SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
lokale notabele is er zo te zien niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij elke nieuwe verdenk ik RensAjacied.
Misschien heeft die een burn-out.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
lokale notabele is er zo te zien niet meer
had die maar door moeten gaan met zijn mental coachquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heeft die een burn-out.
Ja zo had ik ooit een schoonzoon die heette Yipper, dat wil je ook niet in je familie hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van Yipper, maar ik kon er niet tegen dat ik zo'n debiele naam had gekozen.
Deze opmerking vind ik een beetje misplaatst eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heeft jouw vrouw ook zusters?
Weet je waar jij dan eens mee op moet houden? Ontzettende FLAPDROL dat je er bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze opmerking vind ik een beetje misplaatst eerlijk gezegd.
Nou? Waar moet ik mee op houden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je waar jij dan eens mee op moet houden? Ontzettende FLAPDROL dat je er bent.
Bankdirecteuren media-training geven?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben, ik moest nog een schnabbel van Wilfred overnemen.
(ijzige stilte in het topic)quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sorry dat ik te laat ben, ik moest nog een schnabbel van Wilfred overnemen.
Bij die ordinaire campingzender.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:22 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ja, maar dat nou niet jouw sterkste punt Hans, denken. Doe dat maar bij sbs, denken.
Zo schijnt dat homo's van spelletjes houden met dominosteentjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die ordinaire campingzender.
Of in van die strakke pakken door gaten te springen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zo schijnt dat homo's van spelletjes houden met dominosteentjes.
Nu we het daar toch over hebben. Waar heeft Gerald Joling zijn ding gelaten? En hij maar verbaasd doen dat hij nog vrijgezel is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of in van die strakke pakken door gaten te springen.
Dingetje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben. Waar heeft Gerald Joling zijn ding gelaten? En hij maar verbaasd doen dat hij nog vrijgezel is.
Gerard heeft van die platte, ordinaire homo-humor. Daar houd ik wel van.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nu we het daar toch over hebben. Waar heeft Gerald Joling zijn ding gelaten? En hij maar verbaasd doen dat hij nog vrijgezel is.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef RensAjacied het volgende:
De uitwedstrijd bij P&W was trouwens wel leuk boys!
VI HOOLIGANS ON TOUR!
Moeilijk moeilijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk!
In welke volgorde zou jij eigenlijk de volgende namen zetten?
SC Heerenveen - Ajax - VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |