Nah, het is geen gezoem, die fix heb ik al lang. Het is echt net of er iets draait, vraag me af of me dat nooit eerder opgevallen is of dat m'n tablet nu ineens raar doet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
http://www.slatedroid.com(...)se-of-fire-by-feiyu/
Je kan niks anders dan even wachten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:13 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ja, de verkoper reageert niet. Moe van!
Geef eens de link van je verkoper.quote:
Nee, nul bijgeluiden, alleen heel zelden een 'plopje' wanneer 'ie uit slaap komt ofzo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Quir het volgende:
[..]
Nah, het is geen gezoem, die fix heb ik al lang. Het is echt net of er iets draait, vraag me af of me dat nooit eerder opgevallen is of dat m'n tablet nu ineens raar doet.
Ja, heel veel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:18 schreef relativity het volgende:
Zijn er heel veel mensen zo'n Pipo m9 tablet?
Ik had namelijk wat vraagjes:
- Hoe zit het met de batterij en hoelang gaat deze mee?
- Kan deze via usb opgeladen worden?
- Waar heb je deze aangeschaft?
Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.quote:
Ja daar wordt ik ook zo strontziek van he. Zeggen ze dat ze het eerder verschepen, maar uiteindelijk gebeurd dat pas een week later... Pff.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.
Edit: ik zie nu dat er bij status staat: Awaiting Receipt
Dat wil zeggen dat DHL m'n pakket nog niet heeft?
Ik denk dat ook, maar als je morgen of zaterdag 'shipment picked up' ziet, dan gaat het snel. Maandag of dinsdag.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.
Edit: ik zie nu dat er bij status staat: Awaiting Receipt
Dat wil zeggen dat DHL m'n pakket nog niet heeft?
239 USD om correct te zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Pipo M9 momenteel de beste Android-tablet voor minder dan 250 euro!? Geen root nodig!? Alles open!?
Het is sinds vanmorgen weg. Mafquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, nul bijgeluiden, alleen heel zelden een 'plopje' wanneer 'ie uit slaap komt ofzo.
4:3 en dan 8" is ideaal voor browsen en lezen van ebooks. Voor films is een 16:9 scherm natuurlijk fijner. Ik zoek zelf nog een iPad mini achtig apparaat uit China, maar vaak zijn ze een stuk zwaarder/dikker en gaat de accu minder lang mee. De chinapads van normaal iPad formaat zijn toch verder ontwikkeld en vormen interessante alternatievenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef forzavit het volgende:
Wat is het beste schermgroottebij tablet gebruik van: Internet, Ereading en af en toe een film kijken 7'' of 8''?
Dan zal ik hem hier wel voor minder dan 2000HK$ kunnen vinden hopelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef relativity het volgende:
[..]
239 USD om correct te zijn
Eigenlijk zouden we gewoon moeten kijken hoeveel mensen een Pipo M9 willen en dan wholesale kopenBij 20+ zit je al op 200 USD
Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb zelf nu een 1280*800 tablet en dat voldoet echt prima,
Ik zou geen 1080p scherm halen om de volgende redenen
GPU heeft veel meer rekenwerk te verzetten en drinkt dus meer batterij
Drijft de prijs onnodig op
apps zijn niet echt geoptimaliseerd voor 1080p
Acceptatie van 720p schermen begint nu pas op te komen.
Mijn broertje heeft nu een telefoon met 1080p scherm maar ik zie daar de meerwaarde niet van als je al een 720p hebt.
De asus adapter geeft aan de TF 15 volt dacht ik. Daardoor doen andere ladershet niet of heel weinigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef Man_Made_God het volgende:
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.
Heb sinds enige tijd een Asus TF101 maar deze laadt opeens niet meer op. De usb-kabel werkt wel, want de sync-popup komt naar voren als ik deze aansluit op de laptop, maar zodra ik de kabel aansluit op de netadapter laadt hij dus niet meer op. Heb verschillende adapters geprobeerd, waarvan ik weet dat ze werken met andere toestellen... Kan wel klakkeloos de boel gaan vervangen en nieuwe kabels etc. kopen, maar waarom werken deze wel op andere systemen?
Pipo is een van de betere modellen voor het moment inderdaad, maar zoals je zelf al aangeeft: geen hd scherm. Toch zou ik liever voor 1280x720 gaan dan full hd, omdat het echt batterij verslindend is. Zoals hierboven ook al wordt toegelicht.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zal ik hem hier wel voor minder dan 2000HK$ kunnen vinden hopelijk.
Maar de vraag was dus eigenlijk of de Pipo M9 op dit moment (en de nabije toekomst) een beetje de beste keuze zou zijn, mocht ik er deze periode eentje willen aanschaffen!?
Hoor redelijk veel positieve geluiden erover, maar goed, er zijn misschien nog wat oudere tablets die nu even uit de aandacht zijn maar even goed zijn, of wellicht komt er binnen 1-2 maanden iets uit wat het wachten waard zal zijn!?
De Pipo is bijvoorbeeld geen FullHD qua scherm, maar is dat een reden om hem dan over te slaan voor een tablet die dat wellicht wel heeft!?
Natuurlijk wordt daar geen woord over gerept. Zou jij dat als producent wel doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.
Ik heb mijn ipad 1 van de week verkocht en zoek een vervanger.....moeilijk!
Of jij komt gewoon een topic te laat om de hoek kijken... vorig topic was het nog omgekeerd:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef marco_sire het volgende:
[..]
Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.
[..]
Maar ja, logisch natuurlijk, omdat de M9 het snelst beschikbaar is en als er iets is wat mensen niet kunnen, is het geduld opbrengen.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef Elysee het volgende:
Waarom is iedereen gefocust op de Cube u30GT2 en niet de Pipo M9? De laatste schijnt rond 23 februari op vooraad te zijn. (volgens mistertao contact nu al, maar geloof dat niet 100%)
Geduld is een schone zaak... maar niemand kan het opbrengenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:
Maar ja, logisch natuurlijk, omdat de M9 het snelst beschikbaar is en als er iets is wat mensen niet kunnen, is het geduld opbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |