Geld moet rollen enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Teveel![]()
Maar goed kan dat ook niet zelf in elkaar zetten.
Niet iedereen betaald 400 euro om Crysis 3 op max te kunnen spelen, en 12gb intern is niks te veel, de meeste laptops komen standaard met 8gb internquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:36 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Opzich prima, maar de videokaart kon beter. 12gb lijkt me wat veel, maar dat hangt er ook vanaf wat je ermee wil gaan doen.
Wat heb je ervoor betaald?
Uhm Origin is wel duur he! Sowieso 60 euro daar. Heb je paypal?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik weet. Wat zal het makkelijkst zijn?
Via origin??
Waarom meteen weer zo negatief, Niko?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet iedereen betaald 400 euro om Crysis 3 op max te kunnen spelen, en 12gb intern is niks te veel, de meeste laptops komen standaard met 8gb intern
Niet zo zeer negatief Timmehquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom meteen weer zo negatief, Niko?
Een goeie videokaart hoeft geen 400¤ te kosten. Voor 200-250 heb je een kaart waar je over een paar jaar nog steeds wat aan hebt. En 8gb ram is meer dan zat, zelfs om de nieuwste games op max te spelen. Meer kan beter zijn als je bepaalde dingen wil doen.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poolseworstjes zijn toch radiocatief?
Ik wacht wel gewoon tot jij die shit in je stad hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef SoldMayor het volgende:
Zaterdag en zondag vrij. Hele weekend no life SC5 spelen met Nick.
Strontwater en radioactief afval naar Nick's City brengen.![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn eerste stad trouwens ''New PoolsWorstje City'' noemen.
Wat daar doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik wacht wel gewoon tot jij die shit in je stad hebt !
Moet zaterdagavond nog wel naar Tilburg
Was het maar zo'n feestquote:
Wel mooi, vreet je dat ding van 500gram op, krijg je een tegoedbon voor een broodje schnitzelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.tilburg.com/we(...)Tilburgse-Kermis.htm
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.tilburg.com/we(...)Tilburgse-Kermis.htm
Ga je met je dushi?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
[..]
Wel mooi, vreet je dat ding van 500gram op, krijg je een tegoedbon voor een broodje schnitzel
Nope, familiequote:
Oh nice, ik woon in de stad, kan je mooi hier een peukie komen doen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
Moet zaterdagavond nog wel naar Tilburg
500 gram, Nick, dat eten wij voor ontbijt manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel mooi, vreet je dat ding van 500gram op, krijg je een tegoedbon voor een broodje schnitzel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |