PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 18:46:49kutsooi me hand in de mitella dus even geen #FUT dan maar traden op de webapp #SMLENO reageer retweet
Seems legit.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef Tim86 het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op donderdag 01-01-1970 om 01:00:00kutsooi me hand in de mitella dus even geen #FUT dan maar traden op de webapp #SMLENO reageer retweet
Pieters en tradenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef Tim86 het volgende:
twitter:_Erik_Pieters_ twitterde op dinsdag 05-02-2013 om 18:46:49kutsooi me hand in de mitella dus even geen #FUT dan maar traden op de webapp #SMLENO reageer retweet
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters en traden
Die gek koopt alles man
twitter:
En als hij niet wint, gooit hij zijn ruiten in met zijn controllerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Pieters en traden
Die gek koopt alles man
Ik kan geen 1-2tje meer zien neequote:
Ik zat er gister wel erg lekker in. 4 wedstijden gespeeld, op die van jou na alles met minstens 5-0 gewonnen. Speel het eigenlijk niet zo vaak meer, soms een potje om te checken of de EA goden me gezind zijn. Als ik de 1e pot verlies kap ik er gelijk mee want dan zit het er toch niet in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan geen 1-2tje meer zien nee
Daarna wel alles gewonnen though..Heb lang niet zo slecht gespeeld als die wedstrijd..Normaal is kansen creëren ook nooit een probleem met 4-2-2-2, maar in die pot wel.
Met golds kan ik echt alleen nog maar met 3atb spelen..3-5-2 heeft me lui gemaakt, al vond ik 3-4-2-1 ook wel fijn. 4-2-2-2 is de leukste opstelling vind ik, met backs die de ruimte hebben om op te komen, CDM's die inschuiven en vaak kunnen schieten, CAM's die zowel als vleugel kunnen spelen en als inside forward..niks mis mee. Met silvers vind ik het heerlijk, maar met golds counteren ze me steeds dood..snap er weinig van. Hoe goed het team ook in balans is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik zat er gister wel erg lekker in. 4 wedstijden gespeeld, op die van jou na alles met minstens 5-0 gewonnen. Speel het eigenlijk niet zo vaak meer, soms een potje om te checken of de EA goden me gezind zijn. Als ik de 1e pot verlies kap ik er gelijk mee want dan zit het er toch niet in.
Wat vind jij de chillste opstelling? Moet maar eens een keer weer een grappig teampje maken. Laatste 100k die ik heb binnen gehaald heb ik allemaal aan pakjes verkloot.
Ja 4222 speelt echt heerlijk. Heb ook een 4321 team maar dat vind ik eigenlijk maar bagger. Van counters heb ik niet zo heel veel last. Heb vorige FUT wel 343 gespeeld wat wel fijn speelde. Geen ervaring met 352, die zie je wel veel. Misschien maar eens wat in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met golds kan ik echt alleen nog maar met 3atb spelen..3-5-2 heeft me lui gemaakt, al vond ik 3-4-2-1 ook wel fijn. 4-2-2-2 is de leukste opstelling vind ik, met backs die de ruimte hebben om op te komen, CDM's die inschuiven en vaak kunnen schieten, CAM's die zowel als vleugel kunnen spelen en als inside forward..niks mis mee. Met silvers vind ik het heerlijk, maar met golds counteren ze me steeds dood..snap er weinig van. Hoe goed het team ook in balans is.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja 4222 speelt echt heerlijk. Heb ook een 4321 team maar dat vind ik eigenlijk maar bagger. Van counters heb ik niet zo heel veel last. Heb vorige FUT wel 343 gespeeld wat wel fijn speelde. Geen ervaring met 352, die zie je wel veel. Misschien maar eens wat in elkaar zetten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij heeft hij thuis echt stapels van die lege doosjes van 50¤ PSN tegoed(Hij speelt toch PS?)
Hmmm, heb daar al wat spelers ondergebracht bij andere teams. Even kijken of er wat leuks is te vinden in Ligue 1.quote:
Beterquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:01 schreef Toefjes het volgende:
Geen laptop gekocht, wel een Patatje Bram![]()
Op PS3 momenteel wel ja. Alternatief is zelfde spelers terugkopen in 41212.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:13 schreef De-Hamster het volgende:
Hoeveel kost een 41212 kaart voor een speler? Ik heb nu alle spelers met maar chemistry 6/7 en een coach kom ik niet op >90. Maar ik zag een paar kaarten voorbij gaan voor 8k, dat is me ook wel weer te gortig. Zijn dit normale prijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |