quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Oja, ik snapte de TT nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgen, denk ik, naar Hansel & Gretel
Totaal offtopic maar heel erg bedankt! Tegenwoordig moet je hem binnen vier uur binnenhalen anders is ie al neergehaald, klote take-downs de laatste tijd...quote:
Top, laat ons weten hoe je hem vond!quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga morgen, denk ik, naar Hansel & Gretel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ditismijnsig.
Top! Ik wilde voor die film vanmiddag reserveren voor de voorstelling van volgende week, voor mijn vriendin, Tuschinski dicht... Ik wilde naar binnenlopen maar werd tegengehouden door twee man beveiliging. Ging pas weer om 18:00 uur open. Een of ander privé aangelegenheid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Silver Linings Playbook is echt heel leuk
Ja of dat je gewoon met die MaDiWoDo kaartjes online kan bestellen, dat zou het probleem ook oplossen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Top! Ik wilde voor die film vanmiddag reserveren voor de voorstelling van volgende week, voor mijn vriendin, Tuschinski dicht... Ik wilde naar binnenlopen maar werd tegengehouden door twee man beveiliging. Ging pas weer om 18:00 uur open. Een of ander privé aangelegenheid.
Nog steeds ondoordacht dat je niet gewoon bij een andere Pathé een ticket kunt bestellen voor de gewenste film in dezelfde stad. Zou een stuk makkelijker zijn in dit geval. Moet het echt aan de kassa doen want MaDiWoDo kaartjes over.
Het valt me nog mee dat je met deze kaartjes wel gewoon kunt reserveren/bestellen, anders heb je vooral bij populaire films echt de laatste kutplaatsen. Zat vanmiddag bij Beautiful Creatures ook te ver voorin links, heb nog pijn in m'n nek van die kijkhoek. Ik wist meteen weer waarom ik meestal een paar dagen van te voren alvast reserveer en mijn filmdag in plan, precies om te voorkomen dat ik ergens in een hoek zit te kijken zoals vandaag.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja of dat je gewoon met die MaDiWoDo kaartjes online kan bestellen, dat zou het probleem ook oplossen.
Was het zo druk dan bij de middagvoorstelling? Ik kwam laat aan en ik kon nog prima plekken in het midden van de zaal bestellen bij Silver Linings Playbook, reserveer enkel in de avond bij een film die net in premiere is gegaan. Voor de rest is het voor mij echt niet nodigquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef SecondMightyEagle het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat je met deze kaartjes wel gewoon kunt reserveren/bestellen, anders heb je vooral bij populaire films echt de laatste kutplaatsen. Zat vanmiddag bij Beautiful Creatures ook te ver voorin links, heb nog pijn in m'n nek van die kijkhoek. Ik wist meteen weer waarom ik meestal een paar dagen van te voren alvast reserveer en mijn filmdag in plan, precies om te voorkomen dat ik ergens in een hoek zit te kijken zoals vandaag.
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Zo'n 3/4 was inderdaad gevuld. En ik ben niet de persoon die de lege stoel tussen twee mensen pakt, ik zit er voor m'n ontspanning dus als het ff kan zorg ik dat ik één of twee stoelen tussen de andere persoon heb. Ik had zelf niks te knagen, dus ik hoef niet zo nodig twee uur lang naast een popcornvreter te zittenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Was het zo druk dan bij de middagvoorstelling? Ik kwam laat aan en ik kon nog prima plekken in het midden van de zaal bestellen bij Silver Linings Playbook, reserveer enkel in de avond bij een film die net in premiere is gegaan. Voor de rest is het voor mij echt niet nodig
Ik vond hem wel weer erg cliche, begin was wel aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het is dan ook een echte acteursfilm waar de dialogen en acteerprestaties bijzonder sterk zijn. Was erg onder de indrukquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik vond hem wel weer erg cliche, begin was wel aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |