Als ik god was, dan hopte jij in de rondte met een heel klein vies piemeltje en beperkte hersencapaciteit ..... oh, wachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik probeerde deze langs god zelf te sneaken
alleen de zanger??? dus niet de hele Roots?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Copycat het volgende:
Cody Chesnutt staat morgen in De Melkweg.
Have fun!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval Cody Chesnutt die komt en dat is ook tof genoeg
Ja. Maar voor de grote concerten wordt tegenwoordig 10 procent "servicekosten" gerekend. Live Nation is vrijwel monopolist voor de grotere concerten (Ticket Master is eigendom van LN, Mojo is onderdeel van LN). Ik heb laatst twee kaartjes voor The Who gekocht. Dat was 'kaal' al ¤130. Daar kwam nog eens 10 procent "fee" overheen. Het wordt zo langzamerhand te gek met die concert-prijzen. Ik heb er ook al een paar laten schieten komende lente en zomer omdat het te duur word c.q. niet meer het geld waard.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Transactiekosten 2,10
Bespreekkosten 7, 60
is dat service fee?
Hij is niet de zanger van The Roots, heeft een nummer met ze gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
alleen de zanger??? dus niet de hele Roots?
oke, zit ik hele avond de roots te joetoepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is niet de zanger van The Roots, heeft een nummer met ze gedaan.
Black Thought is de zanger van The Roots.
Sly: Had ie 'm maar niet in die soa grot van je ouwe moer moeten douwen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik god was, dan hopte jij in de rondte met een heel klein vies piemeltje
OP en TT veranderd Thanks Gert.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Copycat het volgende:
The Seed 2.0. Dat is met Cody. De zanger met de gitaar.
Hij ziet eruit als een wijf op dat plaatje!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:32 schreef Toverheks het volgende:
en kijk weer de tip van Cc van vanavond ( staat ook in de OP) en wat staat er op joetoep onder die clip
nee hij heeft ook een Baard, net als Marvin een tijdje heeft gehad, en hij speelt gitaar, is gewoon een verhaaltje om het nummer heen gemaakt. Maar hoe vaker ik het nummer hoor is wel beetje zo, oude motown geluiden hoor je ertussen door, echt niet slechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij ziet eruit als een wijf op dat plaatje!
Of is dat het ook? Kan nu effe niet clicken want ben naar accoustische house aan het luisteren.
Wil je de grot van mijn ouwe moer niet vergelijken met die pusgleuf van je wijf, of was het nou toch de zure sloot van die Rotweiller van je? ....... ja, sorry ik zie het verschil niet hoor en ze ruiken ook nog hetzelfde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Sly: Had ie 'm maar niet in die soa grot van je ouwe moer moeten douwen.
Gert: ach toe nou, doe eens aardig!
't Is een leuk klein zaaltje, die oude van de Melkweg. Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee hij heeft ook een Baard, net als Marvin een tijdje heeft gehad, en hij speelt gitaar, is gewoon een verhaaltje om het nummer heen gemaakt. Maar hoe vaker ik het nummer hoor is wel beetje zo, oude motown geluiden hoor je ertussen door, echt niet slecht
knalsequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is een leuk klein zaaltje, die oude van de Melkweg. Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.![]()
Nog effe gamen voor het slapen gaan, zombies afknallen.
mis hem alweer een tijdje,hij post zo gesjellig mee hahha eerlijk is eerlijk, soms moet ik wel om hem glimlachenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil je de grot van mijn ouwe moer niet vergelijken met die pusgleuf van je wijf, of was het nou toch de zure sloot van die Rotweiller van je? ....... ja, sorry ik zie het verschil niet hoor en ze ruiken ook nog hetzelfde.
(mijn reactie richting Sly)
Ik denk niet dat Cody dat op prijs stelt ... en geef 'm eens ongelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Pullup kan 'm zelfs wel aanraken als hij wil.![]()
hij had zo een bouwvakkershelm op vanavond in DWDDquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Cody dat op prijs stelt ... en geef 'm eens ongelijk
Pullup, je nieuwe ava lijkt op de broer van Toverheksquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef pullup het volgende:
Het is in ieder geval Cody Chesnutt die komt en dat is ook tof genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |