abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123489529
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_123489534
dat had ik weer }:|

Mogguh iig! Bijna weekend w/
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_123489546
Geen idee wanneer ik iets hoor. Verwacht wel vrij snel, want begreep van een oud collega dat er een autditieronde is (waar de vriendin van zijn kamergenoot voor uitgenodigd was) en de opnames zijn in april en mei. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_123489564
Ik voorzie hier liefhebbers van dit item:
http://eu.fab.com/sale/5642/product/117080/
De Dancing cat speaker! :D
Doe wat je niet durft.
pi_123489597
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 07:01 schreef An24 het volgende: [..] Dat zegt inderdaad helemaal niets over je type. Ik moet iemand IRL zien, op foto's of op video's. Tis nog vroeg ;(
Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:23:07 #6
70532 loveli
N
pi_123489648
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd naar wat voor types er zijn!
^^

Mijn gezicht liegt vrij slecht.
crap in = crap out
pi_123489654
Mijne ook :P

Maar als ik in m'n eigen leugen geloof kom ik extra geloofwaardig over.
Dat wel.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:33:54 #8
70532 loveli
N
pi_123489754
Zie net een reclame @transavia - eindhoven bologna vanaf 10 euro - wut?
crap in = crap out
pi_123489767
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:33 schreef loveli het volgende:
@transavia - eindhoven bologna vanaf 10 euro - wut?
Terug betaal je 55 euro ofzo. Maar nog steeds een goede deal natuurlijk. :)
Doe wat je niet durft.
pi_123489772
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 07:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

ik snap niet zo goed wat de quote van Maria met jouw post te maken heeft, maar munchkin is idd een tof spel! Absurd, slaat nergens op, maar je hebt een hoop lol :+
Munchkin is ook een kattenras :D met korte pootjes dus :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:36:30 #11
70532 loveli
N
pi_123489781
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Terug betaal je 55 euro ofzo. Maar nog steeds een goede deal natuurlijk. :)
Transavia website is under construction.
(en ik heb toch geen creditcard atm :') )
crap in = crap out
pi_123489792
Planning:
O: glas verse jus, 4 knackerbrod met 1 eitje en 1 plak kaas
L: geen idee, misschien ga ik wel voor havermout met een appeltje. :)
T: Granolabar van de Koekela :9~
D: ik denk noodles met een berg groenten en kip en wat sate saus.
T: bakje vla met aardbeien, beetje slagroom en wat stukjes kletskop eroverheen. B-)
Doe wat je niet durft.
  Moderator vrijdag 1 maart 2013 @ 08:41:23 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_123489841
Meuning :O

Om half 11 een afspraak bij de dokter. Ze zat eigenlijk vol maar blijkbaar ben ik een spoedgeval :@ wel fijn dat ik zo snel terecht kan!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_123489922
Ik kan ook niet liegen.. Vrienden kunnen me ook lezen tijdens poker. Dan is de lol er voor mij snel vanaf..
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:47:00 #15
70532 loveli
N
pi_123489924
Eindhoven - Berlijn ook 10 euro.
crap in = crap out
pi_123489935
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:47 schreef loveli het volgende:
Eindhoven - Berlijn ook 10 euro.
daar hebben we veel aan als de site eruit ligt :')
pi_123489956
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die springt tenminste niet zomaar overal op :+
Ik vind doorgefokte rassen altijd wat zielig.. Alleen maar omdat wij mensen het 'mooi' vinden :{
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:49:03 #18
70532 loveli
N
pi_123489963
Loveli - altijd goede tips oO<
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:52:52 #19
70532 loveli
N
pi_123490000
Wel geinig. De Italiaanse en Marokkaanse meldingen verontschuldigen zich niet voor het ongemak. De site ligt eruit, barst maar.
http://www.transavia.com/static/site_onderhoud.html
crap in = crap out
pi_123490030
"Ci scusiamo per il disagio" :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 08:56:57 #21
70532 loveli
N
pi_123490069
Ik zie het. Daar staat tegenover dat er niet staat dat hun site vandaag weer in te lucht komt. Misschien toch eens naar Italie om de taal bij te spijkeren.
crap in = crap out
pi_123490116
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:35 schreef V1z0R het volgende:

[..]

SPOILER
Ah :D Schattig O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_123490175
Ik vlieg niet meer via Eindhoven met schiphol op 10 min. afstand. Dan maar duurder uit.

/snob

Which reminds me... ik moet nog een vakantie gaan boeken voor ergens in mei. Toscane :9 O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 1 maart 2013 @ 09:07:41 #24
70532 loveli
N
pi_123490229
Wat kost een luchttaxi van Schiphol naar Eindhoven?
crap in = crap out
pi_123490272
Keine Ahnung. Gewone taxi van ons huis naar schiphol is al 20 euro geloof ik :').
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')