meer dan VIJF? Ermahgerd heb je zo'n dure smaak?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef manda-rijn het volgende:
Een paar proefkaartjes besteld. Misschien wat vroeg, maar zo weet ik zeker dat ik dé kaart kies, en niet over een paar jaar mijzelf afvraag waarom ik voor een vreselijke kaart ben gegaan.
En zo kan ik verschillende drukkerijen vergelijken. Wat zit er verschil in drukprijzen! Ik zit sowieso al op >5 euro per kaart
Oh ja, dan wel. Kun je ze haast beter met de hand schrijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef manda-rijn het volgende:
Kaart zelf kost zo'n 1,75 per stuk, dus dat is niet heel erg veel. Maar de drukkosten zijn bij de goedkoopste drukker in de omgeving 75,-. Met zo'n 20 uitnodigingen kom je al gauw op meer dan 5 euro per kaart!
HALLONBALLON, WIJ GAAN TROUWEN, KOM JE OOK ZUIPEN? KTHXBAI.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
heeft iemand nog kaartjestekstinspiratie?
ja kak, die heb ik al voor ons grote niet jarig feest gebruikt....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HALLONBALLON, WIJ GAAN TROUWEN, KOM JE OOK ZUIPEN? KTHXBAI.
Wat, dat je ging trouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja kak, die heb ik al voor ons grote niet jarig feest gebruikt....
oh fuque, ik vond al dat de mensen zo genereus waren met hun enveloppenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat, dat je ging trouwen. Dat klopt niet hoor Skjoe!
heb jij ooit foto's gepost oid?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:43 schreef Lienzz het volgende:
1 maart waren wij alweer een half jaartje getrouwdmaar nog steeds krijgen we reacties van mensen dat onze bruiloft de mooiste bruiloft was die ze ooit hebben meegemaakt
![]()
En ik lees nog steeds graag mee in dit topic
quote:
Ooooh ja, die bovenste herinner ik mij wel!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Lienzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Amerikaanse schoolbus als trouwvervoer (ook voor de daggasten)
[ afbeelding ]
Ringen/ bruidsboeket en trouwboekje
[ afbeelding ]
Schoenen, sieraden en onze trouwkaart
[ afbeelding ]
Feestje
ik doe het mijn lief ook niet aan. We zitten nog te broeden op iets anders. Hij kan alleen dansen met z'n hoofdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:03 schreef laziness het volgende:
Als ik die foto zie wil ik spontaan geen openingsdans. Stuntelen terwijl iedereen toe kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |