Daar sta je al, kloontjequote:
Trusten!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Piger het volgende:
ik ga pitten. geen box meer voor mij.
Morgenavond nieuwe poging.
Hunt ze~!
Ik wilde een topic maken genaamd Essnhills ik hou van je. <Maar ze geven me de kans niet.quote:
Als het goed is ook nieuwe troep!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Rem-koe het volgende:
Hunt van gister gemist, is dit nu alleen maar overgebleven shit van gister, of is er ook nieuwe troep?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik wilde een topic maken genaamd Essnhills ik hou van je. <Maar ze geven me de kans niet.
bah.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor koelkast
slaap lekker vriend!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Renn het volgende:
Ik ga ook slapen. Morgen vroeg weer verder...
Slaap lekker!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Renn het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:29 schreef bambino het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor koelkast
Ik ook. Succes allen en tot morgenmiddag laatquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef Renn het volgende:
Ze zijn vast de servers aan het klaarmaken voor de nieuwe piekquote:
Zou me niks verbazen, over 30 minuten begint ziggo met onderhoudquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn vast de servers aan het klaarmaken voor de nieuwe piek
Ik had het ook niet door, totdat ik niet kon posten. Snel doorgeklikt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
Ik was bezig met die koelkast zoeken
Wist niet dat topic al bijna vol was
Ik had dit: [HUNT SC] iBOOD #52 - Speciaal voor essnhills!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:30 schreef bambino het volgende:
Ik was bezig met die koelkast zoeken
Wist niet dat topic al bijna vol was
Ik had dit: [HUNT SC] iBOOD #52 - Speciaal voor essnhills!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen, over 30 minuten begint ziggo met onderhoud
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]! Iedereen wil naamtopics voor me maken!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]! Iedereen wil naamtopics voor me maken!
Dat dacht ik alquote:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:32 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Wie koopt er dan ook batterijen bij Ibood, terwijl het ook bij Ikea kan...
Ken ik jou?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:32 schreef Rem-koe het volgende:
[..]
Anders ga ik ook slapen namelijk
Wacht eerst maar eens af of je zo idd geen internet meer hebtquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef bambino het volgende:
Hmm, ik krijg pas over 14 dagen nieuwe bundel.
Ben aan het twijfelen of ik mijn hotspot aan ga zetten op me telefoon zodat ik op laptop verder kan
Okequote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef Speedo-drager het volgende:
Hallo,
Er komen geen dozen meer. Sorry
Lijkt me sterk dat het niet gebeurd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht eerst maar eens af of je zo idd geen internet meer hebt
Jij blijft toch nog wel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef Melleyn het volgende:
Ik weet niet wie er allemaal gaan, maar welterusten
Iedereen zou gewoon moeten boycotten geen doos kopen.quote:
jezus.. wat moet je met zo'n hoeveelheid?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat het niet gebeurd.
Heb nog 1450 MB over tot de 14e
Juist, dan koop ik hemquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Iedereen zou gewoon moeten boycotten geen doos kopen.
had je dat niet eerder kunnen zeggen?quote:
Ik heb 1500 per maandquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
jezus.. wat moet je met zo'n hoeveelheid?Ik heb om m'n telefoon 200mb en dat haal ik niet in een maand hoor
Ik zei het pas na dat de nieuwe er wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
had je dat niet eerder kunnen zeggen?
Ik weet nog niet hoelangquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef Speedo-drager het volgende:
wie gaat de hele nacht opblijven?
Ik, maar dat is niets nieuwsquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef Speedo-drager het volgende:
wie gaat de hele nacht opblijven?
Ik ben bag dat er geen doos meer komt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoelang
10GBquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
jezus.. wat moet je met zo'n hoeveelheid?Ik heb om m'n telefoon 200mb en dat haal ik niet in een maand hoor
Pff..quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb 1500 per maand
Dus heb 50 verbruikt vanaf de 14e
Kan niet lager helaas
T-mobile iPhone abo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag het ja.. ik quote eigenlijk je eerste postquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zei het pas na dat de nieuwe er was
Ninja edit lol
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Niet klikken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Alleen gaat die pas volgende maand in. Deze maand over mijn 1 GB gegaan in een uurtje tijd. Dacht dat ik op wifi zatquote:
lolquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En als de box er is hoor je 2 bellen achter elkaar. Omdat ze meteen door naar de volgende gaan.
Fout! Hij staat dan een kwartier vast, omdat de servers het niet aankunnenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
En als de box er is hoor je 2 bellen achter elkaar. Omdat ze meteen door naar de volgende gaan.
Ja dan is het pauze.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fout! Hij staat dan een kwartier vast, omdat de servers het niet aankunnen
Die waren de vorige keer wel leuk ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Fout! Hij staat dan een kwartier vast, omdat de servers het niet aankunnen
Hihi, direct na de box die pauze doen, iedereen gefrusteerd naar bedquote:
Mn vriend was ook al zo van NIEUWE LEVELS YAYquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:37 schreef bambino het volgende:
Yay
Update Bad Piggies
Als ik komende tijd weinig post, weet je wat ik aan het doen ben
zoiets.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, direct na de box die pauze doen, iedereen gefrusteerd naar bed
Met voorrang voor de Fok!kers natuurlijk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Misschien de ibood box onderbrengen op de fok server.
Nee, voor ons 4!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met voorrang voor de Fok!kers natuurlijk!
Dat zou nice zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met voorrang voor de Fok!kers natuurlijk!
baasje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:40 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10164487/
Blijkbaar wel :pquote:
helderziendequote:
heuj, jij ook hier?quote:
Ik haal dat eerste nieuwe level niet eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mn vriend was ook al zo van NIEUWE LEVELS YAY
Naab.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik haal dat eerste nieuwe level niet eens
Komt wel goed.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef bambino het volgende:
Hmm, ik krijg pas over 14 dagen nieuwe bundel.
Ben aan het twijfelen of ik mijn hotspot aan ga zetten op me telefoon zodat ik op laptop verder kan
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/storingenquote:Signaalstoring bij Ziggo
Er is storing. Onze Radio- en Televisie diensten zijn op dit moment niet of slecht beschikbaar.
Hierdoor heeft u tijdelijk slecht beeld en geluid op uw Televisie en Radio. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de ochtend is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
?quote:
Ik hoor iets met vleugels aan een touw en dan op tijd losknippen ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik haal dat eerste nieuwe level niet eens
nice je bent er ook!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Komt wel goed.
[..]
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/storingen
Ik heb je de hele dag niet gezien hier of wel?quote:
nee klopt, kijk nu even mee. maar ga zo tukkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je de hele dag niet gezien hier of wel?
Als het goed is staat de eerste er al ja..quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef Speedo-drager het volgende:
Zijn er al ibood tips voor zoek de doos?
Mwoah, kijk even mee.quote:
slaaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:45 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
nee klopt, kijk nu even mee. maar ga zo tukken
Heb geen vleugelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:44 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik hoor iets met vleugels aan een touw en dan op tijd losknippen ofzo
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Speedo, je hebt wat gemist!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:46 schreef essnhills het volgende:
En de eerste tip is weer superprovincie
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOoquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Speedo, je hebt wat gemist!
[ afbeelding ]
Ik vind het wel mooi zo lijkt dat nu wel goeie dingen langskomen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
Zo jongens ff de restjes van gister opmaken en dan weer verder met nieuwe dingen ofzo?
Zoiets, gaat te snel ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
Zo jongens ff de restjes van gister opmaken en dan weer verder met nieuwe dingen ofzo?
Jekan gaan die camera koopt niemand.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ik moet gewoon even pissen.
Dat spelquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef bambino het volgende:
Gaat wel snel nu
Bad piggies later maar uitvogelen
Nuquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Geen tijd voor!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:50 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jekan gaan die camera koopt niemand.
Geschikt voor 2 tot 3 scheurbeurtenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:49 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ibood.com/heal(...)s__50_wegwerpmesjes/
50 mesjes
Schaamharen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Geschikt voor 2 tot 3 scheurbeurten
Ben benieuwd wat ze daar mee bedoelen
Ik, van 999,95quote:
Dat je 1 mesje voor 2 tot 3 scheurbeurten gebruiken en daarna is ie bot?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
Geschikt voor 2 tot 3 scheurbeurten
Ben benieuwd wat ze daar mee bedoelen
Daarna wordt het bloederigquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je 1 mesje voor 2 tot 3 scheurbeurten gebruiken en daarna is ie bot?
Ik zou het nog doen ookquote:
Moet je wel even 1000 euro hebben om even te kunnen missenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:52 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zou het nog doen ook
Puur om te kijken wat je krijgt, en dan terug
Of als er iets heel duurs in zit verkopen
Dafaq?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef OhNoes het volgende:
http://www.ibood.com/nl/n(...)e_mobiele_oplaadset/
ik doorzoek die lijst van 1dk op "snel", krijg je dit
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef OhNoes het volgende:
Hoe heet het, ziet er leuk uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef Melleyn het volgende:
Bambino: https://www.dropbox.com/s(...)3-02-28-00-49-21.png
Daar was ik dus nooit zelf achter gekomenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef Melleyn het volgende:
Bambino: https://www.dropbox.com/s(...)3-02-28-00-49-21.png
Ja okquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je wel even 1000 euro hebben om even te kunnen missen
Huntpauze?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef OhNoes het volgende:
Was er een pauze vandaag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:53 schreef essnhills het volgende:
[..]Ze heten niet allemaal snel..
Er was er eentje s'ochtends rond half 6 en eentje 's middags rond half 5
Bad piggiesquote:
Geen clue dat moet dan zijn geweest toen ik sliep gisternacht na 4quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is er al een pauze geweest dan? Staat bij die aanbieding
Nog niets over bekent iig..quote:
Jij?quote:
SNEL! SNEL! SNEL! Koop deze mooie Oyama Powerbank!quote:
quote:
Thanks, kan ik me even vermaken zoquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Daar was ik dus nooit zelf achter gekomen
Klinkt als een vrouw.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mn vriend vindt de rest van de nieuwe levels niet leuk zegt ie
Of in het zuiderzeemuseumquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef Speedo-drager het volgende:
tip 2 #Préfecture du Zuyderzée
Weer verdomme in amsterdam
Ik pak de nachtnet trein!quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef Speedo-drager het volgende:
Hehe zal ff kijken, heb hem nu gehaald in ieder gevalquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Mn vriend vindt de rest van de nieuwe levels niet leuk zegt ie
Wat ergquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:56 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik werk daarquote:
Het kan aan de voorkant zijn of zo. Gewoon heen gaan en er voor kamperen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werk daar![]()
Maar het is nu dicht..
Morgen op het nieuws. Ibood medewerkers dood gestoken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef tralalala het volgende:
Veel te gevaarlijk voor mij in Amsterdam, bijna net zo gevaarlijk als Eindhoven.
Ja dag, Het duurt ruim 2 uur voordat ik daar ben..quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het kan aan de voorkant zijn of zo. Gewoon heen gaan en er voor kamperen.
Met je automatische luchtbed voor 2 personenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het kan aan de voorkant zijn of zo. Gewoon heen gaan en er voor kamperen.
Road trip?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dag, Het duurt ruim 2 uur voordat ik daar ben..Als het daar ergens blijkt te zijn bel ik m'n schoonmoeder wel, die woont daar
Ik gewoon in speedo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Met je automatische luchtbed voor 2 personen
Maar je gaat je oma toch niet wakker bellen voor een doos?quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:59 schreef essnhills het volgende:
En ikkan nu trouwens helemaal niet in Enkhuizen komen.. Het nachtnet gaat daar nie
Waarom nieuw account?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:01 schreef bambino het volgende:
Grootste faal ever
Nieuw account, geen adres ingevuld
Gezeik met oud accountquote:
Precies hetzelfdequote:Op donderdag 28 februari 2013 01:01 schreef Speedo-drager het volgende:
OMG
Ik zat erin rabobank.
*fout op de pagina.*![]()
Word ik terug gekicked.
Nou broeder dan kunnen wij elkaar troosten.quote:
print screen makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:02 schreef Speedo-drager het volgende:
Ik zat gewoon bij de betaal pagina. 'fout op pagina.'Wtf dat geeft het zich toch niet.
Dat had ik ook ja, bij de eerste pogingquote:
Ik ga aan de sterke drank...quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:02 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nou broeder dan kunnen wij elkaar troosten.Met niets! LOLZ EINZ!!
quote:
Ik ook zo gay...quote:
Kluisje van een speler of zo?quote:
Nice wel je hebt geluk gehad. Ik kreeg een error op de betaal pagina,.quote:
Niet zo gek. kon niet eens even pissen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:06 schreef essnhills het volgende:
Hele Ibood trouwens weer vol met zeikende mensen
En terecht.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:06 schreef essnhills het volgende:
Hele Ibood trouwens weer vol met zeikende mensen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niet zo gek. kon niet eens even pissen.
En de volgende duurt wel een paar uurquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:08 schreef Speedo-drager het volgende:
ik denk dat ik de hunt achter me laat en ga slapen of zodie dozen zijn niet te pakken
Ja ok dat is nog wel een terechte klacht, maar wat die mensen daar allemaal schrijven..quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
En terecht.wtf man ik kwam er goed doorheen en alles krijg je dan pagina fout.
Ik ook, toen naar mijn startpagina (google) gegaan en toen weer op de terugknop gedrukt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nice wel je hebt geluk gehad. Ik kreeg een error op de betaal pagina,.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:07 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het was wel + eten en drinken zoeken
Wat had je gekocht dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:08 schreef Speedo-drager het volgende:
Heb wel wat ik op de hunt heb gekocht geannuleerd
meemaai 1dkquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:08 schreef Speedo-drager het volgende:
Dan mogen ze de rotzooi ook houden, iedereen die geen doos krijgt zou gewoon moeten annuleren.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:08 schreef Speedo-drager het volgende:
Dan mogen ze de rotzooi ook houden, iedereen die geen doos krijgt zou gewoon moeten annuleren.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook, toen naar mijn startpagina (google) gegaan en toen weer op de terugknop gedrukt.
Daarna mocht ik wel betalen van Ibood.
Ja die error...quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok dat is nog wel een terechte klacht, maar wat die mensen daar allemaal schrijven..
Ook gedaan, bleef de error houden totdat er opeens kwam andere ibooders waren je voor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik ook, toen naar mijn startpagina (google) gegaan en toen weer op de terugknop gedrukt.
Illuminatiquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi statement. Dozen zijn leuk en aardig. Maar zo is het niet leuk doe dan prijs vragen of zo.quote:
Latersquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:11 schreef OhNoes het volgende:
Ik ga slapen (Bad Piggies spelen), veel plezier verder
Have funquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:11 schreef OhNoes het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:11 schreef OhNoes het volgende:
Slaap zachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:11 schreef OhNoes het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:11 schreef Waffle het volgende:
Haha die gast op twitter met zijn onvoldoende saldo
Das wel zuurquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:11 schreef Waffle het volgende:
Haha die gast op twitter met zijn onvoldoende saldo
Nou gezellig zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:12 schreef bambino het volgende:
Ik ga nog ff gamen zolang ik nog internet heb.
Succes nog
Gelukkig zijn wij er nog!quote:
Ga slapen danquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:14 schreef Speedo-drager het volgende:
Eigenlijk denk ik dat er nu geen doos maar gaat komen tot later op deze dag.![]()
En verdomme ik was 5cm dicht bij.
Als je dan nu gaat slapen ben je morgen lekker fris om verder te huntenquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:14 schreef Speedo-drager het volgende:
Eigenlijk denk ik dat er nu geen doos maar gaat komen tot later op deze dag.![]()
En verdomme ik was 5cm dicht bij.
ben verslaafd.quote:
odd/quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:15 schreef Waffle het volgende:
Ik kan niet meer slapen door die box. Vol adrenaline
Ik moest in mijn blote reet door het huis heen rennen om de identifier te zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:15 schreef Waffle het volgende:
Ik kan niet meer slapen door die box. Vol adrenaline
klote hunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je dan nu gaat slapen ben je morgen lekker fris om verder te hunten
Hihiquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moest in mijn blote reet door het huis heen rennen om de identifier te zoeken.![]()
Lag het zo lekker
Ben wel benieuwd wat je erin hebt zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 01:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik moest in mijn blote reet door het huis heen rennen om de identifier te zoeken.![]()
Lag het zo lekker
Allemaal mensen die niet werkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 01:16 schreef Waffle het volgende:
7050 ibood'ers op dit moment. Toch best wel ziek :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |