Als je met perfectionisme bedoeld dat je de verwachting hebt dat alles in een keer goed moet gaan dan is dat ook wel een kenmerkje...quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:25 schreef NomanIW het volgende:
En er dan op je 30e achter komen dat je eigenlijk een onmogelijke perfectionist bent ook nog
UltraADHD AAquote:Op woensdag 13 maart 2013 07:51 schreef StormInATeacup het volgende:
Goedemorgen stuiterballen en dromers!
Er staat weer een dag school voor de boeg.
Ritalin erin, een voedzaam ontbijt brinta en gaan dan maar.
Géen zin, een hele dag stilzitten en mond dichthouden is zo vermoeiend.
Pilletje vergeten in te nemen?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
"Ik heb geen tijd om mijn pillen in te nemen"?? Huh? Oh,ik snap hem.....hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahaahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha @infinitum. Wat een giller!!! Oh, what a tangled web we weave, once we practice 2 decieve.....................Succes met je therapie, schatje![]()
![]()
ADDALLTHEWAY?
Nog steeds dronken?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:50 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
UltraADHD AA
Miss DiagnosejobplasticsurgeongeneralordercancelledmayBnot!dûh?
Mijn god wat ben ik blij dat ik jouw kater niet hoef te voelenquote:
Je kwam erachter hoe je zo kon zijn als je wilt zijn en anderen daarmee dwingt zich aan jou aan te passen. Vleugje borderline, liefje?quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:58 schreef Selyn het volgende:
ADD maakt je niet lui, maar het kan je zeker het gevoel geven dat je extreem lui bent als je niet weet dat je ADD hebt.
Ik had altijd zo een moeite om mezelf ergens toe aan te zetten dat ik op een dag de meest domme dingen niet gedaan kreeg, simpelweg omdat ik me er niet toe aan kon zetten om eraan te beginnen.
Daardoor voelde ik me waardeloos, een niksnut en vooral ook extreem lui.
Pas na m'n diagnose wist ik hoe het kwam en kon ik er iets(/meer) aan gaan doen.
Stel geen dropluldiagnosenewbnumbnuts. Ben broodje nuchter, drankorgel?quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
49 jaar, ernstig geniaal en dan dit taalgebruik uitkramen. Begin er ineens weer in te geloven dat genialiteit en stupiditeit als een klokslag naast elkaar liggen. Of je hebt gewoon teveel drugs op, dat lijkt me eerder het geval.
Ben ultranarcist en probleemloos per definitie the virus is the curequote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel AD(H)D'ers hebben een laag zelfbeeld...
Dat wordt altijd bedoelt, per definitie, met perfectionistisch, SkullShitterquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je met perfectionisme bedoeld dat je de verwachting hebt dat alles in een keer goed moet gaan dan is dat ook wel een kenmerkje...
Meestal wordt ermee bedoeld dat dingen tot een onmogelijke afwerking klaar moeten zijn, vaak gekoppeld aan hardnekkige faalangst.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:27 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat wordt altijd bedoelt, per definitie, met perfectionistisch, SkullShitter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
So?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je hebt hier vanmorgen ook al op gereageerd...
Zolang je dat beseft ben je onaantastbaar IMHOquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meestal wordt ermee bedoeld dat dingen tot een onmogelijke afwerking klaar moeten zijn, vaak gekoppeld aan hardnekkige faalangst.
Vind ik een iets andere insteek
Of gevalletje meestal onderprikkeld zijn, frustraties opkroppen ipv te hanteren en hier een uitlaatklep vinden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 06:22 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
49 jaar, ernstig geniaal en dan dit taalgebruik uitkramen. Begin er ineens weer in te geloven dat genialiteit en stupiditeit als een klokslag naast elkaar liggen. Of je hebt gewoon teveel drugs op, dat lijkt me eerder het geval.
Maar het IS wel onoverzichtelijk en irritant. Spelregels maken het voor iedereen makkelijker, beetje knippen en plakken doet wonderenquote:Op donderdag 14 maart 2013 05:40 schreef Salmannassar het volgende:
"Misschien al je reacties gewoon samenproppen in 1 bericht?"
Waar bemoei je je mee, wannaB Mod? (en dat je het allemaal goed bedoelt...Dat excuus komt me zo langzamerhand ( na 49jr) de strot uit!!!!!!!!! Gillend gek van dat gezanik wordt ik. Oprotten!!!. Kappa????
Braakmiddel.....
Schrijf dan een boek waarin je de rest van de wereld de zin van het leven uitlegt. Hebben we nog wat aan die onderprikkelbaarheid.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Of gevalletje meestal onderprikkeld zijn, frustraties opkroppen ipv te hanteren en hier een uitlaatklep vinden.
Sowieso handig om je frustraties en wensen op tekst te zetten als je het even niet meer trekt.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Schrijf dan een boek waarin je de rest van de wereld de zin van het leven uitlegt. Hebben we nog wat aan die onderprikkelbaarheid.
Klopt, ben zelf alleen niet zo'n schrijver. En vind het moeilijk om terug te lezen hoe ik me toen voelde. Iets van schaamte komt er dan ofzo.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sowieso handig om je frustraties en wensen op tekst te zetten als je het even niet meer trekt.
Een tijd geleden had ik de zin van het leven ontdekt. Maar tijdje niet meer over nagedacht en ben het weer vergeten nu.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Schrijf dan een boek waarin je de rest van de wereld de zin van het leven uitlegt. Hebben we nog wat aan die onderprikkelbaarheid.
Super zonde, je had de kers op de mensheidtaart gevonden. De heilige graal.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:42 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Een tijd geleden had ik de zin van het leven ontdekt. Maar tijdje niet meer over nagedacht en ben het weer vergeten nu.
Nee ik bedoel echt onrealistische verwachtingen van eigen werk. Als amateur het werk van een professional visualiseren, plus een beetje extra genialiteit... En op een dag doorkrijgen dat je daardoor keihard bent in je oordeel over je eigen goede werk, en er niet meer achter kunt staan...quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je met perfectionisme bedoeld dat je de verwachting hebt dat alles in een keer goed moet gaan dan is dat ook wel een kenmerkje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |