Waar woon je dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:08 schreef Symer het volgende:
Vanmiddag even de zon gezien. Vorige keer was 12 februari.
Ik houd dat bij.
Die houden geen rekening met lichte bewolking zeker? 12 februari is de laatste dag dat ik de zon wolkvrij gezien heb, de dag erna nog tussen de wolken door en sindsdien niet meer. Natuurlijk heb ik niet de hele dag zicht op buiten dus mis ik vast wel momentjes, maar ik kan iig niet wachten tot die zon-percentages omhoog gaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Waar woon je dan?
Want bij het KNMI denken ze daar heel anders over. En die houden het ook bij.
http://www.knmi.nl/klimat(...)and_260_grafiek.html
Iedere minuut *tussen* de wolken door telt, het hoeft natuurlijk niet strak blauw te zijn. Maar door de wolken heen, telt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:47 schreef Symer het volgende:
[..]
Die houden geen rekening met lichte bewolking zeker? 12 februari is de laatste dag dat ik de zon wolkvrij gezien heb, de dag erna nog tussen de wolken door en sindsdien niet meer. Natuurlijk heb ik niet de hele dag zicht op buiten dus mis ik vast wel momentjes, maar ik kan iig niet wachten tot die zon-percentages omhoog gaan
lang, maar niet extreem koud ofzo en die sneeuw viel vaak tegen. Al met al vond ik het zelf vrij somber/grijs en meer tegen dan meevallen. Weinig extremenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:48 schreef Lemans24 het volgende:
Hier in het midden was het een veel te lange winter, met veel sneeuw en veel vorst. Vooral nu niet leuk, met onverwacht lage temperaturen. M'n gasverbruik was deze week het hoogste van de hele winter, door het lange douchen en vele eten en water koken... (1 kuub per dag, tegen gemiddeld 0,5)
Sweet cherry treesquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef Adelante het volgende:
Hup, pas de OP eens aan aan de TT.
[ afbeelding ]
klopt. Maar de temperatuur viel me niet tegen op die drie dagen met 13 graden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:11 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
lang, maar niet extreem koud ofzo en die sneeuw viel vaak tegen. Al met al vond ik het zelf vrij somber/grijs en meer tegen dan meevallen. Weinig extremen
kan, kan, alles kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef -CRASH- het volgende:
Kou kan (als het ff tegenzit) nog een tijd aanduren...
Kou in maart
Met maart op de kalender is de winterkou nog niet voorbij.
Vooral in de eerste helft van maart kan het nog flink vriezen.
Pas daarna gaat de temperatuur in de lift.
Het begin van de astronomische lente,
rond 21 maart sluit meestal beter aan bij het dagelijkse weer
dan het begin van de meteorologische lente direct aan het begin van de maand.
Vrees het ergste... dan kan het alleen nog beter wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:33 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
kan, kan, alles kan.
Maar gaat niet gebeuren hoor dit jaar, flinke vorst! in maart
Mark youre word "weingi"quote:Op donderdag 28 februari 2013 00:47 schreef roislecxe het volgende:
Volgende week begint voor het gevoel de lente. En lente is in dit geval tegen of over de 10 graden, droog, zon en weingi wind. Nog eeeeeventjes. Mark my words.
yourequote:
En dan krijg je nog April die spreekwoordelijk doet wat hij wilquote:Op donderdag 28 februari 2013 00:12 schreef -CRASH- het volgende:
Kou kan (als het ff tegenzit) nog een tijd aanduren...
Kou in maart
Met maart op de kalender is de winterkou nog niet voorbij.
Vooral in de eerste helft van maart kan het nog flink vriezen.
Pas daarna gaat de temperatuur in de lift.
Het begin van de astronomische lente,
rond 21 maart sluit meestal beter aan bij het dagelijkse weer
dan het begin van de meteorologische lente direct aan het begin van de maand.
En mei legt een eiquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
En dan krijg je nog April die spreekwoordelijk doet wat hij wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |