Ajax verliest nooit. We hebben alleen te weinig punten gescoord.quote:
AZ is gewoon goede leerling van Ajaxquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:39 schreef bambino het volgende:
Klagen op AZ terwijl Ajax degene is die niet kan voetballen
Ik wil een leuke opmerking maken maar dat doe ik maar nietquote:
Ajax. Wat een verwerpelijke kutclub.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ajax verliest nooit. We hebben alleen te weinig punten gescoord.
Dat landskampioen is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Ajax. Wat een verwerpelijke kutclub.
'een club dat'. Wel ongeveer het niveau van een Ajaxied ja.quote:
Doe niet zo tegen Jodenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:51 schreef Skv het volgende:
[..]
'een club dat'. Wel ongeveer het niveau van een Ajaxied ja..
Wat een goede gevatte opmerking.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is Ajacied niet Ajaxied als je dan toch bijdehand wil lopen doen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Dikke care.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:57 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Het is Ajacied niet Ajaxied als je dan toch bijdehand wil lopen doen.
godverdomme manquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:59 schreef regiliopeace het volgende:
Juicyhil ik wil jou wel eens in het tenue van Lukoki zien. Zijn broekje als een speedo om je hompen been en zijn shirt als een bikinitopje om je craquelé huidlagen gedrapeerd.
Is Twente zelf al mee bezigquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef vandermar het volgende:
Ajax gaat Twente van vorig jaar nadoen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
Haha, de [ afbeelding ] gaan geen prijs pakken
LOL!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:04 schreef vandermar het volgende:
Haha, de [ afbeelding ] gaan geen prijs pakken
Dat kun jij dan ook helemaal niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik wil een leuke opmerking maken maar dat doe ik maar niet
Wellus!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat kun jij dan ook helemaal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |