en hoe reageerde hij. was ie kortaf, snapte ie t, was ie blij dat je belde..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Gebeld en gevraagd of we iets konden drinken zodat ik het allemaal uit kon leggen/mijn excuses kon aanbieden. Zodoende.Heel simpel eigenlijk maar volgens mij denk ik soms te dramatisch/moeilijk.
Wacht maar tot de verliefheid weg is en derhalve de roze bril af is, dan zal hij je zien voor wat je bent.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef sufkop. het volgende:
Sorry mensen, van deze situatie heb ik geleerd dat ik mij simpelweg aan afspraken moet houden, geen valse beloftes moet doen en vooral meteen sorry zeggen zodra ik iets vervelends heb geflikt. Maar dat vind ik altijd moeilijk. Is iets om aan te werken. En hij heeft ook gezegd dat hij mij qua houding soms kinderachtig/onredelijk vindt (met voorbeelden erbij) dus daar moet ik ook wel aan werken over het algemeen![]()
Fout? Of positief?
Aan de telefoon wel kortaf maar toen hij me zag meteen een glimlach. En nou heb het uitgelegd allemaal, schuld volledig op mezelf genomen en hij gaf zn mening en nou uiteindelijk wel goed gekomen maar hij keurt het niet goed en ik weet ook wel dat ik zoiets niet weer kan (en ga) flikken
Niet zo negatief joh, als TS leert van dit soort dingen komt het vast goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verliefheid weg is en derhalve de roze bril af is, dan zal hij je zien voor wat je bent.
Ik blijf bij wat ik zei.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:20 schreef maussie95 het volgende:
[..]
Niet zo negatief joh, als TS leert van dit soort dingen komt het vast goed.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef sufkop. het volgende:
Sorry mensen, van deze situatie heb ik geleerd dat ik mij simpelweg aan afspraken moet houden, geen valse beloftes moet doen en vooral meteen sorry zeggen zodra ik iets vervelends heb geflikt. Maar dat vind ik altijd moeilijk. Is iets om aan te werken. En hij heeft ook gezegd dat hij mij qua houding soms kinderachtig/onredelijk vindt (met voorbeelden erbij) dus daar moet ik ook wel aan werken over het algemeen![]()
Fout? Of positief?
Aan de telefoon wel kortaf maar toen hij me zag meteen een glimlach. En nou heb het uitgelegd allemaal, schuld volledig op mezelf genomen en hij gaf zn mening en nou uiteindelijk wel goed gekomen maar hij keurt het niet goed en ik weet ook wel dat ik zoiets niet weer kan (en ga) flikken
doe idd eens niet zo negatief, iedereen viel over haar heen en ze heeft gedaan wat ze moest doen volgens velen dus dit topic is toch van nut geweest. Iedereen maakt fouten en iedereen leert ervan, eventueel met een wat gedwongen duwtje in de rugquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:08 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wacht maar tot de verliefheid weg is en derhalve de roze bril af is, dan zal hij je zien voor wat je bent.
Wèèèh.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:23 schreef Re het volgende:
[..]
doe idd eens niet zo negatief, iedereen viel over haar heen en ze heeft gedaan wat ze moest doen volgens velen dus dit topic is toch van nut geweest. Iedereen maakt fouten en iedereen leert ervan, eventueel met een wat gedwongen duwtje in de rug
Goed gedaan. Zal best confronterend zijn geweest, maar beter de confrontatie aangaan dan koppig je kop in het zand steken en je eigen tekortkomingen niet onder ogen durven te komen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:06 schreef sufkop. het volgende:
Fout? Of positief?
Alleen de OP gelezen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:29 schreef Devion het volgende:
Je "vergat" de tijd? Vergeet je ook soms je eigen naam?![]()
Je vond het gewoon reuze gezellig bij je vriendinnen en wilde gewoon niet vertrekken. Nu kom je met een hele lulsmoes aanzetten en heb je met hem onterecht lopen bekvechten, terwijl een dikke excuses op zijn plaats was.
Je bent gewoon ongedisciplineerd egocentrisch verwend kreng. Kijk nog maar eens goed in de spiegel en hoop dat tussen jullie twee niet meer goed komt, want dit zal heus niet de laatste keer dat je zo'n kutstreek uithaald.
Yup, lekker ongenuanceerd gereageerdquote:
Begrijp ik hieruit nu dat je vind dat je je eigen fout/gedrag vanuit jezelf overschat hebt? Met andere woorden, je vind het zelf helemaal niet zo erg?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Gebeld en gevraagd of we iets konden drinken zodat ik het allemaal uit kon leggen/mijn excuses kon aanbieden. Zodoende.Heel simpel eigenlijk maar volgens mij denk ik soms te dramatisch/moeilijk.
Sjees, het is toch ook geen ramp van wereldformaat. Doe normaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Disclosure het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit nu dat je vind dat je je eigen fout/gedrag vanuit jezelf overschat hebt? Met andere woorden, je vind het zelf helemaal niet zo erg?
Nee inderdaad ik slaap er niet slechter door, maar waarom dat een topic openen als het je achteraf toch niet zo boeit in geval van TS?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Sjees, het is toch ook geen ramp van wereldformaat. Doe normaal.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:36 schreef Disclosure het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit nu dat je vind dat je je eigen fout/gedrag vanuit jezelf overschat hebt? Met andere woorden, je vind het zelf helemaal niet zo erg?
Nou, omdat ze er wel mee zat (goed teken) en ons advies nodig dacht te hebben (God mag weten waaromquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:41 schreef Disclosure het volgende:
[..]
Nee inderdaad ik slaap er niet slechter door, maar waarom dat een topic openen als het je achteraf toch niet zo boeit in geval van TS?
Je onderschat het feit dat ze op het moment geen enkele wroeging had. Achteraf heeft iedereen spijt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou, omdat ze er wel mee zat (goed teken) en ons advies nodig dacht te hebben (God mag weten waarom)
Dronkenschap is meestal geen excuus voor slecht gedrag maar kan heel makkelijk een reden zijn. Je leeft en leert, komt wel goed. Gesprek gehad, uitgelegd en excuses aangeboden (laat al blijken dat het wel een issue was aan haar kant) dus de kous is af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:47 schreef Devion het volgende:
[..]
Je onderschat het feit dat ze op het moment geen enkele wroeging had. Achteraf heeft iedereen spijt.
Nee het is geen big issue, maar dit zegt alles over je karakter en hoe belangrijk je de ander vind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |