Deze post was eigenlijk ''grappig'' bedoeld zeg maar, want in het liedje dat ik postte hoor je nogal wat seksgeluidjes 'scream' enzo, hihaho.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee daar is echt niks mis mee, heerlijk juist even wat muziek luisteren na stressdagen enzo
Nee geen zin in. Bij elk nummer wordt ik gequote door JRRY met iets van Beyonce, Rihanna of andere meuk dusquote:
oh ok, nja ik ga even je video kijken uit de OPquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen zin in. Bij elk nummer wordt ik gequote door JRRY met iets van Beyonce, Rihanna of andere meuk dus
Nee als ik elk liedje zou luisteren wat hier gepost word dan ben ik wel even bezigquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
d
[..]
Deze post was eigenlijk ''grappig'' bedoeld zeg maar, want in het liedje dat ik postte hoor je nogal wat seksgeluidjes 'scream' enzo, hihaho.
Maar niemand nam blijkbaar de moeite om te luisteren
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan worden de mensen hier gek van de hoeveelheid muziek die jij luistert
Ik heb een heel wat bredere muzieksmaak dan jij dus, nee.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij post toch muziek die jij allang kent![]()
NIRVANA
ja maar andere nummers die ik niet ken of ben vergetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hij post toch muziek die jij allang kent![]()
NIRVANA
Heuh wat zeg je nou, Beyonce en Rihanna horen niet in het rijtje met meuk. Daar horen Bieber en Nicki Minaj, en die zijn toch net wat van een andere klasse dan Beyonce en Rihanna.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee geen zin in. Bij elk nummer wordt ik gequote door JRRY met iets van Beyonce, Rihanna of andere meuk dus
Klopt maar ik had de tijd al geselecteerd dus je hoefde maar 1 sec te luisteren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee als ik elk liedje zou luisteren wat hier gepost word dan ben ik wel even bezig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van waar tot waar dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb een heel wat bredere muzieksmaak dan jij dus, nee.
Ik hou het bij twee voor twaalfquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
http://www.sporcle.com/games/GeoGod/allharrypotter
Als je deze lukt, ben je echt HP-kenner
Is goed hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
vrijdag muziek luisteren dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van Rock tot Pop tot Rap tot Dance tot R&B (soms) tot hele rustige muziek?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Van waar tot waar dan?
Welke genres, welke artiesten?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Is goed hoor
Eerst pannenkoeken makenJa het moet op een gevulde maag ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |