Ken ik niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Speedo-drager het volgende:
Nieuwe regel de gene met de laatste post maakt nieuwe topic.waarom breekt iedereen hem?
Omdat jij het zelf ook doet misschien?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Speedo-drager het volgende:
Nieuwe regel de gene met de laatste post maakt nieuwe topic.waarom breekt iedereen hem?
jap, naast t bad. en de tablet en mn telefoonquote:
Ja, 23:57 uurquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Speedo-drager het volgende:
Zometeen een doos voor het eind denken jullie?
quote:
Kanovinnie heeft het aangekondigd in een topic een tijdje terug, daarna heb ik het ook niet gedaan. Want ik was de gene die erover klaagde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat jij het zelf ook doet misschien?
Ach, waar maken we ons druk om?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
Kanovinnie heeft het aangekondigd in een topic een tijdje terug, daarna heb ik het ook niet gedaan. Want ik was de gene die erover klaagde.
Ja, ik ook. Maar daar vanaf heeft het toch al geen zin.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Renn het volgende:
Ik zag de doos op mijn telefoon. Die was niet snel genoeg
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.comquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aaaaaah klotezooi, net te laat. Die wilde ik
Beetje hypocriet dat jij erover bent gaan klagen terwijl je het zelf ook deedquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
Kanovinnie heeft het aangekondigd in een topic een tijdje terug, daarna heb ik het ook niet gedaan. Want ik was de gene die erover klaagde.
Marktplaats.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aaaaaah klotezooi, net te laat. Die wilde ik
slaapt dat nou nog een beetje dat spul? of heb je t gewoon omdat t kan?quote:
Nah, die komt vast wel weer eens langs als de hunt voorbij isquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Renn het volgende:
[..]
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
100E is hij van jou
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Renn het volgende:
[..]
Bedankt voor je bestelling op iBOOD.com
Je krijgt per e-mail een bevestiging van deze bestelling.
Laat je vrienden weten wat je gekocht hebt
We wensen je veel plezier met je aankoop!
Team iBOOD.
100E is hij van jou
Ja klopt...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dat jij erover bent gaan klagen terwijl je het zelf ook deed
Overigens is dat niets nieuws op het forum hoor, dat de lapo opent
Nice.quote:
Ik ga echt geen dingen als beddengoed op marktplaats kopen. Dat wil ik graag allemaal nieuw hebbenquote:
Ik mis haar, doe haar de groeten van mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef RocketRogiani het volgende:
essnhills heeft dr laptop weer eens vast laten lopen hoor..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef RocketRogiani het volgende:
kun je dat aflever adres niet even wijzigen voor mij ^^quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja klopt...
[..]
Nice.
[ afbeelding ]
Je bent in ieder geval wel eerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja klopt...
[ afbeelding ]
Exactlyquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik ga echt geen dingen als beddengoed op marktplaats kopen. Dat wil ik graag allemaal nieuw hebben
Ik koop mijn onderbroeken op martkplaats soms zijn ze maar 10x gedragen np.quote:
vrouwen en computersquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef RocketRogiani het volgende:
Wel een knikkerbaan. Dekbed bij de ikeaquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik ga echt geen dingen als beddengoed op marktplaats kopen. Dat wil ik graag allemaal nieuw hebben
Ik zal der wel even les geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen en computers
laat dr lekker een botherhammetje maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |