Nee, auto's die er langer dan 2 dagen staan hebben volgens mij een prent onder de wisserquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
In de buurt (dichtbij het tankstation) heb je een vliegschool met parkeerplaats. Misschien kan je hem daar neerzetten. Daar hoef je volgens mij niet te betalen. Weet alleen niet of je er een langere periode zomaar kan staan.
Sinds wanneer gaat er een trein naar Rotterdam Airportquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:01 schreef Godtje het volgende:
Ja, de trein staat daar altijd gratis.
Als je een auto kan betalen als student kan je ook parkeren
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef opabrutus het volgende:
Vanaf bushalte de Lugt is het 9 minuten met de bus naar de luchthaven, prima!
@Vaatwastablet: dit valt zo te zien ook onder Overschie. Kun je hier overal gratis parkeren? bijvoorbeeld in de Burgemeester Baumannlaan ?
Tnx alvast guys, super!
@Vaatwastablet: dit valt zo te zien ook onder Overschie. Kun je hier overal gratis parkeren? bijvoorbeeld in de Burgemeester Baumannlaan ?
Tnx alvast guys, super!
Tnx alvast guys, super!
Tnx alvast guys, super!
En is het gelukt bij de lugt of niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef opabrutus het volgende:
Tnx alvast guys, super!
Ja dat dacht ik ook al, het is echt een zeer onhandige luchthaven om te komen. Ik woon er dichtbij maar ga liever via A'dam! Is ook meer te beleven. Je mag alleen wel je flesje water meenemen als je vanaf R'dam vliegt, dat is dan weer een heeeeeeeeeel groot voordeel .quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaat er een trein naar Rotterdam Airport?
Ik heb het ook gedaan en het viel mij idd erg mee. Verder kun je zelfs naar het vliegveld lopen in een 30min mocht je de laatste bus gemist hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:29 schreef opabrutus het volgende:
Het is inderdaad gelukt!
Ik had mijn auto geparkeerd in de buurt van bushalte de Lugt. Vanaf daar was het nog geen 10 minuten rijden met de bus.
Er was ook genoeg parkeerplek daar.
In welke straat had je m precies neergezet? Wil de bewoners niet teveel tot last zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 13:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan en het viel mij idd erg mee. Verder kun je zelfs naar het vliegveld lopen in een 30min mocht je de laatste bus gemist hebben.
Rotterdam, De Lugtquote:Op donderdag 20 maart 2014 14:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In welke straat had je m precies neergezet? Wil de bewoners niet teveel tot last zijn.
Dat zal dan wel de Burgemeester Baumannlaan geweest zijn, of niet?quote:Deze bushalte, iets van de Baumanstraat
Jaquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:43 schreef Kaplong het volgende:
[..]
Dat zal dan wel de Burgemeester Baumannlaan geweest zijn, of niet?
Serieus? En iets verder weg ipv 1 halte, 2 haltes?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:10 schreef Roger_ het volgende:
na klachten van de buurt is het een parkeerschijf zone geworden.
nee dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop