quote:
Kuiken op de radio!quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:31 schreef Melleyn het volgende:
Wat de fucking neuk doet kuikentje pirp in de op
Misschien maakt Bambino er morgen nog eentje voor mequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:31 schreef Melleyn het volgende:
Wat de fucking neuk doet kuikentje pirp in de op
Ik hoop toch 1 voor mij...quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien maakt Bambino er morgen nog eentje voor me
Iets als, waar Koelkast essnhills pestquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik hoop toch 1 voor mij...
Ik hoop het voor jequote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien maakt Bambino er morgen nog eentje voor me
'Waar koelkast nu de eer krijgt'quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Iets als, waar Koelkast essnhills pest
Ik denk dat het een probleem wordt. Het is hier niet zo druk meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Gaan we dit topic binnen een half uur vol krijgen?
Ik ben erquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:33 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik denk dat het een probleem wordt. Het is hier niet zo druk meer
Zeker niet als iedereen stopt met pratenquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:33 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik denk dat het een probleem wordt. Het is hier niet zo druk meer
Waar koelkast de op weer eens verneuktquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:33 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
'Waar koelkast nu de eer krijgt'
quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:35 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Waar koelkast de op weer eens verneukt
Visstoelen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Raad wat er zometeen komt!
Jammer, het was bijna goedquote:
Maar de naam zegt wat anders toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:37 schreef Waffle het volgende:
en dit plaatje is van de 212jIk weet het niet meer..
Geen ideequote:
Volgens mij niet nee, zij controleren hem en maken hem weer als nieuw, dus moet je ook garantie krijgen alsof ie nieuw zou zijn geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:38 schreef Waffle het volgende:
Ja klopt. Zie nu pas trouwens dat mijn NAS. Recertified as new is...
Wat moet ik daar van verwachten? Geen problemen met garantie en zo toch?
Dat ie in betere staat is dan wanneer je hem bij de Media Markt had gekochtquote:Op donderdag 28 februari 2013 02:38 schreef Waffle het volgende:
Ja klopt. Zie nu pas trouwens dat mijn NAS. Recertified as new is...
Wat moet ik daar van verwachten? Geen problemen met garantie en zo toch?
Zolang ze alle boxen bundelen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:38 schreef essnhills het volgende:
Is dit een experiment van Ibood ofzo? Kijken of alle producten bundelen beter werkt?
Dat sowieso en voor maar 100 euro in de pricewatch 180.quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:39 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat ie in betere staat is dan wanneer je hem bij de Media Markt had gekocht
Laat ze er eerst maar eens eentje sturen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zolang ze alle boxen bundelen.
MM is ook niet alles...quote:Op donderdag 28 februari 2013 02:40 schreef Waffle het volgende:
[..]
Dat sowieso en voor maar 100 euro in de pricewatch 180.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |