abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123534342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef Cue_ het volgende:
Haar nieuwsgierigheid wekt enzo.
Oh ja...
Ze is gewoon geinteresseerd en gezellig maar ik ben haar type niet, dat is het verhaal achter dat meisje.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:53:24 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534357
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

En hoe doen we dat en hoe zou iemand dat dan willen zien?
Geen idee hoe dat uit te leggen. Zorgen voor wat spanning in een gesprek, misschien beetje mysterieus zijn ofzo?

En daarbij, dat ene meisje vond je sexappealloos.. dat zegt niets over tig andere meisjes ;)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:53:56 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123534374
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze gewoon een tokkie is met een slechte mannensmaak.
yup, het is maar de mening van 1 meisje. Nog genoeg anderen die totaal anders denken.
pi_123534378
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat ze gewoon een tokkie is met een slechte mannensmaak.
Dat zou zomaar kunnen, wel een knappe tokkie die er lief uitziet en op dat badoo tenminste nog een beetje gezellig kan doen _O-
Kut site eigenlijk maargoed.

Ze had het erover dat de meeste meisjes wat meer op een iets ''foutere'' man vallen want lief en netjes is niet zo spannend.
Rustig aan.
pi_123534420
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ze had het erover dat de meeste meisjes wat meer op een iets ''foutere'' man vallen want lief en netjes is niet zo spannend.
Daar willen ze woeste seks mee, en als hij dan iets te fout blijkt te zijn dan willen ze uithuilen bij de lieve nette vriend die ze in de friendzone hebben gestopt. :D
pi_123534428
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat zou zomaar kunnen, wel een knappe tokkie die er lief uitziet en op dat badoo tenminste nog een beetje gezellig kan doen _O-
Kut site eigenlijk maargoed.

Ja en dat is dus gelul. :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123534429
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is juist meestal niet zo. Meiden die wat coulanter zijn met uiterlijk moet je echt opzoeken.
Dat is totaal niet waar. Waar het bij een vrouw om draait is emoties, of je haar goed kunt laten voelen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123534482
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:
Andersom ook. Is iemands karakter niet wat ik leuk vind. Dus of saai, of arrogant of wat dan ook. Dan wordt hij een stuk lelijker in mijn ogen.
Werkt ook zo voor mannen.
Rustig aan.
pi_123534505
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Murdera het volgende:
Daar willen ze woeste seks mee, en als hij dan iets te fout blijkt te zijn dan willen ze uithuilen bij de lieve nette vriend die ze in de friendzone hebben gestopt. :D
Daarom, meer straatvechten.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 13:58:32 #210
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123534507
quote:

[..]

En dan moet je ze juist wegtrappen met de boodschap dat je niet haar vriend bent.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_123534539
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja en dat is dus gelul. :')
Lief en netjes komt op mij ook niet echt over als iemand die voor veel spanning zorgt hoor :P
Rustig aan.
pi_123534541
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Werkt ook zo voor mannen.
Nee, niet seksueel gezien. Of een meid nou arrogant is of niet, je kunt er alsnog opgewonden van worden. Jij niet meer? Bij mannen zou dat geen probleem moeten zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123534573
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nee, niet seksueel gezien. Of een meid nou arrogant is of niet, je kunt er alsnog opgewonden van worden. Jij niet meer? Bij mannen zou dat geen probleem moeten zijn.
Keb nooit de behoefte enorm voor haatseks.
Denk voornamelijk pas aan seks als ik iemand echt leuk vind en mijn hol in wil slepen.
Rustig aan.
pi_123534640
quote:

[..]

Welk type meisje handelt zo eigenlijk, lijkt me niet echt iets voor de slimmere helft van de bevolking :')
Kan me alleen prima voorstellen dat er wel meisjes zijn die zo doen _O-
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:03:18 #215
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123534653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is totaal niet waar. Waar het bij een vrouw om draait is emoties, of je haar goed kunt laten voelen.
Als je met je slechte uiterlijk een negatieve emotie bij de dames creëert, dan is het direct afgelopen. Dat creëren van die emotie duurt meestal maar een fractie van een seconde en het gebeurt altijd. Als ze ouder worden dan willen ze je misschien tolereren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:04:45 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123534712
geinig, de vrouwen die je niet kan krijgen behoren opeens tot het dommere deel van de bevolking :D
Werkt dat zo ja?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123534722
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Keb nooit de behoefte enorm voor haatseks.
Denk voornamelijk pas aan seks als ik iemand echt leuk vind en mijn hol in wil slepen.
Denken hoeft niet, het is "voelen" en is een natuurlijke reactie op een mooie vrouw.
pi_123534744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Als je met je slechte uiterlijk een negatieve emotie bij de dames creëert, dan is het direct afgelopen. Dat creëren van die emotie duurt meestal maar een fractie van een seconde en het gebeurt altijd. Als ze ouder worden dan willen ze je misschien tolereren.
Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.

Ben je normaal ogende man maar niet echt haar type... Of ''gewoon niet zo knap'' dan blijf je daar niet bewust bij hangen steeds.
Rustig aan.
pi_123534763
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Denken hoeft niet, het is "voelen" en is een natuurlijke reactie op een mooie vrouw.
Ik wil niks met arrogante mensen te maken hebben.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:07:57 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123534822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

en wanneer zijn mensen arrogant? Als ze je niet aankijken, niet met je willen praten?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123534886
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je kunt niet met je uiterlijk emoties creeeren. Het enige waar een vrouw van warm kan lopen als ze iemand ziet is de fantasie hoe hij haar emoties kan bepalen, thats it. Je geeft je uiterlijk de schuld lijkt het. Je moet vaker op vrouwen afstappen, dan zul je zien dat ze niet naar uiterlijk kijken maar puur "emotie junkies" zijn.
pi_123534894
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

en wanneer zijn mensen arrogant? Als ze je niet aankijken, niet met je willen praten?
Vraag maar aan je ouders.
Rustig aan.
pi_123534903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je praat nu vanuit de ego, niet vanuit je gevoel.
pi_123534963
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je praat nu vanuit de ego, niet vanuit je gevoel.
Mijn gevoel vindt arrogante mensen ook niet leuk.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:11:46 #225
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123534967
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vraag maar aan je ouders.
kom kom, wat is je definitie van arrogante mensen. Wanneer vind jij iemand arrogant.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:12:47 #226
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als je echt heel lelijk bent dan blijft het natuurlijk wel op de voorgrond als ze je zien dat je lelijk bent.

Ben je normaal ogende man maar niet echt haar type... Of ''gewoon niet zo knap'' dan blijf je daar niet bewust bij hangen steeds.
Klopt, er zijn dus grenzen.
pi_123535045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn gevoel vindt arrogante mensen ook niet leuk.
Niet leuk is wat anders dan je lichamelijk aangetrokken voelen tot een persoon. Dat zijn stofjes die je namelijk niet kunt besturen.
pi_123535112
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet leuk is wat anders dan je lichamelijk aangetrokken voelen tot een persoon. Dat zijn stofjes die je namelijk niet kunt besturen.
Ik word er ook niet opgewonden van, ik geloof niet dat je bewust die ''stofjes'' kunt besturen. Maar ik geloof wel dat het niet puur visueel is.

Hell.. Als een vrouw waar jij seks mee hebt opeens over der dode oma begint dan vind ik dat een aardige moodkiller.

Ok afgezien daarvan kan je wel zien wat een knappe vrouw is en wat een minder knappe vrouw is... Maar zoals Cue zegt... Hoe iemand zich gedraagd heeft ook effect op hoe knap je iemand vindt.
Rustig aan.
pi_123535153
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:05 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Je kunt volgens mij niet heel snel te lelijk zijn voor meisjes, bijna alles valt of staat met de houding die je uitstraalt. Ik kan er niet heel goed de vinger op leggen wat ikzelf precies aantrekkelijk vindt maar de echte 'objectieve knapheid' speelt echt maar een kleine rol.
pi_123535168
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik word er ook niet opgewonden van, ik geloof niet dat je bewust die ''stofjes'' kunt besturen. Maar ik geloof wel dat het niet puur visueel is.

Hell.. Als een vrouw waar jij seks mee hebt opeens over der dode oma begint dan vind ik dat een aardige moodkiller.
Natuurlijk voel je je extra aangetrokken als er een connectie is met een vrouw, maar je kunt niet ontkennen dat je seksueel aangetrokken kunt voelen met een vrouw waarvan je haar karakter nog niet weet.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:19:00 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535201
jullie praten langs elkaar :D Aangetrokken tot iemand voelen is iets anders dan seksueel aangetrokken worden tot iemand.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:19:34 #232
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535219
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt niet met je uiterlijk emoties creeeren. Het enige waar een vrouw van warm kan lopen als ze iemand ziet is de fantasie hoe hij haar emoties kan bepalen, thats it. Je geeft je uiterlijk de schuld lijkt het. Je moet vaker op vrouwen afstappen, dan zul je zien dat ze niet naar uiterlijk kijken maar puur "emotie junkies" zijn.
Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.
pi_123535228
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef ook_gek het volgende:
jullie praten langs elkaar :D Aangetrokken tot iemand voelen is iets anders dan seksueel aangetrokken worden tot iemand.
Hmm, niet echt mee eens.
pi_123535252
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat deden ze andersom wel => "Iiiiieuw, raak me niet aan!". Ik ben inmiddels er mee naar de dokter geweest.
Wat had je, koortslip ofzo? :P

Ik herinner me net weer dat ik ook lang die reacties heb opgewekt door zwaar eczeem :')
pi_123535266
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Natuurlijk voel je je extra aangetrokken als er een connectie is met een vrouw, maar je kunt niet ontkennen dat je seksueel aangetrokken kunt voelen met een vrouw waarvan je haar karakter nog niet weet.
Neuh.. Veel heeft met uitstraling te maken ook.
Maar uitstraling zegt vaak wel iets over innerlijk.
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:21:40 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535284
maar even terug komende op arrogante vrouwen. Je ziet dat hier maar ook in het dagelijks leven dat mensen de term arrogant gebruiken wanneer hij / zij geen aandacht krijgt van die persoon. Terwijl ze dat wel zouden willen.

Helaas is de "arrogante" persoon alles behalve geïnteresseerd in je en wilt die niks met je te maken hebben. Om het eigen egotje te kunnen redden en te strelen worden die mensen als arrogant of dom afgeschreven. Want durven toe te geven dat jij gewoon niet zijn / haar type bent is natuurlijk geen optie.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:22:12 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123535301
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik herinner me net weer dat ik ook lang die reacties heb opgewekt door zwaar eczeem :')
Nouja er zijn mannen die geen last hebben van 1 of ander medisch iets, maar die moeten me ook niet aanraken hoor :N

Maar dat betekent niet dat elk meisje zo zou reageren op diezelfde persoon.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:22:26 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535309
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:19 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

wat had / heb je dan?
pi_123535317
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Nouja er zijn mannen die geen last hebben van 1 of ander medisch iets, maar die moeten me ook niet aanraken hoor :N

Maar dat betekent niet dat elk meisje zo zou reageren op diezelfde persoon.
Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me af :')
pi_123535325
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Neuh.. Veel heeft met uitstraling te maken ook.
Maar uitstraling zegt vaak wel iets over innerlijk.
Het lijkt alsof je wilt dat een vrouw een gat opvult in je leven. (Niet zo extreem als benzin), maar het lijkt alsof je de positieve energie uit haar wilt halen om jezelf goed te kunnen voelen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:23:24 #241
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535331
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Thank you for proving my point :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:23:42 #242
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123535340
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, maar op de meeste zou ik niet letterlijk reageren met, gatverdamme blijf van me af :')
Ik ben ook wel iets tactischer dan dat :')
pi_123535345
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef ook_gek het volgende:
maar even terug komende op arrogante vrouwen. Je ziet dat hier maar ook in het dagelijks leven dat mensen de term arrogant gebruiken wanneer hij / zij geen aandacht krijgt van die persoon. Terwijl ze dat wel zouden willen.

Helaas is de "arrogante" persoon alles behalve geïnteresseerd in je en wilt die niks met je te maken hebben. Om het eigen egotje te kunnen redden en te strelen worden die mensen als arrogant of dom afgeschreven. Want durven toe te geven dat jij gewoon niet zijn / haar type bent is natuurlijk geen optie.
Dikgedrukte is ook wat arrogant betekent volgens mij.
pi_123535348
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:21 schreef ook_gek het volgende:

Valt me inderdaad op ja. Maar dit gaat op in vele situaties. Bijvoorbeeld als je tegen iemand zegt dat je gewoon niks met die persoon te maken wilt hebben, zullen ze al snel de 'schuld' leggen bij de ander ipv bij zichzelf. Heeft te maken met het eigen ego-tje in bescherming nemen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:24:01 #245
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535349
een onverzorgd persoon, iemand met zware zweethanden of een infectie aan de handen of waar dan ook wil ik ook niet door aangeraakt worden. Lullig voor die mensen, maar ik moet dat niet.
pi_123535355
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat vind ik respectloos hoor...
Iemand die dat zegt verdient bier over der lijf heen.. ''Een pitcher graag''
Rustig aan.
pi_123535377
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:24 schreef ook_gek het volgende:
een onverzorgd persoon, iemand met zware zweethanden of een infectie aan de handen of waar dan ook wil ik ook niet door aangeraakt worden. Lullig voor die mensen, maar ik moet dat niet.
Begrijpelijk, ik walgde zelf ook een beetje van mijn eigen handen :')
pi_123535387
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vind ik respectloos hoor...
Iemand die dat zegt verdient bier over der lijf heen.. ''Een pitcher graag''
Daarom, meisjes die dat tegen je zeggen moet je gewoon bitchslappen.
pi_123535417
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daarom, meisjes die dat tegen je zeggen moet je gewoon bitchslappen.
Nee want een man mag geen meisjes slaaaaan blabla... Feminisme flikker op niemand zou elkaar mogen slaan.
Rustig aan.
pi_123535424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Thank you for proving my point :)
Een vrouw denkt anders dan een man, dus "thank you for proving my point" gaat hier niet op. Ze zal je misschien niet zo snel aanraken, maar als je haar (positieve) emoties kunt geven is er niets aan de hand.

En uiteraard moet je verzorgd zijn. Dat is logisch.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:26:38 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535440
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?

Als je dit soort dingen af gaat doen als arrogantie neem je echt je zelf in de maling. Die persoon is not in to you. Face it. Jammer maar helaas. In zo situatie het gaan afdoen als arrogantie is puur en alleen om je eigen ego te strelen ipv toe durven te geven dat je niet interessant voor haar bent.
pi_123535449
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee want een man mag geen meisjes slaaaaan blabla... Feminisme flikker op niemand zou elkaar mogen slaan.
Jawel, ik sla wel mensen als het echt nodig is :@
Van welk geslacht ze zijn geef ik dan weer niet om :')
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:27:43 #253
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535470
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wat had / heb je dan?
Acne, maar dat is volgens de dokter nu wat aan het uitdoven en wegtrekken. Misschien is dat de reden dat meiden tegenwoordig met me willen praten :)
Anyway, volgend jaar september wil ik met een Roaccutane kuur beginnen.

Wat ik over het algemeen probeer te zeggen is dat er dus echt grenzen zijn met uiterlijk, innerlijk en de invloeden.
pi_123535476
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

heeft niks met arrogantie te maken. Moet je dan maar altijd in iedereen geïnteresseerd zijn dan, en met iedereen praten?

Als je dit soort dingen af gaat doen als arrogantie neem je echt je zelf in de maling. Die persoon is not in to you. Face it. Jammer maar helaas. In zo situatie het gaan afdoen als arrogantie is puur en alleen om je eigen ego te strelen ipv toe durven te geven dat je niet interessant voor haar bent.
Ik denk eerder om de eigen ego in bescherming te nemen (voorkomen negatieve gevoelens), niet zozeer de eigen ego strelen (wat meer toename positieve gevoelens is).
pi_123535481
quote:

[..]

Theeft geheel met jouw opvoeding te maken of je het respectloos vind om iemand snoeihard te negeren of niet.
Rustig aan.
pi_123535506
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:26 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een vrouw denkt anders dan een man, dus "thank you for proving my point" gaat hier niet op. Ze zal je misschien niet zo snel aanraken, maar als je haar (positieve) emoties kunt geven is er niets aan de hand.

En uiteraard moet je verzorgd zijn. Dat is logisch.
Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.
pi_123535528
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Onverzorgd zijn en een medische aandoening waardoor je er minder smakelijk hebben staat niet helemaal gelijk aan elkaar hoor. Het ene is namelijk niet vrijwillig.
Daar kan niet iedereen doorheen kijken.
pi_123535544
quote:

[..]

Je kunt op zijn minst even vriendelijk doen en iemand niet geheel negeren, dat is gewoon onbeschoft.
pi_123535545
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet het, er lopen teveel gesprekken alweer door elkaar :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:29:57 #260
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123535546
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is niet wat het betekent. Dat is gewoon desinteresse. Arrogantie is als ze vinden dat ze beter zijn dan jij, maar daar hoort desinteresse en negeren niet bij. Negeren = getreiter.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:30:47 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535578
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Acne, maar dat is volgens de dokter nu wat aan het uitdoven en wegtrekken. Misschien is dat de reden dat meiden tegenwoordig met me willen praten :)
Anyway, volgend jaar september wil ik met een Roaccutane kuur beginnen.

Wat ik over het algemeen probeer te zeggen is dat er dus echt grenzen zijn met uiterlijk, innerlijk en de invloeden.
acne heb ik zelf ook niks mee moet ik zeggen. Ik zal een vrouw niet zo snel zoenen met heftige acne. Maar daar moet ik wel bij zeggen dat wanneer iemand het heeft en het goed verzorgt. Wat je gelukkig veel ziet is dat al een heel ander verhaal dan wanneer iemand het maar de loop laat en gaat miepen dat het allemaal zo erg is.

Er is gelukkig genoeg te doen om het redelijk in bedwang te houden.
pi_123535608
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is niet wat het betekent. Dat is gewoon desinteresse. Arrogantie is als ze vinden dat ze beter zijn dan jij, maar daar hoort desinteresse en negeren niet bij. Negeren = getreiter.
Iemand negeren kan best denigrerend gedaan worden.
Rustig aan.
pi_123535640
Volgens wiki:
quote:
Een teveel aan trots wordt ook wel arrogantie genoemd
pi_123535643
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand negeren kan best denigrerend gedaan worden.
Zo'n 'talk to the hand'-air ja :P
pi_123535679
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zo'n 'talk to the hand'-air ja :P
Das ook een vorm van communicatie :P
Iemand negeren betekent dat die persoon totaal geen communicatie wilt, doen alsof je lucht bent. Dat zou best wel kwetsend kunnen zijn tot zover ik 't me kan voorstellen.
pi_123535689
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Volgens wiki:

[..]

Iemand voelt zich beter dan anderen eh...
Mur is ook een beetje arrogant :P
Tis wel aantrekkelijk voor vrouwen :)
Rustig aan.
pi_123535701
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Das ook een vorm van communicatie :P
Iemand negeren betekent dat die persoon totaal geen communicatie wilt, doen alsof je lucht bent. Dat zou best wel kwetsend kunnen zijn tot zover ik 't me kan voorstellen.
Dat autisme heeft ook voordelen :P
Rustig aan.
pi_123535709
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Iemand voelt zich beter dan anderen eh...
Mur is ook een beetje arrogant :P
Mur komt op mij niet arrogant over. Als hij al arrogant is, dan doet hij z'n best dat niet in de weg te laten staan.
pi_123535727
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mur komt op mij niet arrogant over. Als hij al arrogant is, dan doet hij z'n best dat niet in de weg te laten staan.
Hij voelt zich wel beter dan anderen zei hij zelf tegen mij :P
Het hoeft ook niet in de weg te staan, het kan je ook een heel stevige fundering geven over je zelfbeeld.
Rustig aan.
pi_123535734
quote:

[..]

Beetje off-topic, maar ja, autisme heeft idd voordelen :P
Maar die ga ik hier niet noemen, anders word ik als arrogant afgedaan! :P
pi_123535738
quote:

[..]

Iedereen noemt me autist de laatste tijd, en ik begrijp niet waarom ;(
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:36:01 #272
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535744
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk eerder om de eigen ego in bescherming te nemen (voorkomen negatieve gevoelens), niet zozeer de eigen ego strelen (wat meer toename positieve gevoelens is).
nou dat denk ik inderdaad ook ja.

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Theeft geheel met jouw opvoeding te maken of je het respectloos vind om iemand snoeihard te negeren of niet.
slaat helemaal nergens op. Jij bent kennelijk iemand die veel en vaak genegeerd word. En dat vind jij dan respectloos. Maar kennelijk ben jij dus niet interessant voor iemand om daar een gesprek of meer mee te voeren.

Als je echt van mening bent en verwacht dat alles en iedereen maar interesse moet tonen in je en je niet mogen negeren.... leef je echt in een sprookjes wereld.

quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je kunt op zijn minst even vriendelijk doen en iemand niet geheel negeren, dat is gewoon onbeschoft.
nee dat is dus niet onbeschoft. Je kan mensen niet dwingen of van mensen verwachten dat ze altijd maar interesse in je tonen.

als iemand je niet kan boeien, interesseren of op geen enkele manier geen normaal gesprek mee te kunnen voeren houd het op. Einde verhaal en is niet onbeschoft of arrogant.
pi_123535758
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hij voelt zich wel beter dan anderen zei hij zelf tegen mij :P
Het hoeft ook niet in de weg te staan.
Misschien is hij ook wel in bepaalde opzichten beter dan anderen, zou zomaar kunnen :P
Op mij komt hij in elk geval niet arrogant over.
pi_123535759
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Beetje off-topic, maar ja, autisme heeft idd voordelen :P
Maar die ga ik hier niet noemen, anders word ik als arrogant afgedaan! :P
Beetje arrogant is goed, spill the stuff :P
Rustig aan.
pi_123535762
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iedereen noemt me autist de laatste tijd, en ik begrijp niet waarom ;(
Raar inderdaad. Als echte autist komt je geen mensen tegen.
pi_123535781
quote:

Eh, nee :D
Ik haat arrogante kwasten, van mij mogen ze doorlopen :P

quote:

[..]

:D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123535795
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Vooroordelen! o|O
pi_123535798
Ook gek, ik vind jouw geoordeel schijt irritant.
Rustig aan.
pi_123535804
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Toen ik op mijn zolderkamer bleef zitten om LotRO te spelen maakte niemand ooit die opmerking :o
pi_123535825
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
Lucht op, he KT? :P
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:38:35 #281
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535830
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef kingtoppie het volgende:
puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.
pi_123535846
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toen ik op mijn zolderkamer bleef zitten om LotRO te spelen maakte niemand ooit die opmerking :o
Dan betekent het gewoon dat je een leven hebt gekregen :D
pi_123535854
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:37 schreef minthy het volgende:

[..]

Eh, nee :D
Ik haat arrogante kwasten, van mij mogen ze doorlopen :P
Beetje maar,

Tis ook in zekere zin arrogant als je vindt dat jij beter bent voor een meisje dan een ander toch?
Rustig aan.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:39:55 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535876
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
pi_123535882
quote:
17s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan betekent het gewoon dat je een leven hebt gekregen :D
Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu? :P
pi_123535895
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
maar prima, als je echt van mening bent dat iedereen maar interesse dient te tonen in je en je nooit mogen negeren... kan je maar beter binnen blijven, zo werkt de wereld namelijk niet.
Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?
pi_123535906
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lucht op, he KT? :P
*laat een boer*

Zo. c_/
Rustig aan.
pi_123535911
Arrogant en zelfverzekerd liggen dicht bij elkaar.

En vrouwen die leuk (en dus populair) zijn kunnen praktisch gezien niet met ieder persoon gaan praten die dat zou willen, hoe lullig dat ook is. Daardoor kunnen ze misschien arrogant overkomen.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:41:20 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535920
beter voelen dan een ander? Oh ja hoor dat kan makkelijk. Ik voel mij vaak genoeg beter dan een ander. Als iemand een puinhoop van zijn / haar leven maakt en daar niks aan doet? Voel ik mij zeer zeker beter dan die persoon.
pi_123535923
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

puur gebaseerd op je reactie en uitleg gedurende deze discussie.
Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg :o
Hoe doe jij dat? Heb je een glazen bol?
Rustig aan.
pi_123535927
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje maar,

Tis ook in zekere zin arrogant als je vindt dat jij beter bent voor een meisje dan een ander toch?
Mogelijk. Of je hebt veel zelfkennis :+
Tante minthy!! O+
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:42:53 #292
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123535958
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Interesse tonen is toch het tegenovergestelde van negeren?
volgens mij is het punt dat wanneer iemand je negeert je arrogant bent. Met zo een stelling verwacht of ben je dus van mening dat je ongeacht wat interesse dient te tonen in de persoon. Doe je dat niet dan ben je arrogant en negeer je iemand.

toch?
pi_123535959
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje arrogant is goed, spill the stuff :P
Deze vraag bijna vergeten.

Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).

Eventjes snel uit de mauw geschud.
pi_123535988
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij trekt nogal veel conclusies met dat weinig beetje informatie dat ik gegeven heb zeg :o
Doet ookgek wel vaker. Gisteren baseerde hij een klein lapje tekst en besloot dus dat mijn posts dropen van de jaloerzie :')

Gewoon laten gaan KT, wsl kan hij er niks aan doen ;)
pi_123535995
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Autisten zijn vaak eerlijker en directer dan niet-autisten, iets waar ik wel van houd.
Ook zijn autisten meestal slechter in liegen en doen ze het minder graag. Mensen met autisme liegen over het algemeen dus minder dan niet-autisten (kan ook een nadeel zijn hoor).

Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
pi_123536000
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bob, jij nog tips voor het versieren? Of eventueel praktische ervaring mee nu? :P
Ik heb niet echt tips om eerlijk te zijn. Je moet gewoon jezelf kunnen waarderen en daaraan werken. En beter richt je je op vriendschappen, maak je werk van je studie en ga je sporten. Dat brengt je vaak verder dan obsessief met relaties bezig te zijn. En eigenlijk ook niet op elke vrouw duiken die je ziet.

Ik heb niet zo veel praktische ervaring met versieren, maar ik ben wel tevreden met hoe het nu is.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:44:50 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123536006
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

of je geeft de verkeerde informatie. Ik trek een conclusie uit je huidige reactie / meningen en opmerkingen.

Dat doet iedereen hier trouwens, mensen beoordelen op post gedrag. Dus of je bent echt zo, of je geeft volledige verkeerde informatie af en doe of denke je anders te zijn dan je daadwerkelijk bent.
pi_123536017
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik lieg juist heel erg makkelijk, dat is een tegenargument voor de volgende keer dat iemand denk dat ik autistisch ben.
Daarom zei ik ook meestal :P
De meeste autisten die ik ken, zijn eerder recht door zee en draaien niet om de hete brij heen :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 14:45:10 #299
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_123536018
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:39 schreef ook_gek het volgende:
Het ligt puur aan context. Als je bijvoorbeeld in een groep een vraag stelt en anderen switchen zomaar naar een ander onderwerp, dan is er iets mis.
pi_123536030
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klopt.
En ik hoop voor je kat dat je "mouw" bedoelt :@
Tante minthy!! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')