achter het station ook nogquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ook niet achterlangs zak over het hoofd licht uit en gaan?
stahpquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ook niet achterlangs zak over het hoofd licht uit en gaan?
Maakt niet uit! Vertel eens wat leuksquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
?nepleh eem ej ki teom raaW
Roald Dahl*quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:18 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik heb er ook wel eens wat boeken van gelezen maar ik hield het toch bij Ronald Dahl.
Doen alsof je me niet meer kentquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hou eens op je bent niet grappig,verre van zelfs.
snui? wasda?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mensen altijd met hun domme tips tegen verkoudheid: ja snui een ui enz. Ik heb de goede oplossing, doe een tape op je neus.
Roald Dahl was een vreselijke vader die zijn kinderen geen aandacht gaf en ze soms zelfs sloeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Vertel eens wat leuks
snui een uiquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mensen altijd met hun domme tips tegen verkoudheid: ja snui een ui enz. Ik heb de goede oplossing, doe een tape op je neus.
Ik hoopte dat het zou werkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:25 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doen alsof je me niet meer kent
jammerquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het zou werken
oh en toen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Roald Dahl was een vreselijke vader die zijn kinderen geen aandacht gaf en ze soms zelfs sloeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |