Ok, dus stel je voor dat je een klein stadje wilt vergiftigen, laten we zeggen Putten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef tribalwars het volgende:
maximaal aanvaardbaar hoeveelheid aluminium is 10 mg/m3. maar mensen die gevoelig zijn voor aluminium hebben misschien al eerder gezondheidsklachten. de gezondheidsklachten die je er van kan krijgen. als je teveel binnen ademt.
-- Schade aan het centrale zenuwstelsel
- Dementie
- Geheugenverlies
- Lusteloosheid
- Ernstig trillen
Read more: http://www.lenntech.nl/periodiek/elementen/al.htm#ixzz2MhNK0lPu
dat doen ze ook . ze doen het met meedere tactieken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok, dus stel je voor dat je een klein stadje wilt vergiftigen, laten we zeggen Putten.
Putten heeft een oppervlakte van 80 km2
Dat is dus 80000000 meter.
Stel nou ook dat al het aluminium neerdwarrelt en precies tegelijkertijd op 1 meter hoogte blijft hangen.
Dan nog heb je 800 kilo aluminiumpoeder er voor nodig.
Dat klinkt allemaal nogal prijzig. Het volk moet toch veel gemakkelijker te vergiftigen zijn voor veel minder geld?
Ik heb nog niet gehoord dat er een stadje of dorp uitgeroeid is tot nu toe . Heb jij daar voorbeelden van?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat doen ze ook . ze doen het met meedere tactieken.
-chemtrails
-vaccinatie's
- eten
-elektromagnetisch straling
en ze hebben bakken met geld . dus geld is geen probleem.
nee maar ze doen het in hele klein hoeveel heden. dus dat gaat niet zo snel. en denk dat ze ons niet willen vermoorden. eerder zorgen ze ervoor dat er niemand meer geboren wordt.want ze kunnen alleen aan levende personen verdienen. ze willen ons zeg maar zwak houden. zodat we trouw blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gehoord dat er een stadje of dorp uitgeroeid is tot nu toe . Heb jij daar voorbeelden van?
volgens mij sproeien ze rondom het witte huis niet. ze sproeien niet rondom regeringsgebouwen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:58 schreef Copycat het volgende:
En ze hebben ook best een lange adem. Echt snel gaat dat proces immers niet.
Hoe beschermen die onverlaten zichzelf eigenlijk? Of zijn ze als reptillians immuun?
Aha. Logisch ook. Baby's worden immers dood geboren en groeien niet op om aan te kunnen verdienen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:05 schreef tribalwars het volgende:
nee maar ze doen het in hele klein hoeveel heden. dus dat gaat niet zo snel. en denk dat ze ons niet willen vermoorden. eerder zorgen ze ervoor dat er niemand meer geboren wordt.want ze kunnen alleen aan levende personen verdienen.
Okay ... Al die rijke onverlaten zitten hutjemutje in het witte huis en in regeringsgebouwen. Beetje ongevaccineerd biologisch te eten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:07 schreef tribalwars het volgende:
volgens mij sproeien ze rondom het witte huis niet. ze sproeien niet rondom regeringsgebouwen.
en ze eten alleen maar biologisch voedsel. en ze vaccineren zich niet.
Ok laten we het dan even buiten Oss trekken en voor nederland uitrekenen. 37452 km2. Ik heb niet zo heel erg veel zin om alles precies te berekenen, dus laten we zeggen ongeveer 500 keer Oss. Dat is dus al 400000 kilo aluminiumpoeder voor 1 keertje sprayen, er vanuitgaande dat alle aluminium meteen naar beneden zakt en op 1 meter hoogte blijft hangen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat doen ze ook . ze doen het met meedere tactieken.
-chemtrails
-vaccinatie's
- eten
-elektromagnetisch straling
en ze hebben bakken met geld . dus geld is geen probleem.
je hebt ook aliumiumverbindingenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok laten we het dan even buiten Oss trekken en voor nederland uitrekenen. 37452 km2. Ik heb niet zo heel erg veel zin om alles precies te berekenen, dus laten we zeggen ongeveer 500 keer Oss. Dat is dus al 400000 kilo aluminiumpoeder voor 1 keertje sprayen, er vanuitgaande dat alle aluminium meteen naar beneden zakt en op 1 meter hoogte blijft hangen.
Bij nader inzien is dat al een onhandige aanname omdat de meeste mensen langer dan een meter zijn. Ik denk dat een verdubbeling nog steeds erg conservatief is. Dan is het 800.000 kilo aluminiumpoeder voor 1 keertje sprayen.
Waar halen ze al dat aluminium vandaan joh?
Maar de 10mg/m3 die je postte ging over aluminiumpoeder. We kunnen het ook uitrekenen met andere verbindingen hoor. Post maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:23 schreef tribalwars het volgende:
[..]
je hebt ook aliumiumverbindingen
met onder ander chloor.
en ze gebruiken nog andere metalen in chemtrails zoals:strotium;barium.
en als aliuminium op de aarde valt door chemtrails verandert het waarschijnlijk in aliuminiumoxide.
ze halen aluminium uit de grond.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok laten we het dan even buiten Oss trekken en voor nederland uitrekenen. 37452 km2. Ik heb niet zo heel erg veel zin om alles precies te berekenen, dus laten we zeggen ongeveer 500 keer Oss. Dat is dus al 400000 kilo aluminiumpoeder voor 1 keertje sprayen, er vanuitgaande dat alle aluminium meteen naar beneden zakt en op 1 meter hoogte blijft hangen.
Bij nader inzien is dat al een onhandige aanname omdat de meeste mensen langer dan een meter zijn. Ik denk dat een verdubbeling nog steeds erg conservatief is. Dan is het 800.000 kilo aluminiumpoeder voor 1 keertje sprayen.
dat doe ik morgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:25 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar de 10mg/m3 die je postte ging over aluminiumpoeder. We kunnen het ook uitrekenen met andere verbindingen hoor. Post maar
Elke verbinding werkt anders. H2O kunnen we heel erg veel van binnenkrijgen zonder enige probleem, Maar H2O2 (zelfde elementen andere verbinding) is dat weer een stuk minder goed voor je
Dus voor 800 ton aluminium heb je 1600 ton bauxiet nodig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ze halen aluminium uit de grond.
wikipedia
Winning
Bauxietmijn
Aluminium wordt gevonden op de grond: 8,5% van de aarde is bestreken met bauxiet, de ertsvorm van aluminium. Bauxiet bestaat uit Al2O3 (aluminiumoxide) en restant. Het bauxiet wordt in contact gebracht met warme (140 °C tot 240 °C, afhankelijk van het type erts) natronloog. De natronloog reageert met het aluminiumoxide onder de vorming van natriumaluminiumhydroxide (NaAl(OH)4), dit blijft in oplossing en de overige componenten in bauxiet niet. De onzuiverheden kunnen worden verwijderd door ze te laten bezinken en af te filteren.
De oplossing van natriumaluminiumhydroxide wordt vervolgens afgekoeld, waardoor aluminiumhydroxide (Al(OH)3) kristalliseert en natronloog overblijft. Door het aluminiumhydroxide te verhitten (dit noemt men calcineren) wordt het chemisch gebonden water verwijderd en ontstaat aluminiumoxide (Al2O3).
Dit proces heet het Bayerproces.
[bewerken]Productie
Het aluminiumoxidepoeder, aluinaarde, wordt daarna in een speciale oven gebracht. Deze ovens zijn gevuld met elektroliet (een gesmolten keramische substantie genaamd kryoliet). Bij een temperatuur van bijna 1000 graden Celsius wordt vervolgens een gelijkstroom door de vloeistof gevoerd. De in het elektroliet opgeloste aluinaarde wordt door middel van elektrolyse gesplitst, waarbij vloeibaar aluminium en zuurstof vrijkomt. Het vloeibare aluminium zakt naar de bodem van de oven, wordt opgezogen en naar de gieterij gebracht. Daar wordt het gereinigd en eventueel gemengd met andere stoffen om bepaalde kwaliteiten aluminium te maken. Pas daarna worden walsplakken en persstaven gegoten waaruit de uiteindelijke aluminiumproducten kunnen worden gemaakt. De zuurstof die vrijkomt bij de elektrolyse wordt gebonden aan koolstof, die in de vorm van een groot blok (de anode) boven in de oven hangt. De anode wordt tijdens het proces dus opgebruikt, een halve ton koolstof per ton geproduceerd aluminium. Zo wordt uit 4 ton bauxiet 2 ton aluminiumoxide gemaakt, waaruit weer 1,5 ton aluminium kan worden gemaakt. Dit proces heet het Hall-Héroult-proc
Is goed, dan rekenen we verderquote:
Wauw, wat wordt eigenlijk niet veroorzaakt door chemtrails?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef tribalwars het volgende:
en nog een artikel van niburu over de korte en lang termijn effecten van chemtrails.
Een vliegtuig van Federal Express bevindt zich op kruishoogte als het opeens een ander toestel op zich af ziet komen.
Afgezien van dit botsingsgevaar zijn chemtrails (opzettelijk met schadelijke chemische stoffen gevulde (uitlaat)gassen afkomstig van vliegtuigen) mede verantwoordelijk voor een lange lijst met ziektes.
Schokkende beelden vanuit de cockpit van een Federal Express vliegtuig. Dit toestel bevindt zich op kruishoogte, uiteraard onder controle van de verkeersleiding, wanneer het een minder onaangename ontmoeting heeft.
Vanuit tegenovergestelde richting komt een chemtrail sproeiende KC-135 tanker recht op haar af en het lijkt alsof de toestellen zullen botsen. Met minder dan 2000 voet (ca 670 mtr) hoogteverschil tussen beiden schiet de tanker over het Fed Ex toestel heen, die onmiddellijk toestemming vraagt om te mogen zakken naar een andere hoogte.
Terwijl ze klimmen schiet er een tweede KC-135 tanker over hen heen. Tot hun schrik merken ze als ze aankomen op hun nieuwe kruishoogte van 34.000 voet (ca 10 km), dat er een derde tanker nadert. De verkeersleiding had geen idee dat die toestellen daar vlogen omdat ze dat deden zonder transponder. (Een transponder is een elektronisch apparaat dat een boodschap uitzendt als antwoord op een ontvangen boodschap).
Aangezien deze toestellen niet op de radar voorkomen, heeft de verkeersleiding ook geen mogelijkheid om verkeer in de buurt ervoor te waarschuwen.
Dit is een voorbeeld van één van de gebeurtenissen die dagelijks voorvallen in het luchtruim boven ons. En alsof we al niet ziek genoeg worden van straling (EMV), komt daar dus ook nog een keer een fikse dagelijkse dosis chemicaliën uit de lucht bij.
Onderaan dit artikel vind je een lijst van toxische en chemische stoffen en metaaldeeltjes die worden aangetroffen in chemtrails die dagelijks op je neerdalen.
In de volgende video zie je beelden uit de Fed Ex cockpit en ook opnames genomen vanuit andere vliegtuigen. Speciaal voor al díegenen die nog steeds denken dat die lange, witte, uitwaaierende en langdurig aanwezig blijvende strepen die je vaak in de lucht ziet, gewone condenssporen of “vliegtuigstrepen” zijn.
Om je een indruk te geven van klachten die een doorsnee iemand op de korte termijn kan krijgen door chemtrails, volgt hier een lijst.
1) Allergieën
2) Nervositeit
3) Astma
4) Het gevoel dat er een mist hangt in je hoofd, niet helder kunnen denken
5) Ademhalingsproblemen
6) Chronisch pijnlijke of rauwe keel
7) Duizeligheid
8) Oorpijn
9) Oog- en huidirritaties
10) Winderigheid
11) Symptomen die op griep lijken
12) Hoofdpijn
13) Opvliegers
14) Onverklaarbare jeuk
15) Een “metaal” smaak in de mond
16) Misselijkheid en overgeven
17) Onverklaarbare neusbloedingen
18) Paniekaanvallen
19) Voortdurende hoestbuien
20) Onverklaarbare uitslag op de huid
21) Verlies van kortetermijngeheugen
22) Maagpijn
23) Zelfmoordgedachten
24) Zoemden geluiden in de oren
En nog vele andere symptomen
Naast de kortetermijneffecten, is er ook een lange lijst van (serieuze) langetermijnaandoeningen die worden veroorzaakt door chemtrails:
1) Oesofagale reflux (het terugvloeien van maagzuur in de slokdarm)
2) ADHD, Allergieën, Alzheimer, Astma
3) Het opbouwen van Aluminium in de pijnappelklier
4) Autisme
5) Auto-immuun ziektes
6) Bloed in de urine
7) Borderline symptomen
8) Kanker, er is een verband met vele soorten kanker
9) Chronische vermoeidheid
10) Constipatie (verstopping in de darmen)
11) Depressie
12) Het snel krijgen van kneusingen
13) Oogproblemen
14) Fibromyalgie (een relatief veelvoorkomend niet-gewrichtsgebonden syndroom, gekarakteriseerd door spierpijn en drukpijnlijke punten verspreid over het lichaam)
15) Glasvochttroebeling (een vrij algemeen voorkomend entoptisch verschijnsel dat gekenmerkt wordt door schaduwachtige vormen die alleen of in groepen voorkomen in het gezichtsveld, welke de vorm van puntjes, draden of stofwebben hebben en langzaam de oogbewegingen volgen)
16) Gastritis (ontsteking van het maagslijmvlies)
17) Hartkloppingen
18) Hartziekte
19) Hoog cholesterol
20) Hypoglycemie (te lage bloedglucosespiegel vanwege te hoge insulineproduktie)
21) Prikkelbare darmsyndroom
22) Slapeloosheid
23) Moeilijkheden met leren
24) Lupus erythematodes (auto-immuunbindweefselziekte die zich uit in onder andere huidaandoeningen)
25) Longziektes
26) Multiple Sclerose
27) Olieachtige huid
28) Ziekte van Parkinson
29) Reuma
30) Schizofrenie
31) Spataderen
32) Tinnitus (oorsuizen) 700 miljoen gevallen wereldwijd gerapporteerd
33) Witte uitslag op de tong.
En nog talloze andere symptomen.
Niet zo vreemd allemaal als je de lange lijst toxische stoffen onderaan dit artikel ziet. Logisch nadenkend kun je dan ook alleen maar tot de conclusie komen dat het draadloze stralingsgevaar (EMV) gecombineerd met de chemtrails waarschijnlijk voldoende is om de wereldbevolking te reduceren tot het door de Illuminati gewenste aantal van 500 miljoen.
Naast deze algemene verschijnselen schijnt het ook voor te komen dat mensen individueel worden “lastiggevallen” die zich bezighouden met het bekendmaken van de gevaren van chemtrails.
Die aanname dat het allemaal op 1-2 meter blijft hangen zorgt er denk ik voor dat het daadwerkelijke getal een orde van magnitude hoger ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar 700 cub baukeliet per spraybeurt is al onwaarschijnlijk genoeg of het nou 700 of 3500 is maakt ook niet zo heel veel meer uit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die aanname dat het allemaal op 1-2 meter blijft hangen zorgt er denk ik voor dat het daadwerkelijke getal een orde van magnitude hoger ligt.
Oh dat zekerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:55 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar 700 cub baukeliet per spraybeurt is al onwaarschijnlijk genoeg of het nou 700 of 3500 is maakt ook niet zo heel veel meer uit.
En hoeveel moeten ze sproeien om over die grens heen te gaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:41 schreef tribalwars het volgende:
de maximaal hoeveelheid van stoffen die je in mag ademen van een paar stoffen die in chemtrails zitten.
aliuminiumchloride 2 mg/M3
bariumchloride 0,5 mg/M3
bariumnitraat 0,5 mg/M3
bariumacetaat 0,5 mg/M3
Dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:03 schreef tribalwars het volgende:
dat is de grens die je maximaal mag inademen zonder gezondheidsklachten. je hoeft er maar een beetje over heen te gaan.
ze moet zoveel sproeien als die waardes die ik je al gaf. maar ieder mens is anders het verschilt per mensen hoe gevoelig je ervoor bent. en die waardes die ik je gaf. zijn de maximaal grens waarin je nog kunt werken met die metalen. daarboven kun je last krijgen van gezondheidklachten. het verschilt per mens wanneer je gezondheidklachten.quote:
Ik bedoel idd hoe vaak en hoe veel ze moeten sproeien om men aan die waarde bloot te stellen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ze moet zoveel sproeien als die waardes die ik je al gaf. maar ieder mens is anders het verschilt per mensen hoe gevoelig je ervoor bent. en die waardes die ik je gaf. zijn de maximaal grens waarin je nog kunt werken met die metalen. daarboven kun je last krijgen van gezondheidklachten. het verschilt per mens wanneer je gezondheidklachten.
Dat aluminium stapelt zich niet op, want het spoelt bijv ook weg met de regen. Je kan dat niet over langere tijd opbouwen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:34 schreef tribalwars het volgende:
oompalooma gaf al een voorbeeld van hoeveel kilo aliuminium ervoor nodig is. dat was 160 duizend kilo .ik weet zelf niet hoevaak men moet sproeien om aan die waarde te komen. dat bepalen die mensen die sproeien. maar ik denk eerder dat meer dan 100 keer sproeien om aan de waarde te komen. want volgens mij vliegen ze met een paar 100 chemtrails vliegtuigen per keer over nederland. en dan kom je niet aan 160 duizend kilo. ze sproeien in een klein hoeveelheiden en dat aluminium stapelt zich op.
wel als ze steeds sproeien. zeg niet dat ze heel het jaar sproeien .quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat aluminium stapelt zich niet op, want het spoelt bijv ook weg met de regen. Je kan dat niet over langere tijd opbouwen.
Ik doelde op die laatste zin van je post.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:43 schreef tribalwars het volgende:
[..]
wel als ze steeds sproeien. zeg niet dat ze heel het jaar sproeien .
oke zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ik doelde op die laatste zin van je post.
En dat maakt het praktischer of eenvoudiger?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
oke zo
maar ze sproeien ook nog met andere metalen barium,stortium
ja maar als ze sproeien in heel klein hoeveelheden. en ze doen het bijna heel het jaar. wordt hebt van zelf een groter hoeveelheid.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En dat maakt het praktischer of eenvoudiger?De hoeveelheid aluminium is al onpraktisch groot. Daar zouden die andere elementen ook nog eens bij komen.
Nee, dat doet het niet. Dat spoelt weg, waait weg etc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja maar als ze sproeien in heel klein hoeveelheden. en ze doen het bijna heel het jaar. wordt hebt van zelf een groter hoeveelheid.
Ik zal komend weekend eens wat foto's maken van de 'chemtrails' hier. Tenminste als het een beetje helder weer is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:53 schreef tribalwars het volgende:
ik snap wat je zegt je bedoelt dat het weg gaat.
Accumulatie lijkt me prima mogelijk. Sure, wat jij zegt zal ook gebeuren, wat het heel inefficiënt maakt, maar accumulatie in het lichaam, flora en fauna is echt wel mogelijk. Dat was ook één van de problemen met DDT.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Dat spoelt weg, waait weg etc.
aan heb begin van de weekend heb je de beste kans op helder weerquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zal komend weekend eens wat foto's maken van de 'chemtrails' hier. Tenminste als het een beetje helder weer is.
Ik zag er daarstraks al twee, maar maak wel een foto als er een heel stel zijn en het wat lichter is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:36 schreef tribalwars het volgende:
aan heb e
[..]
aan heb begin van de weekend heb je de beste kans op helder weer
Niet voor aluminiumpoeder, dat gaat om de stofdeeltjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:39 schreef Gray het volgende:
[..]
Accumulatie lijkt me prima mogelijk. Sure, wat jij zegt zal ook gebeuren, wat het heel inefficiënt maakt, maar accumulatie in het lichaam, flora en fauna is echt wel mogelijk. Dat was ook één van de problemen met DDT.
Ohhhhh, die klepel!quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Niet voor aluminiumpoeder, dat gaat om de stofdeeltjes
EN!!!!! (veel belangrijker) dat kun je dus zo aantonen met behulp van een standaard goedkope kinder-scheikunde kit.
is goed top van je zal ook wel een foto maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag er daarstraks al twee, maar maak wel een foto als er een heel stel zijn en het wat lichter is.
Leuk!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
is goed top van je zal ook wel een foto maken.
ik woon in oost brabant.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk!
Waar woon jij? Ongeveer hoor, je hoeft je woonplaats niet te zeggen.
ja die hoor ik regelmatig wel eens. ze geven ook een paar leuke vliegshows per jaar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vlak bij Schiphol.
Dan zie jij weleens wat van de F16's die opstijgen bij Volkel denk ik?
Kan helaas geen foto's van 'chemtrails' voor je maken. Bewolkt en regen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja die hoor ik regelmatig wel eens. ze geven ook een paar leuke vliegshows per jaar.
geeft nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan helaas geen foto's van 'chemtrails' voor je maken. Bewolkt en regen.
Wat zou je aan de hand van dergelijke foto's aan willen tonen?quote:
het verschil tussen normaal vliegtuig strepen en chemtrailsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat zou je aan de hand van dergelijke foto's aan willen tonen?
En hoe wil je dat doen? Welke verschillen verwacht je bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het verschil tussen normaal vliegtuig strepen en chemtrails
bijvoorbeeld je maakt van de lucht elke 10 minuten een foto over een tijdsduur van 2 uur. de vliegtuig strepen zijn na 20 minuten weg en de chemtrails zijn er nog na 2 uur ze zijn dan al groter geworden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe wil je dat doen? Welke verschillen verwacht je bijvoorbeeld?
Dat klopt niet. Ook normale condenssporen kunnen langere tijd blijven hangen.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
bijvoorbeeld je maakt van de lucht elke 10 minuten een foto over een tijdsduur van 2 uur. de vliegtuig strepen zijn na 20 minuten weg en de chemtrails zijn er nog na 2 uur ze zijn dan al groter geworden.
maar die vormen geen melkachtig wolken. hier is een duidelijk filmpje eroverquote:Op zondag 10 maart 2013 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Ook normale condenssporen kunnen langere tijd blijven hangen.
De 'big difference' in dat filmpje kan ook prima door andere dingen verklaard worden. Bijvoorbeeld verschillen in hoogte, motor, type vliegtuig etc. Op andere hoogten heb je andere omstandigheden, zoals vochtigheidsgraad en temperatuur. Dat soort dingen bepalen of de condenssporen zich volgen, en of ze lang blijven hangen.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar die vormen geen melkachtig wolken. hier is een duidelijk filmpje erover
dat is jammer hopelijk wordt het weer een keer helder weerquote:Op zondag 10 maart 2013 10:50 schreef Gray het volgende:
Ook vandaag nog even geen goed weer voor foto's.
Vast wel, alles verandert.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is jammer hopelijk wordt het weer een keer helder weer
we zullen zienquote:Op zondag 10 maart 2013 10:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Vast wel, alles verandert.
Overigens is het met deze kou wel een grotere kans op heldere nachten. Misschien levert dat ook wel mooie foto's op.
Maar de chemtrails zijn dan onzichtbaar.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Overigens is het met deze kou wel een grotere kans op heldere nachten. Misschien levert dat ook wel mooie foto's op.
Laten we het hopenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Kan je ze niet naar de pc kopieren?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:52 schreef tribalwars het volgende:
heb foto's maar hoe zet je die via je ipod op fok
nee maar ga nu itunes downloaden hoop dat het dan wel luktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:01 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Kan je ze niet naar de pc kopieren?
Vast terug dan naar 1 van mijn vorige vragen. Wat denk je precies er mee aan te kunnen tonen? Condenssporen kunnen langere tijd blijven hangen, en bijv voor verdere wolkvorming zorgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee maar ga nu itunes downloaden hoop dat het dan wel lukt
het verschil tussen condens en chemtrailsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vast terug dan naar 1 van mijn vorige vragen. Wat denk je precies er mee aan te kunnen tonen? Condenssporen kunnen langere tijd blijven hangen, en bijv voor verdere wolkvorming zorgen.
En hoe ga je dat aantonen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:09 schreef tribalwars het volgende:
[..]
het verschil tussen condens en chemtrails
Vraag je wel even af wát je daarmee aantoont.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:21 schreef tribalwars het volgende:
pak wel een foto van internet daarmee kan ik het je ook aantonen.
doe ikquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:24 schreef Gray het volgende:
[..]
Vraag je wel even af wát je daarmee aantoont.
Ik zie 'm niet.quote:
die strepen zijn over duidelijk chemtrails want zo als je ziet waaier ze uit in wolken. sommige mensen denken dat normale wolken luchten zijn maar die hebben het fout. het lijkt op cirus wolken maar die zo zien ze er niet uit. cirrus wolken zien er lichter uit. en bestaan niet uit groot strepen.quote:
Voor elk plaatje moet je een nieuwe img-tag gebruiken. Ik heb het voor je gefixed, al weet ik niet waarom de eerste niet werkt.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:54 schreef tribalwars het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bedanktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:08 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor elk plaatje moet je een nieuwe img-tag gebruiken. Ik heb het voor je gefixed, al weet ik niet waarom de eerste niet werkt.
Nee dat heb je dus fout. Als de weersomstandigheden er naar zijn kunnen condenssporen uitgroeien tot wolken. Dit heeft te maken met de combinatie van temperatuur en vochtigheid. Als de lucht 'klaar is om te condenseren' heeft het ergens een startpunt nodig. De condenssporen van vliegtuigen kunnen dan de vocht houdende lucht er omheen aanzetten om ook te condenseren. Diezelfde balans bepaalt ook of strepen langer blijven hangen, gelijk weer oplossen in de omringende lucht, of misschien zelfs helemaal niet ontstaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:42 schreef tribalwars het volgende:
[..]
die strepen zijn over duidelijk chemtrails want zo als je ziet waaier ze uit in wolken. sommige mensen denken dat normale wolken luchten zijn maar die hebben het fout. het lijkt op cirus wolken maar die zo zien ze er niet uit. cirrus wolken zien er lichter uit. en bestaan niet uit groot strepen.
...
vergelijk de eerste afbeelding maar met dat artikelquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:13 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat heb je dus fout. Als de weersomstandigheden er naar zijn kunnen condenssporen uitgroeien tot wolken. Dit heeft te maken met de combinatie van temperatuur en vochtigheid. Als de lucht 'klaar is om te condenseren' heeft het ergens een startpunt nodig. De condenssporen van vliegtuigen kunnen dan de vocht houdende lucht er omheen aanzetten om ook te condenseren. Diezelfde balans bepaalt ook of strepen langer blijven hangen, gelijk weer oplossen in de omringende lucht, of misschien zelfs helemaal niet ontstaan.
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Dew_point
Die afbeelding laat het effect zien van de relatieve vochtigheidsgraad beschreven in die pagina. Een vliegtuigmotor produceert oa waterdamp en roetdeeltjes in zijn uitlaatgassen. De roetdeeltjes kunnen als startpunt dienen voor condens vorming, wat versterkt wordt door de lokale verhoging van de vochtigheidsgraad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:16 schreef tribalwars het volgende:
[..]
vergelijk de eerste afbeelding maar met dat artikel
je hebt wel een punt maar contrail strepen blijft maar een paar uur hangen en chemtrails hele dag. maar uit deze afbeelding kon je wel chemtrails strepen vinden. maar er zullen ook wel wat contrail strepen terug vinden. heb je die documentaire gezien over chemtrails? die legt heel duidelijk het verschil uit tussen contrail en chemtrails. als je dan nog niet gelooft in chemtrails weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Die afbeelding laat het effect zien van de relatieve vochtigheidsgraad beschreven in die pagina. Een vliegtuigmotor produceert oa waterdamp en roetdeeltjes in zijn uitlaatgassen. De roetdeeltjes kunnen als startpunt dienen voor condens vorming, wat versterkt wordt door de lokale verhoging van de vochtigheidsgraad.
Ben je het met een specifiek punt hierboven (en de vorige post) niet eens? Zo ja, waarom dan?
Onzin. Ook contrails kunnen uren blijven hangen. Zie dat verhaal over vochtigheid van de lucht etc.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:41 schreef tribalwars het volgende:
i
[..]
je hebt wel een punt maar contrail strepen blijft maar een paar uur hangen en chemtrails hele dag. maar uit deze afbeelding kon je wel chemtrails strepen vinden. maar er zullen ook wel wat contrail strepen terug vinden. heb je die documentaire gezien over chemtrails? die legt heel duidelijk het verschil uit tussen contrail en chemtrails. als je dan nog niet gelooft in chemtrails weet ik het ook niet meer.
ja contrails kun ook lang blijven hangen maximaal enkele uren maar chemtrails verdikken naar loop van tijd. chemtrail strepen worden steeds groter en een geven moment zijn er dan melk achtig wolken als het helder is. of chemtrails mengen met lucht. een duidelijk verschil contrail strepen worden bijna niet groter. en chemtrail strepen worden wel groter en vormen wolken of mengen met wolken. maar kijk dat filmpje maar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onzin. Ook contrails kunnen uren blijven hangen. Zie dat verhaal over vochtigheid van de lucht etc.
Klopt. Soms blijven ze heel lang hangen, valt mij op dat ze langer blijven bij zonniger weer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onzin. Ook contrails kunnen uren blijven hangen. Zie dat verhaal over vochtigheid van de lucht etc.
zijn wel van internet kon geen foto's uploden van mijn ipod. maar het gaat om de voorbeeldenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Soms blijven ze heel lang hangen, valt mij op dat ze langer blijven bij zonniger weer.
Mooie foto's trouwens tribal.
Ik heb nog steeds geen foto's kunnen maken. Vanmiddag was ik op mijn werk, dus dan gaat het niet. Hopelijk komend weekend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
zijn wel van internet kon geen foto's uploden van mijn ipod. maar het gaat om de voorbeelden
Ok, of je hebt mijn stukken niet goed gelezen, of je hebt mijn vraag niet volledig beantwoord. Ik beschrijf hierboven toch kort het proces hoe een startpunt van condens voor extra wolken kunnen zorgen. Welk deel daarvan ben je het niet mee eens, en waarom?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
ja contrails kun ook lang blijven hangen maximaal enkele uren maar chemtrails verdikken naar loop van tijd. chemtrail strepen worden steeds groter en een geven moment zijn er dan melk achtig wolken als het helder is. of chemtrails mengen met lucht. een duidelijk verschil contrail strepen worden bijna niet groter. en chemtrail strepen worden wel groter en vormen wolken of mengen met wolken. maar kijk dat filmpje maar.
omdat condens niet voor extra wolken zorgt een fabeltje hoogstens maar een paar uren blijft hangen. het zijn toch echt chemtrails die je dan ziet die zorgen voor die extra wolken of mengen met wolken en blijven vaak heel de dag hangen in de lucht.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, of je hebt mijn stukken niet goed gelezen, of je hebt mijn vraag niet volledig beantwoord. Ik beschrijf hierboven toch kort het proces hoe een startpunt van condens voor extra wolken kunnen zorgen. Welk deel daarvan ben je het niet mee eens, en waarom?
En waarom zorgt condens niet voor extra wolken?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat condens niet voor extra wolken zorgt een fabeltje hoogstens maar een paar uren blijft hangen. het zijn toch echt chemtrails die je dan ziet die zorgen voor die extra wolken of mengen met wolken en blijven vaak heel de dag hangen in de lucht.
dat is gewoon zo kijk maar dat filmpje kan misschien wel voor wat wolkjes zorgen maar niet dat de hele lucht bedekt is met melkachtig wolken op het einde van een mooi lente dag.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En waarom zorgt condens niet voor extra wolken?
"dat is gewoon zo" is geen reden hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
dat is gewoon zo kijk maar dat filmpje kan misschien wel voor wat wolkjes zorgen maar niet dat de hele lucht bedekt is met melkachtig wolken op het einde van een mooi lente dag.
omdat vliegtuig strepen niet veel groter worden en in wolken veranderen kan wel maar dan is niet de hele lucht bedekt met melk achtige wolken. vliegtuig strepen blijven maar een paar uur hangen en zorgen voor bijna geen extra wolken dat is een fabel dat ze wolken kunnen vormen dat hebben ze in je hoofd gezet zodat ze kunnen sproeien. zonder dat mensen het opmerken en,dat werkt best aardig want de meeste mensen denken dat het vliegtuigen zijn die voor die melkachtig wolken zorgen op een zomerse zonnige dag. terwijl dat chemtrails zijn die dat doen die vormen chemisch kunstmatig wolken . en als je goed kijkt zie je uit een normaal passagiers vliegtuig maar een klein streep komen contrail. die grote streep die kunstmatige wolken vormt chemtrails worden vaak veroorzaakt door militair vliegtuigen. weet je ook waarom we worden besproeit. dat leg ik je even uit. we worden bespoeit zodat we zwakker worden , niet meer ons eigen voedsel kunnen kweken dus moeten we aangepaste zaden komen verdienen ze heel veel aan, bevolking verminderen zo proberen ze het aantal mensen te verkleinen. want chemtrails hoort bij de agenda van de illuminati en vrijmetselaars. leg ik het zo goed uit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
"dat is gewoon zo" is geen reden heProbeer het nou nog eens. Kan je het voor jezelf uitleggen? Zo niet, dan is dat een belangrijke hint dat je dit op blind vertrouwen zegt, zonder te snappen waar je over praat.
Dat zijn veel woorden, maar nog steeds geen antwoord op de vraagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:15 schreef tribalwars het volgende:
[..]
omdat vliegtuig strepen niet veel groter worden en in wolken veranderen kan wel maar dan is niet de hele lucht bedekt met melk achtige wolken. vliegtuig strepen blijven maar een paar uur hangen en zorgen voor bijna geen extra wolken dat is een fabel dat ze wolken kunnen vormen dat hebben ze in je hoofd gezet zodat ze kunnen sproeien. zonder dat mensen het opmerken en,dat werkt best aardig want de meeste mensen denken dat het vliegtuigen zijn die voor die melkachtig wolken zorgen op een zomerse zonnige dag. terwijl dat chemtrails zijn die dat doen die vormen chemisch kunstmatig wolken . en als je goed kijkt zie je uit een normaal passagiers vliegtuig maar een klein streep komen contrail. die grote streep die kunstmatige wolken vormt chemtrails worden vaak veroorzaakt door militair vliegtuigen. weet je ook waarom we worden besproeit. dat leg ik je even uit. we worden bespoeit zodat we zwakker worden , niet meer ons eigen voedsel kunnen kweken dus moeten we aangepaste zaden komen verdienen ze heel veel aan, bevolking verminderen zo proberen ze het aantal mensen te verkleinen. want chemtrails hoort bij de agenda van de illuminati en vrijmetselaars. leg ik het zo goed uit.
Dat kan dus prima, natuurkundig gezien. Als de lucht een dusdanig hoge luchtvochtigheid heeft dat de lucht op het punt van wolkvorming zit bijvoorbeeld. Het condensspoor functioneert dan als een soort katalysator.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef tribalwars het volgende:
condens sporen worden bijna niet groter omdat het natuurkundig niet kan.
chemtrails sporen worden wel groter omdat er stoffen in zitten die ervoor zorgen dat er makkelijk wolken worden gevormt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |