De mijne deed het dus nog. En alleen dood te maken door de batterijen eruit te halen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dan zet ik hem weer uit.
M'n vriendin baalt best wel dat die van haar het niet meer doet.
Good enough for me.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne deed het dus nog. En alleen dood te maken door de batterijen eruit te halen.
broeken moet je niet online kopen, kan je beter in de winkel kijkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil eigenlijk nieuwe broeken, maar ik word niet vrolijk van wat ik tegenkom online.
Ik ben een beetje aan het kijken wat het gemiddelde aanbod is, soberzo eerst passen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
broeken moet je niet online kopen, kan je beter in de winkel kijken
ja veel is skinny enzulks, niet jouw stijl gok ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje aan het kijken wat het gemiddelde aanbod is, soberzo eerst passen.
Maar de modellen zijn echt meh.
Ik heb een enorme schijthekel aan skinny inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja veel is skinny enzulks, niet jouw stijl gok ikmaar bootcut en flare komt ook weer in dus yay
Yeah. Maar anders even bij de C&A kijken, die hebben ook vaak wat wijdere modellen enzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een enorme schijthekel aan skinny inderdaad.En klopt, maar duurt lang voor er een beetje aanbod in is.
Jup, daar vis ik ze meestal vandaan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah. Maar anders even bij de C&A kijken, die hebben ook vaak wat wijdere modellen enzo
Ja das idd niet handigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, daar vis ik ze meestal vandaan.Alleen na de tigste broek die afzakt om half elf 's avonds bedenken dat het tijd wordt voor nieuwe is niet hendig voor eckte winkels.
Truston, succes morgenochtend.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja das idd niet handig
Maareh ik rol m'n bed in, de wekker gaat om 5.30![]()
![]()
dusseuh, trustonnn
Dankquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Truston, succes morgenochtend.
quote:What do you think about the China Glaze Hologlam collection? Are you looking forward to them?
I can’t wait to pick up backups of a few or even each of them. ♥
quote:Op donderdag 28 februari 2013 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik op een verjaardag was en een bejaarde vrouw ineens midden in de kamer haar schaamhaar ging scheren![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik op een verjaardag was en een bejaarde vrouw ineens midden in de kamer haar schaamhaar ging scheren![]()
![]()
zoute haring met uitjes was ook echt fantastisch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:22 schreef Incantrix het volgende:
Yuk Mss! Ik haat dat ook altijd zo van gesneden paprika als je een pak melk open hebt.
da's al evenquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er gaat nu een waarschuwing rond dat je geen gratis sleutelhangers aan moet nemen bij tank stations want daar zit een chip in en dan kunnen Roemeense inbrekers je volgen
Ohja, da's ook een leukequote:Op donderdag 28 februari 2013 08:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoute haring met uitjes was ook echt fantastisch.
Ik heb er 2 van, een rode en een berry kleur en die blijven echt supergoed zitten (ook zonder lipcote). Dus ik vind ze topquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had iemand nou hier die l'oreal infallible lipstick? Kruidvat extra voordeel doet aan aanbieding voor 9 euro numaar ik dacht dat iemand m pauper vond.
Gadverquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:13 schreef Mss het volgende:
Ik had gisteren nog een vol glas spa rood op mijn bureau staan toen ik ging slapen. Ik deze in de koelkast zetten, en net er weer uitgehaald. Ik had ook een pakje cottage cheese open staan. Nu smaakt en ruikt mijn water naar cottage cheese.
Gaaaaaaaaaaaaadverquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:55 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
Tjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
Meurning
Wat is op met de UI's van Skjoe en Mss?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
zo, iedereen kan weer ademhalen! Zwei!
Morgeuhquote:
Jaaa was erg leuk! Wel koud en sneeuw, maar goed te doen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Morgeuh
hoe was het? Velen geshopt/gekeken/gebatst alles?
quote:
hi chicks!quote:
Velen massages regelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa was erg leuk! Wel koud en sneeuw, maar goed te doen!
Wel superrrrr moe nu want we hebben alles in die paar dagen gepropt dus mijn benen zijn helemaal aan gort
[..]
[..]
hi chicks!
Siiiquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Velen massages regelenEn klinkt toch tof
Ik wil ook een keer naar berlijn
Nog gefaald daaro ?
Oeh zeer degelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Siii
Wat P2 spullies bij de DM en ik had 3 sugar lakjes van Kiko gehaald maar toen moest ik terug want een vriendin wou er ook 3 en toen heb ik er nog zelf ook een bij gekocht dus ehb er nu 4
ja ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Had iemand nou hier die l'oreal infallible lipstick? Kruidvat extra voordeel doet aan aanbieding voor 9 euro numaar ik dacht dat iemand m pauper vond.
Das idd wel erg netjes! Niet veel die dat doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
Hotel was trouwens ook heel fijn, had een hotel op aanraden van kip en de kamers waren erg netjesik had ook geboekt t/m vrijdag maar ik heb de dagen dat we niet bleven niet hoeven betalen dus dat was ook super fijn
Hmzquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ikbij mij blijven ze niet langer zitten dan gewone lipstick
Sorry maar ik grinniktequote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef Incantrix het volgende:
Snotverdorie, de kapper moet voortaan mijn pony maar voor het verven knippen hoor. Leuk dat ze het nat knippen, maar als het eenmaal gedroogd is komt er weer slag in mijn haar en dan kan ik thuis mijn pony weer zelf gaan staan knippen omdat ik een fokking hoorn op mijn kop heb
Terug gaan een optie? Zij hebben het zo bijgeknipt toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mag, het ziet er niet uit gewoon
Ik was vooral benieuwd naar de motivatie, er is toch wel wat voor nodig om jou van ui te laten verwisselenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
zo, iedereen kan weer ademhalen! Zwei!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Das idd wel erg netjes! Niet veel die dat doen.
Trouwens! Even iets andersVorige week kwam iemand naar me toe van het andere bedrijf die hier ook in ons pand zit (wij delen de keuken dus hebben wel goed contact met de medewerkers daar) en die zag dat ik je ken! Zij heeft namelijk met jou op school gezeten
Er is alleen 1 probleem: Ik weet niet meer wat haar naam is en ik durfde het niet te vragen want die hoor ik eik wel te kennen na 3 jaar
![]()
![]()
Kuch.
Zo. Zeer interessant feitje dit![]()
Ja ik zei ook echt: Oooohhhh ik zeg het wel even aan haar!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zo van "ik zal het doorgeven, wie de fuck ben je eigenlijk?"
ik draag hem nooit meer. Maar ik werkte dan beide lagen bij omdat dat nodig wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hmzdoe jij wel vaker die topcoat bijwerken per dag?
Never mind, ik heb ze nog wat beter bekekenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik was vooral benieuwd naar de motivatie, er is toch wel wat voor nodig om jou van ui te laten verwisselen![]()
![]()
Enlighten me; want ik snap em nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Never mind, ik heb ze nog wat beter bekeken
Zat ik ook aan te denken, maar dat is echt lastig met 2 kinders en een waslijst vol to-do..quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Terug gaan een optie? Zij hebben het zo bijgeknipt toch?![]()
Mja volgende x even zeggenze kunnen het ook verven -> knippen -> föhnen en bijknippen. Zo doet mijn kapster het altijd.
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik draag hem nooit meer. Maar ik werkte dan beide lagen bij omdat dat nodig was
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Never mind, ik heb ze nog wat beter bekeken
Ja daarom twijfel ik nuquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Bij mij blijft die wel goed zitten
Ik zal wel even kijken wat we dubbel hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Oh, mag ik trouwens een schaamteloze bedelpost doen? Stef schiet niet echt op met zijn mini's
Heb je de zilvervliesrijst al?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef Incantrix het volgende:
Oh, mag ik trouwens een schaamteloze bedelpost doen? Stef schiet niet echt op met zijn mini's
ERMAHGERD is die er?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je de zilvervliesrijst al?
Ik heb er 2 van en ze blijven beiden goed zitten btw. Laatst had ik zo'n lipstick gepakt en daar nog lipcote overheen, dat was helemaal briljantquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daarom twijfel ik nuik ga straks maar eens googlen
Dan doe je te kleur -> topcoat -> lipcote?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van en ze blijven beiden goed zitten btw. Laatst had ik zo'n lipstick gepakt en daar nog lipcote overheen, dat was helemaal briljant
Echt he? En ik moet vandaag de deur nog uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok dat is wel heel erg Trixbalen dat je niet ff snel terug kan
Ik had die topcoat helemaal achterwege gelatenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan doe je te kleur -> topcoat -> lipcote?
Even vastspelden of zo? En zeker teruggaan ja, dit moeten ze wel echt ff fixenquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he? En ik moet vandaag de deur nog uit
Bubs, thnxwe kunnen evt ruilen, al heeft hij nog niet heel veel..
Unf, neinz!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ermahgerd mensen verkopen die mini's gewoon op marktplaats voor fucking 1,50
Ik heb er maar 1 mhehehehquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Echt he? En ik moet vandaag de deur nog uit
Bubs, thnxwe kunnen evt ruilen, al heeft hij nog niet heel veel..
Unf, neinz!
Ja daarom vraag ik het meheequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had die topcoat helemaal achterwege gelaten![]()
Denk dat die lipcote over die topcoat niet echt zo'n goed idee is..
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
Ik vind die mini's zo geweldig tof![]()
Het is jammer dat ik geen kinderen heb; want dan had ik een reden om er zelf mee te spelen... en ok ik kom ook nooit in de ah; maar goed
Dusquote:
Anders zou je ook die 14h superstay kunnen proberen, die kip zo fijn vindt en Lin ook positief over was op haar blog? Die is nu ergens in de aanbieding voor een tientje geloof ik?quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het mehee
Ik gnorkte net nogal luidquote:
ERMAGERD JE KRIJGT GOEDKEURING VAN PRIEMquote:Op donderdag 28 februari 2013 10:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik gnorkte net nogal luid![]()
Ik vind het een overweging waard qua wijziging in UI![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |