abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123482750
Ik heb vroeger vaak een zak muntgeld gestort bij de ABN-Amro en toen duurde het enkele dagen voordat het op mijn rekening stond. Mijn vraag is dan ook word het anno 2013 direct op jouw rekening gestort?
pi_123482838
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef Yskoud het volgende:
Ik heb vroeger vaak een zak muntgeld gestort bij de ABN-Amro en toen duurde het enkele dagen voordat het op mijn rekening stond. Mijn vraag is dan ook word het anno 2013 direct op jouw rekening gestort?
Ja.
pi_123482970
Wat zei de bank toen je....... laat maar.

Geen idee. Maar als je toch stort is er vast een geldautomaat in de buurt...
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_123484593
Bij de rabo is het wel instant (of 10 minuten max, want zo lang duurde het om naar huis te lopen).
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 00:04:48 #5
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_123485943
Storten bij een MFG is direct zichtbaar op je banksaldo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_123486206
Geen idee,vroeger bij de Fortis bank en zijn voorgangers,werd het in een munttelmachine gegooid en het bedrag werd gewoon op je rekening bijgeschreven (was nog in guldentijdperk)

Maar reken er maar op dat er een paar dagen tussen zit en dat je bovendien voor het storten mag betalen.

Mijn tip ga ermee naar een kleine zelfstandige bij je in de buurt en vraag of ze interesse hebben in kleingeld want als zij het bij de bank moeten halen moeten ze er ook voor betalen en nu kunnen jullie het wisselen zonder ervoor te moeten betalen.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_123489751
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 23:09 schreef Yskoud het volgende:
wissel het bij een kleine winkel, die willen graag muntgeld hebben en jij bent van je munten af
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_123490962
Heeft iemand al de tip gegeven om naar een kleine zelfstandige winkel te gaan? Toen ik nog een bijbaan had in betaalde ik de hele week eigenlijk alleen maar met papiergeld bij de grote ketens. Vervolgens op zaterdag meer mooi 10 of 15 euro extra muntgeld in de kassalade. En collega's deden hetzelfde.

Jij krijg meteen je papiergeld en de kleine zelfstandige bespaard weer wat geld. Een rolletje munten kost tegenwoordig 50 cent! En voor storting moet je bij de meeste banken ook betalen, ondanks dat het een volledig geautomatiseerd proces is.

Vroegah kon je bij het loket nog gratis munten inleveren of rolletjes halen. Regelmatig liep ik met 1000 euro in een envelopje naar de bank en met een loodzware tas vol munten terug. Het was ook maar 300 meter.
pi_123491711
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 09:41 schreef Ivo1985 het volgende:
Heeft iemand al de tip gegeven om naar een kleine zelfstandige winkel te gaan? Toen ik nog een bijbaan had in betaalde ik de hele week eigenlijk alleen maar met papiergeld bij de grote ketens. Vervolgens op zaterdag meer mooi 10 of 15 euro extra muntgeld in de kassalade. En collega's deden hetzelfde.

Jij krijg meteen je papiergeld en de kleine zelfstandige bespaard weer wat geld. Een rolletje munten kost tegenwoordig 50 cent! En voor storting moet je bij de meeste banken ook betalen, ondanks dat het een volledig geautomatiseerd proces is.

Vroegah kon je bij het loket nog gratis munten inleveren of rolletjes halen. Regelmatig liep ik met 1000 euro in een envelopje naar de bank en met een loodzware tas vol munten terug. Het was ook maar 300 meter.
kijk eens in de bost boven die van jou ;)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_123513956
ABN afgelopen jaar een paar dagen (1 of 2 werkdagen)
pi_123520035
Ing gratis en binnen een minuut op je rekening
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')