Je hebt gelijk, maar het geen sex deel (het is niet alsof ze het nu ineens over boord gooit) houdt me erg tegen, plus dat zij moeite heeft met het feit dat ik relaties altijd als iets tijdelijks zie.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja. .nu je weet dat ze je leuker vindt, zal het in ieder geval niet snel meer worden zoals het ooit was (puur vriendschappelijk). Tenminste, kans is groot dat jouw gevoelens terugkomen.
dus de vraag is nu.. wil je de kans wagen met haar om te kijken of een relatie er in zit?
Dat zijn inderdaad lastige zaken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:59 schreef PeuRac het volgende:
Je hebt gelijk, maar het geen sex deel (het is niet alsof ze het nu ineens over boord gooit) houdt me erg tegen, plus dat zij moeite heeft met het feit dat ik relaties altijd als iets tijdelijks zie.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:39 schreef PeuRac het volgende:
Gisteren was een hele bijzondere avond, een goede vriendin waar ik afgelopen Koninginnennacht mee in bed was beland, maar daarna samen besloten hadden het daar bij te laten. Gaf ineens aan dat ze toch meer voor me voelde. Out-of-the-blue, nu ff geen idee hoe ik daar op moet reageren.
Ik zou het niet doen... dan kwets je haar alleen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het geen sex deel (het is niet alsof ze het nu ineens over boord gooit) houdt me erg tegen, plus dat zij moeite heeft met het feit dat ik relaties altijd als iets tijdelijks zie.
Oi. Finally een kostuum. En de meeste foute cufflings ever. Awesomequote:
Only time will tell.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:05 schreef muhahaha het volgende:
Lastig Peu, ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
Ik wil ook een paal mehhhquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Only time will tell.
Maar voor de zekerheid snel die paal monteren bij -Engel- voordat het te laat is
Die zijn wel cool inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben superblij met mijn foute manchetknopen![]()
[ afbeelding ]
Dat dacht ik!quote:
Wil elke vrouw tegenwoordig paaldansen ofzoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 01:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Only time will tell.
Maar voor de zekerheid snel die paal monteren bij -Engel- voordat het te laat is
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil elke vrouw tegenwoordig paaldansen ofzo
Ik zag ze op FB, erg gaaf man!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben superblij met mijn foute manchetknopen![]()
[ afbeelding ]
Past niet in jouw huisjequote:
Nog wel gelovig, maar niet meer dusdanig streng dat ze alles laat. Alleen weet ik niet of ik die persoon wil zijn zeg maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 07:32 schreef muhahaha het volgende:
Haha paal monteren. Klinkt ietwat fout
.
Ik ben wel nieuwsgierig, is die chick nog streng gelovig?
Je zegt het alsof je er wat op tegen hebt, volgens mij moet iemand jou de voordelen dan nog eens uitleggenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil elke vrouw tegenwoordig paaldansen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |