abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123467368

SPOILER: STONER-MEET POLL
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.

Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn :D
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.

Maar goed, post hier dus als je stoned bent *O*
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.

Stoners:
bc3Ij.gif g8ic9.gif Mano2.gif Big%20smoke.gif kruisUI.jpg Tonydrums.gif ollie.png hakken60.gif coderood.jpg sphinx.jpg hajeeonz.gif images.jpg ui.jpg pic.jpg ava.png noiconn.png kerst.gif resizedimage.jpg UI.JPG ren.gif xIbSO.gif avatar1.gif Fritomlogo.png ja,%20hoi.png ui.png smit.gif nerdd.gifstonedSmiley.png imagesCATEM7QA.jpg mononokeicon.png flat2.gif ocdance1.gif 15z1jq0.gif av1.jpg berenpak2.jpg 0.gif 30ded03.jpg salad.gif
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij O+ Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden :@

Stoner van de week:
flat2.gif
Vaseline_

Jointjes draaien:

SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Andere hendige tuts:

SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje _O_

Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
Topic-vid by TS:

quote:
19s.gif Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...

[ Bericht 0% gewijzigd door Piye op 28-02-2013 23:58:52 ]
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123467388
Leuke topicpointer trouwens. Hoe staat het met de verkoop?
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 18:59:25 #3
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_123467968
Ja was wel dom :') van die internet
Fuck the EBU.
pi_123467969
Morgen vrijdag, weer nieuwe wiet halen _O_
pi_123468070
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Moira. het volgende:
Ja was wel dom :') van die internet
Best wel ja. Toen ik het las verwachtte ik eerst dat je bedoelde dat die verkoper zo'n lul was dat hij dat überhaupt vroeg. :9
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:01:49 #6
288245 crew  Moira
pi_123468140
Had trouwens (na de Vodafone winkel) wiet gehaald, en ging daarna nog even naar de supermarkt.
Maar ik kwam 35ct tekort dus dat wou ik bijpinnen, zegt zo'n jongen achter me die helemaal naar wiet meurde dat hij dat wel wilde betalen. Dus ik helemaal blij "oh wat aardig, dankjewel!".
Zie ik 'm daarna met z'n vriend buiten staan dus ik denk nou laat ik als stoner sociaal doen en vragen of hij wat terug wou ervoor. Dus ik pak m'n zakje wiet uit m'n tas om hem daar wat van te geven, zegtie "Oh nee joh, heb zelf nog genoeg. Dacht dat je je telefoonnummer bedoelde" :') :') :')
Maar gezegd dat ik al een vriend heb en toen dropen we weer af, beetje jammer dat dat weer het mooie moment verpestte :')
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:02:20 #7
288245 crew  Moira
pi_123468166
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Piye het volgende:

[..]

Best wel ja. Toen ik het las verwachtte ik eerst dat je bedoelde dat die verkoper zo'n lul was dat hij dat überhaupt vroeg. :9
Haha kan me ook echt niet voorstellen van mezelf dat ik dat zelf nog niet had geprobeerd _O-
Fuck the EBU.
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:17:09 #8
288245 crew  Moira
pi_123469069
Zie nu de TT pas trouwens _O- :D
Fuck the EBU.
pi_123469679
Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes!
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:31:52 #10
288245 crew  Moira
pi_123469739
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:30 schreef Monopoly het volgende:
Goedenavond vriendjes en vriendinnetjes!
hallon meneer :W
Fuck the EBU.
pi_123469800
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:31 schreef Moira. het volgende:

[..]

hallon meneer :W
Moira. _O_

Ik heb even een kek electromuziekje via soundcloud in de OP gezet _O_ Lekkere achtergrondmuziek O+
pi_123469831
:W
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:34:19 #13
288245 crew  Moira
pi_123469849
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Moira. _O_

Ik heb even een kek electromuziekje via soundcloud in de OP gezet _O_ Lekkere achtergrondmuziek O+
Ik ben ineens tantoe moe, maar als ik nu een dutje ga doen kan ik straks niet meer slapen, en moet morgen 9 uur op werk zijn ;(
Fuck the EBU.
pi_123469917
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben ineens tantoe moe, maar als ik nu een dutje ga doen kan ik straks niet meer slapen, en moet morgen 9 uur op werk zijn ;(
Even door zetten en om 22.00 lekker TV kijken in bed zonder laptop/telefoon. Dan val je zo weg.
pi_123469959
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Oh dat heb ik tegenwoordig ook, dat ik echt vanuit het niets moe ben _O-
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:37:42 #16
288245 crew  Moira
pi_123470029
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:35 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Even door zetten en om 22.00 lekker TV kijken in bed zonder laptop/telefoon. Dan val je zo weg.
Strak plan, maar dan kijk ik wel Proefkonijnen via de laptop :P
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:36 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Oh dat heb ik tegenwoordig ook, dat ik echt vanuit het niets moe ben _O-
Ja, maar als het er dan echt op aan komt en je moet slapen dan lukt het ineens niet meer :')
Fuck the EBU.
pi_123470061
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Strak plan, maar dan kijk ik wel Proefkonijnen via de laptop :P

[..]

Ja, maar als het er dan echt op aan komt en je moet slapen dan lukt het ineens niet meer :')
Inderdaad _O-
Dan ben ik wat filmpjes aan het kijken ofzo, en ineens voel je dan zo'n golf van vermoeidheid over je heen komen :')
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:39:58 #18
351780 Piye
King of Kush
pi_123470149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
Had trouwens (na de Vodafone winkel) wiet gehaald, en ging daarna nog even naar de supermarkt.
Maar ik kwam 35ct tekort dus dat wou ik bijpinnen, zegt zo'n jongen achter me die helemaal naar wiet meurde dat hij dat wel wilde betalen. Dus ik helemaal blij "oh wat aardig, dankjewel!".
Zie ik 'm daarna met z'n vriend buiten staan dus ik denk nou laat ik als stoner sociaal doen en vragen of hij wat terug wou ervoor. Dus ik pak m'n zakje wiet uit m'n tas om hem daar wat van te geven, zegtie "Oh nee joh, heb zelf nog genoeg. Dacht dat je je telefoonnummer bedoelde" :') :') :')
Maar gezegd dat ik al een vriend heb en toen dropen we weer af, beetje jammer dat dat weer het mooie moment verpestte :')
Je moet ook geen wiet geven, maar samen een jointje roken. Veel gezelliger. ^O^

quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Moira. het volgende:
Zie nu de TT pas trouwens _O- :D
Ja was het eerste dat me te binnen schoot. :9
  PR en moderator donderdag 28 februari 2013 @ 19:43:40 #19
288245 crew  Moira
pi_123470335
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:

[..]

Inderdaad _O-
Dan ben ik wat filmpjes aan het kijken ofzo, en ineens voel je dan zo'n golf van vermoeidheid over je heen komen :')
Idd :')
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef Piye het volgende:

[..]

Je moet ook geen wiet geven, maar samen een jointje roken. Veel gezelliger. ^O^

[..]

Ja was het eerste dat me te binnen schoot. :9
Nehh, hij was een beetje lelijk. En ook dat hij er gelijk vanuit ging dat ik mijn nummer kwam geven en 'het feest gelijk ophield' nadat ik zei dat ik een vriend had (wat dus impliceert dat hij kans dacht te maken als ik geen vriend had gehad), maakte voor mij dat ik hendig sjiek maar weer wegfietste :')
Fuck the EBU.
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:44:29 #20
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_123470371
Raken jullie ook wel eens aan,de schijt van wiet?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:47:57 #21
351780 Piye
King of Kush
pi_123470537
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:43 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nehh, hij was een beetje lelijk. En ook dat hij er gelijk vanuit ging dat ik mijn nummer kwam geven en 'het feest gelijk ophield' nadat ik zei dat ik een vriend had (wat dus impliceert dat hij kans dacht te maken als ik geen vriend had gehad), maakte voor mij dat ik hendig sjiek maar weer wegfietste :')
Snap ik. Maar ik bedoel meer vanaf het begin. Als iemand mij opeens een topje zou geven zou ik echt denken "WTF" terwijl als iemand zou zeggen "zal ik een jointje draaien" zou ik denken "aait bazin". _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, maar dat is meer van het roken op zich, dan specifiek van de wiet denk ik.
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:48:17 #22
344170 Klojo120
Ik wil alleen maar benden.
pi_123470556
Hallo, mag ik ook meedoen?
Heeft FOK!verkiring met Studeur
  donderdag 28 februari 2013 @ 19:49:44 #23
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_123470633
Ja ik denk ook dat het van roken komt.
Irritant is dat wel aan de schijt van de wiet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_123470689
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alleen als ik het met tabak rook, wat dus meestal alleen in het weekend is :P
pi_123470734
Ik heb mijzelf getrakteerd op een pak Fristi. In tijden niet meer gehad en opeens zo veel zin in _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')