Mensen moeten er over kunnen meepraten, dit is het gesprek van de dag. Daar moet je je op je werk wel even in roeren natuurlijk, terwijl je maar 1 aflevering hebt gezien.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de voorlaatste uitzending meer kijkers heeft dan alle voorgaande. Blijkbaar zijn er dan dus mensen die geen enkele aflevering hebben gekeken behalve deze. Wie doet dat nou
Er zijn er die dat doen inderdaad. Programma interesseert ze geen reet, maar mee praten de volgende ochtend wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat de voorlaatste uitzending meer kijkers heeft dan alle voorgaande. Blijkbaar zijn er dan dus mensen die geen enkele aflevering hebben gekeken behalve deze. Wie doet dat nou
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
En vervolgens om het hardst schreeuwen dat ze al lang wisten wie het is, natuurlijk.
Te weinig echte trouwe fans denk ik. De meeste mensen kijken het en kiezen dan een mol uit en dan zeggen ze op Facebook die is de mol. Zo zijn de meeste kijkers. Maar dat zijn niet de mensen die ook stemmen voor een televizierring denk ik. Daarom komt widm vaak te kort aan stemmen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Jivis het volgende:
Ik hoop dat ze dit keer eens beloond worden met een Televizierring. Vooral visueel en qua sfeer zat het dit keer heel erg goed.
Dat de mol verborgen blijft is niet zo heel knap als je die contracten ziet die ze ondertekenen. Is ooit verteld dat daar echt hele zieke boetes op staan bij het verklappen van informatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:54 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Te weinig echte trouwe fans denk ik. De meeste mensen kijken het en kiezen dan een mol uit en dan zeggen ze op Facebook die is de mol. Zo zijn de meeste kijkers. Maar dat zijn niet de mensen die ook stemmen voor een televizierring denk ik. Daarom komt widm vaak te kort aan stemmen heb ik het idee.
Toch hoort widm een ring te krijgen, er komt heel veel werk bij kijken. Alles moet op de puntjes perfect zijn (gaat nog wel eens fout). Ook moet de mol voor zeer lange tijd verborgen blijven, knap dat dat tot nu toe altijd wel is gelukt.
250.000 als ik het even goed herrinerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat de mol verborgen blijft is niet zo heel knap als je die contracten ziet die ze ondertekenen. Is ooit verteld dat daar echt hele zieke boetes op staan bij het verklappen van informatie.
Voor de finale van seizoen 2008 was er een vriend van Dennis die had gezegd dat Edo de mol was, bleek niet zo te zijn dus maar anders had Dennis een boete gehad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dat de mol verborgen blijft is niet zo heel knap als je die contracten ziet die ze ondertekenen. Is ooit verteld dat daar echt hele zieke boetes op staan bij het verklappen van informatie.
Nee haha. De kandidaten mogen niks zeggen ook niet tegen partner/vrienden etcquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:57 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Voor de finale van seizoen 2008 was er een vriend van Dennis die had gezegd dat Edo de mol was, bleek niet zo te zijn dus maar anders had Dennis een boete gehad.
Ze hebben geloof ik 1 vertrouwenspersoon, vaak een partner of zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef MolFan het volgende:
[..]
Nee haha. De kandidaten mogen niks zeggen ook niet tegen partner/vrienden etc
Ja klopt alhoewel het beter is om het tegen niemand te zeggen lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ze hebben geloof ik 1 vertrouwenspersoon, vaak een partner of zo.
Ik denk het niet. Als je het al iemand verteld hebt, heb je denk ik minder de neiging het aan nog iemand te vertellen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:02 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja klopt alhoewel het beter is om het tegen niemand te zeggen lijkt mij.
Als je dat contract ziet 250.000 euro tering dan houd ik mn mond wel hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Als je het al iemand verteld hebt, heb je denk ik minder de neiging het aan nog iemand te vertellen.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:11 schreef MolFan het volgende:
@Smeich Hier staat je gevonden hint nogmaals;
http://www.spitsnieuws.nl(...)-alert-mol-is-bekend
Inderdaad zeg. De wereld staat in brand, maar Spitsnieuws publiceert berichtjes van Twitterquote:
Smeich gaat ze nu aanklagen denk ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. De wereld staat in brand, maar Spitsnieuws publiceert berichtjes van Twitter
De reacties zijn ook om te janken trouwens.
Broer van Smeich was het toch?quote:
Tja, zo gaat dat op Internet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Voor dat WIDMhints geldt het al helemaal, die lopen echt te koop met de hints van anderen, puur om followers/likes te krijgen. Trieste club.
Niets is wat het lijkt!!111!11eins!!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja? Denk je echt dat Carolien nog steeds de mol kan zijn?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt!!111!11eins!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |