Dat was zijn eerste reactiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als je 3 liter koffie en een zak chips naar binnen gaat werken, is het dan niet gezonder om weer te gaan roken?
BABYYYYquote:
Goeden oplossing welquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was zijn eerste reactieHij vroeg zich af of het niet verstandiger was om weer te gaan roken; maar dat heb ik meteen afgeketst
![]()
Is ook al poging honderdmiljoenmiljard ofzoWordt wel eens tijd dat ie er nu helemaal vanaf komt verdeurie!
Doe de Chinezen hier ook allemaalquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Of gekookt water drinken, maar dat vertel ik jullie lekker niet want dat vinden jullie gek
Op de TU hebben ze knakworst koffiequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef megamandy het volgende:
KoffieOp de TU hebben ze lekkere koffie
Maar dat moet je wel betalen en daar staat niet altijd iemand achter
Dan heb je wel nog altijd automatenkoffie, meh!
Of oploskoffie op het werkDan haal ik altijd bij de Hema of de Bakker Bart
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Op de TU hebben ze knakworst koffie![]()
Maar die zul jij wel niet bedoelen
Koffiezetapparaat op kantoor
Oh daarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die in het Auditorium bij de koffiebar. Die cappucino is zooooo lekker
Das een irritant gevoel ja.. Maar ik dacht dat jij een bril droeg, of niet meer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef PriemGirl het volgende:
Argh al een paar dagen last van mijn oog die iedere keer 'twitcht'Snap je wat ik bedoel? Als in... spieren die dus samentrekken endeso... Vlg mij komt het doordat ik nu zwaardere lens aan dat oog in heb en hij moet 'wennen'...
Zo. Zelfdiagnose
Ik heb ook lenzenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Das een irritant gevoel ja.. Maar ik dacht dat jij een bril droeg, of niet meer?
Ah vandaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen
Ik draag beide (nee niet tegelijkertijd)
(ik zag alweer schaar daarop antwoorden namelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah vandaar(nee duh
)
Ik draag mijn bril alleen als ik zeker weet dat niemand het ziet(behalve B dan
)
Ja da geloof ik, zo'n soort sport met een bril op lijkt me ook niet zo handigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
(ik zag alweer schaar daarop antwoorden namelijk)
In de winter heb ik meestal mijn bril op; in de zomer mn lenzen want is handiger met zweethoofd/zonnebrilMaar nu ben ik de winter zat.... + wel handiger met derby ook tbh
Ja het is ook puur wat je gewend bent idd; mijn 2 broers dragen ook altijd hun lenzen. Hebben een hekel aan een bril verder. En ik vind het af en toe wel leukquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja da geloof ik, zo'n soort sport met een bril op lijkt me ook niet zo handig
Ik vind mijn bril gewoon niet lekker zitten. Een dag kan wel, maar daarna erger ik me er gewoon aan. En ik ben een deel van mijn blikveld kwijt, wat ik met lenzen nog wel heb. En ik heb geen brillenhoofd vind ik, dus ik zie mezelf liever zonder bril (en da's eigenlijk de voornaamste reden om lenzen te dragen voor mij)
Jouw bril is ook tofquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het is ook puur wat je gewend bent idd; mijn 2 broers dragen ook altijd hun lenzen. Hebben een hekel aan een bril verder. En ik vind het af en toe wel leuk
Handspiegeltje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Hoe maak je je eigenlijk op zonder bril, vraag ik me wel eens afIk zou dan echt in de spiegel moeten kruipen zo ongeveer en dat werkt voor geen meter
Maar ik heb nu, terwijl ik dus lenzen draag, al een spiegel in mijn hand die ik redelijk dicht bij mijn gezicht houd om de details goed te zien. Maar die afstand is zonder lenzen in te ver en als ik dan iets met een kwast doe, dan tikt het uiteinde heel de tijd tegen die spiegel aan en dan steekt er weer wat in mijn oog en pffff gedoequote:
Het went ook natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik heb nu, terwijl ik dus lenzen draag, al een spiegel in mijn hand die ik redelijk dicht bij mijn gezicht houd om de details goed te zien. Maar die afstand is zonder lenzen in te ver en als ik dan iets met een kwast doe, dan tikt het uiteinde heel de tijd tegen die spiegel aan en dan steekt er weer wat in mijn oog en pffff gedoeDus ik maak me alleen maar op met lenzen in
Ja dat zal ook wel. Ik heb vanaf mijn 13e lenzen en daarvoor droeg ik nooit make up dus heb het mezelf ook nooit aan hoeven lerenquote:
Oh, nee, dat vind ik suf, ik drink ook gewoon koud water. Maar gekookt water (en dan heet drinken) vind ik soms gewoon lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe de Chinezen hier ook allemaalDie beweren dat koud water (of eigenlijk alle vocht met een temperatuur lager dan 37 graden Celcius) drinken slecht voor je lijf is
Dan heb jij best een fikse sterkte denk ik?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar ik heb nu, terwijl ik dus lenzen draag, al een spiegel in mijn hand die ik redelijk dicht bij mijn gezicht houd om de details goed te zien. Maar die afstand is zonder lenzen in te ver en als ik dan iets met een kwast doe, dan tikt het uiteinde heel de tijd tegen die spiegel aan en dan steekt er weer wat in mijn oog en pffff gedoeDus ik maak me alleen maar op met lenzen in
mijn oma van 85 doet dat ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, nee, dat vind ik suf, ik drink ook gewoon koud water. Maar gekookt water (en dan heet drinken) vind ik soms gewoon lekker
Taart, is mine!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knoei
Ja inleveren maar!quote:
Nope, ik heb afgelopen maandag pas een shipping mail gehad dat ze 'm toen opnieuw verzonden hadden. Opschieten doet het niet echtquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja inleveren maar!ik hoop zo dat die van ons ook een beetje aantoonbaar is.....
En kelere wat doen mijn tetten pijn! Zijn aan het proefdraaien ofzo voor straks, oei oei....
Mss, heb jij je Load al ( nu bij mij een week onderweg, wait whut, bijna twee maanden geleden besteld)
OMFGquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
Tele2![]()
![]()
![]()
Mijn geklooi is dus nog niet voorbijHeb ik vandaag mijn allereerste factuur ontvangen sinds de overstap van november. Klopt er helemaal niks van ! Er wordt vanaf 15-11 berekend terwijl ik mn simkaart pas 2 december heb ontvangen
Ook is mij een tegoed van 15 euro beloofd; staat er 'tegoed: 12,40'
Zou ik een mobiel abonnement moeten hebben van 8 euro per maand; staat er: maandelijks abonnement 16,75
AARRGHHH
Morgen maar weer eens bellen. Ik heb zo'n spijt van m'n overstap![]()
Ik was er zelf niet opgekomen maar ik vond hem wel garpigquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
(ik zag alweer schaar daarop antwoorden namelijk)
In de winter heb ik meestal mijn bril op; in de zomer mn lenzen want is handiger met zweethoofd/zonnebrilMaar nu ben ik de winter zat.... + wel handiger met derby ook tbh
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef Loqi het volgende:
shit shit shit, ik ben een uitje aan het snijden en ik schiet uit![]()
pic in spoiler.. NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HOE snij jij een ui?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ze zijn wel consequentquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef PriemGirl het volgende:
Tele2![]()
![]()
![]()
Mijn geklooi is dus nog niet voorbijHeb ik vandaag mijn allereerste factuur ontvangen sinds de overstap van november. Klopt er helemaal niks van ! Er wordt vanaf 15-11 berekend terwijl ik mn simkaart pas 2 december heb ontvangen
Ook is mij een tegoed van 15 euro beloofd; staat er 'tegoed: 12,40'
Zou ik een mobiel abonnement moeten hebben van 8 euro per maand; staat er: maandelijks abonnement 16,75
AARRGHHH
Morgen maar weer eens bellen. Ik heb zo'n spijt van m'n overstap![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:02 schreef Loqi het volgende:
shit shit shit, ik ben een uitje aan het snijden en ik schiet uit![]()
pic in spoiler.. NIET VOOR MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Mhehe, ik tik ook wel eens tegen de spiegel ja zonder brilquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
LOLquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das idd wel erg netjes! Niet veel die dat doen.
Trouwens! Even iets andersVorige week kwam iemand naar me toe van het andere bedrijf die hier ook in ons pand zit (wij delen de keuken dus hebben wel goed contact met de medewerkers daar) en die zag dat ik je ken! Zij heeft namelijk met jou op school gezeten
Er is alleen 1 probleem: Ik weet niet meer wat haar naam is en ik durfde het niet te vragen want die hoor ik eik wel te kennen na 3 jaar
![]()
![]()
Kuch.
Zo. Zeer interessant feitje dit![]()
Omnomnom!quote:
Dat gaat je zeker lukkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb nog exact 4 weken om 3.5 kilo af te vallen. Dat moet wel lukken toch?
Doelen stellen ftw.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd loqi vetDat gaat echt wel lukken op je face jongeuh
Hoe is het met de geur van de latex? Wel weggetrokken nu het eenmaal op je hand zit?
Doorgaan zoals ik nu ga. Dan moet het wel goed komen denk ik. Ik ben over exact 4 weken jarig en dan wil ik er wel graag 10 kilo af hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat gaat je zeker lukken![]()
![]()
Wat is zo'n beetje je planning dan?
tuurlijk wel, beetje streng zijn en lekker bewegen, dan haal je er vijf!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:55 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, ik heb nog exact 4 weken om 3.5 kilo af te vallen. Dat moet wel lukken toch?
Doelen stellen ftw.
Beetje 'gezet'; bril; bruin haar... groter dan ik (ok dit helpt niks want dit kan iedereen zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOL
zei ze nog welke opleiding of hoe ziet ze eruit?
en hoe zag ze dan dat wij elkaar kenden?
was je min anderhalf deze week?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Doorgaan zoals ik nu ga. Dan moet het wel goed komen denk ik. Ik ben over exact 4 weken jarig en dan wil ik er wel graag 10 kilo af hebben.
Jep, -1.6 zelfs. Terwijl ik dit weekend echt faalde met eten. Dus ik denk dat ik niet eens zo heel streng hoef te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
was je min anderhalf deze week?
priem ...quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beetje 'gezet'; bril; bruin haar... groter dan ik (ok dit helpt niks want dit kan iedereen zijn).
Ja toen ze nog fb had; zag ze dat wij vrienden waren (en nee ze heeft geen fb meer; vandaar dat ik de naam niet kan opzoeken)
Dit is zoveel faal in 1 post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat super duper!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, -1.6 zelfs. Terwijl ik dit weekend echt faalde met eten. Dus ik denk dat ik niet eens zo heel streng hoef te zijn.
zwaar wel, echt net thuis. Waren gisteravond 12:00 thuis van berlijn en voordat je dan in bed ligt is t alweer stuk later en vanochtend vroeg op, dus ben nu helemaal geslooptquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
priem ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tranen
I KNOWWWW
Ik ga morgen aan mijn collega vragen voor de naam; die weet dat vast wel![]()
Goed hoor priem; SJAAN IK KEN IEMAND DIE JE KENT ZE HEEFT EEN NEUS EN 2 OGEN EN EN ENzucht
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
neusquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Tranen
I KNOWWWW
Goed hoor priem; SJAAN IK KEN IEMAND DIE JE KENT ZE HEEFT EEN NEUS EN 2 OGEN EN EN ENzucht
je weet niet wat voor oplediing t was? of welke stad? of wat doet ze nu voor werk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Tranen
I KNOWWWW
Nee. Nee. Ze is programmeur voor U & I L.earn.ingquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
je weet niet wat voor oplediing t was? of welke stad? of wat doet ze nu voor werk?
wanneer ben je begonnen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja ermahgerd ik was ook helemaal blij verrast.
Datquote:
Die van jou is vast ook heul mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:22 schreef milka82 het volgende:
[..]
Ja inleveren maar!ik hoop zo dat die van ons ook een beetje aantoonbaar is.....
En kelere wat doen mijn tetten pijn! Zijn aan het proefdraaien ofzo voor straks, oei oei....
Mss, heb jij je Load al ( nu bij mij een week onderweg, wait whut, bijna twee maanden geleden besteld)
HOE!quote:
Die had ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE!
En de keuze hebben om te kiezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |