jaquote:
nope, 15.15quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je moest toch tot 5?
Iedereen is welkom hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga weg mongool, ik wil je niet eens aanraken.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga weg mongool, ik wil je niet eens aanraken.
doe eens een uiquote:
zoek een pcquote:
ja dat heb ik nuquote:
Diep deze zin. #Levensfeitenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef promisionxexposed het volgende:
Donderdag is een stomme dag, het is bijna vrijdag maar toch niet helemaal
wel cijferlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoelde het niet letterlijk.
Ok ok, beter. Ik mag zo weerquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bedoelde het niet letterlijk.
lekker tot tien uur ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok ok, beter. Ik mag zo weer
oh nice heb al de hele week zin in Taksi maar vergeet het steeds mee te nemen,morgen is de dag dat ik taksi niet vergeetquote:
Ik heb het net ook meegenomenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nice heb al de hele week zin in Taksi maar vergeet het steeds mee te nemen,morgen is de dag dat ik taksi niet vergeet
altijd lachen met mijquote:
oh nicequote:
Neem je tax dan ook meequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh nice heb al de hele week zin in Taksi maar vergeet het steeds mee te nemen,morgen is de dag dat ik taksi niet vergeet
Nee ik wil alleen en in alle rust genieten van mijn taksiquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Neem je tax dan ook mee
Taksi is lekkah
wat flauwquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik wil alleen en in alle rust genieten van mijn taksi
jer, whaddupquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef supersof het volgende:
shitik heb dat halve ding gegeten en daarna heel veel taksi gedronken
misselij nu bah
Wat is er manquote:
aaawhquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik ben bij gym van de kast geflikkerd, ik deed een 'arabier'
Je bent ontploft en hebt nu 72 maagden?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
gebeurt*quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef supersof het volgende:
[..]
aaawhgym is stom
vooral als dat gebeurd
Ja heel grappig jaquote:
ja eigen schuld hequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef JRRY het volgende:
[..]
Konijnenpakquote:
Ja oke, maar wel aandacht verdelen danquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
fijn toch een innig moment met de taksi
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent ontploft en hebt nu 72 maagden?
Soort van radslag volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is een arabier nou weer dan?
oh komt goed hoor want ik drink de taksi meteen als ik thuis komquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja oke, maar wel aandacht verdelen dan
dat je met je benen in de lucht gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ooiquote:
Alles kits achter de rits?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik heb die groet nou begrepen, vraag je nou naar erectieproblemen, ffzo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ooi
[..]
Alles kits achter de rits?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb die groet nou begrepen, vraag je nou naar erectieproblemen, ffzo?![]()
owhhhquote:
Stiekem welquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik heb die groet nou begrepen, vraag je nou naar erectieproblemen, ffzo?![]()
Jij staat ook op google afbeeldingenquote:
heb je mij gegoogled?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij staat ook op google afbeeldingen
Ik wilde dezelfde pagina als jou quoten alleen dan met Littlebrowniequote:
Wat is dat nou weer voor domme opmerking?quote:
Truequote:
een verkapte welquote:
xdxdquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde dezelfde pagina als jou quoten alleen dan met Littlebrownieen toen zag ik brownies, en een baby en jouw hoofd
ja maar ik had deze al bedachtquote:
OK volgende doe je mijnes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik had deze al bedachtomdat ik net taksi heb gehaald
Oke als ik eraan denkquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
OK volgende doe je mijnes.
Dan kan ik nu met een gerust hart een schoolboekje lezen
lekkahquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam eet een pizza
quote:
dat liedquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over de pizza, vanzelfsprekend
jajaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bazennummer ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoinquote:
quote:
quote:
quote:
Hoe gaat het met jullie, schatjens?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken maar toch: hoi Appel
Ja had hem ook al gelinktquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)eert-zich-tot-islam/
Een PVV'er die moslim wordt
stabielquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Hoe gaat het met jullie, schatjens?
Goed want het is bijna Vrijdag, met jou dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Ook goed want ik heb morgen de eerste 2 uur vrij!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Goed want het is bijna Vrijdag, met jou dan?
In ieder geval beter dan anders!quote:
Lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ook goed want ik heb morgen de eerste 2 uur vrij!![]()
[..]
In ieder geval beter dan anders!
heej appolquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
[..]
Lekker manquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hehe ik ben mijn twitter aan het verneuken
Ja wantquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
[..]
heej appol
ja gaat goed![]()
![]()
met jou ook?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:08 schreef AppelCake het volgende:
ik heb morgen de eerste 2 uur vrij!![]()
mooi zoquote:
Ik hoop lekkerder, zo lekker is ze nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet zo lekker als Nicki Minaj. ;s
mwa ik vind Nicki Minaj niet lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niet zo lekker als Nicki Minaj. ;s
Ik wel, maar dat komt omdat ze een slet is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vind Nicki Minaj niet lekker
Vroeger wel... Ze is helemaal verpest door de plastische chirurgie...quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop lekkerder, zo lekker is ze niet
Ja sowieso heb ik het niet zo met vrouwenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat komt omdat ze een slet is.
[..]
Vroeger wel... Ze is helemaal verpest door de plastische chirurgie...
U2quote:
http://m.youtube.com/watch?v=uq-gYOrU8bAquote:
Ik las net waar dat nummer over gaat eigenlijkquote:
en terechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
mijn vader gaat altijd helemaal los op deze![]()
ja dat is wel erg ofc maar het nummer is wel heel mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik las net waar dat nummer over gaat eigenlijk
ja dat zekerquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is wel erg ofc maar het nummer is wel heel mooi
Altijd in de autoquote:
QFTquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
We can learn to love again
nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb The Joshua Tree nog op LP hier
JAquote:
Goeie muzieksmaak die pa van jouquote:
Mn vader heeft er ook wel watquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn vaders LP collectie
hahaha nou soms niet hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goeie muzieksmaak die pa van jou
http://m.youtube.com/watch?v=lnNhNqtX1t4quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:24 schreef AppelCake het volgende:
Come on rude boy boy is you big enough?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
http://m.youtube.com/watch?v=lnNhNqtX1t4
post eens normale linkjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Dat zijn de rootsquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha nou soms niet hoorkraftwerk enzo
Jij luistert Frank Sinatra op je 14de ja?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:28 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
hier is zonquote:
Yepquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij luistert Frank Sinatra op je 14de ja?
No.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:29 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Dat is goeie muziek
En een betere vocabulaire
appol ga eens jake miller luisterenquote:
Nty.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
appol ga eens jake miller luisteren
Heb jij wel enig idee wie frank sinatra is?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
I still haven't found what i'm looking for
Waar luister je nog meer naar? Apart wel voor je leeftijdquote:
whynotquote:
You can stand onder my umbrella ella ella eh eh ehquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:32 schreef promisionxexposed het volgende:
I still haven't found what i'm looking for
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
You can stand onder my umbrella ella ella eh eh eh
nicki is geen vrouwquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik alleen naar zingende vrouwen luister.
Mijn muzieksmaak varieert heel erg, ik luister naar:quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar luister je nog meer naar? Apart wel voor je leeftijd
alienvrouwquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef supersof het volgende:
[..]
nicki is geen vrouwdat is een alien
ja mijn moeder is helemaal dol op de Bono van U2 dus heeft ze de kat ook zo genoemdquote:
Netjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak varieert heel erg, ik luister naar:
Rod stewart, queen, the doors maar ook naar owl city
En nog veel meer
FIREFLIES!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak varieert heel erg, ik luister naar:
Rod stewart, queen, the doors maar ook naar owl city
En nog veel meer
hoi, ik ken jou niet. ik ben sofquote:
Ook een manier om aan je namen te komen jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mijn moeder is helemaal dol op de Bono van U2 dus heeft ze de kat ook zo genoemd
Appel luistert alleen naar nichtenmuziekquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alleen fireflies van Owl City kennen
Ik ken er meer maar dat is de leukste.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Alleen fireflies van Owl City kennen
dankjequote:
Ik denk altijd aan je.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Succes!
Wel even denken aan me terwijl je poept he
ik ben jordyquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi, ik ken jou niet. ik ben sof
haha ik denk dat mijn ma dat stom vindtquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ook een manier om aan je namen te komen ja
Mijn manier is makkelijker![]()
Stap 1. Regel een dier
Stap 2. Vernoem hem naar een ander diersoort
catchy nummertje. wel aardigquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:39 schreef mr_chuck het volgende:
Nou, good time vind ik ook erg goed
Al te vaak gehoord...quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:39 schreef mr_chuck het volgende:
Nou, good time vind ik ook erg goed
wrm?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef supersof het volgende:
they had a broken keyboard
I bought a broken keyboard
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan je.
Betekent dit dat je een foto wilt ofzo?
Ach tenminste wel leuke namenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik denk dat mijn ma dat stom vindtdie bedenkt alle namen
This is fucking awesome!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef promisionxexposed het volgende:
I've got twenty dollar in my pocket
I bought a skeet blanket, then I bought a kneeboardquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef supersof het volgende:
they had a broken keyboard
I bought a broken keyboard
because it's fucking awesumquote:
Bowie heb ik wel bedacht though maar ik ben dan ook fuckin' awesumquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef Taexon het volgende:
[..]
Uhh nee dankje!
[..]
Ach tenminste wel leuke namen
Nirvana, Snow Patrol, U2, Linkin Park, RHCP, Avicii, Swedish House Mafia, Eminem, Kane, Di-rect, The Opposites, Queen, The Beatles, Keane, Live, Nickelback, P!nk,quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I bought a skeet blanket, then I bought a kneeboard
waarschijnlijk heb je geen flauw benul waar ik het over hebquote:
SHMquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nirvana, Snow Patrol, U2, Linkin Park, RHCP, Avicii, Swedish House Mafia, Eminem, Kane, Di-rect, The Opposites, Queen, The Beatles, Keane, Live, Nickelback, P!nk,
erg breed dus
jeetjequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nirvana, Snow Patrol, U2, Linkin Park, RHCP, Avicii, Swedish House Mafia, Eminem, Kane, Di-rect, The Opposites, Queen, The Beatles, Keane, Live, Nickelback, P!nk,
erg breed dus
Ze hebben af en toe wel lekkere nummersquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
SHM
Stelletje oplichters
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je geen flauw benul waar ik het over heb
Nee ik zweer bij de blauwequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
heeft iemand al eens de rode of groene taksi gehad?
Ook erg goeie muzieksmaakquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
erg breed dus
quote:
Groene?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef supersof het volgende:
heeft iemand al eens de rode of groene taksi gehad?
En heeeel af en toe wil ik de top-40 nog weleens opzetten, maar 80 procent is crap dusquote:
Werksequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga even de superheld uit hangen bij de lokale Albert Heijn
En vanavond is hier in de SC een feestje omdat ik al weekend heb. Daarom zal ik iedereen vanavond adoreren.
werksequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En vanavond is hier in de SC een feestje omdat ik al weekend heb. Daarom zal ik iedereen vanavond adoreren.
Werkzequote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja blue 4 evahquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee ik zweer bij de blauwe
Morgen taksi
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:44 schreef mr_chuck het volgende:
[..]
Yep, just asking
Omdat je zei: stupid girls
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij bent fucking awesome
Ik drink altijd oranje. ;$quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
[..]staat op de verpakking dat rood en groen nieuwe zijn
quote:
dat kan ook alleen Peter overkomenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oh god peter heeft weer eens een ongelukje op het werk
Aanhanger schoot van de auto aftegen een boom
Het is te zoet... Ik doe er altijd voor de helft water in.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef supersof het volgende:
eigenlij vind ik de geur van taksi lekkerder dan de smaak
ah bahquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is te zoet... Ik doe er altijd voor de helft water in.
Ja die aanhanger was gewoon niet meer goed..quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat kan ook alleen Peter overkomen![]()
Ooit gehad. Maar had geen zin meer het bij te houdenquote:
Nu moet ik weer denken aan die klimop en die naam peter, dankjewelquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja die aanhanger was gewoon niet meer goed..maar net als je zegt kan alleen hem overkomen
Komt die dat net heel blij in mijn kamer vertellen.. echt dafuq peter
Bij te houden? Hoef je niet zoveel voor te doen hoor :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit gehad. Maar had geen zin meer het bij te houden
Nouja, je kan bijhouden welke muziek je het meest luistert enzo. maar dat gaat via je pc, en ik luistr alleen youtube dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bij te houden? Hoef je niet zoveel voor te doen hoor :p
Luister je trouwens naar de Pixies toevallig?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit gehad. Maar had geen zin meer het bij te houden
Ken ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Luister je trouwens naar de Pixies toevallig?
Echt die klimopquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nu moet ik weer denken aan die klimop en die naam peter, dankjewel
upload naar youtube en geef een linkquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef mr_chuck het volgende:
Ik ga even een plankje doorhakken.
Hoe post ik er een filmpje van op fok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef Taexon het volgende:
Wie wilt er een foto kopen van de poep van rock?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf man, rock is één monk
omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
hahahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt die klimoptelkens als die in een tshirt loopt blijf ik er nu op letten
Hoeveel kost het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel underground-bandjes die als inspiratiebron golden voor Nirvana vind ik ook niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Jammer, inspiratiebron geweest voor Nirvana
Gadverdamme echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
"No-liferrrrrrr, Homooooooo"quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahadie zoons van hem zijn ook al zulke bazen
hahahaha echt wat een mafkezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
"No-liferrrrrrr, Homooooooo"
"Jij houd gewoon stiekem van mannen he..."
Ook echt terwijl ik met jou op de knab zitdafuq
Pixies is niet echt underground, maar je moet er wél van houdenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel underground-bandjes die als inspiratiebron golden voor Nirvana vind ik ook niks![]()
Tot een paar jaar geleden vond ik Nirvana zelf ook niks, door mijn ex ben ik er fan van geworden
ik xdxdquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef msacras het volgende:
Oeeeeh ik heb een smsje! Spannend, van wie zou het zijn
Tax + Taksi yayquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:54 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik krijg dorst door deze TT en heb morgen pas Taksi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |