Erger kunnen we het niet maken.quote:
Fraaier ook nietquote:
Het waren altijd zulke onappetijtelijke mannen, dat ik niet eens benieuwd was naar hun recepten...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had crispy chicken van de 'Hairy Dieters' gemaakt. Met aardappelschijfjes en salade. Echt smullen!!![]()
Mijn nieuwe aanwinst (kookboek) uit Cardiff is nu al een hit!!
Oh echt?? Ze zijn zooooo leukquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:19 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het waren altijd zulke onappetijtelijke mannen, dat ik niet eens benieuwd was naar hun recepten...![]()
My bad.
Goed dat jij erdoorheen kijkt
Volgens mij is het prima in GB, hangt er gewoon een beetje vanaf waar je heen gaat, net als hier dus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef AnneX het volgende:
Zij zijn zelf ook wel geschrokken, dacht ik, en hebben een gezond-eten-clubje opgericht.
Volgens mij aardig al gewicht verloren, op een vreemde manier.
Charmant zijn ze zeker - dus kijk ik wel zo nu en dan.
Het leuke vind ik ook, dat zij naar het publiek gaan en recepten vragen.
Afgelopen weken eens op de bbc food site geweest en oh wat een berg
Koorogramma's en bijbehorende koks hebben die aan het werk.
Is het beter uíteten in Engeland tegenwoordig? ( eeuwige marble peas)
behalve de curry's![]()
Geen idee.Maar al 20 jaar geleden at ik heerlijk in Dublin. Gewoon Irish stew en Corned beef and cabbage.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:45 schreef AnneX het volgende:
Zij zijn zelf ook wel geschrokken, dacht ik, en hebben een gezond-eten-clubje opgericht.
Volgens mij aardig al gewicht verloren, op een vreemde manier.
Charmant zijn ze zeker - dus kijk ik wel zo nu en dan.
Het leuke vind ik ook, dat zij naar het publiek gaan en recepten vragen.
Afgelopen weken eens op de bbc food site geweest en oh wat een berg
kookprogramma's en bijbehorende koks hebben die aan het werk.
Is het beter uíteten in Engeland tegenwoordig? ( eeuwige marble peas)
behalve de curry's![]()
Nja wat dat betreft hebben ze wel een inhaalslag gemaakt hoor. Veel 'Frans' en 'Italiaans' is daar nu bij gekomen. Maar erwtjes kennen ze nog steedsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef AnneX het volgende:
Jaaa! dat was leuk ! De tenten en Mrs's en baksels![]()
Eind jaren 80 nog in Ierland en Engeland gegeten in zg. restaurants.
Was echt geen restaurantvoer.
Het zag eruit als zodanig en dan bleek het alleen maar frituur te zijn !![]()
En ze kenden alleen maar erwten...![]()
Wij zochten de chinees op en het indisch eten.
Ik heb ook eigenlijk altijd goed gegeten in Dublin, gillend duur, dat wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geen idee.Maar al 20 jaar geleden at ik heerlijk in Dublin. Gewoon Irish stew en Corned beef and cabbage.
Lams stoofpot en warm pekelvlees, heerlijk!
Haha, dat is de volgende parameterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk altijd goed gegeten in Dublin, gillend duur, dat wel.
Ik was er lang geleden op huwelijksreis. De simpele wijn was er toen niet zoveel duurder dan in Nederland.....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk altijd goed gegeten in Dublin, gillend duur, dat wel.
Nederland is ook duur met eten en drinken in de hoerecaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was er lang geleden op huwelijksreis. De simpele wijn was er toen niet zoveel duurder dan in Nederland.....
Als ik het vergelijk met GB wat ik er van heb gezien.. dan is de prijs/kwaliteit verhouding daar wel beter (al weet ik niet hoe dat in duurdere tenten is hoor, daar kom ik in GB niet)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nederland is ook duur met eten en drinken in de hoereca
Destijds was Ierland echt duurder. Het had ook het stigma dat je er niet goed kon eten. Wij hebben er erg lekker gegeten. Zowel traditoneel Iers, als visschotels in ons hotel.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nederland is ook duur met eten en drinken in de hoereca
Ik veel langer geleden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik was 11 jaar geleden voor het laatst in Dublin trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |