Dan pas je niet in het standaard plaatje niet dat ik dat erg vind want trek mij ook niet zoveel daar van aan toch is het zo.quote:
Vrouwen zijn andersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Want bij het versieren is het belangrijk of je van randomseks houdt?
Erm, wat?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan pas je niet in het standaard plaatje niet dat ik dat erg vind want trek mij ook niet zoveel daar van aan toch is het zo.
ja? dat staat toch los van rondneukerij? Er zijn vast meer dan genoeg homo's zijn die voor seks in relatie gaan.quote:
Dat valt dus vies tegen ze zijn er wel maar dun bezaaid. En dan kom je nog eens op dat je wel bij elkaar behoort te passen natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja? dat staat toch los van rondneukerij? Er zijn vast meer dan genoeg homo's zijn die voor seks in relatie gaan.
Ik neem even aan dat je mannen bedoelt.quote:
man - man hequote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat je mannen bedoelt.
Ja en? Dat betekent niet dat je dan maar iedere gewillige vrouw moet neuken?
Oh!quote:
Blijkbaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh!
Dus homo's moeten zoveel mogelijk mannen neuken ongeacht of ze er verder iets mee hebben of niet, want anders maak je geen kans ?
Het is heel moeilijk om een man te vinden welke gewoon trouw is aan eentje. Men mag anders beweren maar zo makkelijk is het allemaal niet. En je moet redelijk perfect zijn om erin te passen. En eerst vlees keuren eer dat men verder wilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh!
Dus homo's moeten zoveel mogelijk mannen neuken ongeacht of ze er verder iets mee hebben of niet, want anders maak je geen kans ?
Vooroordelen worden zo wel een beetje bevestigd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar
Je schijnt niet aantrekkelijk te zijn voor andere mannen als je geen vrijblijvende seks wil
Tsja, ik heb verder geen tips voor je dan want ik ben er niet in thuis.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om een man te vinden welke gewoon trouw is aan eentje. Men mag anders beweren maar zo makkelijk is het allemaal niet. En je moet redelijk perfect zijn om erin te passen. En eerst vlees keuren eer dat men verder wil![]()
Let even niet op het vlugge getyp ben bezig met meer dingen
Het is gewoon zoquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vooroordelen worden zo wel een beetje bevestigd.
[..]
Tsja, ik heb verder geen tips voor je dan want ik ben er niet in thuis.
ja, dit dus. om hier nog even op terug te komen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:34 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Sorry, er mistte wat. Ik bedoelde dat de schuld van maatschappij richting de indivdu wel onbewust en/of automatisch lijkt te gebeuren. Daardoor kunnen mensen zomaar in een isolement terechtkomen.
Mooi verhaal om te laten zien wat zelfverzekerdheid nou daadwerkelijk inhoudt. Doet me gelijk weer denken aan hoe mijn gedrag vastgeroest zit, ben zeer sfeergevoelig en iemands houding heeft een groot effect op mij. Noem me maar een 'aftapper' maar zo ervaren mensen het meestal niet. Behalve als ik geforceerd een gesprekje uit de grond moet stampen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je geeft als je met haar praat en je positieve emoties los staat van haar reacties. Je hebt een sterke realiteit en geniet van de dingen die je zelf zegt, onafhankelijk van hoe ze op je reageert. Zelfs al zal ze op het begin ongeinteresseerd naar je luisteren, je geniet alsnog van jezelf.
Als je iets zegt om een reactie bij haar uit te lokken dan "neem je" en zit je in principe alleen positieve emoties van haar af te tappen. Dit is meestal zo als je iets zegt en daadwerkelijk iets probeert te sturen richting een positieve reactie van haar, in computer termen is het in principe "pingen". Dit zie je meestal als een vrouw lacht en die gast lacht dan ineens ook, puur omdat zij lacht en niet om zijn eigen woorden. Mensen die emoties aftappen lopen meestal ook meteen weer weg als ze een koude reactie geeft. Mensen die geen emoties aftappen hebben een oneindige bron van positieve emoties en boeit het hun niet.
Als je door blijft gaan met emoties doorgeven zul je merken dat er een hoop vrouwen zijn die ineens super lief kunnen zijn tegen je. Verschillende onderwerpen en statements zijn allemaal hulpmiddelen.
Overtuigd zijn van jezelf? Veel meer heb je niet nodig toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:14 schreef kievitsboom het volgende:
Conclusie: Versieren gaat alleen werken als je de juiste mindset hebt. Heb je die niet, dan gaat het simpelweg nooit lukken. Maar misschien over een jaar ofzo, dat het dan beter gaat.
Je kunt niet 'besluiten' om zeker van jezelf te zijn. Het zit in je, of niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:36 schreef Northside het volgende:
[..]
Overtuigd zijn van jezelf? Veel meer heb je niet nodig toch?
Dat impliceert dat je ook nooit zeker van jezelf kan worden als het niet in je zit, en dat is niet zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef kievitsboom het volgende:
Je kunt niet 'besluiten' om zeker van jezelf te zijn. Het zit in je, of niet.
Bedoel meer dat het moet groeien. Naar mijn mening kan je -in serieuze gevallen in ieder geval- niet besluiten om zelfvertrouwen te verkrijgen. Je gedachten zullen het simpelweg blokkeren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:29 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat impliceert dat je ook nooit zeker van jezelf kan worden als het niet in je zit, en dat is niet zo.
In de tussentijd kun je alvast beginnen met oefenen, je hebt namelijk niets te verliezen, alleen te winnen. Hoe meer je er mee bezig bent, hoe meer het oplevert op de lange termijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:00 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Bedoel meer dat het moet groeien. Naar mijn mening kan je -in serieuze gevallen in ieder geval- niet besluiten om zelfvertrouwen te verkrijgen. Je gedachten zullen het simpelweg blokkeren.
Daarnaast is mijn situatie niet zo goed op het moment dus vrouwen zullen toch niet bij me blijven. Eerst moet mijn situatie veranderen, wat ook wel gaat gebeuren. Maar daar gaat tijd overheen.
Bedankt. Hierdoor voel ik me minder zieligquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:54 schreef FAUSTINO het volgende:
Oh en zomaar neuken doe ik ook al niet, het is wat
En ik ben te dik heb inhammen hartklachten vorm van reuma epilepsie tinnitus rugklachten en bijna blind aan een oog en loop ook nog eens mank![]()
Zielig ben ik niet hoor verre van zelfsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef bizzle het volgende:
[..]
Bedankt. Hierdoor voel ik me minder zielig
je kan wel besluiten om aan die zelfverzekerdheid te gaan werkenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Je kunt niet 'besluiten' om zeker van jezelf te zijn. Het zit in je, of niet.
Wat een flauwekul.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb nu het meisje 1/50 / 1/100 gevonden..
Is ze niet in mij geinteresseerd omdat ik haar type niet ben, maar ze is wel heel eerlijk..
Ze zegt dat ik er te lief uitzie en meisjes meer op foute jongens vallen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.Ze zegt dit om je niet te veel te kwetsen. Vaak hebben de "lieve" jongens de sexappeal van een zak aardappelen of zijn gewoon ronduit lelijk.
Lol. Tegen mij werd ooit gezegd dat ik de aantrekkingskracht had van een afgekauwd stuk hondenbot.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.Ze zegt dit om je niet te veel te kwetsen. Vaak hebben de "lieve" jongens de sexappeal van een zak aardappelen of zijn gewoon ronduit lelijk.
Zijn ze tenminste wel eerlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:09 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Lol. Tegen mij werd ooit gezegd dat ik de aantrekkingskracht had van een afgekauwd stuk hondenbot.
Dus ik heb het sexappeal van een zak aardappelen / ben lelijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je date je idd saai, niet woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus ik heb het sexappeal van een zak aardappelen / ben lelijk.
Heb jij wel eens een foto van mij gezien eigenlijk? Ben je dat echt van mening?
Dit gaat echt puur om uiterlijk, ben ik vrij zeker van.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind je date je idd saai, niet woest aantrekkelijk en onweerstaanbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |