Als ik god was, dan hopte jij in de rondte met een heel klein vies piemeltje en beperkte hersencapaciteit ..... oh, wachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeerde deze langs god zelf te sneaken
alleen de zanger??? dus niet de hele Roots?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Copycat het volgende:
Cody Chesnutt staat morgen in De Melkweg.
Have fun!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval Cody Chesnutt die komt en dat is ook tof genoeg
Ja. Maar voor de grote concerten wordt tegenwoordig 10 procent "servicekosten" gerekend. Live Nation is vrijwel monopolist voor de grotere concerten (Ticket Master is eigendom van LN, Mojo is onderdeel van LN). Ik heb laatst twee kaartjes voor The Who gekocht. Dat was 'kaal' al ¤130. Daar kwam nog eens 10 procent "fee" overheen. Het wordt zo langzamerhand te gek met die concert-prijzen. Ik heb er ook al een paar laten schieten komende lente en zomer omdat het te duur word c.q. niet meer het geld waard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Transactiekosten 2,10
Bespreekkosten 7, 60
is dat service fee?
Hij is niet de zanger van The Roots, heeft een nummer met ze gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
alleen de zanger??? dus niet de hele Roots?
oke, zit ik hele avond de roots te joetoepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is niet de zanger van The Roots, heeft een nummer met ze gedaan.
Black Thought is de zanger van The Roots.
Sly: Had ie 'm maar niet in die soa grot van je ouwe moer moeten douwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik god was, dan hopte jij in de rondte met een heel klein vies piemeltje
OP en TT veranderd Thanks Gert.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Copycat het volgende:
The Seed 2.0. Dat is met Cody. De zanger met de gitaar.
Hij ziet eruit als een wijf op dat plaatje!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
en kijk weer de tip van Cc van vanavond ( staat ook in de OP) en wat staat er op joetoep onder die clip
nee hij heeft ook een Baard, net als Marvin een tijdje heeft gehad, en hij speelt gitaar, is gewoon een verhaaltje om het nummer heen gemaakt. Maar hoe vaker ik het nummer hoor is wel beetje zo, oude motown geluiden hoor je ertussen door, echt niet slechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een wijf op dat plaatje!
Of is dat het ook? Kan nu effe niet clicken want ben naar accoustische house aan het luisteren.
Wil je de grot van mijn ouwe moer niet vergelijken met die pusgleuf van je wijf, of was het nou toch de zure sloot van die Rotweiller van je? ....... ja, sorry ik zie het verschil niet hoor en ze ruiken ook nog hetzelfde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Sly: Had ie 'm maar niet in die soa grot van je ouwe moer moeten douwen.
Gert: ach toe nou, doe eens aardig!
't Is een leuk klein zaaltje, die oude van de Melkweg. Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hij heeft ook een Baard, net als Marvin een tijdje heeft gehad, en hij speelt gitaar, is gewoon een verhaaltje om het nummer heen gemaakt. Maar hoe vaker ik het nummer hoor is wel beetje zo, oude motown geluiden hoor je ertussen door, echt niet slecht
knalsequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een leuk klein zaaltje, die oude van de Melkweg. Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.![]()
Nog effe gamen voor het slapen gaan, zombies afknallen.
mis hem alweer een tijdje,hij post zo gesjellig mee hahha eerlijk is eerlijk, soms moet ik wel om hem glimlachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je de grot van mijn ouwe moer niet vergelijken met die pusgleuf van je wijf, of was het nou toch de zure sloot van die Rotweiller van je? ....... ja, sorry ik zie het verschil niet hoor en ze ruiken ook nog hetzelfde.
(mijn reactie richting Sly)
Ik denk niet dat Cody dat op prijs stelt ... en geef 'm eens ongelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.![]()
hij had zo een bouwvakkershelm op vanavond in DWDDquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cody dat op prijs stelt ... en geef 'm eens ongelijk
Pullup, je nieuwe ava lijkt op de broer van Toverheksquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval Cody Chesnutt die komt en dat is ook tof genoeg
Jij kent ze ook allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow kan ook, dan is Danaqu1 de Tante?
[ afbeelding ]
Eet ze!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dat is meestal het geval bij Vutters en zo
Grts terugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:25 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Doe Tonja maar de groeten dan van mij
Rest volgt in DMquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:31 schreef tonja het volgende:
Ik was het echt, maar ik vind het nog steeds niet geil
Cheilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:48 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik krijg allemaal Nigerianen aan de telefoon op 06 nummer
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:52 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Nee dat is best kostbaar heb ik begrepen.
Grts terug lol zwaaiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:53 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Wees maar gelukkig en doe Tonja de groeten !
doe mij ff een lol zegquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ow kan ook, dan is Danaqu1 de Tante?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Die had ik dus ook onder mijn plakknop zitten van die fietspadenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:56 schreef Jian het volgende:
Wereldprimeur: verwarmd fietspad
ENSCHEDE -
Enschede lijkt de eerste plaats ter wereld te worden waar een verwarmd fietspad wordt aangelegd. De techniek moet ongelukken door gladheid voorkomen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)armd_fietspad__.html
Dat vind ik dan wel weer leuk nieuws. Aan de andere kant denk ik dan, ja maar wat kost dat dan wel niet voor die 10 dagen in het jaar dat, dat fietspad glad zou zijn en is een hand pekel dan niet efficiënter? En ook nog zit dat fietspad dan straks niet vol met allerhande vogels, eekhoorns, konijnen etc, die allemaal hun kont zitten te verwarmen, waardoor de fietsers er niet meer door kunnen .... nou ja dat soort dingen.
Goedemorgen![]()
Je meent hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mis hem alweer een tijdje,hij post zo gesjellig mee hahha eerlijk is eerlijk, soms moet ik wel om hem glimlachen
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:27 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
Goede morgen , een leuk filmpje PoezewoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Honesty is the best policy.
Hoe is het nu met je voet Selam?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:19 schreef selam het volgende:
[..]
Goede morgen , een leuk filmpje Poezewoes
Ja ietsie beter , en minder pijn gelukkigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:29 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je voet Selam?
Alwat beter?
Nee, die onderstaande kende ik niet, op een gegeven moment heeft ie wel iets. Ik vind het wel grappig dat het op beelden van LOTR is gemonteerd. Dat is bij deze ook gedaan;quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik dus ook onder mijn plakknop zitten van die fietspaden![]()
Lekker nummertje weer Jian
Ken je onderstaande ook?
Prachtige film, staat in mijn collectie!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:30 schreef Copycat het volgende:
BBC, altijd actueel in de filmkeuze.
En dus zendt BBC2 vannacht deze geweldige film uit:
Drankmisbruik?quote:Duizenden liters whiskey weggespoeld
Een blunder van formaat in het Schotse Dumbarton, aldus de BBC. Daar zijn gisteravond duizenden liters whiskey door de gootsteen gespoeld, door een foutje van de schoonmaakploeg.
In een fabriek van Chivas Brothers moest afvalwater afgevoerd worden, maar in plaats daarvan verdween de versgestookte whiskey in het riool. De fout viel op door de sterke alcohollucht die daarbij vrijkwam.
Het bedrijf onderzoekt de blunder en heeft de Schotse watermaatschappij onmiddellijk op de hoogte gesteld. Er zou geen whisky in een nabijgelegen rivier zijn gestroomd.
Spits
Zo heb ik weleens voor iemand cola gemixt met Glennfiddich, bleek ook geen goed planquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, Chivas verdunnen met water, the horror
Uhm... wat is daar verkeerd aan dan? Buiten het feit dat de meesten het puur drinken?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik weleens voor iemand cola gemixt met Glennfiddich, bleek ook geen goed plan![]()
![]()
Wist ik veel
Ik ben geen fan van Glennfiddich, maar dat wil niet zeggen dat niet zo'n beetje heiligschennis is voor een whiskydrinker om Glennfiddich te misbruiken als vieuxquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik weleens voor iemand cola gemixt met Glennfiddich, bleek ook geen goed plan![]()
![]()
Wist ik veel
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Glennfiddich, maar dat wil niet zeggen dat niet zo'n beetje heiligschennis is voor een whiskydrinker om Glennfiddich te misbruiken als vieux
Ik heb helemaal geen verstand van whiskey, maar de op- en aanmerkingen waren net van de lucht en dat was niet positief bedoeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Uhm... wat is daar verkeerd aan dan? Buiten het feit dat de meesten het puur drinken?
Ja? Denk je dat je uit haar stekkertje gaat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is wel leuk![]()
... heks zal het niet goed opvatten ben ik bang
Laten we zeggen dat het net zoiets is als bijvoorbeeld Gucci Guilty gebruiken als toiletsprayquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Ik heb helemaal geen verstand van whiskey, maar de op- en aanmerkingen waren net van de lucht en dat was niet positief bedoeld
quote:
Neuh, ze redt het wel, hooguit een paar uurtjes erg verdrietigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja? Denk je dat je uit haar stekkertje gaat?![]()
Ik denk dat Heksie wel tegen een Ajax-grapje kan.
tegen www.tripod,com? wie zal het zeggen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef BendeBielzen het volgende:
Kan ze hier ook tegen?
[ afbeelding ]
Al verbeterd lolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
tegen www.tripod,com? wie zal het zeggen?
Das zonde of niet dan ppfffffquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:25 schreef tonja het volgende:
18.000 liter whisky door het putje gespoeld
Of met ijsblokjes ( voor de liefhebber dan, ik lust het niet)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan kan je het inderdaad beter met cola mengen
nou, nu moet ik heel hard huilen, open FOK en je gaat me nu al pestenquote:
ben nu heel boos op Deisyy,quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is wel leuk![]()
... heks zal het niet goed opvatten ben ik bang
Ik kan me jou niet boos voor stellen Heksiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben nu heel boos op Deisyy,ga ook nooit meer iets voor haar opzoeken
Ben je aan het zingen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Toverheks het volgende:
Deisyy oh Deisyy wat doe je me aan.
Deisyy oh Deisyy, ik laat je maar ff gaan
Deisyy oh Deisyy, AJAX komt er wel
Deisyy oh Deisyy anders trek ik aan de RelBel.
Want we worden landskampioen.
En trekken een lange Neus naar het Feyenoord Legioen.
Je zal nog heel wat mee maken.
Van al het AJAX voetbalspektakel.
Dan moet je me feliciteren
En ik zal ook je bloemen Assepteren
Maar let maar op wat ik voorspel.
AJAX komt er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |