Als ik god was, dan hopte jij in de rondte met een heel klein vies piemeltje en beperkte hersencapaciteit ..... oh, wachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeerde deze langs god zelf te sneaken
alleen de zanger??? dus niet de hele Roots?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Copycat het volgende:
Cody Chesnutt staat morgen in De Melkweg.
Have fun!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval Cody Chesnutt die komt en dat is ook tof genoeg
Ja. Maar voor de grote concerten wordt tegenwoordig 10 procent "servicekosten" gerekend. Live Nation is vrijwel monopolist voor de grotere concerten (Ticket Master is eigendom van LN, Mojo is onderdeel van LN). Ik heb laatst twee kaartjes voor The Who gekocht. Dat was 'kaal' al ¤130. Daar kwam nog eens 10 procent "fee" overheen. Het wordt zo langzamerhand te gek met die concert-prijzen. Ik heb er ook al een paar laten schieten komende lente en zomer omdat het te duur word c.q. niet meer het geld waard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Transactiekosten 2,10
Bespreekkosten 7, 60
is dat service fee?
Hij is niet de zanger van The Roots, heeft een nummer met ze gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
alleen de zanger??? dus niet de hele Roots?
oke, zit ik hele avond de roots te joetoepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is niet de zanger van The Roots, heeft een nummer met ze gedaan.
Black Thought is de zanger van The Roots.
Sly: Had ie 'm maar niet in die soa grot van je ouwe moer moeten douwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik god was, dan hopte jij in de rondte met een heel klein vies piemeltje
OP en TT veranderd Thanks Gert.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Copycat het volgende:
The Seed 2.0. Dat is met Cody. De zanger met de gitaar.
Hij ziet eruit als een wijf op dat plaatje!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
en kijk weer de tip van Cc van vanavond ( staat ook in de OP) en wat staat er op joetoep onder die clip
nee hij heeft ook een Baard, net als Marvin een tijdje heeft gehad, en hij speelt gitaar, is gewoon een verhaaltje om het nummer heen gemaakt. Maar hoe vaker ik het nummer hoor is wel beetje zo, oude motown geluiden hoor je ertussen door, echt niet slechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een wijf op dat plaatje!
Of is dat het ook? Kan nu effe niet clicken want ben naar accoustische house aan het luisteren.
Wil je de grot van mijn ouwe moer niet vergelijken met die pusgleuf van je wijf, of was het nou toch de zure sloot van die Rotweiller van je? ....... ja, sorry ik zie het verschil niet hoor en ze ruiken ook nog hetzelfde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Sly: Had ie 'm maar niet in die soa grot van je ouwe moer moeten douwen.
Gert: ach toe nou, doe eens aardig!
't Is een leuk klein zaaltje, die oude van de Melkweg. Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hij heeft ook een Baard, net als Marvin een tijdje heeft gehad, en hij speelt gitaar, is gewoon een verhaaltje om het nummer heen gemaakt. Maar hoe vaker ik het nummer hoor is wel beetje zo, oude motown geluiden hoor je ertussen door, echt niet slecht
knalsequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een leuk klein zaaltje, die oude van de Melkweg. Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.![]()
Nog effe gamen voor het slapen gaan, zombies afknallen.
mis hem alweer een tijdje,hij post zo gesjellig mee hahha eerlijk is eerlijk, soms moet ik wel om hem glimlachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je de grot van mijn ouwe moer niet vergelijken met die pusgleuf van je wijf, of was het nou toch de zure sloot van die Rotweiller van je? ....... ja, sorry ik zie het verschil niet hoor en ze ruiken ook nog hetzelfde.
(mijn reactie richting Sly)
Ik denk niet dat Cody dat op prijs stelt ... en geef 'm eens ongelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.![]()
hij had zo een bouwvakkershelm op vanavond in DWDDquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cody dat op prijs stelt ... en geef 'm eens ongelijk
Pullup, je nieuwe ava lijkt op de broer van Toverheksquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval Cody Chesnutt die komt en dat is ook tof genoeg
Jij kent ze ook allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow kan ook, dan is Danaqu1 de Tante?
[ afbeelding ]
Eet ze!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval bij Vutters en zo
Grts terugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Doe Tonja maar de groeten dan van mij
Rest volgt in DMquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik was het echt, maar ik vind het nog steeds niet geil
Cheilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:48 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal Nigerianen aan de telefoon op 06 nummer
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee dat is best kostbaar heb ik begrepen.
Grts terug lol zwaaiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:53 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wees maar gelukkig en doe Tonja de groeten !
doe mij ff een lol zegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow kan ook, dan is Danaqu1 de Tante?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Die had ik dus ook onder mijn plakknop zitten van die fietspadenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Jian het volgende:
Wereldprimeur: verwarmd fietspad
ENSCHEDE -
Enschede lijkt de eerste plaats ter wereld te worden waar een verwarmd fietspad wordt aangelegd. De techniek moet ongelukken door gladheid voorkomen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)armd_fietspad__.html
Dat vind ik dan wel weer leuk nieuws. Aan de andere kant denk ik dan, ja maar wat kost dat dan wel niet voor die 10 dagen in het jaar dat, dat fietspad glad zou zijn en is een hand pekel dan niet efficiënter? En ook nog zit dat fietspad dan straks niet vol met allerhande vogels, eekhoorns, konijnen etc, die allemaal hun kont zitten te verwarmen, waardoor de fietsers er niet meer door kunnen .... nou ja dat soort dingen.
Goedemorgen![]()
Je meent hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mis hem alweer een tijdje,hij post zo gesjellig mee hahha eerlijk is eerlijk, soms moet ik wel om hem glimlachen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:27 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Goede morgen , een leuk filmpje PoezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
Hoe is het nu met je voet Selam?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:19 schreef selam het volgende:
[..]
Goede morgen , een leuk filmpje Poezewoes
Ja ietsie beter , en minder pijn gelukkigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je voet Selam?
Alwat beter?
Nee, die onderstaande kende ik niet, op een gegeven moment heeft ie wel iets. Ik vind het wel grappig dat het op beelden van LOTR is gemonteerd. Dat is bij deze ook gedaan;quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik dus ook onder mijn plakknop zitten van die fietspaden![]()
Lekker nummertje weer Jian
Ken je onderstaande ook?
Prachtige film, staat in mijn collectie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef Copycat het volgende:
BBC, altijd actueel in de filmkeuze.
En dus zendt BBC2 vannacht deze geweldige film uit:
Drankmisbruik?quote:Duizenden liters whiskey weggespoeld
Een blunder van formaat in het Schotse Dumbarton, aldus de BBC. Daar zijn gisteravond duizenden liters whiskey door de gootsteen gespoeld, door een foutje van de schoonmaakploeg.
In een fabriek van Chivas Brothers moest afvalwater afgevoerd worden, maar in plaats daarvan verdween de versgestookte whiskey in het riool. De fout viel op door de sterke alcohollucht die daarbij vrijkwam.
Het bedrijf onderzoekt de blunder en heeft de Schotse watermaatschappij onmiddellijk op de hoogte gesteld. Er zou geen whisky in een nabijgelegen rivier zijn gestroomd.
Spits
Zo heb ik weleens voor iemand cola gemixt met Glennfiddich, bleek ook geen goed planquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, Chivas verdunnen met water, the horror
Uhm... wat is daar verkeerd aan dan? Buiten het feit dat de meesten het puur drinken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik weleens voor iemand cola gemixt met Glennfiddich, bleek ook geen goed plan![]()
![]()
Wist ik veel
Ik ben geen fan van Glennfiddich, maar dat wil niet zeggen dat niet zo'n beetje heiligschennis is voor een whiskydrinker om Glennfiddich te misbruiken als vieuxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik weleens voor iemand cola gemixt met Glennfiddich, bleek ook geen goed plan![]()
![]()
Wist ik veel
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Glennfiddich, maar dat wil niet zeggen dat niet zo'n beetje heiligschennis is voor een whiskydrinker om Glennfiddich te misbruiken als vieux
Ik heb helemaal geen verstand van whiskey, maar de op- en aanmerkingen waren net van de lucht en dat was niet positief bedoeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Uhm... wat is daar verkeerd aan dan? Buiten het feit dat de meesten het puur drinken?
Ja? Denk je dat je uit haar stekkertje gaat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is wel leuk![]()
... heks zal het niet goed opvatten ben ik bang
Laten we zeggen dat het net zoiets is als bijvoorbeeld Gucci Guilty gebruiken als toiletsprayquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van whiskey, maar de op- en aanmerkingen waren net van de lucht en dat was niet positief bedoeld
quote:
Neuh, ze redt het wel, hooguit een paar uurtjes erg verdrietigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat je uit haar stekkertje gaat?![]()
Ik denk dat Heksie wel tegen een Ajax-grapje kan.
tegen www.tripod,com? wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
Kan ze hier ook tegen?
[ afbeelding ]
Al verbeterd lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
tegen www.tripod,com? wie zal het zeggen?
Das zonde of niet dan ppfffffquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef tonja het volgende:
18.000 liter whisky door het putje gespoeld
Of met ijsblokjes ( voor de liefhebber dan, ik lust het niet)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan kan je het inderdaad beter met cola mengen
nou, nu moet ik heel hard huilen, open FOK en je gaat me nu al pestenquote:
ben nu heel boos op Deisyy,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is wel leuk![]()
... heks zal het niet goed opvatten ben ik bang
Ik kan me jou niet boos voor stellen Heksiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben nu heel boos op Deisyy,ga ook nooit meer iets voor haar opzoeken
Ben je aan het zingen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy oh Deisyy wat doe je me aan.
Deisyy oh Deisyy, ik laat je maar ff gaan
Deisyy oh Deisyy, AJAX komt er wel
Deisyy oh Deisyy anders trek ik aan de RelBel.
Want we worden landskampioen.
En trekken een lange Neus naar het Feyenoord Legioen.
Je zal nog heel wat mee maken.
Van al het AJAX voetbalspektakel.
Dan moet je me feliciteren
En ik zal ook je bloemen Assepteren
Maar let maar op wat ik voorspel.
AJAX komt er wel.
Ajax wordt geen kampioen volgens opa, welk cluplied moet er dan komen?quote:
Die ken ik niet ff luisterenquote:
Die trommels in het begin leuk!quote:
Merk het wel wie eind van het seizoen wie er kampioen wordt, maar AZ heeft wel kansje op europees voetbal, ook als PSV wint, de knvb beker. net zoiets als vorig jaar met Heraclesquote:
Je kunt mij alles wijsmaken over voetbalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Merk het wel wie eind van het seizoen wie er kampioen wordt, maar AZ heeft wel kansje op europees voetbal, ook als PSV wint, de knvb beker. net zoiets als vorig jaar met Heracles
Tikkie terug Jaapquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:06 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je kunt mij alles wijsmaken over voetbalFC Knudde Rules!
Eat your heart out, Bieberquote:
Heksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy oh Deisyy wat doe je me aan.
Deisyy oh Deisyy, ik laat je maar ff gaan
Deisyy oh Deisyy, AJAX komt er wel
Deisyy oh Deisyy anders trek ik aan de RelBel.
Want we worden landskampioen.
En trekken een lange Neus naar het Feyenoord Legioen.
Je zal nog heel wat mee maken.
Van al het AJAX voetbalspektakel.
Dan moet je me feliciteren
En ik zal ook je bloemen Assepteren
Maar let maar op wat ik voorspel.
AJAX komt er wel.
Heks de stadsdichteres van Amsterdam!quote:
Echt wel het rolt zo dr mouwtje uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heks de stadsdichteres van Amsterdam!
Rijmen en dichten zonder je hemd op te lichtenquote:
Ja is helemaal top had ze al eerder gezien,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Eat your heart out, Bieber![]()
Dat meisje, die Zoë is tof![]()
Deze is trouwens ook tof, let op hoe ie als ie gaat zingen over gaat op slag en geroutineerd z'n distortion opengooit, zit te smilen, vind ik leuk
Doet hij vast wel voor jouquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:42 schreef Toverheks het volgende:
Pullup als je dit nog leest voor vanavond, heel veel plezier, lekker genieten en graag een foto
Nou eerder voor Cc, zei kwam met de clip, en ik moet zeggen hoe vaker ik hem hoor hoe beter ik hem ga vindenquote:
Ik denk toch eerder voor mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou eerder voor Cc, zei kwam met de clip, en ik moet zeggen hoe vaker ik hem hoor hoe beter ik hem ga vinden
was jij de 1e die de clip hier had neergezetquote:
zucht, grapje Heks, grapje ......quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was jij de 1e die de clip hier had neergezetdan een foto voor Jian........Pullup ik herhaal, Foto voor Jian en doe maar een mooie ook voor Cc en mij
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ajax wordt geen kampioen volgens opa, welk cluplied moet er dan komen?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef pullup het volgende:
Ik zal zo proberen een paar foto's te maken met mijn foon heks .
Ik ben een beetje verrast dat het al zo vroeg is want de meest concerten die ik bezoek beginnen als je mazzel hebt om een uurtje of 11
De oude zaal inde Melkweg is altijd een fijne plek dus ik ga me zeker vermaken.
Het spreekt vanzelf dat ik er eentje speciaal voor Jian maak als hij dat zo graag wilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]helemaal top, maak er ook maar eentje voor Jian, want hij zeurt
hoop dat het een fantastich concert wordt
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Het spreekt vanzelf dat ik er eentje speciaal voor Jian maak als hij dat zo graag wil
Veel plezier !!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef pullup het volgende:
Ik ben een beetje verrast dat het al zo vroeg is want de meest concerten die ik bezoek beginnen als je mazzel hebt om een uurtje of 11
Have Fun Pullup, geniet er maar lekker van!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:31 schreef pullup het volgende:
Meent hij dat nu? Jian?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]jebent een lekker schatje zegt Jian net tegen me (dm), hij is nu blij kan niet wachten tot je vanavond weer terug bent
nee hoor geintje, we wachten op je verhalen en je foto`s
Beleef de lente is weer begonnen BQ !!!quote:
Niet voor BQ, die blijft altijd enigszins in de herfst hangen .....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beleef de lente is weer begonnen BQ !!!
Ken je haar slecht ,,,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet voor BQ, die blijft altijd enigszins in de herfst hangen .....
Denk je?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Daar zal ze je vast dankbaar voor zijn ...
Marcel Coenen, ken ik wel, shredder, speelt ook meestal op zo'n Jem. Technisch goeie gitarist, maar ik kan er nooit zo heel lang naar luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier een lekker stukje muziek voor je
ik spring ff met je meequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef Poezewoes het volgende:
Afijn volgende week elke avond Eastenders![]()
![]()
![]()
Johan heeft geen last van zure regen, die woont lekker in Belgiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet voor BQ, die blijft altijd enigszins in de herfst hangen .....
[ afbeelding ]
Johan Boskamp bedoel je?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Johan heeft geen last van zure regen, die woont lekker in Belgie
Over shredders gesproken, hier de beste, met tekst en ..... met haarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je?
Hier een lekker stukje muziek voor je
Klopt is vaak te druk naar mijn mening, heb zelf ook een keer een filmpje van hem gemaakt tijdens een workshop.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Marcel Coenen, ken ik wel, shredder, speelt ook meestal op zo'n Jem. Technisch goeie gitarist, maar ik kan er nooit zo heel lang naar luisterenDit nummer is wel goed, overigens!
quote:
Leuk moppiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]en ik gooi er ff een lekker nummertje in Carlos Santana
denk dat jij heel erg goed met Johan Derksen kan opschieten, babbelen over het leven en natuurlijk over Derksen zijn passie......de blues Muziekquote:
is dat zo, leuk, hoop dat hij dan veel gaat vertellen over de artiest achter de muziekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:12 schreef Poezewoes het volgende:
Hij krijgt toch muziekprogramma bij RTL?
Dat haar hé dat doet het hemquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Over shredders gesproken, hier de beste, met tekst en ..... met haar![]()
(zet je volume maar even open!)
Ben niet zo thuis in zijn favoriete muziekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is dat zo, leuk, hoop dat hij dan veel gaat vertellen over de artiest achter de muziek
blues, en hij heeft er ook een paar c.d.`s vanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in zijn favoriete muziek
Heeft een programma op radio rijnmond, draait hij zijn favo muziek.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
blues, en hij heeft er ook een paar c.d.`s vangewoon jaloers, hij heeft aparte kamer met hele wanden vol, en alles staat op alfabet
Dries Roelvink schijnt ook zo'n soort programma te gaan doen, o.a. over Koos Alberts, ben jij ook weer lekker onder de pannequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben niet zo thuis in zijn favoriete muziek
oh dat wist ik ook niet, eens luisterenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heeft een programma op radio rijnmond, draait hij zijn favo muziek.
Nou dank je, nee die hoor ik liever nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dries Roelvink schijnt ook zo'n soort programma te gaan doen, o.a. over Koos Alberts, ben jij ook weer lekker onder de panne![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Dries Roelvink schijnt ook zo'n soort programma te gaan doen, o.a. over Koos Alberts, ben jij ook weer lekker onder de panne![]()
A gatsie, dat kan je toch geen muziek vinden bbbrrrrquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Misschien te vinden op de site van rijnmond, waneer hij uitzend.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dat wist ik ook niet, eens luisteren
ow lief wens je hetzelfdequote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Vuile kelootzakken!!!
Het is Complimentendag vandaagDus bij deze
ook de vinketeringquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Vuile kelootzakken!!!
Hou meer van reggaequote:
mag je sommige ook een DrionPil toewensenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:25 schreef BendeBielzen het volgende:
Vuile kelootzakken!!!
Nee joh!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag je sommige ook een DrionPil toewensen
Ik vond die Supernatural-periode niet z'n beste, maar dit vind ik dan wel weer heel goed';quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]en ik gooi er ff een lekker nummertje in Carlos Santana
Vast wel als je maar geen namen noemtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag je sommige ook een DrionPil toewensen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Vast wel als je maar geen namen noemt
hij ken het wel he die Carlos, prachtig hoor met zo een band, zal dat best eens willen, drummen in zo een bandquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond die Supernatural-periode niet z'n beste, maar dit vind ik dan wel weer heel goed';
Hoelaat, en kan ik radio rijnmond op internet ontvangen, weet jij dat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef Poezewoes het volgende:
Heksieeeee
De Playlist van Muziek voor Volwassenen van zaterdag 02 maart 2013 met Johan Derksen.
Met CD van de Week "Worried Man" van de Amerikaanse singer/songwriter en gitarist Andrew Combs uit Dallas, Texas (woonachtig in Nashville, Tennessee).
Verder is er muziek van o.a. Shelby Lynn , Eric Bibb, Candi Staton, Glen Campbell en Conway Titty.
Ja kun je ontvangen via internetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoelaat, en kan ik radio rijnmond op internet ontvangen, weet jij dat?
Heej Andrew Combs, die heeft ooit nog een nummer speciaal voor Ben geschreven;quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:36 schreef Poezewoes het volgende:
Heksieeeee
De Playlist van Muziek voor Volwassenen van zaterdag 02 maart 2013 met Johan Derksen.
Met CD van de Week "Worried Man" van de Amerikaanse singer/songwriter en gitarist Andrew Combs uit Dallas, Texas (woonachtig in Nashville, Tennessee).
Verder is er muziek van o.a. Shelby Lynn , Eric Bibb, Candi Staton, Glen Campbell en Conway Titty.
Radio Rijnmond
http://www.rijnmond.nl/pr(...)lwassenen-02-03-2013quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej Andrew Combs, die heeft ooit nog een nummer speciaal voor Ben geschreven;
o.a. dit nummer dusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
http://www.rijnmond.nl/pr(...)lwassenen-02-03-2013
playlist staat erbij ,wat Johan gaat draaien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Over shredders gesproken, hier de beste, met tekst en ..... met haar![]()
(zet je volume maar even open!)
Ben ik nu gestoord, zie er niet bij staan hoe laat het is morgen.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:38 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja kun je ontvangen via internet
http://www.rijnmond.nl/pr(...)lwassenen-02-03-2013
klinkt en leest lekker, maar wat is Kofta?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:49 schreef tonja het volgende:
Lekkere macaroni gemaakt
Kofta macaroni.
Men neme een half pond runder gehakt, 2 gesnipperde rode uien, 2 teentjes fijngehakte knoflook, 2 theelepeltjes kaneel, 1 theelepeltje cayennepeper, een flinke hand vol fijngehakte verse munt, een zooitje macaroni, 3 eetlepels olijfolie, geraspte kaas en zout.
Uitjes fruiten met de knoflook cayennepeper en kaneel, als de uitjes glazig zijn het gehakt er doorheen rullen en als het gehakt gaar is op een heel laag vuur met de verse munt ongeveer 10 minuutjes laten staan. Ondertussen heb je de macaroni gekookt en meng je het gehakt en de macaroni door elkaar. Een geraspt komkommertje is er lekker fris bij, schijfje tomaat ook. Geraspte kaas er apart bij zetten zodat men dat naar smaak (ik vind de kaas niet echt nodig) toe kan voegen.
kleine noord-afrikaanse gehakballetjes.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klinkt en leest lekker, maar wat is Kofta?
Ofwel kamelenvlees met rijstquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
kleine noord-afrikaanse gehakballetjes.
oke, eens opzoekenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
kleine noord-afrikaanse gehakballetjes.
Wij hebben het in Egypte toen gegeten, heb op Egyptische Kofta gegoogled en het recept wat het meest leek op wat ik proefde eens uitgeprobeerd, het komt aardig in de buurt, behalve dat het daar van de bbq kwam.quote:
Heb je berichtje van de macaroni gekopieerd, kan het toch proberenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Wij hebben het in Egypte toen gegeten, heb op Egyptische Kofta gegoogled en het recept wat het meest leek op wat ik proefde eens uitgeprobeerd, het komt aardig in de buurt, behalve dat het daar van de bbq kwam.
En nu dus bij die macaroni dezelfde kruiden gebruikt maar er geen ballen van gemaakt.
volgende week ga ik je recept uit proberenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Wij hebben het in Egypte toen gegeten, heb op Egyptische Kofta gegoogled en het recept wat het meest leek op wat ik proefde eens uitgeprobeerd, het komt aardig in de buurt, behalve dat het daar van de bbq kwam.
En nu dus bij die macaroni dezelfde kruiden gebruikt maar er geen ballen van gemaakt.
Kreeg gelijk trek nu mini pizza in de ovenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
zal eens lekker recept voor jullie posten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
tortelinie met slagroom
je neemt tortelinie, liefst gevuld met vlees koken zoals het aan gegeven is op de verpakking.
ondertussen doe je in een wok/koekenpan de blokjes ham, of je maakt hele ienie mienie gehaktballetjes ( nog kleiner dan die je in de soep mietert) liefst runder en beetje gekruid.
daar doe je bij in de koekenpan de gewassen en in schijfjes gesneden champignons ( ik zelf doe bospaddenchamp. zoiets)
dat laat je ff lekker hussel en dan doe je er 2 liter slagroom bij, ff laten prutten heel even maar.
ondertussen is de tortelinie klaar, afgieten en daarbij gooi je je slagroon etc en weer ff husselen.
dan in een diep bord met stokbrood en kruidenboter erbij en eet smakelijk..
dat eet ik hier wel eens en echt gewoon eten de kids ook, maak er een lekkere frisse salade bij.
Derksen zend op zaterdag morgen uit, van 9 tot 12 met dank aan een bekende van onsquote:
Is 2 liter slagroom niet een beetje veel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
tortelinie met slagroom
je neemt tortelinie, liefst gevuld met vlees koken zoals het aan gegeven is op de verpakking.
ondertussen doe je in een wok/koekenpan de blokjes ham, of je maakt hele ienie mienie gehaktballetjes ( nog kleiner dan die je in de soep mietert) liefst runder en beetje gekruid.
daar doe je bij in de koekenpan de gewassen en in schijfjes gesneden champignons ( ik zelf doe bospaddenchamp. zoiets)
dat laat je ff lekker hussel en dan doe je er 2 liter slagroom bij, ff laten prutten heel even maar.
ondertussen is de tortelinie klaar, afgieten en daarbij gooi je je slagroon etc en weer ff husselen.
dat eet ik hier wel eens en echt gewoon eten de kids ook, maak er een lekkere frisse salade bij.
2 LITER slagroom? Je moet het niet aan je hart hebben lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:04 schreef Toverheks het volgende:
tortelinie met slagroom
Ok misschien zit er muziek voor je bijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Derksen zend op zaterdag morgen uit, van 9 tot 12 met dank aan een bekende van ons
nee, en je gooit alles bij je tortelinie, dan diep bord en sopt met je stokbrood, moet wel wat te soppen zijn hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Is 2 liter slagroom niet een beetje veel?
ga luisteren morgenochtendquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ok misschien zit er muziek voor je bij
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, en je gooit alles bij je tortelinie, dan diep bord en sopt met je stokbrood, moet wel wat te soppen zijn he
Voor hoeveel personen is het gerecht?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, en je gooit alles bij je tortelinie, dan diep bord en sopt met je stokbrood, moet wel wat te soppen zijn he
kan je zoveel maken als je wilt, je kan plak ham nemen maar ook 3 plakken, beetje schatte als je het voor jou en BendeB gaat maken.quote:
Voor 4 personen gebruik je 2 liter slagroom?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan je zoveel maken als je wilt, je kan plak ham nemen maar ook 3 plakken, beetje schatte als je het voor jou en BendeB gaat maken.
denk voor jou en BendeB 1 zak tortelinie en doe je 1 bekertje slagroomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Voor 4 personen gebruik je 2 liter slagroom?
Ah oke, dat klinkt al een stuk smakelijker lol. Je maakte het zeker voor een mannetje of 8?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk voor jou en BendeB 1 zak tortelinie en doe je 1 bekertje slagroom
3 of 5, maar niet vaak hoor, moet wel een feestje blijven want je raakt er te vol van vind ik, de 1e keer toen ik het at had ik een buikpijn daarna, zoveel lopen schransen bij vriendenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah oke, dat klinkt al een stuk smakelijker lol. Je maakte het zeker voor een mannetje of 8?
Dat verbaast me dan weer niets met al die slagroomquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
3 of 5, maar niet vaak hoor, moet wel een feestje blijven want je raakt er te vol van vind ik, de 1e keer toen ik het at had ik een buikpijn daarna, zoveel lopen schransen bij vrienden
hahaha ga het maar eens proberenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat verbaast me dan weer niets met al die slagroom
Wel slecht voor de lijn al die slagroom lol.quote:
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel slecht voor de lijn al die slagroom lol.
Het lijkt me echt te machtig en wat poezewoes ook al zegt hierboven 'niet goed voor de lijn'. Ik ben geen health freak (verre van lol) maar bij het lezen van het recept krijg ik al bijna brandend maagzuur. En ik ben 10 kilo te zwaar, dus ik sla toch maar ff overquote:
gewoon 1 keer in het jaar het etenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Het lijkt me echt te machtig en wat poezewoes ook al zegt hierboven 'niet goed voor de lijn'. Ik ben geen health freak (verre van lol) maar bij het lezen van het recept krijg ik al bijna brandend maagzuur. En ik ben 10 kilo te zwaar, dus ik sla toch maar ff over
Stik maar de moord over vier minuten met de complimentenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
Alle complimenten voor jullie op deze complimentendag
Mocht ik ooit aan ernstig ondergewicht en een enorm cholesterol tekort lijden, zal ik het overwegenquote:
zo ook goeieavond lekker vriendelijk zegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:57 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Stik maar de moord over vier minuten met de complimenten
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Mocht ik ooit aan ernstig ondergewicht en een enorm cholesterol tekort lijden, zal ik het overwegen
Lees mijn vorige postquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zo ook goeieavond lekker vriendelijk zeg
Deze eerst lezen en dan oordelen, of iets later reageren als je die gelezen hebt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:32 schreef MichieldeR het volgende:
Alle complimenten voor jullie op deze complimentendag
Hmz... Bekende monoloogvoerderquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:42 schreef MichieldeR het volgende:
Net deel 5 gezien van The AmericansEcht geweldig.
Voel je je genegert?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:43 schreef MichieldeR het volgende:
Dacht al dat het hier uitgestorven was, of dat men alleen op sommige posten zou reageren
Smeert ze alleen choco pasta voor je dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Al ben ik wel wat bruiner dan normaal.
Die helpen toch nietquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:46 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb mijn pillen nog niet ingenomen, dat scheelt wel
edit....quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:46 schreef MichieldeR het volgende:
Ik heb mijn pillen nog niet ingenomen, dat scheelt wel
Duo penottiquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Smeert ze alleen choco pasta voor je dan?
Het was een fraai concert heks. Een kale basisband met drum-bas-gitaar-toetsenist en zanger.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:16 schreef Toverheks het volgende:
ben er vandoor, denk dat Pullup nog ergens in de stad nageniet, ben benieuwt hoe zijn avond was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemd op de wedstrijddag dit bericht, lijkt op beinvloeden.
Maar ja we zien het vanavond!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Gaat je geld kosten zo, al die bands bezoeken, als je maar plezier hebt toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:29 schreef pullup het volgende:
Voordeel is ook dat ik heb kunnen zien dat volgende maand Uroy komt spelen en dat is de Jamaicaanse oer-oerpappie van alle toasters en rappers en dus eigenlijk vrijwel het hele genre rap.
Volgende maand weer dus.
Ach het is ongeveer het dubbele van een bioscoop kaartje en ik vind dat ik het eigenlijk veel te weinig doequote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaat je geld kosten zo, al die bands bezoeken, als je maar plezier hebt toch?
Ren ze, oh nee roeien fiets ze.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach het is ongeveer het dubbele van een bioscoop kaartje en ik vind dat ik het eigenlijk veel te weinig doe
Op naar de Bosbaan
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was een fraai concert heks. Een kale basisband met drum-bas-gitaar-toetsenist en zanger.
En dan van het soort waar ik van houd waarbij de ruggengraat drum/bas stond als een huis met vreselijk goede instrumentalisten.
De gitaar werd voornamelijk als slaginstrument gebruikt waarbij dus de melodieën voornamelijk door de toetsen en vooral de zanger werden geleverd. Een mix van soul en funk met af en toe een jazz uitstapje.
Cody verontschuldigde zich voor zijn matige stem geluid die avond van te voren maar dat was niet echt nodig
Ik stond er vlak op en dat kan ook haast niet anders in de oude zaal want die zaal is echt intiem.
Foto's zal ik jullie besparen want de oranje vlekjes als foto in het donker die ik heb gemaakt zijn niet echt publicabel.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:33 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Begint hij nou ook al te janken voor de wedstijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vreemd op de wedstrijddag dit bericht, lijkt op beinvloeden.
Maar ja we zien het vanavond!![]()
Goeie s'morgenss
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
nou, dat weet ik zo net nog niet met je goedemorgenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Begint hij nou ook al te janken voor de wedstijd![]()
Goeie s'morgenss
Ik maak er sowieso voor mezelf altijd een goeie morgen vanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dat weet ik zo net nog niet met je goedemorgendenk dat jij mijn staatsvijand nummer 1 wordt
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:36 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik maak er sowieso voor mezelf altijd een goeie morgen van
Geen idee heb siësta gehoudenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:01 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat een vrolijkheid op de vroege middag !
Ja daar is het weekend voor, alleen ik kan niet uitslapen, ga s'middags uurtje terug.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Tis zaterdag, dan slapen we een uurtje langer lol
Ik zeg bestorm het Torentje, beman de guillotines, Viva la Revoluciónquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:45 schreef Poezewoes het volgende:
Politici leveren niet in
DEN HAAG -
Terwijl gisteren bekend werd dat er vier miljard extra zal worden bezuinigd, leveren politici zelf (nog) niet in.
Met een wetsvoorstel uit september om de de Algemene pensioenwet politieke ambtsdragers aan te passen, is nog altijd niets gedaan, meldt GeenStijl.
In het voorstel staat dat politici ook op hun oudedagvoorziening kunnen worden gekort en hun pensioenleeftijd met die van de rest van Nederland mee kan stijgen. Het voorstel heeft toetsing door de Raad van State al doorstaan en ligt sinds half december bij Ronald Plasterk.
Plasterk had toegezegd dat de wet op 1 maart in de Kamer zou liggen.
Telegraaf
Stelletje engnekken daar in politiek Den Haag
Nou dat lijkt mij niks, ik heb niet op die lui gestemd die nu aan de *macht* zijn!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg bestorm het Torentje, beman de guillotines, Viva la Revolución![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zeg bestorm het Torentje, beman de guillotines, Viva la Revolución![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |