Als ik China op vakantie ben, ben ik langer dan de meeste mannetjes, al helemaal als ik mijn hakken aan heb, dus hoe kom je aan de 80% danquote:
Jaquote:
gezagquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
idd 1,80m
groter is niet leuk want dan straal ik geen gezag maar uit.
Kleiner mag, maar niet te veel.
Inderdaad voelde me altijd zo goed, als ze me die leugens vertelde, maar ja is weinig van uitgewezen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Dit was bij mij ook, of misschien zelf nog langer. Pijnlijke teleurstelling.
Subsidie aanvragen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad voelde me altijd zo goed, als ze me die leugens vertelde, maar ja is weinig van uitgewezen.
Maarja wat wil je met 2 dwergen als ouders.
want zo aardig ben jij natuurlijk wel, eerst overtuigen dat hij heul niet klein is, dan op hakken laten lopen en gewoon voorhouden dat het nu prima isquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
JaEn er vervolgens natuurlijk niet om te lachen
Oké van de Nederlandse mannen bedoelde ik...quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ik China op vakantie ben, ben ik langer dan de meeste mannetjes, al helemaal als ik mijn hakken aan heb, dus hoe kom je aan de 80% dan
Iemand moet de verantwoordelijkheid op zich nemen, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
want zo aardig ben jij natuurlijk wel, eerst overtuigen dat hij heul niet klein is, dan op hakken laten lopen en gewoon voorhouden dat het nu prima is
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:11 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Je hebt sowieso niks te zeggen in een relatie als vrouw.
Ik bedoel overstraat, wil er niet uitzien als een fragiel kind aan zijn zijde.quote:
heb je ook een stoffig huis dat jij schoon moet maken terwijl je ouders in de mijn werken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Inderdaad voelde me altijd zo goed, als ze me die leugens vertelde, maar ja is weinig van uitgewezen.
Alsof dat laatste wat zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja want er boven gaan staan is zo lullig voor tsquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Iemand moet de verantwoordelijkheid op zich nemen, toch?
Mij maakt het niet zo heel veel uit, zo lang hij maar groter is dan mij als ik hakken aan heb, maar maximaal 1.85 ofzo, anders nekpijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
idd 1,80m
groter is niet leuk want dan straal ik geen gezag maar uit.
Kleiner mag, maar niet te veel.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik eis een kleine mensen sc. Al ons leed
Omdat je een jongen bent ja, meisjes worden meestal kleiner dan hun ouders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Alsof dat laatste wat zegt.Ik ben 15 en 25 cm langer dan mijn ouders.
Mijn ouders zijn ook groter.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omdat je een jongen bent ja, meisjes worden meestal kleiner dan hun ouders.
Hap hap hapquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oké van de Nederlandse mannen bedoelde ik...
(wist je ook wel)
Hij moet er gewoon zijn gimmick van makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:14 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja want er boven gaan staan is zo lullig voor ts
zie ts schitteren in het elfjesbos volgend jaarquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hij moet er gewoon zijn gimmick van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |