Dat was zijn eerste reactiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je 3 liter koffie en een zak chips naar binnen gaat werken, is het dan niet gezonder om weer te gaan roken?
BABYYYYquote:
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste reactieHij vroeg zich af of het niet verstandiger was om weer te gaan roken; maar dat heb ik meteen afgeketst
![]()
Is ook al poging honderdmiljoenmiljard ofzoWordt wel eens tijd dat ie er nu helemaal vanaf komt verdeurie!
Doe de Chinezen hier ook allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Of gekookt water drinken, maar dat vertel ik jullie lekker niet want dat vinden jullie gek
Op de TU hebben ze knakworst koffiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef megamandy het volgende:
KoffieOp de TU hebben ze lekkere koffie
Maar dat moet je wel betalen en daar staat niet altijd iemand achter
Dan heb je wel nog altijd automatenkoffie, meh!
Of oploskoffie op het werkDan haal ik altijd bij de Hema of de Bakker Bart
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU hebben ze knakworst koffie![]()
Maar die zul jij wel niet bedoelen
Koffiezetapparaat op kantoor
Oh daarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die in het Auditorium bij de koffiebar. Die cappucino is zooooo lekker
Das een irritant gevoel ja.. Maar ik dacht dat jij een bril droeg, of niet meer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Argh al een paar dagen last van mijn oog die iedere keer 'twitcht'Snap je wat ik bedoel? Als in... spieren die dus samentrekken endeso... Vlg mij komt het doordat ik nu zwaardere lens aan dat oog in heb en hij moet 'wennen'...
Zo. Zelfdiagnose
Ik heb ook lenzenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das een irritant gevoel ja.. Maar ik dacht dat jij een bril droeg, of niet meer?
Ah vandaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen
Ik draag beide (nee niet tegelijkertijd)
(ik zag alweer schaar daarop antwoorden namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah vandaar(nee duh
)
Ik draag mijn bril alleen als ik zeker weet dat niemand het ziet(behalve B dan
)
Ja da geloof ik, zo'n soort sport met een bril op lijkt me ook niet zo handigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
(ik zag alweer schaar daarop antwoorden namelijk)
In de winter heb ik meestal mijn bril op; in de zomer mn lenzen want is handiger met zweethoofd/zonnebrilMaar nu ben ik de winter zat.... + wel handiger met derby ook tbh
Ja het is ook puur wat je gewend bent idd; mijn 2 broers dragen ook altijd hun lenzen. Hebben een hekel aan een bril verder. En ik vind het af en toe wel leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja da geloof ik, zo'n soort sport met een bril op lijkt me ook niet zo handig
Ik vind mijn bril gewoon niet lekker zitten. Een dag kan wel, maar daarna erger ik me er gewoon aan. En ik ben een deel van mijn blikveld kwijt, wat ik met lenzen nog wel heb. En ik heb geen brillenhoofd vind ik, dus ik zie mezelf liever zonder bril (en da's eigenlijk de voornaamste reden om lenzen te dragen voor mij)
Jouw bril is ook tofquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het is ook puur wat je gewend bent idd; mijn 2 broers dragen ook altijd hun lenzen. Hebben een hekel aan een bril verder. En ik vind het af en toe wel leuk
Handspiegeltje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe maak je je eigenlijk op zonder bril, vraag ik me wel eens afIk zou dan echt in de spiegel moeten kruipen zo ongeveer en dat werkt voor geen meter
Maar ik heb nu, terwijl ik dus lenzen draag, al een spiegel in mijn hand die ik redelijk dicht bij mijn gezicht houd om de details goed te zien. Maar die afstand is zonder lenzen in te ver en als ik dan iets met een kwast doe, dan tikt het uiteinde heel de tijd tegen die spiegel aan en dan steekt er weer wat in mijn oog en pffff gedoequote:
Het went ook natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik heb nu, terwijl ik dus lenzen draag, al een spiegel in mijn hand die ik redelijk dicht bij mijn gezicht houd om de details goed te zien. Maar die afstand is zonder lenzen in te ver en als ik dan iets met een kwast doe, dan tikt het uiteinde heel de tijd tegen die spiegel aan en dan steekt er weer wat in mijn oog en pffff gedoeDus ik maak me alleen maar op met lenzen in
Ja dat zal ook wel. Ik heb vanaf mijn 13e lenzen en daarvoor droeg ik nooit make up dus heb het mezelf ook nooit aan hoeven lerenquote:
Oh, nee, dat vind ik suf, ik drink ook gewoon koud water. Maar gekookt water (en dan heet drinken) vind ik soms gewoon lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe de Chinezen hier ook allemaalDie beweren dat koud water (of eigenlijk alle vocht met een temperatuur lager dan 37 graden Celcius) drinken slecht voor je lijf is
Dan heb jij best een fikse sterkte denk ik?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik heb nu, terwijl ik dus lenzen draag, al een spiegel in mijn hand die ik redelijk dicht bij mijn gezicht houd om de details goed te zien. Maar die afstand is zonder lenzen in te ver en als ik dan iets met een kwast doe, dan tikt het uiteinde heel de tijd tegen die spiegel aan en dan steekt er weer wat in mijn oog en pffff gedoeDus ik maak me alleen maar op met lenzen in
mijn oma van 85 doet dat ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, nee, dat vind ik suf, ik drink ook gewoon koud water. Maar gekookt water (en dan heet drinken) vind ik soms gewoon lekker
Taart, is mine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Ja inleveren maar!quote:
Nope, ik heb afgelopen maandag pas een shipping mail gehad dat ze 'm toen opnieuw verzonden hadden. Opschieten doet het niet echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja inleveren maar!ik hoop zo dat die van ons ook een beetje aantoonbaar is.....
En kelere wat doen mijn tetten pijn! Zijn aan het proefdraaien ofzo voor straks, oei oei....
Mss, heb jij je Load al ( nu bij mij een week onderweg, wait whut, bijna twee maanden geleden besteld)
OMFGquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
Tele2![]()
![]()
![]()
Mijn geklooi is dus nog niet voorbijHeb ik vandaag mijn allereerste factuur ontvangen sinds de overstap van november. Klopt er helemaal niks van ! Er wordt vanaf 15-11 berekend terwijl ik mn simkaart pas 2 december heb ontvangen
Ook is mij een tegoed van 15 euro beloofd; staat er 'tegoed: 12,40'
Zou ik een mobiel abonnement moeten hebben van 8 euro per maand; staat er: maandelijks abonnement 16,75
AARRGHHH
Morgen maar weer eens bellen. Ik heb zo'n spijt van m'n overstap![]()
Ik was er zelf niet opgekomen maar ik vond hem wel garpigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
(ik zag alweer schaar daarop antwoorden namelijk)
In de winter heb ik meestal mijn bril op; in de zomer mn lenzen want is handiger met zweethoofd/zonnebrilMaar nu ben ik de winter zat.... + wel handiger met derby ook tbh
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef Loqi het volgende:
shit shit shit, ik ben een uitje aan het snijden en ik schiet uit![]()
pic in spoiler.. NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOE snij jij een ui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ze zijn wel consequentquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
Tele2![]()
![]()
![]()
Mijn geklooi is dus nog niet voorbijHeb ik vandaag mijn allereerste factuur ontvangen sinds de overstap van november. Klopt er helemaal niks van ! Er wordt vanaf 15-11 berekend terwijl ik mn simkaart pas 2 december heb ontvangen
Ook is mij een tegoed van 15 euro beloofd; staat er 'tegoed: 12,40'
Zou ik een mobiel abonnement moeten hebben van 8 euro per maand; staat er: maandelijks abonnement 16,75
AARRGHHH
Morgen maar weer eens bellen. Ik heb zo'n spijt van m'n overstap![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef Loqi het volgende:
shit shit shit, ik ben een uitje aan het snijden en ik schiet uit![]()
pic in spoiler.. NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Mhehe, ik tik ook wel eens tegen de spiegel ja zonder brilquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das idd wel erg netjes! Niet veel die dat doen.
Trouwens! Even iets andersVorige week kwam iemand naar me toe van het andere bedrijf die hier ook in ons pand zit (wij delen de keuken dus hebben wel goed contact met de medewerkers daar) en die zag dat ik je ken! Zij heeft namelijk met jou op school gezeten
Er is alleen 1 probleem: Ik weet niet meer wat haar naam is en ik durfde het niet te vragen want die hoor ik eik wel te kennen na 3 jaar
![]()
![]()
Kuch.
Zo. Zeer interessant feitje dit![]()
Omnomnom!quote:
Dat gaat je zeker lukkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb nog exact 4 weken om 3.5 kilo af te vallen. Dat moet wel lukken toch?
Doelen stellen ftw.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd loqi vetDat gaat echt wel lukken op je face jongeuh
Hoe is het met de geur van de latex? Wel weggetrokken nu het eenmaal op je hand zit?
Doorgaan zoals ik nu ga. Dan moet het wel goed komen denk ik. Ik ben over exact 4 weken jarig en dan wil ik er wel graag 10 kilo af hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukken![]()
![]()
Wat is zo'n beetje je planning dan?
tuurlijk wel, beetje streng zijn en lekker bewegen, dan haal je er vijf!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb nog exact 4 weken om 3.5 kilo af te vallen. Dat moet wel lukken toch?
Doelen stellen ftw.
Beetje 'gezet'; bril; bruin haar... groter dan ik (ok dit helpt niks want dit kan iedereen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOL
zei ze nog welke opleiding of hoe ziet ze eruit?
en hoe zag ze dan dat wij elkaar kenden?
was je min anderhalf deze week?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Doorgaan zoals ik nu ga. Dan moet het wel goed komen denk ik. Ik ben over exact 4 weken jarig en dan wil ik er wel graag 10 kilo af hebben.
Jep, -1.6 zelfs. Terwijl ik dit weekend echt faalde met eten. Dus ik denk dat ik niet eens zo heel streng hoef te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je min anderhalf deze week?
priem ...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje 'gezet'; bril; bruin haar... groter dan ik (ok dit helpt niks want dit kan iedereen zijn).
Ja toen ze nog fb had; zag ze dat wij vrienden waren (en nee ze heeft geen fb meer; vandaar dat ik de naam niet kan opzoeken)
Dit is zoveel faal in 1 post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat super duper!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, -1.6 zelfs. Terwijl ik dit weekend echt faalde met eten. Dus ik denk dat ik niet eens zo heel streng hoef te zijn.
zwaar wel, echt net thuis. Waren gisteravond 12:00 thuis van berlijn en voordat je dan in bed ligt is t alweer stuk later en vanochtend vroeg op, dus ben nu helemaal geslooptquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
priem ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranen
I KNOWWWW
Ik ga morgen aan mijn collega vragen voor de naam; die weet dat vast wel![]()
Goed hoor priem; SJAAN IK KEN IEMAND DIE JE KENT ZE HEEFT EEN NEUS EN 2 OGEN EN EN ENzucht
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
neusquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Tranen
I KNOWWWW
Goed hoor priem; SJAAN IK KEN IEMAND DIE JE KENT ZE HEEFT EEN NEUS EN 2 OGEN EN EN ENzucht
je weet niet wat voor oplediing t was? of welke stad? of wat doet ze nu voor werk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Tranen
I KNOWWWW
Nee. Nee. Ze is programmeur voor U & I L.earn.ingquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je weet niet wat voor oplediing t was? of welke stad? of wat doet ze nu voor werk?
wanneer ben je begonnen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd ik was ook helemaal blij verrast.
Datquote:
Die van jou is vast ook heul mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja inleveren maar!ik hoop zo dat die van ons ook een beetje aantoonbaar is.....
En kelere wat doen mijn tetten pijn! Zijn aan het proefdraaien ofzo voor straks, oei oei....
Mss, heb jij je Load al ( nu bij mij een week onderweg, wait whut, bijna twee maanden geleden besteld)
HOE!quote:
Die had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE!
En de keuze hebben om te kiezen![]()
zoveel lelijkheidquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze heeft wel goeden foto's van haar verkoopwaar
[ afbeelding ]
Ik wil wel maar even kijken hoe het met me gaat en of het mag met mijn vitamines. Daar moet ik nog even over bellen met de lactatiekundige van het ziekenhuis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Die van jou is vast ook heul mooinog even he? En oei
wil je wel bv geven?
Wel goed om daar vooraf even onderzoek naar te doen. Als je echt niet mag: er is een injectie die ze je ergens tijdens je zwangerschap kunnen geven zodat je lijf ook geen melk gaat aanmaken. Die zou ik dan in jouw geval wel vragen, dat scheelt je een boel stuwing en pijnlijke tettersquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil wel maar even kijken hoe het met me gaat en of het mag met mijn vitamines. Daar moet ik nog even over bellen met de lactatiekundige van het ziekenhuis.
Schaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor die kaart betaal je 2,25 en dan moet je hem nog zelf in elkaar zetten ookquote:
Matigheid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor die kaart betaal je 2,25 en dan moet je hem nog zelf in elkaar zetten ook
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Goede tip! Tnxquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wel goed om daar vooraf even onderzoek naar te doen. Als je echt niet mag: er is een injectie die ze je ergens tijdens je zwangerschap kunnen geven zodat je lijf ook geen melk gaat aanmaken. Die zou ik dan in jouw geval wel vragen, dat scheelt je een boel stuwing en pijnlijke tetters
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Goede tip! Tnx
Nog zelf in elkaar zetten ook![]()
De therapie is vooral gericht op levensstijl verandering, en het eten onder controle houden. Het is niet de bedoeling dat ik ga diëten, want kans op jojo. Hoe hard ik afval heb ik wel zelf in de hand, door mijn eigen sportintensiteit te kiezen en mijn eigen eetkeuze's te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mag ik wat lulligs vragen Mss?![]()
Is het nou de bedoeling dat je het hele traject in dit tempo door gaat? Want dan wordt het wel een lange zit voor je zeg maar. Of is het meer zoeken naar een natuurlijk verloop hierin?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef Incantrix het volgende:
Haat aan winterhanden, nu is de huid onder mijn trouwring weer gesprongenkan ik weer een tijd mijn ring niet om..
En morgen ga ik dus echt níks doen, behalve even luiers en stokbrood halen. Dit was echt zo'n dag waar je vanzelf gaat stuiteren van de adrenaline. Bright side: ik geloof dt ik wel kan stellen dat onze zoon zindelijk is
/dagboek
Ik ben echt belachelijk trots, alsof het iets heel bijzonders is ofzoquote:
tuurlijk is het bijzonder en ben je trots!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben echt belachelijk trots, alsof het iets heel bijzonders is ofzomaar het leek wel alsof er een kwartje viel vandaag. Wel heel handig, niet meer twee kinders in de luiers.
Datquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tuurlijk is het bijzonder en ben je trots!!
Volledig terechtquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben echt belachelijk trots, alsof het iets heel bijzonders is ofzomaar het leek wel alsof er een kwartje viel vandaag. Wel heel handig, niet meer twee kinders in de luiers.
ik wil mquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:51 schreef PriemGirl het volgende:
Kut mama film reclamenog een film op mijn never nooit niet lijstje
pehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net Fred uitgelegd hoe de interactieve tv werkt en dat je nu programma's kan pauzeren.
Dus nu is hij aan het wachten tot de reclame voorbij is, zodat hij het programma kan pauzeren om naar de wc te gaan![]()
Fredquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb net Fred uitgelegd hoe de interactieve tv werkt en dat je nu programma's kan pauzeren.
Dus nu is hij aan het wachten tot de reclame voorbij is, zodat hij het programma kan pauzeren om naar de wc te gaan![]()
pehehehehequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij komt steeds verder in de grote moderne wereldquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]weer een stukje kloof overwonnen
dat doet die box toch vanzelf?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij komt steeds verder in de grote moderne wereld![]()
![]()
Ik mag niks zeggen trouwens, want die interactieve tv is voor mij ook nieuw.
En ik had mezelf voor hetzelfde in staat gezien
Erg vermakelijk trouwens, twee autisten die samen de volgorde van de zenders moeten gaan bepalen.
Met die volgorde waren wij het uiteraard in zijn geheel niet eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat doet die box toch vanzelf?
zoals het een ekte autist betaamtquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met die volgorde waren wij het uiteraard in zijn geheel niet eens
Die volgorde was heul niet logisch. En BBC zat ergens achterin achter 100 zenders die we niet hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zoals het een ekte autist betaamt
Mij heb je daar niet over verteld, maar ik kijk bijna nergens meer van op dus try mequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die volgorde was heul niet logisch. En BBC zat ergens achterin achter 100 zenders die we niet hebben.
De uitdaging is voornamelijk om onzer beide logica's aan te laten sluiten. Is best goed gelukt
Heb ik al verteld over onze wekkertijdenlogica's?
Ik wil het weten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die volgorde was heul niet logisch. En BBC zat ergens achterin achter 100 zenders die we niet hebben.
De uitdaging is voornamelijk om onzer beide logica's aan te laten sluiten. Is best goed gelukt
Heb ik al verteld over onze wekkertijdenlogica's?
ohjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef Incantrix het volgende:
Loqi! Ik moet je filmpje nog uppen, maar komt hooren glycerine, echt? Hum, dat heb ik misschien wel in huis.. Ik word er echt helemaal kniftig van.
Milka, succes met proberen dangewoon kijken hoe ver je komt toch? Ik moet zeggen dat het me nu wel zwaarder valt als met Stef, maar nu heb ik er natuurlijk een stuiterpeuter bij. Maar de bv an sich loopt wel.
Ik vind persoonlijk dat de zijne erger is dan de mijnequote:Op donderdag 28 februari 2013 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mij heb je daar niet over verteld, maar ik kijk bijna nergens meer van op dus try me
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de zijne erger is dan de mijne
Ik zet altijd mijn wakeup-light met de radio. 10 minuten later gaat m'n telefoon (zodat ik weet dat het menens is), die vervolgens om de 5 minuten snoozed.
De wakeuplight mag op twee verschillende minuten-punten: 18 of 48. Daarmee staat de telefoon dus altijd op 28 of 58 (zodat ik direct op de radio het nieuws kan horen). Andere opties zijn er niet. Ik kan dus niet de wekker een kwartiertje eerder of later zetten, want dan klopt hij niet meer
Op mijn telefoon heb ik daarnaast een aparte wekker voor als ik aan het werk ben. Deze snoozed niet, heeft een ander geluid en een zachter geluid. Ik slaap op m'n werk altijd lichter, word makkelijker wakker en wil voorkomen dat de kinderen wakker worden van m'n wekker. Deze gaat altijd op afgeronde 5-tallen en kan wel het hele uur rond.
Nu Fred:
Het aantal minuten moet deelbaar zijn door het aantal uren.
Dus hij zet de wekker op 6:54, want 54 zit in de tafel van 6.
7:49 kan wel, 7:52 niet. Welk minutenaantal hij heeft is dus afhankelijk van welk uur er voor staat.
Ik vind die erger persoonlijk![]()
Wij passen zo goed bij elkaar![]()
grappig maar nog wel enigszins normaal, quirky te noemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zet altijd mijn wakeup-light met de radio. 10 minuten later gaat m'n telefoon (zodat ik weet dat het menens is), die vervolgens om de 5 minuten snoozed.
De wakeuplight mag op twee verschillende minuten-punten: 18 of 48. Daarmee staat de telefoon dus altijd op 28 of 58 (zodat ik direct op de radio het nieuws kan horen ). Andere opties zijn er niet. Ik kan dus niet de wekker een kwartiertje eerder of later zetten, want dan klopt hij niet meer
Op mijn telefoon heb ik daarnaast een aparte wekker voor als ik aan het werk ben. Deze snoozed niet, heeft een ander geluid en een zachter geluid. Ik slaap op m'n werk altijd lichter, word makkelijker wakker en wil voorkomen dat de kinderen wakker worden van m'n wekker. Deze gaat altijd op afgeronde 5-tallen en kan wel het hele uur rond.
ermahgerdquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nu Fred:
7:49 kan wel, 7:52 niet. Welk minutenaantal hij heeft is dus afhankelijk van welk uur er voor staat.
Ik vind die erger persoonlijk
Wij passen zo goed bij elkaar
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De wakeuplight mag op twee verschillende minuten-punten: 18 of 48. Daarmee staat de telefoon dus altijd op 28 of 58 (zodat ik direct op de radio het nieuws kan horen). Andere opties zijn er niet. Ik kan dus niet de wekker een kwartiertje eerder of later zetten, want dan klopt hij niet meer
Nu Fred:
Ik vind die erger persoonlijk![]()
Wij passen zo goed bij elkaar![]()
Zelfde als bij mij: Dan klopt het nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
grappig maar nog wel enigszins normaal, quirky te noemen.
[..]
ermahgerd
wat vreselijk vermoeiend moet dat zijn als je eerst alles om moet gaan rekenen.
Wat gebeurt er als Fred zijn wekker op 7.52 gezet wordt?
Ja maar wat dán?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zelfde als bij mij: Dan klopt het niet![]()
Fred z'n reactie: Dat doe ik nietquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred z'n reactie: Dat doe ik niet![]()
Mijn reactie: Er gebeurt heul niks als ze niet goed staan, behalve dat het niet klopt. En waarom zou je het dan doen?
Ik zet 'm op de tijd dat ik op moet staan, niks meer en niks minderquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik heb dus ten onrechte de veronderstelling dat veel mensen gekke tijden op hun wekkers hebben staan?![]()
![]()
-_O -_O -_O -_Oquote:
Dafuq is deze?quote:
ERMAGERD IK BEN NORMAAL!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Even voor heel want nieuws kan ik me nog wel wat bij voorstellen, overigens.
Al zou ik 'm er dan een paar minuten na zetten, want wakker worden met nieuws vinnik matig.
Ik calculeer snooze tijd in. Simpel levenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar ik heb dus ten onrechte de veronderstelling dat veel mensen gekke tijden op hun wekkers hebben staan?![]()
![]()
Dit, daarom is standaard op het hele uur nooit een probleem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zet mijn wekker op een tijd dat ik nog een paar keer kan snoozen. Hoe dat uiteindelijk uitkomt is niet van belang
Dat vind ik dan weer heel logisch allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan heb je dus een hoop pret met een zenderlijst.
Hij vond dat 1 t/m 8 gelijk moest staan aan de zenders met die cijfers (ned 1,2,3, rtl 4,5, sbs 6, rtl 7,8). Kan ik me in vinden. Dan Veronica, want dat kijken we beiden aardig wat.
Ik vond het een goed idee om Net 5, TLC, Discovery en National Geographic achter elkaar te zetten. Want net 5 is een wijvenzender, TLC is ook animal planet en daarmee dus een mooi bruggetje naar discovery en National Geographic.
Daarna de Belgische zenders en de Britse zenders. België is dichterbij, dus die gaat eerst.
En eerst MTV, daarna Euro Sport en Sport 1. Naar de eerste kijk alleen ik, de tweede kijkt alleen hij, dus die horen bij elkaar. En omdat hij er dan twee krijgt moet mijne als eerst, want dat is eerlijker.
Nee?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel logisch allemaal
Gekkie, je gaat al trouwen met BB!quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga trouwen met mijn weegschaal
Okee maandag haat ik m weer, maar toch
oh ja. Maar toch! Ik schiet omlaag momenteel! *afkloptquote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gekkie, je gaat al trouwen met BB!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh ja. Maar toch! Ik schiet omlaag momenteel! *afklopt
Maar je hebt je er opnieuw naar toe moeten werken, plus je bent gestopt met roken tussendoor!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
85.2!
Het klinkt zo suf omdat ik dat ook ongeveer had toen mijn rug krak zei
Anyway, nog 700 gram en dan heb ik geen obesitas meer
ik val niet af voor mijn bruiloftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar je hebt je er opnieuw naar toe moeten werken, plus je bent gestopt met roken tussendoor!
Dus het blijft gewoon super![]()
![]()
Heb je een doel voor de bruiloft?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
85.2!
Het klinkt zo suf omdat ik dat ook ongeveer had toen mijn rug krak zei
Anyway, nog 700 gram en dan heb ik geen obesitas meer
Geen idee !quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:06 schreef BBQ-kip het volgende:
En Priem, heeft die collega geen serieuze verslavingsissues als hij zo overstapt van roken naar eten en zoveel koffie drinken?
Ik hoop dat het bij hem niet ook op andere vlakken speelt, maar via zijn huisarts kan hij begeleiding krijgen daarbij als hij wil. Best lastig om die cirkels te doorbreken als hij echt zo verslavingsgevoelig is.
bizar!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn jas heb ik woensdag besteld, donderdag verzonden, wordt vandaag geleverd. Tweede keer al dat dit zo snel gaat (als je twee achterlijk snelle bestellingen voor de kittens niet meetelt zelfs). Dat dit kan.
Oh das ook heel nice! Ik had afgelopen vrijdag een h&m pakket binnengehad, dezelfde dag nog deels retour gestuurd en vandaag pas bericht dat ze hem hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bizar!
Ik heb wel mijn geld al terug van Vimodos, pakketje heb ik dinsdag retour gestuurd![]()
ja, maar dat moet natuurlijk eers naar Polen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh das ook heel nice! Ik had afgelopen vrijdag een h&m pakket binnengehad, dezelfde dag nog deels retour gestuurd en vandaag pas bericht dat ze hem hebben
Oh echtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat moet natuurlijk eers naar Polen.
Ik kreeg ook een retourbevestiging van Zaadlando terwijl de T&T nog op "distributiecentrum PostNL" staat. Maar volgens mij kun je daar wel ff op je geld wachten
JIJ LAKT GEWOON JE NAGELS TERWIJL JE PREGGERS BENT, ONTAARDE HORRORMOEDER!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef milka82 het volgende:
Kelere, dat het je een uur kost, inclusief foilmethode, om je nagels lakvrij te krijgen.... En wat had ik op? Twee laagjes roze Orly en een laagje Connect the Dots.
Nu dan eindelijk schoon..... Doe ik er Bubblebath op, krijg ik iig geen commentaar in het ziekenhuis vanmiddag bij de anesthesist.
Maar waarom zou je dan commentaar krijgen op je nagellak?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:22 schreef milka82 het volgende:
Ik weet het, maar ik heb alleen nog maar een preoperatief gesprek, hoef er nog niet in.....
Jup, de hele zwangerschap gedaan, kind zit in mijn buik, niet in mijn nagelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JIJ LAKT GEWOON JE NAGELS TERWIJL JE PREGGERS BENT, ONTAARDE HORRORMOEDER!
Niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef milka82 het volgende:
[..]
Jup, de hele zwangerschap gedaan, kind zit in mijn buik, niet in mijn nagel
Mevrouw, u moet uw nagels wel schoon en lakvrij hebben tijdens de operatie....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:23 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan commentaar krijgen op je nagellak?
GAAT U NU OPEREREN DANquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef milka82 het volgende:
[..]
Mevrouw, u moet uw nagels wel schoon en lakvrij hebben tijdens de operatie....
En dan zegt ie zo van ja natuurlijk domme koe en dan steekt ie zijn scalpel in milka's buik en trekt ie zo Taeke er uit!quote:
Ik lak ze ook niet dagelijks, ben van twee a drie keer per week naar 1 keer per week gegaan. Maar ik zonder nagellak is als ik zonder string, niet compleet, hahaha. En dan te bedenken dat ik mijn stringiedingies ook een paar weken moet missen straks... Kraamverband past er zo lastig inquote:
Ik lollerde!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan zegt ie zo van ja natuurlijk domme koe en dan steekt ie zijn scalpel in milka's buik en trekt ie zo Taeke er uit!
Nee?
Positiestringsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:27 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ik lak ze ook niet dagelijks, ben van twee a drie keer per week naar 1 keer per week gegaan. Maar ik zonder nagellak is als ik zonder string, niet compleet, hahaha. En dan te bedenken dat ik mijn stringiedingies ook een paar weken moet missen straks... Kraamverband past er zo lastig in
gelukkig. Ik vind dat ook zo gek. Gewone onderbroeken trek je toch ook niet tot boven je navel op?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee man gek! Gewoon mijn eigen, onder mijn buik geparkeerd.
Hahaha, mijn man zei ook al' je valt best mee deze keer'......quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind Milka verdacht onhormonsterlijk trouwens
Zou dat komen omdat het een jongen is? Dat zijn mannelijk hormonen (quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
Hahaha, mijn man zei ook al' je valt best mee deze keer'......
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef milka82 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik zie jou ook echt met geen mogelijkheid als hormonster in mijn hooft. Jij bent altijd de nuchterheid zelve volgens mijquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]hier valt het ook wel mee. Nu ik weet dat het goed is, is het wat makkelijker ook
ik wil die kinderen van jou echt eens ontmoeten man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:36 schreef milka82 het volgende:
Geen idee? Nu ben ik van mezelf al geen paniekhaas maar nu ben ik helemaal zen wat betreft de zwangerschap. Tis nummer drie hč, been there done that gevoel. Al ben ik nu wel erg moe en soms iets te kortaf naar mini en midi hoor ( mini weet dat ik niet meer zo hard kan lopen dus die peert hem wanneer ze hem peren kan, lachend! Trollkint!)
quote:DIT ZIJN MIJN BEESTJES! Kijk maar ff
Om welke omstandigheden ook ik zou ze nooit weg kunnen doen.
Ik zie hier heel veel mensen die hun kat of poes weg doen omdat ze zijn verhuist of ze zwanger zijn, nou als je zwanger bent hoef je niet je kat weg te doen alleen er goed mee oppassen, neem dan geen kat zeg ik dan. maar goed.
En mensen die gaan verhuizen kunnen hun kat best meenemen of ze moeten kleiner gaan wonnen en ze hebben er vier ofzo, maar dan kan je er altijd nog een of twee houden.
Ik zeg altijd als je eraan begint moet je er voor het beestje zijn tot zijn dood.
Nee niksquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ze verkoopt d'r buffetkast? Of wat?
Kom maar langs! Mini zit nu in de fase van gekkie ( sekkie volgens haar) en stommerd. En afgelopen week was ik een scheetie? Midi is puber in de dop, helemaal leip van One Direction en is vorige week tijdens de skivakantie met haar vader wezen shoppen met de ' knapste jongen van het skidorp'. Haar vader was nog in de veronderstelling dat hij dat wasquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil die kinderen van jou echt eens ontmoeten man.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Kom maar langs! Mini zit nu in de fase van gekkie ( sekkie volgens haar) en stommerd. En afgelopen week was ik een scheetie? Midi is puber in de dop, helemaal leip van One Direction en is vorige week tijdens de skivakantie met haar vader wezen shoppen met de ' knapste jongen van het skidorp'. Haar vader was nog in de veronderstelling dat hij dat waspheheheh. Helaas papa, kleine meisjes worden groot.
Oh okee, tof!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee nikswilde ze gewoon ff melden.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Dat lijkt me ook echt superfrustrerend jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Collega's terugNiet meer forever alone op kantoor
Collega's zeer gefrustreerd omdat ze niks hebben kunnen meten, dus ze kunnen niks hebben en zijn super cynisch over ALLES vandaag, echt ik lach me dood![]()
Wij hebben een tuin want we wonen begane grondquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
MissC, hebben jullie een balkon? En mogen de katten erop?
In mei ergens is er schijnbaar weer meettijd dus de kans zit erin dat ze dan weer terugmogen jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook echt superfrustrerend jamoeten ze nu nog terug om het alsnog uit te voeren?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef milka82 het volgende:
[..]
Kom maar langs! Mini zit nu in de fase van gekkie ( sekkie volgens haar) en stommerd. En afgelopen week was ik een scheetie? Midi is puber in de dop, helemaal leip van One Direction en is vorige week tijdens de skivakantie met haar vader wezen shoppen met de ' knapste jongen van het skidorp'. Haar vader was nog in de veronderstelling dat hij dat waspheheheh. Helaas papa, kleine meisjes worden groot.
Oh dat is zeker handig! Ons balkon heeft spijlen dus ik heb nu een tuigje gekocht zodat ze wel op balkon kunnen maar niet eraf kunnen vallenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wij hebben een tuin want we wonen begane grond![]()
Dus dat is echt superhandig voor de oudste kat, kan ie gewoon zonder problemen naar buiten
De meeste katten vallen niet zomaar van een balkon he. Hoe hoog woon je?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh dat is zeker handig! Ons balkon heeft spijlen dus ik heb nu een tuigje gekocht zodat ze wel op balkon kunnen maar niet eraf kunnen vallen
Bij mijn zwager dachten ze ook dat de katten wel rustig op het balkon zouden zitten, maar daar is er dus wel een naar beneden geflikkerdquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De meeste katten vallen niet zomaar van een balkon he. Hoe hoog woon je?
Eny zat vaak op het balkon bij bb maar is er nooit af gesprongen. Hij vond het leuk om naar de auto's te kijken(bb woonde boven een druk kruispunt
)
5 hoog is het. Ik heb ook vaak zat buren gehad waarvan de kat dan ineens bij ons op balkon zat idd. Maar ze zijn zo lompquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny zat vaak op het balkon bij bb maar is er nooit af gesprongen. Hij vond het leuk om naar de auto's te kijken(bb woonde boven een druk kruispunt
)
OHAI MILO!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
)
Daar zou ik dus ook bang voor zijn op een balkon ja, dat er eentje niet uitkijkt enzo naar beneden flikkertquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
5 hoog is het. Ik heb ook vaak zat buren gehad waarvan de kat dan ineens bij ons op balkon zat idd. Maar ze zijn zo lompgisteren ook, lag Joker bovenop de krabpaal in het mandje met zijn staart te spelen en hij flikkert zo op de grond
En Hennes rookt weer en doet dat op balkon of in de deuropening. En ze worden steeds nieuwsgierigerze komen al aanrennen als ze de deur horen
Eny is een keer naar buiten gelazerd trouwens, maar dat was omdat we het raam open hadden staan 's nachts en hij met een aanloop de vensterbank op sprong. Normaal remde het raam hem af...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn zwager dachten ze ook dat de katten wel rustig op het balkon zouden zitten, maar daar is er dus wel een naar beneden geflikkerdGelukkig mankeerde dat beestje vrij weinig, maar daarna ging ze dus rustig weer het balkon op en ze is er nog bijna een 2e keer afgeflikkerd
Ik zou het wel eng vinden, kat op het balkon, dus ik zou ook voor een tuigje gaan denk ik
Ja dat lijkt me zo eng en dan 5 hoogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn zwager dachten ze ook dat de katten wel rustig op het balkon zouden zitten, maar daar is er dus wel een naar beneden geflikkerdGelukkig mankeerde dat beestje vrij weinig, maar daarna ging ze dus rustig weer het balkon op en ze is er nog bijna een 2e keer afgeflikkerd
Ik zou het wel eng vinden, kat op het balkon, dus ik zou ook voor een tuigje gaan denk ik
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eny is een keer naar buiten gelazerd trouwens, maar dat was omdat we het raam open hadden staan 's nachts en hij met een aanloop de vensterbank op sprong. Normaal remde het raam hem af...
Ahwquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeah :x heb hier toen nog fotos gepost van zijn gebroken poot
3 hoog, opzich geen probleem want ze kunnen zich dan herstellen als ze vallen en op pootjes landen, maar milo viel beneden op een schuttingquote:
900 euquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Milo heeft toen velen geld gekost met zn spalk
of twee eny'squote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is een helen mooien tas of velen velen lakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja dat corrigeren doen ze inderdaad. Maar ik hoorde ook laatst van iemand dat de kat was gevallen en ondanks het corrigeren met zijn onderkaak op de grond was geslagen en die was gebroken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
3 hoog, opzich geen probleem want ze kunnen zich dan herstellen als ze vallen en op pootjes landen, maar milo viel beneden op een schutting
Ahww, ja dat zal inderdaad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij miste alleen een slagtand
Beest zal wel goed geschrokken zijn tho
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Unf:die derde fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Unf:Ah gossieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het ziet er echt onwijs zielig uit
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Meestal als katten vallen is het of de onderkaak die breekt/splijt omdat ze er op klappen, of een pootje wat fout neerkomt die breekt, of de blaas die knapt omdat hij vol zit als de kat valt. Als ze net geplast hebben is dat vaak niet het geval maar als de blaas wel knapt hefet t beestje niet zo lang meer om te levenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat corrigeren doen ze inderdaad. Maar ik hoorde ook laatst van iemand dat de kat was gevallen en ondanks het corrigeren met zijn onderkaak op de grond was geslagen en die was gebroken.
[..]
Ahww, ja dat zal inderdaad.
Ja dit jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Milo was verre van zielig volgens mij, die zat aan melz vastgeplakt en ging huilen als ie 3sec geen aandacht kreeg
Dat is me idd wel eens uitgelegd door een dierenarts, dat juist ook het op de pootjes terecht komen dodelijk kan zijn voir een kat. Bij een val kunnen ze dan met hun kin op de grond klappen en daar kan zelfs de schedel bij breken en als dat gebeurt is het einde oefeningquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mja dat corrigeren doen ze inderdaad. Maar ik hoorde ook laatst van iemand dat de kat was gevallen en ondanks het corrigeren met zijn onderkaak op de grond was geslagen en die was gebroken.
[..]
Ahww, ja dat zal inderdaad.
Klinkt echt fantastischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is me idd wel eens uitgelegd door een dierenarts, dat juist ook het op de pootjes terecht komen dodelijk kan zijn voir een kat. Bij een val kunnen ze dan met hun kin op de grond klappen en daar kan zelfs de schedel bij breken en als dat gebeurt is het einde oefening
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is me idd wel eens uitgelegd door een dierenarts, dat juist ook het op de pootjes terecht komen dodelijk kan zijn voir een kat. Bij een val kunnen ze dan met hun kin op de grond klappen en daar kan zelfs de schedel bij breken en als dat gebeurt is het einde oefening
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:17 schreef Incantrix het volgende:
En mijn katten vielen niet van het balkon, alleen die mongolenrooie wilde altijd ervanaf springen naar het balkon van de benedenbuurmandie snapte niet dat je niet in een bochtje kunt springen, dat balkon lag recht onder het onze, zonder uitsteeksels oid om op te landen
Niet om je bang te makenquote:
Of velen kosten voor de dierenartsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik doe wel gewoon tuigjes en eventueel een langere lijn zodat ze ook weer naar binnen kunnen lopen en dan maar wat meer moeite maar geen dooie katten
Moet je toch ook niet aan denken zeg. Maar gelukkig was verder alles zo goed als okequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Niet om je bang te makenmaar ik heb ooit de kat van een vriend naar de da gereden na een val van het dakterras en toen duwde die dierenarts de linkerhelft van zijn kopje zachtjes naar beneden en de rechterhelft omhoog. Toen die vriend vroeg wat hij deed was dat dus de uitleg: controleren op schedelbreuk
de kat was ok, overigens, alleen een gewond pootje.
En dat jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Of velen kosten voor de dierenarts
Gelukkig!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het gaat al beter met de hont trouwens, er is al veel vocht weg dus nu maar hopen dat zn eiwitten ook okay zijn zodat ze onderzoeken kunnen doen
Ik prefereer iemand die niet uitgezonden wordt en die een saaie kantoorbaan heeft maar gewoon elke avond veilig thuis komt enzoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:23 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oooow, in OUD betekent kma koemelkallergiedus ik was even in verwarring
Pas alleen op de lijn weer niet zo lang wordt, dat ze om de spijlen kunnen draaien en zo verstrikt rakenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik doe wel gewoon tuigjes en eventueel een langere lijn zodat ze ook weer naar binnen kunnen lopen en dan maar wat meer moeite maar geen dooie katten
+1quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik prefereer iemand die niet uitgezonden wordt en die een saaie kantoorbaan heeft maar gewoon elke avond veilig thuis komt enzo
Of naar beneden hangen vanaf t balkonquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Pas alleen op de lijn weer niet zo lang wordt, dat ze om de spijlen kunnen draaien en zo verstrikt raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |