PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com
Grootslag of ijselhof ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Daar ben ik wel eens op de camping geweest, leuk daar
quote:
Nee wel fleesboek en Instagramquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
Djeetje, heb je eigenlijk nog pics van je zus?Heeft ze haaifs?
Daar kan je tegenwoordig een huisje huren voor een half jaar of gewoon wonen.quote:
O, ik was er het laatst in 2008 of 2009, was wel oké toenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar kan je tegenwoordig een huisje huren voor een half jaar of gewoon wonen.
Heb ik een tijdje gewoond toen ons nieuwe huis werd gebouwd.
Tegenwoordig staat het bekend als het polenpark.
Ja de laatste jaren is het wel wat beter geworden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
O, ik was er het laatst in 2008 of 2009, was wel oké toen
Eerste jaar tent, tweede jaar een huis. De slagbomen zijn gewoon bij de ingang toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja de laatste jaren is het wel wat beter geworden.
Was je bij die huizen voorbij die slagboom of er voor ?
Ja, want daarvoor is dat ijselhof.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Eerste jaar tent, tweede jaar een huis. De slagbomen zijn gewoon bij de ingang toch?
Der instagram is beveiligd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Link naar de instagram van het zusje van Djeetje?
Ooh zo, nee ik zat niet in ijselhofquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja, want daarvoor is dat ijselhof.
Het enigste voordeel van dat park was dat ik er gratis kon zwemmen.
Dat zou ik maar niet doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom zal ik der Facebook hier neer zetten ?
ok, in ieder geval 1 foto voor in de OP?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Suggesties?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:56 schreef DuTank het volgende:
Reemi, doe even nieuwe OP-chicks please
Timmy_Turner weigerde de vorige keer
Ik heb al foto geplaatst in dit forum een keer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
ok, in ieder geval 1 foto voor in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
een repost is in dit geval geoorloofdquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb al foto geplaatst in dit forum een keer.
Haha welke van de 2 ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef Maver24 het volgende:
Hoor ik iets over Andijk, ik ben daar ook geweest bij dat bungalowpark bij het ijsselmeer, was wel tof
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie is de mol![]()
SPoilertHoor jij niet wat in je ondertitel te zetten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
DM maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zat bij dat gedeelte dat je door de slagbomen gaat, Zat op grootslag, ik ging het even nakijken op google streetview,quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Haha welke van de 2 ?
Ik woon namelijk in Andijk en heb een tijdje in een van die 2 parken gewoond.
Heb ik gedaan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoor jij niet wat in je ondertitel te zetten ?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik gedaan?
Wel bizar vind ik nog steeds die taal/spelfouten. Ben benieuwd naar de uitleg waarom ze daarmee de winnaar aanwijzen
Ja daar heb ik een tijdje gewoond.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zat bij dat gedeelte dat je door de slagbomen gaat, Zat op grootslag, ik ging het even nakijken op google streetview,
Kijk eens beterquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er staat aas bij mij ?
oquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk eens beterOnderaan is signature btw
Je had zijn wanhopige DM moeten zienquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:05 schreef Reemi het volgende:
Had hem dan zijn UI laten aanpassen, niet zijn ondertitel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |