Als de UEFA regels gaat stellen zoals het aantal buitenlanders in een team, dan moeten ook de sjeiks zich daaraan houden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo zeker of het goed komt. Al die sjeiks nemen het voetbal over.
Maar dat mag niet door de EU regels. Of ze gaan de EU opheffenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Als de UEFA regels gaat stellen zoals het aantal buitenlanders in een team, dan moeten ook de sjeiks zich daaraan houden.
Het lag inderdaad op de plank die 6+5 regel, maar inderdaad werd het niet geduld door de Europese Commissie op grond van discriminatie. Misschien voor de toekomst, maar het ligt inderdaad heel lastig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat mag niet door de EU regels. Of ze gaan de EU opheffen, maar anders zie ik het niet gebeuren.
6+5 vind ik nog te weinig. 3 buitenlanders in je team is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:28 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Het lag inderdaad op de plank die 6+5 regel, maar inderdaad werd het niet geduld door de Europese Commissie op grond van discriminatie. Misschien voor de toekomst, maar het ligt inderdaad heel lastig.
Ik acht de kans klein. Als ze de 6+5 regel er ooit al doorheen kunnen krijgen, mag men blij zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
6+5 vind ik nog te weinig. 3 buitenlanders in je team is meer dan genoeg.Anders lopen die middelmatige buitenlanders toch weer talentvolle spelers uit je jeugd in de weg. Maar dan moet er wel heel wat veranderen in de toekomst
.
Zou in ieder geval al beter zijn dan nu ja. Zijn ze er bij de UEFA nu nog mee bezig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik acht de kans klein. Als ze de 6+5 regel er ooit al doorheen kunnen krijgen, mag men blij zijn.
Laatste maanden niks meer over gehoord.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou in ieder geval al beter zijn dan nu ja. Zijn ze er bij de UEFA nu nog mee bezig?
Jammerquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:36 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Laatste maanden niks meer over gehoord.
De FIFA is wel bezig met de doellijntechnologie. Engeland wil het ook gaan invoeren. Op het WK gaat men de technologie ook gebruiken. Waarschijnlijk ook het EK in 2016.quote:
De KNVB ook las ik laatstquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De FIFA is wel bezig met de doellijntechnologie. Engeland wil het ook gaan invoeren.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183113
Dat is positief. Kijken hoe het gaat uitpakken volgend jaar bij het WK. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De KNVB ook las ik laatst. Nu nog die buitenlanders regel en het word nog beter
.
Had Ajax wat punten kunnen schelen, als je kijkt naar afgelopen zondagquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is positief. Kijken hoe het gaat uitpakken volgend jaar bij het WK. Ben benieuwd.
Daarom is het juist goed dat ze er mee gaan beginnen. FIFA deed er jarenlang moeilijk over. Gelukkig zijn ze toch overstag gegaan na het laatste debacle van het WK 2010.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had Ajax wat punten kunnen schelen, als je kijkt naar afgelopen zondag.
En nog wel meer momentjes. Ik hoop dat ze nog meer technische hulpmiddelen doen, zoals ook bij buitenspelgevallen enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daarom is het juist goed dat ze er mee gaan beginnen. FIFA deed er jarenlang moeilijk over. Gelukkig zijn ze toch overstag gegaan na het laatste debacle van het WK 2010.
Haha, stap voor stap. Ze gaan voor die doellijntechnologie bijvoorbeeld hawk eye gebruiken. Dat wordt al in het tennis gebruikt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nog wel meer momentjes. Ik hoop dat ze nog meer technische hulpmiddelen doen, zoals ook bij buitenspelgevallen enzo.
Gewoon camera op de doellijn toch? Maar daarna gewoon verder er mee gaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:50 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, stap voor stap. Ze gaan voor die doelpuntentechnologie bijvoorbeeld hawk eye gebruiken.
Onder andere. Dan grote schermen ophangen in het stadion zodat het publiek mee kan kijken. Kost een duit, maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon camera op de doellijn toch? Maar daarna gewoon verder er mee gaan
Moeten die scheidsrechters wel beslissingen kunnen nemen, anders is het hele stadion tegen die man bij een foute beslissingquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Onder andere. Dan grote schermen ophangen in het stadion zodat het publiek mee kan kijken. Kost een duit, maar dan heb je ook wat.
Dat uiteraard, maar voor het publiek meer genieten als ze mee kunnen kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moeten die scheidsrechters wel beslissingen kunnen nemen, anders is het hele stadion tegen die man bij een foute beslissing.
Dat zou het al stukken beter maken jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat uiteraard, maar voor het publiek meer genieten als ze mee kunnen kijken.
Doen ze namelijk ook bij het tennis. Het publiek kan gewoon mee kijken op schermen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou het al stukken beter maken ja
Al word dat bij buitenspel lastig. Dan moet je dus gewoon altijd door laten spelen, want je kan die situatie niet opnieuw doen. En dan moet je bij elke goal dus daarna kijken of het buitenspel is of niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Doen ze namelijk ook bij het tennis. Het publiek kan gewoon mee kijken op schermen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hawk-Eye
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buitenspel is een categorie apart. Eerst de doellijnen, dan verder kijken in de toekomst.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al word dat bij buitenspel lastig. Dan moet je dus gewoon altijd door laten spelen, want je kan die situatie niet opnieuw doen. En dan moet je bij elke goal dus daarna kijken of het buitenspel is of niet.
Vraag me af of ze dat kunnen oplossen dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:07 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Buitenspel is een categorie apart. Eerst de doellijnen, dan verder kijken in de toekomst.
Technieken worden steeds beter, dus wie weet, maar verwacht er voorlopig niks van.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag me af of ze dat kunnen oplossen dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |