Campingsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Zometeen ff Poolse worstje kopen en camping boeken in Belgie.
xD
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
50 cent per worst bij de poolsewinkel Hohoho
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Helemaal van de wappie clubs doen xD
Dat moet ons makkelijk lukken!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderen
Is wel fake hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:04 schreef Rossdale het volgende:
http://falkvinge.net/2013(...)ns-from-north-korea/
Briljant
Vorige week gedaan, het begint wel tofquote:
Nou daar hebben we jou niet voor nodigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel bij om te zorgen dat we degraderen
Mwa, je moet er van houden, geef ik toe. Het heeft meer mijn voorkeur dan de hele tijd in een appartement of hotel zittenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is iets dat je wel of niet snapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mwa, je moet er van houden, geef ik toe. Het heeft meer mijn voorkeur dan de hele tijd in een appartement of hotel zitten
Mooiste is dan nog wild kamperen, zit je ook niet met van dat pauper hagelslag volk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Pauper hagelslag-volkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mooiste is dan nog wild kamperen, zit je ook niet met van dat pauper hagelslag volk.
Ja ik bedoel Henk en Paula die met de kids en de sleurhut lekker op vakantie gaan.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik bedoel Henk en Paula die met de kids en de sleurhut lekker op vakantie gaan.
Dan liever lekker chill echt in de natuur met tentje en kampvuurtje alles.
Waarom airco? jij bent zo'n iemand die standaard all-in naar Turkije gaat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou je een warm kut bed verkiezen boven een lekker zacht bedje met airco
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |