Dit iddquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik wilde hem aan essnhills geven.
Sorry essnhillsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik wilde hem aan essnhills geven.
Maar de oorbellen zijn zilverquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Piger het volgende:
wit ipv zwart en niet verwisselbaar. toch gecanceld. ik zou wel voor die andere gaan denk ik
Niet meer doen hoor!quote:
Ik heb drop!quote:
Ik 22 januari, en toen moest ik naar een crematiequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Bah, bier.
Bacardi Oak Heart of wodka graag.
gecondoliflapstaart?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik 22 januari, en toen moest ik naar een crematie
Neuj, dat moet ik al, dat weet iedereen toch, want ik ben hip weet je nogquote:
Zoiets jaquote:
Dat, gruwelijk lekker met cola, een ijsklontje en een beetje citroen.quote:
Is dat een spelletje?quote:
Ik woon in London dus jij mag het in NL winnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj, dat moet ik al, dat weet iedereen toch, want ik ben hip weet je nog
Om levens bedelen jonguh!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Xeor het volgende:
[..]
Kut spel, moet je elke keer wachten![]()
![]()
Goeden dealquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in London dus jij mag het in NL winnen
japquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeden deal(sowieso beter dan die van Ibood
)
Yepquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goeden deal(sowieso beter dan die van Ibood
)
Oeps, gaat lekkerquote:
quote:
quote:
Waarom zou dat moeten? Omdat hij veel postquote:
jij met je gegeil op bansquote:
Ze hebben alleen de verliezer bekend gemaaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En wie is de mol? Of heb je niet gekekenIk was aan het multitasken
Lol!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
Hey, de Europa versie! Die wou iemand vannacht geloof ik,maar die had de lage landen versie gekocht per ongeluk
Dan zou ik allang geband moeten zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Omdat hij veel post
Met kloons tijdens bans, jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Omdat hij veel post
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef lipjes het volgende:
Gewoon in de tijd dat ik weg ben 3 boxen
I know! ik was ook aan het kijken, soort vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ze hebben alleen de verliezer bekend gemaakt
dat was ik kutquote:
Heeeeee Lip Madra's!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef lipjes het volgende:
Gewoon in de tijd dat ik weg ben 3 boxen
ze wist dat ik het was, had nog een mooie paint gemaakt voor dr van de cd van dioquote:
200!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Xeor het volgende:
Is er een tussenstand van aantal posts deze dag?
Geen idee, er was er een een paar uur terug, toen had ik er al meer dan 800quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Xeor het volgende:
Is er een tussenstand van aantal posts deze dag?
Lijkt me ook een slechte reden eigenlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan zou ik allang geband moeten zijn
postquote:
Spammertquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, er was er een een paar uur terug, toen had ik er al meer dan 800
Maar zonder mes kan ik toch niet koken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja een vrouw met een mes, voor je het weet heb ik em in mn rug zitten
Veel plezierquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef EDMAN- het volgende:
Ik pak nog een leffe, dan een douche, dan mn vriendin en dan nog een box.
Tot de volgende hunt!
Leffequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef EDMAN- het volgende:
Tot de volgende hunt!
Je hebt het me zelf verteld manquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:48 schreef EDMAN- het volgende:
Tot de volgende hunt!
Hangt ervan af wat je moet koken.. Is het een eitje of spaghetti dan ben je geen mes nodig..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zonder mes kan ik toch niet koken?
True, true.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar zonder mes kan ik toch niet koken?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik ben er bijna.... En.zie een.kut aanbieding
t kan erger.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef Ceviche het volgende:
Krijg je een doos, krijg je 100 zaklampen en een jaarvoorraad batterijen.
Dat zou balen zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef Ceviche het volgende:
Ach, zelfs dat verkoop je nog met winst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef Ceviche het volgende:
En een zaklamp :pquote:
Dan hebben jullie straks ook zo'n 'onverklaarbare zoem'quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Speedo-drager het volgende:
Een doos vol batterijen dan hoef ik de viberator nooit meer uit te zetten.
Zo'n ultralong maglite combi voor een vibratorquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hebben jullie straks ook zo'n 'onverklaarbare zoem'
In Gcquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Xeor het volgende:
In welk subforum stond dat topic met aantal posts per dag ook alweer
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo'n ultralong maglite combi voor een vibratordie gaan 20 uur lang mee
wacht op eentje die langzaam gaat xDquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Speedo-drager het volgende:
Klote ik moet plassen maar.....
Feels good.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan hebben jullie straks ook zo'n 'onverklaarbare zoem'
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115"e:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef Xeor het volgende:
In welk subforum stond dat topic met aantal posts per dag ook alweer
Kan ie geeneens foto's makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:54 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Zo'n ultralong maglite combi voor een vibratordie gaan 20 uur lang mee
Ja dat is deze niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef hiddit het volgende:
[..]
wacht op eentje die langzaam gaat xD
Waar omheen?quote:
Die cijfers van van 18:42quote:
O, daarom heenquote:
WACHT!quote:
Heb je je zusje nog gewhatsapped?quote:
oj.. zal ik dat ook maar eens doen..quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je je zusje nog gewhatsapped?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
oj.. zal ik dat ook maar eens doen..
Ze heeft een zusje? ziet die hetzelfde uit dan kan ik daar mee trouwen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
oj.. zal ik dat ook maar eens doen..
54quote:
Niet mijn zusje, ik heb alleen broersquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:59 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze heeft een zusje? ziet die hetzelfde uit dan kan ik daar mee trouwen!
Dus jij geeft het tenminste wel publiekelijk toe dat je hebt zitten kloonen tijdens een ban. Zo kan het ookquote:
Mijn zusje..quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet mijn zusje, ik heb alleen broers
Ik ben nu banvrij met de afspraak dat ik t niet meer doe.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dus jij geeft het tenminste wel publiekelijk toe dat je hebt zitten kloonen tijdens een ban. Zo kan het ook
Ohja was jij die iboeler dinges?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja was jij die iboeler dinges?Dat had ik nog niet door
Wij waren net ook al aan het whatsappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Mijn zusje..
Maar me ma was me blijkbaar al voor..ofcourse..
Veel plezierquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
Ik ga grey's kijken, miss kom ik strax nog langs. Byeeee
Ja nouja je hebt ook mensen die het niet toegeven terwijl ze het wel naar meerdere mensen in een dm sturen *kuchquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben nu banvrij met de afspraak dat ik t niet meer doe.
kan dan moeilijk erom gaan draaien
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:01 schreef Ceviche het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:58 schreef essnhills het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)s=100&sub_forum=115&
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja nouja je hebt ook mensen die het niet toegeven terwijl ze het wel naar meerdere mensen in een dm sturen *kuch
wat is dezequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maakte deze nog wel speciaal voor jou
Ja en ik vond hem prachtigquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maakte deze nog wel speciaal voor jou
Je lamp is er!quote:
Ohquote:
Weet ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhJamaar dat had je niet gezegd!
Wat?quote:
mah, vind dat brushed steel stiekem best wel tof.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je er niet naar te kijken als ze op je hoofd zitten
Is ook zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?Ik vind ze gewoon lelijk
![]()
quote:
Geluid was niet al te bestquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die zagen er ten minste nog redelijk uit, was ook het enige gelijk.
En ik vind ze wel mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat?Ik vind ze gewoon lelijk
![]()
Klopt ja, ik heb die B eats by Dr Dre in-ears, t'is dat ik ze gekregen heb, vind het geluid niet bijzonder namelijk..quote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
En ik vind ze wel mooi. mrja.. beetje duur
dus maak je geen zorgen
Ik ook daarom bier. De vorige hunt was het nu al afgeopen geloof ik, maar der komt dadelijk vast nog een doos.quote:
anal beads by dr dre.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Klopt ja, ik heb die B eats by Dr Dre in-ears, t'is dat ik ze gekregen heb, vind het geluid niet bijzonder namelijk..
Misschien deze beats er wel in danquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ook daarom bier. De vorige hunt was het nu al afgeopen geloof ik, maar der komt dadelijk vast nog een doos.
Ik weet niet hoelaat de vorige hunt stopte, toen hadden wij een feestquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik ook daarom bier. De vorige hunt was het nu al afgeopen geloof ik, maar der komt dadelijk vast nog een doos.
Tot 12 of eerder als de spullen op zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ooklekker slapen.
Tot hoelaat duurt die hunt?
Oh ja toen was je verkleed in je verpleegster pakje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelaat de vorige hunt stopte, toen hadden wij een feest
Okquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot 12 of eerder als de spullen op zijn
Kun je ze mooi verkopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Misschien deze beats er wel in dan
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh ja toen was je verkleed in je verpleegster pakje.
Grote jongenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:09 schreef Speedo-drager het volgende:
Zo geplast en bijgetankt met bier.
Je bent niet de enigequote:
Kom nog even meid nog even! Hups in die kont.quote:
yummie.quote:
anaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kom nog even meid nog even! Hups in die kont.
goed zoquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
We blijven doorgaan tot het bittere eind!
En anders kom je maar hier heen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
Vriendjes met iedereenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waarom praat je dan nog met hem?
Jullie doen het maar een paar dagen dus dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
Maar het is vast koud buiten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
En anders kom je maar hier heen!
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jullie doen het maar een paar dagen dus dat moet te doen zijn
Lekker Fok!ken met je vriendquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is vast koud buiten!Maar jouw bed ligt wel lekker
Gewoon gaan joh, Valt best mee met die kou, en anders warm je je toch even aan hem op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het is vast koud buiten!Maar jouw bed ligt wel lekker
Ik ben luiquote:
Karina heeft een gekregen van iemand en ik heb er een van 46quote:
Fokquote:
Feliquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:17 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Karina heeft een gekregen van iemand en ik heb er een van 46
Wat denk je dat een leuke is?quote:
Nergens voorquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
Oldbie vraag, Waar stonden de letters F O K oorspronkelijk voor toen danny FOK begon
Jawelquote:
quote:
fucked op kinderen ofziets was het toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
Oldbie vraag, Waar stonden de letters F O K oorspronkelijk voor toen danny FOK begon
Forum Over Koeienquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
Nee hoor, was geen fokked op kids ofzoquote:
Fokken(d ) op kidsquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
fucked op kinderen ofziets was het toch?
quote:Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck. Een veel voorkomend misverstand is dat de letters f.o.k. een afkorting zijn van "fokked op kids." Het klopt dat deze woorden tijdens oprichting zijn genoemd als humoristische mogelijke 'verzonnen betekenis' van de naam, echter dit idee is net zo snel weer verworpen als bedacht.
je hebt gelijk, al was dat wel de 'grap' altijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee hoor, was geen fokked op kids ofzo
quote:
quote:
Wat een grap ook welquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je hebt gelijk, al was dat wel de 'grap' altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |