Klopt, je kan als je in het eerste scherm komt na de error wel nog een pagina terug en nog eens proberen in het betaal scherm te komen. Je moet in ieder geval proberen naar het sccherm vanbank selecteren te komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ah ok, maar dan moet je dus wel bij dat scherm kmen, en niet van Ik neem er een direct naar database connection error gaan
Ze moeten toch ergens mee variëren? NIet met de producten dan maar met spellingquote:
of prijsquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten toch ergens mee variëren? NIet met de producten dan maar met spelling
58uur oidquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef EDMAN- het volgende:
Hoelang zitten jullie nu al achter die pc joh?
nice! hoelaat kwam die?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[ afbeelding ]
Muahahahahah!!!
Vanaf 8 uur vanmorgenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef EDMAN- het volgende:
Beter ibood hunten dan. Ik ben al vanaf 08:00 vanochtend aan het werk. Klote maandsluitingquote:
Die is 46 euro maar, dus zal geen super doos zijn.quote:
Ik heb in de eerste nacht van 2 tot 9 ofzo geslapen, en van 11 tot half 5 half gehunt want college, voor de rest alles gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef EDMAN- het volgende:
Je hebt het er maar druk meequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb in de eerste nacht van 2 tot 9 ofzo geslapen, en van 11 tot half 5 half gehunt want college, voor de rest alles gezien
Dat is zo, van 46 euro zijn er maar twee geweest dus wel exclusief.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:30 schreef EDMAN- het volgende:
Een box is een box, het gaat ook om de eer he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |