165 is inderdaad wel triest voor een jongen als hij ouder dan 12 is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die naiëve trutjes die zogenaamd zegge ik ben maar 1.60 blalalbal. Voor een jongen is lichaamslengte gewoon heel belangrijk en voor meisjes niet....
Ja, sinds de brugklas groei ik nog maar 1 cm per jaar ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:00 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben je al een lange tijd 1,60m?
ik was toen ik 15 was volgens mij 1,53m of zo
Wtfquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jou hosselen is ook net zoiets als een goede grap.
Die snap je ook pas na 2 dagen
Nu ben 1,60m net.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nu dan
Kleine meisjes zijn welmaar 1,53 is gewoon lilliputter
Nou, kleding staat wel vaak goed en je komt al snel met je figuur goed uit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Btw, denken dat hoe langer beter is bij mannen.Kan tig nadelen noemen, voornamelijk het stallen van mijn stelten in OV en dergelijke gaat me niet altijd gemakkelijk af.
Die groeigrafiek daar werd ik altijd zo depri van, dik onder het gemiddelddequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, sinds de brugklas groei ik nog maar 1 cm per jaar ofzo
Ohh! En hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nu ben 1,60m net.
Dus ja wel klein.
Klein maar fijn ts.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Al die naiëve trutjes die zogenaamd zegge ik ben maar 1.60 blalalbal. Voor een jongen is lichaamslengte gewoon heel belangrijk en voor meisjes niet....
I feel yaquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die groeigrafiek daar werd ik altijd zo depri van, dik onder het gemiddeldde![]()
![]()
kut GGD
Eet je alleen rauw voedsel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Die groeigrafiek daar werd ik altijd zo depri van, dik onder het gemiddeldde![]()
![]()
kut GGD
Ik ga me morgen eens meten. Ik ben 1,70+ in die richtingquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nu ben 1,60m net.
Dus ja wel klein.
First world problems.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:02 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Btw, denken dat hoe langer beter is bij mannen.Kan tig nadelen noemen, voornamelijk het stallen van mijn stelten in OV en dergelijke gaat me niet altijd gemakkelijk af.
Ik ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
![]()
kut GGD
Volgens mij rond je stiekem naar boven af net als ik!quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nu ben 1,60m net.
Dus ja wel klein.
Ik heb daar zoveel gejankt ongelofelijk.quote:
Nee hoezo?quote:
Dus als ik een klein meisje in lijn 41 zie zitten dan vraag ik of jij het bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
![]()
kut GGD
Ze zeiden tegen mij 1.68 ongeveer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook
En dan vraag ik: hoe lang word ik waarschijnlijk?
'ja komt wel goed hoor, ik denk rond 1.65'
Gvd, leugenaar
Dat is dan wel weer een voordeel van lang zijn, chicks zien je altijd staan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klein maar fijn ts.
Als je een leuk hoofd heb, en uitstraling, en veel zelfvertrouwen, dan hossel je als nog meisjes hoor. En zat meisjes die kleiner zijn dan jij.
haha iddquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook
En dan vraag ik: hoe lang word ik waarschijnlijk?
'ja komt wel goed hoor, ik denk rond 1.65'
Gvd, leugenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |