Dat is altijd een goeden redenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef PriemGirl het volgende:
Maar misschien moet ik toch wel iets nieuws voor skjoe's bruiloft... ja toch wel... eigenlijk... FAAL REDEN![]()
cif zal er vast niet intrappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat is altijd een goeden reden
En het scheelt in de kater!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Zag net in het trouwtopic dat je friet hebt op het eind SQ
Dat is echt briljant, had mijn nichtje ook en is na een avond feesten zoooooo lekker![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
"hoi, ik wilde een mooie envelop geven, maar ik moest van jou speciaal kleren kopen en toen was het geld op, dus geen envelop"![]()
![]()
Bij mijn nichtje hadden we de keus uit puntzak friet of broodje shoarmaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd friet op het eind![]()
Krijgen we bij die vrienden van ons ook
![]()
omnomnomnom
Niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
cif zal er vast niet intrappen
wat onsjiek allemaal!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mijn nichtje hadden we de keus uit puntzak friet of broodje shoarma![]()
Friet![]()
En een vriendin van mij had zo'n hotdog kar achterin het cafe, dat was ook errug lekker
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een dik buffet voor daggasten met een baked alaska toetje en warme kersen
en op het einde broodjes geloof ik, het is nogal wazig
Broodjes zijn redelijk standaard op het eind ja, dat heeft iedereen in mijn familie zo ongeveer gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn zus had een dik buffet voor daggasten met een baked alaska toetje en warme kersen
en op het einde broodjes geloof ik, het is nogal wazig
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lustquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Wij hebben dus een BBQ buffet
Wel een luxe met steak enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lust
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef bleiblei het volgende:
Wat is baked alaska? Klinkt heftig.
Bij ons is het toetje eruit bezuinigd.
Oeh NOMNOMquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wel een luxe met steak enzo.
Geen hamburgers en braadworsten.
Wel velen rooien saus om SQ's jurk mee te vernachelen.
Eh.. nee?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder op een bruiloft gezien, maar is wel ultiem lekker voer wat iedereen wel lust
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ow, dat zou ik wel bijzonder matig vinden als mensen verplicht groentes gaan zitten eten omdat het niet fatsoenlijk aangevuld wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
Onze 'bruidstaart' was het toetjeOverigens wel handig; hebben we gewoon niet zelf uitgekozen. Vond ik ook prima; want heel dat uitzoeken van taart had ik geen zin in
[..]
Wij wel; vorig jaar van mijn manager was ook een bbqWas lekker! Alleen iets te weinig
![]()
Ze zouden voortdurend aanvullen en dat deden ze dus niet; dus op een gegeven moment was ik alleen maar groentes aan het eten ow joy
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |