Stream 3

23.44 Jeannette en Laurens verlaten de slaapkamer. De aanleiding is mij niet direct duidelijk. Laurens is terug in de slaapkamer. Judith vindt iets smerig en vies. Laurens : Ik was het niet. Judith : Ik ben het zo zat. Jeannette staat zichzelf uitvoerig te bekijken in de spiegel. Dan doet ze de deur een paar keer open en dicht. Vervolgens gaat ze weer in bed liggen. Judith : Geef die man een ei en hij gaat los, ongelooflijk. En nog praatjes hebben ook, de hele kit vergassen. Jeannette moet lachen.

Stream 5

23.51 Het gesprek in arm gaat over sprookjes. Margriet zegt dat die voor kinderen eigenlijk helemaal niet leuk zijn. Margriet : Ali Baba en de zeven rovers. Daniela : Veertig toch. Daniela moet hard lachen. Margriet : Het meisje met de eierstokjes. Stefan moet hard lachen.

De stream stopt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')