abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123450300

quote:
ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland.

DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.

GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.

Vorige topics:
Topicreeks: Pathe Unlimited

• Wat kost zo'n Pathe Unlimited (Gold) Card?
- Een Pathé Unlimited Card kost ¤19,- per maand.
- Een Pathé Unlimited Gold Card kost ¤26,- per maand.

• Is de Pathé Unlimited (Gold) Card geldig voor alle films?

Ja, voor alle voorstellingen van alle films. Bij IMAX 3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤5,- toeslag en bij IMAX 2D ¤2,50 toeslag. Bij "gewone"3D-voorstellingen betalen Pathé Unlimited Card houders ¤2,50 toeslag en als je in het bezit bent van een 3D bril betaal je ¤1,50. Bovendien krijg je 10% korting op eten en drinken van het buffet.

Als je een Pathé Unlimited Gold Card hebt betaal je geen toeslagen voor IMAX, IMAX 3D, IMAX 2D en "gewone" 3D voorstellingen, krijg je 1x per jaar een extra stevige duurzamere 3D bril:

En daar bovenop ook nog 25% korting op eten en drinken van het buffet!

Abonnees onder de 16 jaar hebben geen toegang tot films met een kijkwijzer voor 16 jaar of ouder. Dit conform de algemene bezoekersvoorwaarden.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

• Het toegangsbewijs kan op zijn vroegst 90 minuten en maximaal 30 minuten voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de bioscoop worden opgehaald.

• Een toegangsbewijs voor een volgende filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na de meest recente voltooide transactie met de Pathe Unlimited (Gold) Card.

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Card

Meest gestelde vragen over de Pathé Unlimited Gold Card

Tip: Wanneer je inlogt, pasnummer invult en de bijhorende code is het mogelijk om te zien hoe vaak de pas is gebruikt, welke film, tijd, zaal, etc. Checken van de info kan confronterend zijn voor de fanatieke bioscoopgangers.

Officiële website

lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123450350
Ik ga morgen, denk ik, naar Hansel & Gretel :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_123450436
Ik ga denk ik vandaag Silver Linings Playbook checken
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_123450922
Gister naar lincoln geweest _O_ daarna nog naar Parker geweest. Hansel en gretel ga k zaterdag heen. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:03:35 #5
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_123452015
quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Oja, ik snapte de TT niet _O-
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_123452900
Ik ga vanavond naar H&G, bij gebrek aan SLP in Zwolle.
pi_123453615
Ik ga vanavond waarschijnlijk naar Beautiful Creatures, alleen twijfel want m'n biosmattie kan niet meer dus dan moet ik alleen. En vind 's avonds alleen altijd zo stom :')
Gewoon normaal doen ja.
pi_123454046
ik wil vandaag of morgen eigenlijk naar lincoln en Great Expectations , maar die draaien echt klote: vrijwel altijd zit er een 1,5 uur tussen de voorstellingen :(
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:19:38 #9
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_123457818
Vanavond naar Lincoln. In Rotterdam draait die alleen nog maar op tijden waar werkende mensen niet heen kunnen. :') De Kuip om 16 uur zoveel en Schouwburgplein om 12.15 uur. Dus nu maar 'vreemdgaan' in Cinerama vanavond, blijft wel een gezellige bioscoop vind ik. :)
Smell the flowers while you can....
pi_123463870
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 10:30 schreef wolfrolf het volgende:
Hobbit 1080p bluray rip is uit...
Totaal offtopic maar heel erg bedankt! Tegenwoordig moet je hem binnen vier uur binnenhalen anders is ie al neergehaald, klote take-downs de laatste tijd...

quote:
7s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:13 schreef wolfrolf het volgende:
Top, laat ons weten hoe je hem vond!

Vanmiddag sporadisch zin in een film, Beautiful Creatures @ de Munt geweest. Hetzelfde genre als Twilight i.m.o, maar dan een stuk beter. Ik vond het wel vermakelijk althans. Verhaal is een beetje zoetsappig en overdreven supernernatuurlijk a la Buffy the Vampire Slayer, maar als je dat een leuke serie vond moet je deze zeker niet missen. Zaal zat trouwens ook best vol, maar gezien het feit dat ie vandaag uit is gekomen is dat niet verwonderlijk. 7,5/10.

P.s. spoiler film:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ditismijnsig.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:36:31 #11
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123464276
Silver Linings Playbook is echt heel leuk O+
pi_123464436
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Top! Ik wilde voor die film vanmiddag reserveren voor de voorstelling van volgende week, voor mijn vriendin, Tuschinski dicht... Ik wilde naar binnenlopen maar werd tegengehouden door twee man beveiliging. Ging pas weer om 18:00 uur open. Een of ander privé aangelegenheid.

Nog steeds ondoordacht dat je niet gewoon bij een andere Pathé een ticket kunt bestellen voor de gewenste film in dezelfde stad. Zou een stuk makkelijker zijn in dit geval. Moet het echt aan de kassa doen want MaDiWoDo kaartjes over.
Ditismijnsig.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:42:33 #13
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123464544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:40 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Top! Ik wilde voor die film vanmiddag reserveren voor de voorstelling van volgende week, voor mijn vriendin, Tuschinski dicht... Ik wilde naar binnenlopen maar werd tegengehouden door twee man beveiliging. Ging pas weer om 18:00 uur open. Een of ander privé aangelegenheid.

Nog steeds ondoordacht dat je niet gewoon bij een andere Pathé een ticket kunt bestellen voor de gewenste film in dezelfde stad. Zou een stuk makkelijker zijn in dit geval. Moet het echt aan de kassa doen want MaDiWoDo kaartjes over.
Ja of dat je gewoon met die MaDiWoDo kaartjes online kan bestellen, dat zou het probleem ook oplossen.
pi_123464735
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ja of dat je gewoon met die MaDiWoDo kaartjes online kan bestellen, dat zou het probleem ook oplossen.
Het valt me nog mee dat je met deze kaartjes wel gewoon kunt reserveren/bestellen, anders heb je vooral bij populaire films echt de laatste kutplaatsen. Zat vanmiddag bij Beautiful Creatures ook te ver voorin links, heb nog pijn in m'n nek van die kijkhoek. Ik wist meteen weer waarom ik meestal een paar dagen van te voren alvast reserveer en mijn filmdag in plan, precies om te voorkomen dat ik ergens in een hoek zit te kijken zoals vandaag.
Ditismijnsig.
  donderdag 28 februari 2013 @ 17:51:21 #15
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_123464922
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:46 schreef SecondMightyEagle het volgende:

[..]

Het valt me nog mee dat je met deze kaartjes wel gewoon kunt reserveren/bestellen, anders heb je vooral bij populaire films echt de laatste kutplaatsen. Zat vanmiddag bij Beautiful Creatures ook te ver voorin links, heb nog pijn in m'n nek van die kijkhoek. Ik wist meteen weer waarom ik meestal een paar dagen van te voren alvast reserveer en mijn filmdag in plan, precies om te voorkomen dat ik ergens in een hoek zit te kijken zoals vandaag.
Was het zo druk dan bij de middagvoorstelling? Ik kwam laat aan en ik kon nog prima plekken in het midden van de zaal bestellen bij Silver Linings Playbook, reserveer enkel in de avond bij een film die net in premiere is gegaan. Voor de rest is het voor mij echt niet nodig :P
pi_123464972
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Klopt. O+
pi_123465105
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Was het zo druk dan bij de middagvoorstelling? Ik kwam laat aan en ik kon nog prima plekken in het midden van de zaal bestellen bij Silver Linings Playbook, reserveer enkel in de avond bij een film die net in premiere is gegaan. Voor de rest is het voor mij echt niet nodig :P
Zo'n 3/4 was inderdaad gevuld. En ik ben niet de persoon die de lege stoel tussen twee mensen pakt, ik zit er voor m'n ontspanning dus als het ff kan zorg ik dat ik één of twee stoelen tussen de andere persoon heb. Ik had zelf niks te knagen, dus ik hoef niet zo nodig twee uur lang naast een popcornvreter te zitten :).
Ditismijnsig.
pi_123465384
Silver Linings Playbook <3
pi_123466961
quote:
Ik vond hem wel weer erg cliche, begin was wel aardig.
pi_123469089
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 18:39 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik vond hem wel weer erg cliche, begin was wel aardig.
Het is dan ook een echte acteursfilm waar de dialogen en acteerprestaties bijzonder sterk zijn. Was erg onder de indruk :)
pi_123470455
Waarschijnlijk ook morgen naar Hansel en Gretel! :D

Had gisteren nog ff snel Les Miserables meegepikt in Pathe Buitenhof. Beetje wennen dat zingen, maar vond het zeker geen slechte film
pi_123477129
Hansel en Gretel is bizar slecht, mooie effecten maar dat is ook alles. Een soort cradle of filth turns zombie hack movie :')
pi_123479599
Nieuwe manier van adverteren ofzo bij films die weinig mensen trekt?
Vandaag trailers van This is 40 en I give it a year als voorprogramma, maar die draaien al een week...

Hansel en Gretsel was leuk vermaak, maar zeker de IMAX toeslag niet waard als je geen Gold hebt. Was met 80 minuten weer buiten. Wel een voorstukje van GI Joe in IMAX.
pi_123480046
GI Joe zag ik ook als voorfilmpje bij Die Hard, leek me niet bepaald de moeite van het bekijken waard.
pi_123480065
Die vijf euro kan me gestolen worden, maar dan besteed ik m'n tijd liever anders idd, thanks for the heads-up! Of ik ga hem alsnog in normaal 3D kijken. Twijfel twijfel.

Ziet er trouwens niet zo best uit voor Beautiful Creatures. Ik ben geen expert in financiën, maar een film waar zo'n geschatte 60 miljoen dollar aan uit is gegeven, en pas 17 miljoen binnen heeft gehaald in de eerste draaiweek, lijkt me geen goudmijn. Het lijkt me niet dat de weken erna dat nog enorm goed gaan maken. Denk dat ik kan fluiten naar een vervolg :). Als je de reviews op IMDB leest kan ik ze ook wel gelijk geven naderhand, al vond ik het zelf wel meevallen.
Ditismijnsig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')