Ik lust wel lasagnaquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Oh ze lust geen lasagna, dan hoef ik haar niet.
Ik lust absoluut geen tomaat, en die saus in lasagna is tomaterig en alles smaakt daarnaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Waarom lust jij geen lasagna?
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
nouja zeg....quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bah dus je eet ook geen spaghetti?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik lust absoluut geen tomaat, en die saus in lasagna is tomaterig en alles smaakt daarnaar
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bah dus je eet ook geen spaghetti?
Ik had blijkbaar TOCH een ban achter de schermen.quote:
Maar dat smaakt niet naar tomaatquote:
Oh, stop it you!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Jij bent dan ook mijn hottie.
spaghetti carbonaraquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeTenzij het een roomsausje ofzo is
Maccheesequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bah dus je eet ook geen spaghetti?
Bah die zijn vies. Bah ik hoef je niet meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeTenzij het een roomsausje ofzo is
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had blijkbaar TOCH een ban achter de schermen.
Die is nu opgeheven. Zou normaal 24 uur moeten zijn maar dat systeem werkt niet.
Kan nu weer bestellen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Die is nu opgeheven. Zou normaal 24 uur moeten zijn maar dat systeem werkt niet.
Kan nu weer bestellen
En je zei dat je niet kieskeurig was!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Bah die zijn vies. Bah ik hoef je niet meer.Ik lust bijna niets behalve lasagne en pasta en zo.
Een banquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Kan nu weer bestellen
Jup, maar niet vanwege 1 keer. 10 aanbiedingen achter elkaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Dus je kreeg wel degelijk een ban vanwege het annuleren?
tja, ben ik een stuk minder kieskeurig. .:Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je zei dat je niet kieskeurig was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |