abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123735573
quote:
Nah, het is geen gezoem, die fix heb ik al lang. Het is echt net of er iets draait, vraag me af of me dat nooit eerder opgevallen is of dat m'n tablet nu ineens raar doet.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  donderdag 7 maart 2013 @ 10:05:50 #77
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123736492
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:13 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ja, de verkoper reageert niet. Moe van!
Je kan niks anders dan even wachten.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  donderdag 7 maart 2013 @ 11:22:27 #78
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123738912
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:13 schreef cb2013 het volgende:
Ja, de verkoper reageert niet. Moe van!
Geef eens de link van je verkoper.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
pi_123753847
Ik weet niet of ik hier mijn vraag kan stellen maar ik heb het volgende probleem met een Xoom tablet.
Volgensmij laad hij niet meer goed op,
Ik gebruik de originele lader van Motorola maar moet wel wat onder het stekkertje leggen want anders gaat het witte ledje niet branden, (dat ledje houd in dat hij aan het laden is toch?)
Maar na een nacht laden doet hij nog niks.
ondanks dat het witte ledje uit is (teken dat de accu vol is toch?)
Als hij aan de lader hangt en ik druk op de aan/uit knop dan komt ersoms maar niet altijd het beeld met de accu en deze staat dan op 10 procent.
Als ik hem langer indruk wil hij niet opstarten.
er knippert dan wel een klein rood ledje naast de camera aan de voorkant een paar keer
Weet iemand van jullie niet wat ik nog eens kan proberen....
Met 10% accu zou hij toch gewoon moeten opstarten :{
Iedereen is uniek, behalve ik
pi_123757231
Zijn er heel veel mensen zo'n Pipo m9 tablet?

Ik had namelijk wat vraagjes:
- Hoe zit het met de batterij en hoelang gaat deze mee?
- Kan deze via usb opgeladen worden?
- Waar heb je deze aangeschaft?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:41:29 #81
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123758389
quote:
19s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:33 schreef Quir het volgende:

[..]

Nah, het is geen gezoem, die fix heb ik al lang. Het is echt net of er iets draait, vraag me af of me dat nooit eerder opgevallen is of dat m'n tablet nu ineens raar doet.
Nee, nul bijgeluiden, alleen heel zelden een 'plopje' wanneer 'ie uit slaap komt ofzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:18 schreef relativity het volgende:
Zijn er heel veel mensen zo'n Pipo m9 tablet?

Ik had namelijk wat vraagjes:
- Hoe zit het met de batterij en hoelang gaat deze mee?
- Kan deze via usb opgeladen worden?
- Waar heb je deze aangeschaft?
Ja, heel veel. :P Volgens mij heeft nog maar een iemand, misschien twee personen, 'em binnen. Beter kijk/vraag je op de internationale fora voor tablet-specifieke insight, zoals hier op Slatedroid.
AliExpress is waarschijnlijk the way to go.
Kijk voor seller-tips in de OP (OpeningsPost) en/of in de postgeschiedenis van dit topic.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_123759777
quote:
6s.gif Op donderdag 7 maart 2013 11:22 schreef Janesh het volgende:

[..]

Geef eens de link van je verkoper.
Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.

Edit: ik zie nu dat er bij status staat: Awaiting Receipt

Dat wil zeggen dat DHL m'n pakket nog niet heeft?
pi_123760574
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik heb bij deze verkoper gekocht. Het frusterende is, 27 februari zegt de verkoper dat ze die dag gaan shippen. Krijg ik op 3 maart een trackingcode. Alleen is niets op te vinden. Mega frustrerend ook wanneer je woensdag op vakantie gaat.

Ja daar wordt ik ook zo strontziek van he. Zeggen ze dat ze het eerder verschepen, maar uiteindelijk gebeurd dat pas een week later... Pff.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:56:44 #84
374799 Janesh
babyboomer and retired .
pi_123762683
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 20:08 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Ik denk dat ook, maar als je morgen of zaterdag 'shipment picked up' ziet, dan gaat het snel. Maandag of dinsdag.
Ja na het cancellen van je order, wat ongetwijfeld had gekund, heeft hij je waarschijnlijk maar een tracking nummer gestuurd.
Hij heeft mij iets te weinig positieve feedback, hoef je je voorlopig niet ongerust over te maken, en ik hoop dat mijn voorspelling uit komt.
. You know we all became mathematicians for the same reason: we were lazy
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:28:47 #85
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123778165
Nog even een updateje over de Ainol Spark....

Stock launcher = SUPER CRAP.
Heel veel freezes, bugs en andere issues. In de stock launcher loopt de app drawer ongeveer 50% van de tijd helemaal vast, dan is een reboot vereist. Heb het eea op Slatedroid opgezocht, en iemand gaf daar aan de launcher te vervangen. Draai nu GO launcher voor tablets en geen enkel probleem daar meer mee gehad.

Wel nog problemen met YouTube, die speelt videos ondersteboven af soms, scrolling is niet 100% optimaal soms.

Even de goeie dingen nog wel:
Wat een prachtig scherm heeft het beestje! Build quality is echt goed, hij voelt erg stevig en dat is erg fijn als je m gewoon in de hand hebt. En dan ook nog, de wifi is ook een dikke prima, als afsluiter, die dikke batterij, heeeeeeeerlijk. Kan m makkelijk 24 uur aan laten staan plus minstens een uur of 5-6 actief gebruik (wifi altijd aan). Dan is er nog 30% over!

Dus all in, een paar firmware upgrades dan is ie helemaal goed verwacht ik!
Koekje d'r bij?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 08:47:37 #86
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123778439
Pipo M9 momenteel de beste Android-tablet voor minder dan 250 euro!? Geen root nodig!? Alles open!?
pi_123780747
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 08:47 schreef Yi-Long het volgende:
Pipo M9 momenteel de beste Android-tablet voor minder dan 250 euro!? Geen root nodig!? Alles open!?
239 USD om correct te zijn :P

Eigenlijk zouden we gewoon moeten kijken hoeveel mensen een Pipo M9 willen en dan wholesale kopen :P Bij 20+ zit je al op 200 USD :P

[ Bericht 11% gewijzigd door relativity op 08-03-2013 10:37:39 ]
pi_123784344
Heb vroeger een haipad m701 gehad als ik me goed kan herinneren. Een 7" tablet met een resistief scherm, wat echt een ontiegelijk klote ding was. Heb hem 1,5 jaar geleden verkocht hier op Fok! maar ben nu opzoek naar iets nieuws. Is de pipo M9 de best buy op dit moment?
pi_123785903
Wat is het beste schermgroottebij tablet gebruik van: Internet, Ereading en af en toe een film kijken 7'' of 8''?

Momenteel heb ik de volgende shortlist:
Window N80IPS
Ployer MOMO8
Teclast P88
Teclast P85HD
Onda V812

Window N70HB
PIPO U1Pro

Maar welke keuze moet ik nu maken.....??! Help
pi_123788419
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Nee, nul bijgeluiden, alleen heel zelden een 'plopje' wanneer 'ie uit slaap komt ofzo.
Het is sinds vanmorgen weg. Maf
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_123789291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:38 schreef forzavit het volgende:
Wat is het beste schermgroottebij tablet gebruik van: Internet, Ereading en af en toe een film kijken 7'' of 8''?
4:3 en dan 8" is ideaal voor browsen en lezen van ebooks. Voor films is een 16:9 scherm natuurlijk fijner. Ik zoek zelf nog een iPad mini achtig apparaat uit China, maar vaak zijn ze een stuk zwaarder/dikker en gaat de accu minder lang mee. De chinapads van normaal iPad formaat zijn toch verder ontwikkeld en vormen interessante alternatieven :)
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:40:51 #92
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_123802588
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 10:14 schreef relativity het volgende:

[..]

239 USD om correct te zijn :P

Eigenlijk zouden we gewoon moeten kijken hoeveel mensen een Pipo M9 willen en dan wholesale kopen :P Bij 20+ zit je al op 200 USD :P
Dan zal ik hem hier wel voor minder dan 2000HK$ kunnen vinden hopelijk.

Maar de vraag was dus eigenlijk of de Pipo M9 op dit moment (en de nabije toekomst) een beetje de beste keuze zou zijn, mocht ik er deze periode eentje willen aanschaffen!? :P

Hoor redelijk veel positieve geluiden erover, maar goed, er zijn misschien nog wat oudere tablets die nu even uit de aandacht zijn maar even goed zijn, of wellicht komt er binnen 1-2 maanden iets uit wat het wachten waard zal zijn!?

De Pipo is bijvoorbeeld geen FullHD qua scherm, maar is dat een reden om hem dan over te slaan voor een tablet die dat wellicht wel heeft!?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:31:32 #93
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123811288
Ik heb zelf nu een 1280*800 tablet en dat voldoet echt prima,
Ik zou geen 1080p scherm halen om de volgende redenen

GPU heeft veel meer rekenwerk te verzetten en drinkt dus meer batterij
Drijft de prijs onnodig op
apps zijn niet echt geoptimaliseerd voor 1080p
Acceptatie van 720p schermen begint nu pas op te komen.

Mijn broertje heeft nu een telefoon met 1080p scherm maar ik zie daar de meerwaarde niet van als je al een 720p hebt.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123812224
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb zelf nu een 1280*800 tablet en dat voldoet echt prima,
Ik zou geen 1080p scherm halen om de volgende redenen

GPU heeft veel meer rekenwerk te verzetten en drinkt dus meer batterij
Drijft de prijs onnodig op
apps zijn niet echt geoptimaliseerd voor 1080p
Acceptatie van 720p schermen begint nu pas op te komen.

Mijn broertje heeft nu een telefoon met 1080p scherm maar ik zie daar de meerwaarde niet van als je al een 720p hebt.
Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.

Ik heb mijn ipad 1 van de week verkocht en zoek een vervanger.....moeilijk!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:56:29 #95
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_123812410
Klopt, maar ik heb liever de specs van die tab met een 720p scherm dan met een 1080p scherm
dat is wat ik bedoel :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_123821778
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.
Heb sinds enige tijd een Asus TF101 maar deze laadt opeens niet meer op. De usb-kabel werkt wel, want de sync-popup komt naar voren als ik deze aansluit op de laptop, maar zodra ik de kabel aansluit op de netadapter laadt hij dus niet meer op. Heb verschillende adapters geprobeerd, waarvan ik weet dat ze werken met andere toestellen... Kan wel klakkeloos de boel gaan vervangen en nieuwe kabels etc. kopen, maar waarom werken deze wel op andere systemen?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:23:24 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_123829856
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef Man_Made_God het volgende:
Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.
Heb sinds enige tijd een Asus TF101 maar deze laadt opeens niet meer op. De usb-kabel werkt wel, want de sync-popup komt naar voren als ik deze aansluit op de laptop, maar zodra ik de kabel aansluit op de netadapter laadt hij dus niet meer op. Heb verschillende adapters geprobeerd, waarvan ik weet dat ze werken met andere toestellen... Kan wel klakkeloos de boel gaan vervangen en nieuwe kabels etc. kopen, maar waarom werken deze wel op andere systemen?
De asus adapter geeft aan de TF 15 volt dacht ik. Daardoor doen andere ladershet niet of heel weinig ;) (net als je PC, met scherm uit gaat het dan zelfs tergend langzaam).

Wellicht een andere adapter proberen in een mediamarkt (daar staan vast nog wat transformers even vragen of je dat mag proberen ;)).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_123836902
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan zal ik hem hier wel voor minder dan 2000HK$ kunnen vinden hopelijk.

Maar de vraag was dus eigenlijk of de Pipo M9 op dit moment (en de nabije toekomst) een beetje de beste keuze zou zijn, mocht ik er deze periode eentje willen aanschaffen!? :P

Hoor redelijk veel positieve geluiden erover, maar goed, er zijn misschien nog wat oudere tablets die nu even uit de aandacht zijn maar even goed zijn, of wellicht komt er binnen 1-2 maanden iets uit wat het wachten waard zal zijn!?

De Pipo is bijvoorbeeld geen FullHD qua scherm, maar is dat een reden om hem dan over te slaan voor een tablet die dat wellicht wel heeft!?
Pipo is een van de betere modellen voor het moment inderdaad, maar zoals je zelf al aangeeft: geen hd scherm. Toch zou ik liever voor 1280x720 gaan dan full hd, omdat het echt batterij verslindend is. Zoals hierboven ook al wordt toegelicht.

Als je toch voor een full hd scherm wilt gaan, heb je ook nog de:
- Visture V97 HD;
- Cube Pea 2.
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef marco_sire het volgende:

[..]

Nieuwe Cube u30 heeft wel een fullHD scherm en indrukwekkende specs. Raar dat daar niet over wordt gesproken hier.

Ik heb mijn ipad 1 van de week verkocht en zoek een vervanger.....moeilijk!
Natuurlijk wordt daar geen woord over gerept. Zou jij dat als producent wel doen?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 19:48:47 #99
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_123837651
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef marco_sire het volgende:

[..]

[..]
Of jij komt gewoon een topic te laat om de hoek kijken... vorig topic was het nog omgekeerd:
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 09:33 schreef Elysee het volgende:
Waarom is iedereen gefocust op de Cube u30GT2 en niet de Pipo M9? De laatste schijnt rond 23 februari op vooraad te zijn. (volgens mistertao contact nu al, maar geloof dat niet 100%)
Maar ja, logisch natuurlijk, omdat de M9 het snelst beschikbaar is en als er iets is wat mensen niet kunnen, is het geduld opbrengen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 10 maart 2013 @ 11:28:19 #100
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_123858532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 19:48 schreef shiznuts het volgende:

Maar ja, logisch natuurlijk, omdat de M9 het snelst beschikbaar is en als er iets is wat mensen niet kunnen, is het geduld opbrengen. :P
Geduld is een schone zaak... maar niemand kan het opbrengen :9 Zeker als je weet dat er over 3/4/5 maand weer een nieuwe/betere tab uitkomt *O*

Maar ik weet hoe de U30GT voelt, en dat is prima en stevig, maar ik ben niet zo'n fan van het design. Vind het design van de M9 dan wel weer mooi, maar ik vind het echt een dikke -1 dat de poorten allemaal bovenop zitten! :6
Koekje d'r bij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')