Ok danquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:55 schreef LodeStarOne het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? "Wie het laatst lacht...lacht het best", zoals Art zei, Trust Nobody...
Dure grap, iemand helemaal laten overvliegen naar Zuid-Afrika voor die drie minuten in één afleveringquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef MolFan het volgende:
[..]
Geintje ofzo? Geen idee maar dat gezicht klopte niet ook die tanden leken nep ofzo.
Maybe iemand van de cast?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dure grap, iemand helemaal laten overvliegen naar Zuid-Afrika voor die drie minuten in één aflevering.
Of wel kennen maar niet zo goed dus iemand die we weleens gezien hebben ofzo. Kan als geintje prima hoor, iets wat niemand verwacht ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef Jivis het volgende:
[..]
De crew bedoel je? Iemand die we niet kennen? Ik zie nog steeds het nut niet.
Volgensmij hebben ze gewoon de plaatselijke toneelgroep ingehuurd, waarvan iemand er graag flamboyant bijloopt. Maar we gaan het zien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of wel kennen maar niet zo goed dus iemand die we weleens gezien hebben ofzo. Kan als geintje prima hoor, iets wat niemand verwacht ofzo.
Nee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja idd Kees zou idd TE obv zijn maybe iemand anders bekend ofzo.
Dit lijkt me ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Volgensmij hebben ze gewoon de plaatselijke toneelgroep ingehuurd, waarvan iemand er graag flamboyant bijloopt. Maar we gaan het zien.
Nou, ik zat serieus meteen: Wat een rare kop heeft die man?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:19 schreef Melleyn het volgende:
Sommige mensen hier kijken echt teveel WIDM
Het is gewoon een man, niet vermomd, hij ziet er hooguit een beetje vreemd uit
Nee, het zou leuker zijn als het niet waar is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Als die cijfers waar zijn dan zou dat wel grappig zijn.
Ja op WIDM.com waren ze daar ook al mee bezig. Ook werd gezegd dat de deuntjes bij sommige kandidaten anders waren (andere tonen etc).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik probeer te achterhalen wat de mol speelde in de kerk. Ik vermoed zomaar dat daar ook een aanwijzing inzit. Een liedje van BZN ofzo.
ja, dat had ik ook al gehoord. Het is een vrije interpretatie van iets. Iemand die wel een béétje piano/orgel kan spelen maar niet echt de fijne kneepjes kent. En steeds iets anders. Zelfs een soort boogie-woogiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja op WIDM.com waren ze daar ook al mee bezig. Ook werd gezegd dat de deuntjes bij sommige kandidaten anders waren (andere tonen etc).
Of hij kwam een leuke Afrikaan tegen en zweette daaromquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook al gehoord. Het is een vrije interpretatie van iets. Iemand die wel een béétje piano/orgel kan spelen maar niet echt de fijne kneepjes kent. En steeds iets anders. Zelfs een soort boogie-woogieheb er al met shazam bijgezeten
maar te stukjes zijn te kort.
Even luisteren wat er bij Kees gespeeld wordt.(hij kwam als enige zweterig uit de kerk, dat was voor mij ook een aanwijzing. Zal wel heet zijn onder zo'n kleed met al die kaarsen.
Niet toevallig een 3 klank C-E-Es?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, dat had ik ook al gehoord. Het is een vrije interpretatie van iets. Iemand die wel een béétje piano/orgel kan spelen maar niet echt de fijne kneepjes kent. En steeds iets anders. Zelfs een soort boogie-woogieheb er al met shazam bijgezeten
Even luisteren wat er bij Kees gespeeld wordt.(hij kwam als enige zweterig uit de kerk, dat was voor mij ook een aanwijzing. Zal wel heet zijn onder zo'n kleed met al die kaarsen.
never mind.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef MolFan het volgende:
[..]
Of hij kwam een leuke Afrikaan tegen en zweette daarom
Zijn kapsel was ook helemaal opnieuw gedaan toen ze uit de kerk kwamen, dat hij nog even was opgemaakt.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |