Beste mede FOK!ers,
Graag wil ik jullie het volgende voorleggen, 3 weken terug zag ik op facebook (

i know) een reactie door iemand geplaatst en werd aangetrokken door haar profielfoto..
Toen ben ik op haar pagina foto's gaan kijken en ontdekte een heftige discussie bij een van haar foto's tussen haar ex, haarzelf en een paar vrienden van dr.. Ik vond het nogal hillarisch en plaatste daar de opmerking "gezellig hier" bij.. Diezelfde avond nog nam ze contact met me op en we raakten een beetje aan de praat en het klikte wel.. Ik probeerde maar een beetje door haar mongolisch geschreven zinnen heen te kijken en heb de laatste 3 weken dagelijks wel contact met dr..
Maar nu komt het, ze beweert dat wij een relatie hebben wat ik eigenlijk best wel zie zitten (ze is behoorlijk geefbaar)
Maar er zijn zoveel dingen die me aan het twijfelen brengen, zo is ze bijvoorbeeld uren online zonder mij ook maar een berichtje te sturen of een bericht van mij te lezen.. Ook toen ze me vertelde dat we zogenaamd een relatie hebben wilde ik gelijk mijn status op fb veranderen naar "heeft een relatie met . . . . ", maar dat moet zij dan bevestigen en opeens had ze last van dr wifi enzo terwijl we daarvoor al uren hadden zitten chatten, en ook de dagen erna heeft ze dat niet gedaan.. Gisteren maakte ik de opmerking tegen dr "er lopen zoveel gasten achter je aan, ik was al een lijstje met namen aan het maken". Toen reageerde ze met "ach, lekker laten lopen, je kent toch wel die uitdrukking waar 2 honden vechten om een bot loopt de 3e er mee weg"..
Nu was ik haar al lekker aan het inpalmen (dacht ik) en kreeg het gevoel dat dat soepeltje verliep, maar twijfel daar heel erg aan, wie houdt wie nou voor de gek hier?
Als ik haar vragen stel wbt onze "relatie" dan geeft ze de mooiste hoopgevende antwoorden, als ik echter wat kritischere vragen stel over alles waar ik over twijfel weet ze steeds om de hete brei heen te draaien..
Toevallig had iemand een fb pagina aan gemaakt met een foto van haar als profielfoto, en trok daar erg van leer over haar.. Toen plaatste ik de reactie dat ze mij wijs probeert te maken dat we een relatie zouden hebben.. Daarop reageerde hij met "Kijk maar uit W." en "Ze is heel doortrapt"
Graag jullie op/af bouwende kritiek hier over en vraag gerust wat je wilt weten..
W.